Gość Anonymous Opublikowano 6 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2006 Witam! Mój Kadett zapala ładnie ... od pierwszego razu ... ale w przypadku, gdy zgaśnie na skutek np. zbyt małego dodania gazu na "jedynce" i gdy chcę szybko zapalić ponownie silnik, to wtedy nie chce zakręcić (tak jakby akumulator był słaby). Gdy się 5 sek. poczeka to zapala już normalnie. Niestety na skrzyżowaniu 5 sek. to wieczność. Co to może być. Pozdrawiam.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zibi Opublikowano 7 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2006 Remik, Może masz przebicie w aku.U mnie też tak było,że zimny zapalal dobrze,a póżniej jak sie rozgrzal nie bylo prądu w aku. Po drugie może jest już zasiarczony i ma małą moc.Cały prąd idzie na rozruch,a potem brakuje, bo nie zdąży się podładować. Proponuję podjechać do elektryka i sprawdzić aku i ładowanie,koszt parę zeta. Jakby coś było nie tak warto przy okazji zmienić tulejki na rozruszniku,bo tędy może pobierać baaardzo dużo pradu przy rozruchu.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 7 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2006 ... aku i alternator są w porządku, bo je robiłem. Zaznaczam, że "słaby prąd" jest wówczas, gdy silnik zgaśnie "po szarpnięciu" W przypadku, gdy zgaszę kluczykiem, to zapala normalnie. ... sprawdzę te kupułkę na rozruszniku. Pozdrawiam.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 7 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2006 a oglądałeś rozrusznik? może tam tkwi przyczyna, sprawdź jeszcze przewody masowe dochodzące do silnika bo lubią śniedzieć.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zibi Opublikowano 7 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2006 Remik, Sprawdż kabel dochodzący do rozrusznika.Może coś jest lużne i stąd po szarpnięciu jest problem z przesyłem prądu.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 8 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2006 ... będę sprawdzał przewody ... może coś to poprawi ...   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 8 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2006 Zasymuluj takie zgaśnięcie w bezpiecznym miejscu. Zobacz, czy bedzie tak samo. Spróbuj odpalic ostrożnie na pych, tez cieżko, czy złapie od razu. Zdejmij pasek z altka, też spróbuj zapalić z kluczyka. Pisz.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kokos Opublikowano 9 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2006 mas zten sam problem co ja i koles swego czsu,posypal ci sie modul od aparatu zaplonowego lub aparat zaplonowy lub i jedno z drugim raem.Odczytaj bledy jesli ci sie pojawil check engin z reguly wywala numerek 42 a to sie klanaia z brakiem impulsu z modulu zaplonowego.Jesli odpala ci na zimnym to spokojnie obstawiam modul ze wzgledu na jego czeste przegrzewanie w kadziach po paru nastu latkach(maja w koncu prawo) koszt modulu to od 30 zika ,koszt samego aparatu to od 60 zika a calosci czyli modul i aparat to kolo 80 zika.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.