Skocz do zawartości

Czy to uszczelka pod glowica?


Gość evcia1990

Rekomendowane odpowiedzi

Gość evcia1990

http://allegro.pl/tester-szczelnosci-uszczelki-glowicy-co2-25-testow-i6442316335.html

Kup sobie takie coś.

Po co płacić u mechanika.

Będzie pewność co do uszczelki.

Pisalam w pierwszym poscie, ze bylo sprawdzane takim testerem i wszystko jest okej. Tak, wiem, problem z uszczelka rozwiazany, ale czy na pewno?

 

 

Co z niego za mechanik jak nie robi tego co powinien.

Zmierzenie kompresji to ok pół godziny.

A wiesz wszystko na temat szczelności.

Nie wiem czy chodzi nam o to samo, ale pare dni temu znajomy wkrecal manometr zamiast kazdej ze swiec i na kazdym pokazywalo ok 13.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 29
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Tak to był pomiar kompresji.

Zostaje więc pompa wody skoro piszesz że się poci.

Jak pisał Kacper.

Przez nią się może zapowietrzać układ a w przypadku gdy spadł wirnik to może nawet dochodzić do gotowania się płynu czyli to bulgotanie

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapomniałem - tak jest jak na raty sie czyta ;)

 

Też skłaniam sie ku wadliwej pompie wody, ale wtedy też powinny być anomalie z ogrzewaniem.

 

A może ten EGR jest pękniety i dlatego wymiana uszczelki nie pomogła - może być konsekwencją awarii pompy wody.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość evcia1990

Zapomniałem - tak jest jak na raty sie czyta ;)

 

Też skłaniam sie ku wadliwej pompie wody, ale wtedy też powinny być anomalie z ogrzewaniem.

 

A może ten EGR jest pękniety i dlatego wymiana uszczelki nie pomogła - może być konsekwencją awarii pompy wody.

Myslelismy o tym. Ale jak sprawdzic, czy jest szczelna... Przy kazdym zdejmowaniu Egr'a byla "planowana" w garażowy sposob, czyli szklo i papier scierny. Przykladajac ja do glowicy bez uszczelki widoczny byl minimalny luz pomiedzy jednym a drugim, ale jak doszla uszczelka to luz sie niweluje, czyz nie? Do tego doszla specjalna pasta uszczelniajaca, a za kazdym razem jak na nowo sie zaklada ów egr i nowa uszczelke, plynu ucieka coraz wiecej i coraz bardziej jest widoczny w zakamarkach kolo egr'a.

Sugerujesz wymiane pompy wody?

Co do ogrzewania to problem jest raczej elektryczny. Niedawno, przy zalaczaniu sie klimatronika, slychac bylo zgrzytanie, chyba tych lopatek, ktore dostosowuja cieplo i przeplyw powietrza. Ojciec wypial wtyczke z silniczka w odpowiednim momencie, kiedy otwierala sie na cieplo i teraz, z racji zimy nawet jak nie chce, leci stala temperatura ciepla do srodka :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie zakładajcie na paście tylko na Reinzosil

 

Piszesz że pompa się poci.

To już powód do jej sprawdzenia.

Co zrobisz gdy naraz puści i w czasie jazdy spuści ci płyn?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość evcia1990

To nie zakładajcie na paście tylko na Reinzosil

 

Piszesz że pompa się poci.

To już powód do jej sprawdzenia.

 

Co zrobisz gdy naraz puści i w czasie jazdy spuści ci płyn?

Obecnie egr jest zlozony na te uszczelke i uszczelke w plynie. Wczesniej, bakelitowa uszczelka byla zlozona na silikon wysokotemperaturowy.

Tylko co ma pompa wody polozona po lewej stronie silnika nad rozrzadem, do egr'a po drugiej stronie silnika gdzie widac jakby spod tego egr'a lecialo, badz gdzies z glowicy?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak pompa sie poci, znaczy, że juz ma dość i woła o wymianę.

Może ma popsute łopatki, albo napęd swoje a łopatki swoje(luźno sie kręcą) i jest brak przepływu płynu, dlatego bulgotanie, bo sie gotuje, a może obudowa egr była najsłabszym miejscem i pękła(niektóre pękniecia widać dopiero po podgrzaniu).

 

Czekaj dłużej, może pęknie też głowica?

 

A chłodnica robi sie gorąca, czy tylko trochę?

Edytowane przez ja37

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chłopaki - spokojnie chyba nie pompa wody jest tu problemem - chociaż to następna rzecz którą należy się zająć.

Ewcia jeszcze jedna sprawa - bo tyle razy demontowali EGR - ale może sama obudowa gdzieś jest nieszczelna lub któryś z króćców, przewodów - tam bym sprawdzał najlepiej na pracującym silniku.

Niech to dokładnie oblukają, wymacają ale na pracującym silniku - na pewno wyciek się pojawi (może przewód gumowy na króćcu jest nieszczelny).

I jak Adam pisał - żaden silikon tylko uszczelka w kleju (jako dodatek do uszczelki - tylko aluzja - ma być czyste, suche i odtłuszczone - inaczej psu na budę).

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość evcia1990

Moze macie racje. Każe szukac dalej. Napisze po sprawdzeniu. Najbardziej mnie zastanawia, dlaczego moj egr jest bez (nie wiem jak to sie nazywa) tego modulu elektrycznego polaczenia egr z kompem. Tam jest tylko jeden kruciec polaczony wezem gdzies idacym za silnik. Szukajac uzywanego egr'a do mojego silnika, chcialabym znalezc odpowiedni egr, najlepiej uzywany ale sprawny. Kupilabym to i nowa pompe wody, jesli zaden waz nie pocilby sie.

Edytowane przez evcia1990

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności