Skocz do zawartości

check engine a brak błedu po wpieciu komputera


Gość podziwiany

Rekomendowane odpowiedzi

Gość podziwiany

witam posiadam opel corsa d 2010 benzyna 1.2
raz na jakiś czas w moim aucie gdy jest nie odpalane np. 3 dni w ogóle po pierwszym odpaleniu i zrobieniu trasy tak 5km zaczyna szarpac autem przerywa go i swieci chceck engine znaczy się mruga tak około 7 razy po tem po zrobieniu 30km wszystko jest okej i zastanawia mnie to czy to jest poważny problem czy nie co może być przyczyna ponieważ miesiąc temu miałem ta samo sytuacje pojechałem do serwisu i tak podpięli się pod komputer i nie było zadnego bledu wszystko gralo zawieszenie sprawdzali było okej nie było doczego się przyczepić a raz na jakiś czas jak auta nie odpalane to mowie swieci te check i muli autem czy to normalne czy cos poważnego jak myślicie bo jak znowu pojade do serwisu to znowu bledu nie pokaze

i to auto nie było odpalane 3 dni i stało na polu jak padal deszcz ostatnio tak samo to to cos do rzeczy bo nie wiem


a mechanik doczepil sie do tego ze mam niską predkosc obrotową a tak to parametry okej czy mozliwe ze tak jak mi mowil ze np zawilgocenie albo niskie napiecie na akumulatorze czy to cos groznego

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość podziwiany

ale problemy z katalizatorem mam dopiero przebieg 60tys km i oprocz tego zadnych usterek


i mialem sprawdzane auto i auto bylo wpiete w komputer bledu nie bylo zadnego parametry okej

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co ten przebieg ma do kata?

Ludzie mając dopiero 20 lat też umierają.

 

Jeżeli masz migający silniczek to diagnostyka jeszcze raz. Aż do skutku.

Czyli aż serwisantowi zachce się dokładnie sprawdzić.

A gdybyś dokładnie przeczytał to pisze że to usterka która grozi uszkodzeniem katalizatora a nie że jest uszkodzony.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A sprawdzał np. błędy wskaźników.?

Powinien zrobić całą diagnostykę auta. Nie tylko samego silnika.

Bo może się okazać że sama kontrolka w liczniku świruje.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość podziwiany

przyczepil sie tylko ze jest niska predkosc obrotowa i tyle reszta byla okej


wlasnie diagnoza mechanika była ze moglo być zawilgocenie albo niskie napiecie i pytam czy to możliwe bo nie było doczego się przyczepić w aucie bo serwisuje go na bierzaca miałem przy okazji sprawdzane zawieszenie i pelna diagnostyka


i powtorze zdarza sie tylko i wylacznie jak auto jest nie odpalane dluzej i stoi na polu jak pada deszcz


kiedys tez mi sie zaswiecil check ale swiecil i mrugnoł 2 razy i padl czujnik sprzegla ] i blad pokazalo

a teraz miga 7razy i bledu nie ma

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ale on ma się nie czepiać że jest niska prędkość obrotowa tylko dojść do tego dla czego.

Przecież ty przyjeżdżasz do niego z problemem a on ma go usunąć.

Jeżeli jest za mało obrotów to może być wiele rzeczy że silnik kuleje.

 

Moze coś się dzieje z sondami , jakieś zwarcia od zawilgocenia albo np. za duża dawka paliwa i zalewa silnik. Albo coś z zapłonem.

Przecież są bloki pomiarowe które należy przeglądnąć i szukać anomalii.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności