Skocz do zawartości

Wymiana uszczelki pokrywy zaworów


Gość KaKa13_duck

Rekomendowane odpowiedzi

Gość KaKa13_duck

Panowie pytam o pewne szczegół dotyczący wymiany ww uszczelki. A mianowicie dokrecajac ja kluczem dynamometrycznym jaka siłę powinienem ustawić? Druga sprawa dotyczy użycia sylikon wysokotemperaturowego po obu stronach załamania uszczelki. Spotkałem się z 2 opiniami. Jedni mówią używać drudzy że nie. I 3ci najważniejszy temat który spędza mi sen z powiek. A mianowicie w jaki sposób poradzić sobie z jego odpaleniem. Gdy odkrece przewody paliwowe to prawdopodobnie będę miał potem problemy z uruchomieniem silnika. Może któryś z was robił już coś takiego i ma wskazówki dotyczące tej że wymiany. Pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 Nm

 

 

http://forum.opel24.com/topic/29277-uklad-paliwowy-17-dti-astra-2/

 

Trochę więcej czytania forum a wiedzy też będzie więcej

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silikonu to ja bym tam żadnego nie dawał co najwyżej wspomógł uszczelką w płynie - ale tu tego nie widzę - https://opel.7zap.com/pl/car/x03/e/8/27-1/

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności