Gość Candy98 Opublikowano 25 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2018 Witam, posiadam Opla Corsę C Sport 1.2, rocznik 2001 Z racji, iż jestem nieogarniajaca motoryzacji dziewczyna prosiłabym o jakieś zrozumiałe wyjaśnienie mojego problemu, bo nic co już przeczytałam, nie rozumiem W drodze do szkoły zauważyłam, że przestały działać zegary i auto zgasło. Po przyjeździe brata i taty kombinowali czy to czasem nic z immobilizerem, ale po przeczytaniu jakiegoś forum i stuknieciu w zegary załapał i odpalił (i po wcześniejszym resecie akumulatora). Na forum znalazłam metode gaz hamulec do sprawdzania błędów. Poszłam sprawdziłam, wyszedł błąd P1616. Nie jest dla mnie zrozumiałe co to w końcu jest i co mam z tym robić. Mogę spokojnie jeździć? Kontakt ze znajomym mechanikiem dzisiaj mamy utrudniony.. Weźcie pod uwagę moją płeć i pomóżcie !   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 25 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2018 Jedź do elektryka aby ci o ogarnął. Samym śrubokrętem tego możecie nie naprawić. W załączniku masz co oznacza ten błąd i co trzeba sprawdzić   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 25 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2018 Corsa C cierpiała na problemy z wtyczką w zegarach. Trzeba je wyjąć, oczyścić i zobaczyć jak wyglądają. Jest takie coś jak kontakt spraj - taki aerozol, którym psika się styki aby poprawić przewodność elektryczną. Można samemu jak się ogarnia, jak się nie czuje na siłach to do elektryka. Opcja gorsza ale rzadko spotykana - problem w samych zegarach (zimny lut) ale tu elektronik samochodowy potrzebny. My takie coś robimy w Siemianowicach Śląskich.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zbigniew_kujawski Opublikowano 25 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2018 Tylo żadne wd40 itp. Najlepiej Kontakt 60 i 61 lub Kontakt Gold.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafalgrzegorz Opublikowano 25 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2018 Zbyszku awaryjnie można użyć WD-40 ale trzeba składać na mokro - wtedy usunie nalot na stykach i wygoni ewentualną wilgoć pozostawiając dość mocny styk, ale masz racje zdecydowanie lepsze są preparaty dedykowane do połączeń elektrycznych.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.