Gość Anonymous Opublikowano 16 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2006 Tak jak w temacie....21mm czy 22???   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 16 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2006 22   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość slawinek Opublikowano 17 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2006 Przede wszystkim śrubę tą dokręca się kluczem dynamometrycznym. Chyba że masz wyczucie i wiesz ile to jest. Klucz nasadowy-nie jakieś tam g... płaskie.I pamiętaj o zaznaczeniu położenia kierownicy przed odkręcaniem bo potem się narobisz troszku. Przeczytaj instrukcję sam naprawiam-do ściągnięcia z forum.pozdr   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 17 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2006 Oraz za dobre rady do ktorych z pewnoscia sie zastosuje:)   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 17 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2006 spiderpuls, zaznacz się na mapce! Na spoty reflektujesz? http://forum.opel24.com/viewtopic.php?t=2360#23562   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.