Skocz do zawartości

luk2501

Użytkownik
  • Postów

    89
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1

O luk2501

Informacje o profilu

  • Płeć
    Nie powiem
  • Lokalizacja
    Zręcin
  • Model
    Opel Meriva A
  • Inna marka
    mitsubishi
  • Silnik
    1,8 z18xe
  • Posiadasz LPG
    NIE

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Byłem oglądać samochód prawie bez wypadowy. Zderzak przód malowany w stodole, wygłuszenie na masce na blachowkrętach. Po rozkodowaniu Vin np brak na tylnej klapie emblematów. Mnóstwo paprochów na lakierze co sugeruje ponowne lakierowanie(nie mierzyłem czujnikiem) samochód nie odpalił trzeba było korzystać z pomocy bmw. Jak odpalił to słychać pięknie brzmiące v6. I na koniec brak zgody na wizytę w Aso Opla. Propozycja żeby podjechać na pobliską stację diagnostyczną.
  2. Witam Proszę o opinię na temat tego modelu Insigni. https://www.otomoto.pl/oferta/opel-insignia-unlimitedoryginal-opc-2-8turbo325kmfull-opcja-niski-przeb-134tys-ID6BH1Hi.html? Czy znawcy insigni dopatrują się elementów które wskazują że to nie opc. Szukam auta, oglądałem ostanio Accorda type s który okazał się inną wersją. Dopiero fachowcy z forum zidentyfikowli model na drobne, wypisując pół strony że to co jest napisane o tym aucie to stek bzdur.
  3. Kupiony sterownik był z samochodu z 2005 roku.
  4. Gm 13 105 214 S 03 004 08 5wk9 1716 4 004 26 14 53 5 To jest nr sterownika który miałem. Jak kupowałem zestaw to sprzedający twierdził też że nawet z zafiry z tym motorem mi założy i będzie działać bo robił już takie rzeczy. Około 7 lat temu to było i wołał w tedy 150 pln. Trzeba było do niego przyjechać. Mój zestaw był z angola i w sterowniku był przebieg jak dobrze pamiętam ok 290 tyś tak mi mówili w aso jak go programowali. FGP 55 355 043 S 05 004 07 5wk9 380 5 06 17 13 51 3 teraz taki nr jest
  5. Kolego ja mam silnik 1,8 i wymieniany sterownik więc jutro popatrzę na stary i podam nr. Na samochodzie ciężko podpatrzeć nr bo są od spodu i ich nie widać więc ciężko podpatrzeć. Ja jak wymieniałem miałem założony z innymi nr bo znajomy z aso opla twierdził że te nr nie mają znaczenia. Ważne żeby był z merivy.
  6. Niema co kombinować ze stykami i innymi rzeczami do wymiany jest czujnik. Ja Po wymianie mam z 5 lat spokoju. A dodam że tej zimy aku był już bardzo kiepski przy odpalaniu zapalały się ponownie wszystkie kontrolki więc spadek napięcia duży a z eps ani razu problemu. Nawet po podłączeniu opcoma zero błędów w sterowniku od wspomagania. A wcześniej na okrągło błędy.
  7. Moja 1,8 lpg miasto 10, trasa min 7,5 max 16 (autostrada). Ale koledzy mają merivy jeden z motorem 1,4 i spalanie pb 10 miasto a drugi 1,6 pb i 9l miasto wynika że 1,4 w tym aucie to porażka.
  8. Kolego z tego co piszesz bardzo prawdopodobne jest to, że masz tylko asr bez esp bo esp powinno zadziałać od razu po zaciągnięciu ręcznego i wprowadzeniu auta w poślizg. Ale nawet sam asr powinien działać na mokrym asfalcie przy ruszaniu lub w szybko pokonywanym zakręcie.
  9. Wyłączałem lpg i sprawdzałem sondę, stoi w miejscu na ok 450 mv. Pewnie trzeba się rozglądnąć za nową. A ten wentylator chodzi jak by bendiks nie oddał hałas niemiłosierny. Bezpiecznik wypnę i będzie spokój.
  10. Rozumiem ze ten dźwięk to normalne lpg to stag 4 dolot szczelny.
  11. Witam Mam problem z sintrą 2,2 lpg. Przy odpalaniu zimnego silnika słychać głośny dźwięk jakby wentylatora za lampą od kierowcy trwa to ok 1 minuty, jeżeli ruszę w tym czasie pedałem gazu to silnik strzela raz w wydech raz w filter powietrza. Jeżeli nie dotknę gazu w tym czasie to wszystko jest ok. Dodatkowo w sterowniku były błędy 13 i 31, które dało się skasować. Dodatkowo po mieście spala 17 l gazu czy to normalne. W trakcie podłączania kompa (op-com) była temp -5 a w blokach pomiarowych temp powietrza wlotowego 20 stopni. Wartości na wolnych obrotach przepływomierz powietrza 60 kg/h powietrza czy to nie za dużo wg mechanika powinno być ok 10 kg/h.
  12. Mi w tym roku jazda nad morze trasa 700 km w jedną stronę spokojnie pierwsze i drugie tankowanie na orlenie 7,3 i 7,5 a trzecie na stacji no name ten sam styl jazdy 10,6 . Co z tego że gaz był 10 groszy tańszy. Po 3mieście tankowanie na statoil 9,5. Mowa o lpg.
  13. Nie mam pojęcia jak to naprawić. W którymś z tematów o eps dodałem zdjęcia czujnika w środku. Wygląda jak potencjometr. Żeby go rozebrać trzeba wyciąć ząbki plastikowe które trzymają cały czujnik, potem może być problem żeby to złożyć,może klejem na gorąco by to skleił ale czy coś tam się da naprawić nie wiem.
  14. Temat na forum był wałkowany nie raz. Naprawiają to ustrojstwo teraz bez problemu.
  15. Kolego za całe wspomaganie Dasz tyle co za nowy czujnik pytanie co lepiej kupić używkę która może być w takim stanie jak Twoje wspomaganie lub nowy czujnik z gwarancją na 2 lata.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności