Skocz do zawartości

Zdjęcie
- - - - -

Silnik Z10XE brak iskry


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 OFFLINE   enter

enter
  • Użytkownik
  • 9 postów
  • Model:Opel Corsa C
  • Silnik:Z10XE
  • Posiadasz LPG:TAK

Napisano 13 maj 2018 - 12:45

Witam.
Nie mam iskry, impulsu na wtryskach też nie. Wyczytałem, że to czujnik położenia wału korbowego, ale problem jest gdzie indziej bo do niego nie dochodzi prąd. Co mógłbym teraz sprawdzić?
  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

Użytkownik jest zalogowany Pan Kontekstowy

  • Użytkownik
  • 1060 postów
  • Model:Opel
  • Posiadasz LPG:TAK

#2 ONLINE   adam1954

adam1954
  • Moderator
  • 10998 postów
  • LokalizacjaOświęcim i okolice
  • Model:Opel Meriva A
  • Silnik:Z16XE
  • Posiadasz LPG:TAK

Napisano 13 maj 2018 - 14:52

Albo wiązka albo sterownik silnika

 

I pytanie jaki silnik? 


  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

#3 OFFLINE   enter

enter
  • Użytkownik
  • 9 postów
  • Model:Opel Corsa C
  • Silnik:Z10XE
  • Posiadasz LPG:TAK

Napisano 16 maj 2018 - 16:37

Silnik to Z 10 XE
Brak prądu na czajniku położenia wału korbowego i wtryskach. Prąd jest na cewce i przepustnicy. Rozrusznik kręci ale nie odpala. Stało się tak po wyjęciu silnika i po zamontowaniu wszystkiego z powrotem zaczęły się te problemy. Dlatego wstępnie wykluczam sterownik chociaź nigdy nie wiadomo. Jeszcze szukam przyczyny.
  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

#4 OFFLINE   ja37

ja37

    Super Spamerek

  • Zasłużony
  • 13576 postów
  • Lokalizacja
  • Model:Opel Corsa B
  • Silnik:Z20LET+
  • Nadwozie:3D
  • Posiadasz LPG:NIE

Napisano 16 maj 2018 - 19:53

Jak sprawdzałeś brak prądu na tym czajniku?

Nie pomyliłeś wtyczek jakichś?


  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

#5 ONLINE   adam1954

adam1954
  • Moderator
  • 10998 postów
  • LokalizacjaOświęcim i okolice
  • Model:Opel Meriva A
  • Silnik:Z16XE
  • Posiadasz LPG:TAK

Napisano 16 maj 2018 - 21:22

Brak prądu na czajniku położenia wału korbowego i wtryskach.

 

Dlatego wstępnie wykluczam sterownik

 

 

No a odczytwałeś błędy?

Od tego by trzeba było zacząć.

 

Czujnik ma  mieć ok 900 Ohma.

Do niego jest dostarczany prąd właśnie ze sterownika silnika.

Piny we wtyczce od sterownika do czujnika to A42 i A10 .

Może coś nie styka.


  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież




Podobne tematy: Collapse