Skocz do zawartości

Opel Meriwa


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Don, są jakieś zawory przy turbo. jak masz mechanika zaufanego to może Ci podmieni i wtedy zobaczysz. ja miałem to samo przy czym auto było bardzo mułowate w zakresie 1500-2500obr. wymienił jakiś zawór przy turbinie (nie powiem Ci jaki bo nie umiał go nazwać). teraz auto nie dość że demon prędkości to znacznie ucichło i spalanie spadło.

 

widze że dokładka Irmschera na zderzaku. :beer: witaj w klubie. masz coś poza tym?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki, czytałem o tym Twój post, u mnie silnik mułowaty jest w każdym zakresie, z tym, zę na bardzo wysokie obroty strach wkręcać ze względu na wycie turbiny. U Ciebie były jakieś dodatkowe dzwięki? Ile kosztował ten zawór?

 

Zderzak Irmschera wypas, nie ma co. Narazie nic więcej takiego nie mam, poza chromowanymi odbojami na drzwiach i listwami przez całość. (muszę zrobić nowe zdjęcie) Planuję zapodać z tyłu jeszcze jakieś dokładki :beer:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego bo mi to najpierw podmienił zawór sterujący turbiną. auto mułowate. potem regeneracja turbiny. 800zł. było lepiej ale tylko troche. no i potem ten zawór wymienił, i w sumie zapłaciłem 1150zł (z robocizną 24h). ale nie wiem co to za zawór. auto jak nowe. dziwnych dźwięków nie było. auto normalnie jeździło ale było powolne. musisz jechać na techa i powiedzą Ci co i jak. Bosch Service. ilekroć coś robie, czy to zmieniam olej, czy coś jest nie tak tam zawsze zaprowadzam bo nie wiem jak u Ciebie ale u mnie w Ostrowie naprawde się na wszystkim znają i nie narażają na niepotrzebne koszty. na rejestracji widze PO. w Poznaniu też napewno są. jak u mnie wyjęli turbine to cały przód był rozebrany. zderzak, chłodnica, wentylatory i inne duperele.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak...

Warsztaty są, tylko jeszcze nie mam żadnego, którego mógłbym być pewien, tym bardziej, że ze względu na wiek nie jestem traktowany do końca poważnie :twisted:

 

Co do błędów to był to przepływomierz i nie pamiętam co dokładnie ale coś z nim związane.

Napiszę więcej, gdy zostanie podmieniony na nowy. Pozdrawiam i dziękuję. :niie:

 

[ Dodano: Pią Lut 06, 2009 14:25 ]

Owender, dzięks za polecenie serwisu Boscha.

Okazało, że jest niedaleko mnie i konkretnie mnie potraktowali.

Mam zregenerowaną turbinę i nowy przepływomierz - wszystko jest ok.

 

Mam jeszcze takie pytanie, bo pono na kompie nie ma żadnych błędów ani nic a przy odlapaniu silnika (klucz w pozycji zapłon) zapala się kontrolka silnika i autko z kluczem, to tak ma być? (nie pamiętam, jak to było przed całą tą akcją)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności