Skocz do zawartości

Gość kamil1986

Rekomendowane odpowiedzi

Gość kamil1986

Witam mechanik założył nowy wysprzęglik i nowe sprzegło valeo bez zmian ....,sprzęgło nadal się slizga bez zmian wymiana na nowe elementy nic nie pomogła


Nie mamy pojęcia co z tym robić....


czy ktos kiedys przerabiał podobny przypadek ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 76
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Jest taka zasada ze jak kolo zamachowe jest sachsa to zaklada sie docisk tez sachsa i tarcze to juz obojetnie bo ona nie ma tu wtedy nic do gadania. A jak ktos kombinuje i miesza firmy to potem sa chocki klocki. Tarcze sprzeglowa ta ori mogles dac do obicia nowymi okladzinami np do Radzikowskiego i wyslac mu razem z dociskiem to zbadalby tez i sprezyne w docisku. A tak to my nie wiemy czy docisk lichy czy cos innego. Wysprzeglik w oplu to drogi gips wiec dlatego sie go raczje jak zdrowy nie wymienia. Do vaga wysprzeglik to koszt okolo 180 zl z luka ktory jest pancerny i wytrzymuje spokojnie i 300-400 tys km. Sam mam jeden w zapasie w piwnicy nowy i jeden uzywany jeszcze. Zreszta te wysprzegliki sa rozbieralne badzo prosto wiec spokojnie jak nie wysypal sie to mozna go rozebrac wymyc, nasmarowac lozysko i tez pogania jeszcze ale to raczej sie nie stosuje powszechnie tylko jakis mechanik jak obi dla siebie to moze sobie tak zrobic. Ja np podobnie osotatnio postapile u siebie w touraniew piastach kol. Jedna juz wyla to wymienilem i tylko FAG zadne tam podrobki NTN czyli NTY bo to czesci chinskie nic nie warte choc wymiana piasty to pol godziny roboty to szkoda czasu. Druga piaste sprawna rozebralem i dolozylem smaru i pieknie wszystko lata cichutko. W tej piascie co sie wysypala to poprostu padla bo smaru nie bylo na czesci wewnetrznej i sie przypalilo. a w tych piastach smialo mozna bylo zapodac kalamitke i raz na rok czy dwa dosmarowac i latac i 20 lat ale to nie po mysli producenta. Niestety kalamitki maja tylko jeszcze maszyny rolnicze no stare auta z PRLu.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość kamil1986

Było odpowietrzane przez ponad dwie godziny może ktoś kiedyś zmienł skrzynie i włożył nie właściwą do tego silnika ?


docisk i tarcza są nowe luka i wysprzeglik tez najlepsze jest to że nie wnosi to zupełnie nic jak przed naprawą to nie tutaj moim zdaniem jest przyczyna tym bardziej że stare zdemontowane sprzęgło nie jest w tragicznym stanie a wysprzeglik z roku 2017 ktoś tam za granicą grzebał przy tym ...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oglądaliście pompkę sprzęgła przy pedale? To chyba ostatni element mogący powodować takie jaja.

Opcję złego doboru sprzęgła raczej wykluczam - trzeba być łosiem żeby wsadzać niewłaściwe sprzęgła.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Arku ale pamiętasz ostatnio że jeden z forumowiczy założył tarczę odwrotnie?

I pokazywał zdjęcie tego sprzęgła.

Więc wszystko się zdarzyć może.

 

Ale fakt o pompce zapomniałem.

A w sumie to ona mogła być powodem problemów z oryginalnym sprzęgłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności