Skocz do zawartości

marcinz22

Forumowicz
  • Postów

    123
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1

O marcinz22

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Tomaszów
  • Model
    Opel Signum
  • Silnik
    2.2 dti
  • Posiadasz LPG
    NIE

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam. Chodzi o to że klapa coraz częściej nie chce się otworzyć. Pomaga uderzenie w klapę i wtedy za którymś razem się otwiera. Dodatkowo czasami przy otwarciu auta słychać jakby się sam bagażnik otworzył i pojawia się kontrolka otwartego bagażnika. Dodam że zauważyłem że klapą na nierównościach delikatnie podskakuje pomimo tego że te plastikowe grzybki są dosyć dużo wykręcone. Może to chodzi o jakąś regulacje na zamku?
  2. Witam. Podczas uruchomienia klimy albo podczas ruszania spod świateł daje się usłyszeć pojedynczy pisk jak gdyby ktoś przejechał nożem po talerzu. Podejrzewam że może to sprzęgło kompresora klimatyzacji. Na trybie eco jest cisza
  3. I mnie dopadł problem ze wspomaganiem. Kilka dni wcześniej zaświeciła się kontrolka od kontroli trakcji. Dzisiaj zaświeciła się kierownica z wykrzyknikiem i brak wspomagania. Płyn jest, bezpiecznik cały. Teraz pytanie odnośnie sprawdzenia czy to pompa. Podłączyłem ja na krótko pod prostownik ale nic nie słychać. Tylko że nie wiem czy w taki sposób powinno się ją sprawdzić. Jak coś to idzie ją wymienić przez nadkole czy trzeba zderzak ściągnąć.
  4. Na innym forum znalazłem patent na sprawdzanie szczelności układu paliwowego. Myślicie że w signumie ten sposób też by zdał egzamin? Do tego potrzebna jest pompa paliwa max 2 bary (np Skoda Felicia pompa benzynowa) przewód paliwowy z pompki podłanczamy do wejścia filtra paliwa od strony baku, pompke zamurzamy w bańce, butelce z paliwem podłanczamy przewodami do akumulatora na czas nabicia przez pompke 2 bary (i tu uwaga nie więcej). Zamykamy obwód czekamy 2h czy ciśnienie w układzie spadnie. Jeśli tak to szukamy gdzie wycieka paliwo.
  5. Witam. Proszę o podpowiedź czy można układ paliwowy odpowietrzyć poprzez kolejne odkręcanie przewodów od wtryskiwaczy. I czy można zdjąć przepustnicę bo przez nią nie mam dojścia do jednego wtryskiwacza. I bez niej odpowietrzać?
  6. To jest jakaś dziwna usterka. Bo dzisiaj po ładowaniu akumulatora gdy podłączyłem klemy to światła zaczęły świecić pomimo tego że były wyłączone. Po kilkunastu sekundach same zgasły.
  7. Czyli rozumiem że chodzi o wtyczki przy pompie 2 wtykowej? Sprawdzić czy się gdzieś kostka nie wypięła. Albo może jak płyn z chłodnicy gdzieś się wylewał czy może nie spowodował, że jakaś wtyczka nie zaśniedziała
  8. Witam. Jakieś 2 miesiące temu robiłem uszczelkę pod głowicą, wymianę uszczelniaczy wtryskiwaczy. Po kilkugodzinnej podróży auto stało przez tydzień. Odpaliło bez problemu. Po po kilkugodzinnym powrocie do domu miałem przygodę z sarną. Uszkodzona maska, reflektor i chłodnica. Przejechałem autem jeszcze kilka godzin. Następnego dnia rano auto odpaliło i zgasło. Błędy jakie odczytałem na skanerze obd2 z allegro to p0300, p0105, p0110, p1616, p1614. Auto nawet po wyłączeniu zapłonu wydaje się ze rozrusznik kreci z 0,5 sekundy. Ktoś ma jakiś pomysł od czego zacząć sprawdzanie?
  9. Witam. Na zdjęciu widać wyciek. Dzieje się tak od czasu wymiany uszczelki pod głowicą. Czego to może być wina. To tak jakby paliwo ale chyba z dodatkiem oleju.
  10. Przy okazji uszczelki warto na coś jeszcze przy okazji zwrócić uwage żeby dwa razy czegoś nie robić? Moze najpierw warto jeszcze sprawdzić kompresje. I czy glowice tylko planować czy generalny remont? Oczywiscie nie chce też przesadzać z kosztami
  11. No niestety ale coraz bardziej zbliżam się do wymiany uszczelki pod głowicą. Mechanik stwierdził ze po 5 minutach w układzie robi się takie ciśnienie że węże są bardzo twarde. A wycieki pod samochodem są właśnie tym cisnieniem spowodowane że pojawiają się tam gdzie tylko mogą. Tylko czy korek nie powinien tego cinienia upuszczac?
  12. Pompa wymieniona, termostat wymieniony, korki 2 nowe ale zamienniki. Po nocy odkrecam korek, słychać syczenie, poziom płynu podnosi się o 3-4 cm i w tym czasie słychać bulgotanie w okolicy termostatu. Kończą mi sie juz pomysły co dalej.
  13. Korek wymieniłem na nowy. Ale cały czas jest to samo. Zbiorniczek wyciągnąłem i sprawdziłem kompresorem szczelność. Okazuje sie ze nie jest rozszczelniony na szwie. Powietrze tylko wychodziło przez otwór z tyłu jak ciśnienie za bardzo wzrosło.
  14. Wyglada to tak https://youtu.be/5wch5RZcfC0 Dodam że jest to inny samochód ale silnik przerywa w identycznym momencie. Egr też juz został wyprogramowany
  15. Ja mam coś takiego u siebie w signum 2.2dti. W okresach jesiennych auto pali lepiej ale w zimie wydaje mi się że troche gorzej. Dlatego chciałbym to usunąć. Tylko teraz nie wiem czy wystarczy tylko przeciąć przewód czerwony zasilajacy. Czy coś jeszcze trzeba kombinować.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności