Skocz do zawartości

Problem z regulacją prędkości nawiewem - Sintra


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Może Mi ktoś podać stronę na której pokazane są zamienniki płytki od regulacji prędkości nawiewu , tej koło wentylatora , ponieważ nie mogę jej znaleść. Dzięki i pozdrawiam

Wróć na 2 stronę - do postu 20 tego tematu tam opisano problemy z płytką nawiewu.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 100
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Kacper tak wywnioskowałem z opisu kolegi Elfina.


A i sam szukałem a wentylator nawiewu jest w elektryce i nadwoziu. hihi.


Dzięki Kacper że dodałeś link do tematu będzie kol lżej.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Hejka ludkowie! Miałem podobny problem. Nawiem, bez względu na prędkość obrotową wntyla, jak pierdnięcie muchy! Bujałem się tak 2 latka. Jakoś było. Ogrzewanko rozmrażało szyby po jakichś 10 minutach nawiewu poz. 4-5, a klima robiła atmosferę w gorące dni, po jakichś 15 km! Dało się przeżyć! Sinterka to cool wozik! Troszkę miękki, zwłaszcza na chopkach, ale ogólnie cool! Po 2 latach, postanowiłem wyrwać chwasta! Moja furka to 2.2 16V 1999r, benzynka + LPG. Nie żałuję ani jednej złotówki. Ale do rzeczy... Nawiew jest sterowany podciśnieniowo! Na trop usterki wpadliśmy z qmplem, wsłuchując się w pracę silnika : SMILE : :drunk: : SMILE : Ledwo słyszalny ssssyk, rozpoznany jako przedmuch na uszczelce kolektora wydechowego, okazał się uszkodzeniem przewody podciśnieniowego! Igelitowa, czarna rurka, średnicy około 3mm, przetarła się zwyczajnie po 140 tys eksploatacji! Fuck! Nigdy bym nie pomyślał, że takie g.... uano jest w stanie wygenerować podobny problem! Po pociągnięciu, okazało się dodatkowo, że rurka jest jeszcze gdzieś przełamana w wiązce kabi i wylazła gdzieś spod akumulatora. Każdy wie z czym wiąże się demontaż aku w Sintrze. W dodatku nie sadziłem, że "wkład od długopisu" odpowiada za klimę i grzanie 2 tonowego pojazdu!!! Wczoraj kolo poczuł wenę i zabraliśmy się za dłubanie. Igelitową rurkę z gumowymi, kolankowymi łącznikami, wytachaliśmy na szrocie. Zdemontowaliśmy rozpórkę, wytargaliśmy akumulator, aby dorwać się do grubej wiązki kabli w harmonijkowej., plastikowej osłonie. Aby odnaleźć pękniętą rurkę podciśnienia, trzeba było nieco naciąć tę harmonijkę. Po przegrzebaniu wiązki przewodów, wydobyliśmy pękniętą igelitową rurkę. Gumowymi łącznikami połączyliśmy końcówki przewodów podciśnieniowych. Zmontowaliśmy całe ustrojstwo do qpy. Z pewną taką nieśmiałością odpaliłem furkę. Mając na uwadze forumowe próby demontażu filtrów, panelu sterującego, wentylatora, oporników, gumowych przewodów wychodzących nie wiadomo skąd, nie robiłem sobie wielkich nadziei... Efekt przeszedł moje oczekiwania! Nawiew na "2" i szron na brwiach!!! Kurde! Na piątce, omal nie wywiało mnie z fury! Konkludując, jest bosko! W dodatku odzyskałem pełną i perfekcyjną sterowalność! Odkrywam na nowo to auto! : SMILE ::) : SMILE : kończąc, opiszę nieco topografię usterki. Stojąc przodem do sinterki z podniesioną maską, przewód podciśnieniowy (przynajmniej u mnie) wyłazi wraz z instalacją elektryczną spod pokrywy paska rozrządu - górna część, przy pokrywie klawiatury, w okolicy zbiorniczka wspomagania, po czym kieruje się na lewo ku dołowi, w kierunku grubej wiązki instalacji elektrycznej, uchodzącej za akumulator ku dołowi. Wiązka jest w żebrowanej plastikowej osłonie. Przewód podciśnieniowy wchodzi w żebrowaną osłonę wraz z wiązką kabli. Od góry znajduje się łączenie kątowe przewodu w postaci gumowego kolanka. Sprawdźcie przewód podciśnieniowy na całej długości. Wystarczy drobne pęknięcie żeby szlag trafił cały nawiew i jego sterowalność! Życzę mocnego dymania z nawiewów i pozdrawiam.

witam.po przeczytaniu twojej zabawnej przygody postapiłem podobnie.zlokalizowałem z kąd ten przewodzik wychodzi i do kąd idzie znalazłem pierwszy trójnik rozczepiłem i ssanie od silnika było więc założyłem kawałek innego przewodu do tego trójnika i dmuchając słyszałem jak dmuchałem w ten przewodzik jak na dole silnika uchodzi powietrze więc pociągnołem delikatnie i wyciągnołem połamany przewód .od strony kabiny pod schowkiem znajduje sie wentylator i wiązka kabli wchodząca z tym przewodem.przepchałem nowy przewód podpiełem sie wszędzie tak jak powinno być i działa!!!!!!!!!!!!!!mi też grzywe potargałło ha ha ha !!!!!!!

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 miesięcy temu...

Witam. Pytanie do szanownych kolegów.
Kiedyś znalazłem na forum jak ktoś poprawiał oświetlenie panelu klimatyzacji. Teraz szukam i szukam i za cholerę nie mogę znaleźć. Pomożecie? Chciałem poprawić kontrolki włączonego obiegu, klimy i szyby. Czyli tych 4 przycisków. Jak świeci słońce to za chiny nie widać co jest włączone. Z góry dzięki:P

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak. Dzięki Kacper :). A wiesz może jaką średnicę wewnętrzną mają przewody do chłodnicy? W zasadzie chodzi mi o dolny przy samej chłodnicy.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności