Skocz do zawartości

- - - - -

Co oznacza et 42 na felgach


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Gość_Anonymous_*

Gość_Anonymous_*
  • Gość

Napisano 08 listopad 2006 - 00:33

Witam
Może mi ktoś wytłumaczyć oznaczenie na felgach: et 42
pzdr

Zmieniłem tytuł/ andrzej_m55

Użytkownik jest zalogowany Pan Samochodzik

  • Użytkownik
  • 1060 postów
  • Model:Opel
  • Posiadasz LPG:TAK

#2 Gość_Anonymous_*

Gość_Anonymous_*
  • Gość

Napisano 08 listopad 2006 - 00:40

co to et:
zobacz tu : http://www.att-tunin...opic.php?t=3288
niżej masz rysunkowo oznaczone co to jest et. to po prostu o to chodzi że et mówi jak bardzo schowana lub wysunięta jest płaszczyzna mocowania felgi do piasty. im większe et tym bardziej felga chowa się poza obrys auta a im mniejsze tym bardziej się wysówa

#3 Gość_Anonymous_*

Gość_Anonymous_*
  • Gość

Napisano 08 listopad 2006 - 11:12

ok dzieki bardzo.
jeszcze jedno pytanko odnosnie ET.
w kadecie na oryginalnych felgach jest et 38 a mam felgi razem z zimowkami prosto z golfa II i one maja et 42. nie jest to chyab jakas szczegolna roznica i powinno byc wszytsko w porzadeczku ?

#4 Gość_Anonymous_*

Gość_Anonymous_*
  • Gość

Napisano 08 listopad 2006 - 16:38

To jest tylko 4mm różnicy więc jeśli chodzi o ET to nie problem. W astrach jest et 49 fabrycznie na stalowych felgach.

#5 Gość_Anonymous_*

Gość_Anonymous_*
  • Gość

Napisano 08 listopad 2006 - 17:44

dzieki chlopaki!

#6 OFFLINE   zibi

zibi
  • Zasłużony
  • 3406 postów
  • Model:Opel Astra III
  • Silnik:Z17DTH
  • Posiadasz LPG:TAK

Napisano 08 listopad 2006 - 21:09

maciooo, na wszelki wypadek dokręc sruby mocniej,bo VW ma otwór 57mm, a opel 56,5 .

Z przemęczenia zapomniałem o najistotniejszej rzeczy:to co chcesz zrobić możesz zrobić,ale tylko na własną odpowiedzialność.Zatoczenia otworów śrub w feldze VW są kuliste,a opla stożkowe.Jak przykręcisz śrubę,to będzie ona trzymać tylko na bardzo minimalnej powierzchni,niecały1 mm.Znam paru co tak jeżdżą,ale systematycznie dokręcają śruby,aż prawie przetoczą otwory na prawie płaskie.
No i faktem jest,że felga może nie leżeć idealnie prosto ze względu na większy otwór centrujący i w efekcie mogą ci koła bić.
  • 0





Podobne tematy: Collapse