Skocz do zawartości

ASTRA II 2.0 DTI (DTH) dławi,szarpie


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

Witam. Mam Asterke II z silnikiem 2.0 DTI (DTH) 101 km. Mam problem mianowicie jak rano odpalam maszynke to zazwyczaj jest tak ze od około 1300-2000 obr dlawi mi silnik. Czym bardziej wcisne gaz tym go to bardziej przydławi. Po osiągnieciu 2000 obr kiedy turbo zaczyna dzialac wszystko jest juz ok. A potem jak zwieksze bieg i automatycznie obrory spadną i jak spadną poniżej 2000 obr to ciezko jest dojsc do 2000 obr to go straszie dławi. Jak juz silnik jest ciepły to jest ok... ale nie zawsze... czasami szarpnie (przydławi go) ale tylko na chwilke.... zauważyłem tez jak byłem w górach ze cały czas silnik był taki przymulony ... nawet jak był ciepły a jak pojechałem z gór to nadle w połowie drogi sie naprawił.... Czasami rano odpalam (albo po dłuższym staniu) i jest ok a czasami go dławi ... o co chodzi ? mysle ze to moze miec zwiazek z cisnieniem atmosferycznym (wiem ze to smieszne) ale jak cisnienie jest wysokie to go nie dławi a jak pojade w gory to zawsze go dławi (a tam cisnienie jest zdecydowanie niższe). Czasami swieci mi sie kontrolka CHECK i jak podjechałem swego czasu na techa to wyskoczył EGR... to bylo jakos z rok temu ale nic z tym nie było robione. Może problem z przepływomierzem? jakies sugiestie ? bo chce to naprawic ale nie chce zeby mi cos wkrecili ... ze np pompa wtryskowa jest zepsuta....

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najpierw zainwestuj i wymień filtry powietrza, paliwa i dobrze odpowietrz może gdzieś łapać powietrze i się zapowietrzać. Powinno pomóc. Jeżeli nie to możliwości jest sporo EGR, przepływka, wtryski, pompa. Może warto było by zczytać błędy na kompie ;]:idea:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Filtr wymieniony i paliwa i powietrza. Olej z filrem oleju jest nowy. I szarpie dalej. Na kompie juz nie pamietam kodu błędu ale powiedzieli cos o recylkulacja spalin czyli EGR. W wakacje generalnie nie ma z tym problemu. Tylko teraz .... jak zimno i jak NISKIE Ciśnienie....

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Jak źle wymieniłeś filtr paliwa to mogło dojść do zapowietrzenia silnika, objaw to utrudnione uruchamianie auta. Ja tak miałem. Może i pompa u mnie objawem było brak mocy nie szedł więcej jak 100 km/h i paliła się kontrolka. Może świece siadły. Tylko naprawdę dobry mechanik to rozgryzie. Te silniki dti i dtl to bardzo awaryjne szczególnie po przebiegu około 200 000 km.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

filtr wymieniał mechanik i według mnie wiedział co robic bo odkrecił filr zalał ropą i dopiero wsadził i przykrecił...a rano jak np był delikatny mroz to wsumie dobrze pali... a jak ciepły to od strzała odpala.... hmm co do pompy to chyba jest dobra bo pare dni temu jechalem nią 170 i poszla by wiecej.... zbiera sie dobrze... miedzy biegami tez dobrze przyspiesza...a swiece wymieniłem w listopadzie bo jak byłem na techu to pokazało własnie 2 błedy: wstepne rozgrzanie silnika (czyli swiece) i ten egr. Swiece wymieniłem i pali teraz lepiej. A jakis dobry mechanik od takich spraw z okolicy ślaska zagłębia i okolic? najlepiej z sosnowca albo dąbrowy górniczej

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Mariusz_760301

Spróbuj tak:

Gdy silnik pracuje zatkaj ręką dolot i zobacz gdzie Ci syczy.

Jak po czasie (ok 3 sek) na filtrze to wszystko ok, ale podejrzewam, że masz nieszczelność za przepływką.

 

Pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jakis dobry mechanik od takich spraw z okolicy ślaska zagłębia i okolic? najlepiej z sosnowca

Myślę że sam tego nie zrobisz!! masz błąd recyrkulacji P0400 i to jest temat morze.Więc za to powinien zabrać się ktoś kto się na tym zna!! Bo nawet na pewno nie wiesz w którym miejscu jest EGR. Masz tu namiar na warstat , tak się złożyło że znam tych mechaników to ci na pewno pomogą bo maja wiedzę i sprzęt do tego. Sosnowiec ul.Naftowa 1 tel.504046618 -Lukasz . ;]

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

ooo dzieki :lol: slyszałem cos kiedys na temat tgo warsztatu z naftowej i mówili ze są ok. jutro do nich podjade i niech podłacza do techa. Jak wróce napisze co i jak. Pozdrawiam

 

[ Dodano: Wto Mar 25, 2008 20:15 ]

kurcze to nie ten numer ... jakas kobieta .. i upiera sie ze ten numer od 5 lat ma ...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

urcze to nie ten numer ... jakas kobieta .. i upiera sie ze ten numer od 5 lat ma ...

Sory popełniłem pomyłkę w cyfrze :oops:ma być taki. 504046618 Dobrze ze zadzwoniłeś już wszystko jest tak jak ma być !!

Spróbuj też tu 510056280 ten sam warstat tylko jego kolega :lol:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności