Skocz do zawartości

Leszek

Forumowicz
  • Postów

    384
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    6

Ostatnia wygrana Leszek w dniu 15 Maja 2016

Użytkownicy przyznają Leszek punkty reputacji!

Reputacja

18

O Leszek

  • Urodziny 14.06.1970

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Tychy woj.śląskie
  • Model
    Opel Vectra B
  • Inna marka
    Fiat
  • Silnik
    X 1.8 XE
    115KM/85KW
  • Nadwozie
    hatchback
  • Posiadasz LPG
    NIE

Ostatnie wizyty

4320 wyświetleń profilu
  1. Witam Mój syn ma golfa 6 GTI 2.0 i też nosił się z wymianą żarówek we wnętrzu i w ogóle wszędzie,wymienił po wcześniejszym kontakcie z nimi i nie ma żadnych problemów, koledzy z forum polecili mu firmę Market Led ( zaznaczam że nie jest to żadna reklama tej firmy), nie jest to w żadnym wypadku moim zamiarem, ale może warto by było zapytać się tam ,w wiadomości lub zadzwonić ? z tego co widziałem to specjalizują się w sprzedaży tego typu oświetlenia, do różnych aut, mają także sklep internetowy. Może po kontakcie z nimi coś doradzą lub przynajmniej pomogą i rozwieją wątpliwości, co i jakie żarówki dobrać, może komuś innemu też się przyda.
  2. Witam Niech kolega jeszcze się wstrzyma i może by zapytać w dziale elektryka elektronika lub car audio? Ja bym jeszcze spróbował zapytać kolegów w którymś z działów, podając, jakiś schemat pod dyskusję, oraz konkretne dane autka , może koledzy bardziej coś podpowiedzą. Zrobić moim zdaniem zawsze można ale warto najpierw zebrać wiadomości i posłuchać bardziej doświadczonych kolegów.
  3. Witam Zobacz może ten schemat coś pomorze: https://www.manualsdir.com/manuals/235795/parrot-ck3100.html?page=28 Może znajdziesz też tutaj jakieś informacje, ja całego nie przeglądałem.
  4. Witam Ja bym się przyjrzał jeszcze raz samej maglownicy,a bardziej jej pracy, podnieść auto na kobyłkach lub wjechał na kanał jeżeli była by taka możliwość. Jeden kręci kierownicą a drugi sprawdza samo działanie maglownicy w lewą stronę. Jeżeli na pewno działa w taki sposób jak kolega opisał wyżej. Jeżeli działa skokowo to może ona być uszkodzona w środku, chociaż nie musi, ale taką ewentualność trzeba wziąć pod uwagę.Ja osobiście przyjrzał bym się także samej pompie wspomagania, bo może by tak być że jeżeli ona będzie nie domagać to także będzie występować taka sytuacja jak w opisie kolegi. Tym bardziej iż kolega pisze że po ok 15 minutach jazdy problem ten ustępuje i wszystko działa poprawnie.Stawiał bym na pompę chociaż mogę się mylić. Może ktoś z kolegów także się wypowie i coś pomoże i dostarczy trochę innych wskazówek.
  5. WITAM Moim zdaniem jeżeli mamy problem z zaciskami i chcielibyśmy je naprawić, może warto wziąć pod uwagę demontaż całego zacisku uszkodzonego, rozłożyć na części pierwsze i jeżeli zajdzie taka potrzeba zakupić zestaw naprawczy dedykowany pod dany zacisk, nie ma jednych i tych samych , różnią się od siebie wielkością tłoczka. A jeżeli chce się już kupić jak koledzy wyżej gotowy zacisk to warto rozebrać i dać części do piaskowania zawsze jest to tańsza alternatywa niż odrazu kupować zacisk za powyżej 700-800 pln. a jesteśmy pewni że będzie to nasz zacisk i będzie pasował do auta, wyczyszczony jak należy, należy tylko zakupić zestaw naprawczy i wszystko poskładać do kupy, należy także sprawdzić odrazu przewody hamulcowe elastyczne często także one są do wymiany. nie zapominać należy iż po złożeniu wszystkiego warto wymienić płyn hamulcowy oraz odpowietrzyć układ hamulcowy.
  6. Witam Z załączonego zdjęcia wynika iż nie będzie to tania naprawa wszystko do blacharza lakiernika trzeba dać do zrobienia , lakiernika trzeba liczyć od 350-500 za element to tak na szybko z głowy. Minimum 2 elementy do zrobienia z tego co widać do zrobienia. Może jeszcze ktoś z kolegów się wypowie ewentualnie i podpowie ile blacharz weźmie za taką robotę.
  7. Witam Trzeba dokładnie sprawdzić jaką skrzynię kolega posiada w aucie żeby nie było niespodzianek, po zakupie części, tu nie może być "" Skrzynia z tego co pamiętam M32. " warto zajrzeć pod auto i sprawdzić. Zamówić cały komplet, co niestety będzie trochę kosztował, oraz znaleźć dobrego mechanika żeby zrobił swoją robotę dobrze i uczciwie i będzie kolega miał spokój na lata.Powodzenia w naprawie.
  8. Witam Moim zdaniem najlepiej kupić cały zestaw docisk oraz dwumasa jednego producenta, aby w czasie składania nie było niespodzianek. Po zakupie części jednego producenta będzie się pewnym iż wszystko będzie ze sobą współpracować jak należy, i będą odpowiednio dobrane, no i będzie spokój na lata. Wielu użytkowników będących w trakcie wymiany kupuje zestaw Luka, podobno najlepsze robią. Niech kolega poczeka może inni użytkownicy się wypowiedzą co do jakości i cen owych części.
  9. Witam Moim zdaniem to pierwsza oznaka zużycia sprzęgła ( objawia się właśnie w taki sposób jak to kolega opisał, oraz można wyczuć charakterystyczne szarpnięcia podczas ruszania), natomiast co do dwumasy ( pierwsze oznaki zużycia można także zauważyć po charakterystycznym tzw grzechocie - jakbyś wsypał małe kulki od łożyska do puszki i co jakiś czas nią potrząsał ), taką robotę warto zrobić za jednym zamachem, aby uniknąć podwójnej roboty, wymiana kompletnej dwumasy wraz z kompletnym sprzęgłem. Zaznaczyć należy iż nie warto oszczędzać na częściach jak robią to niektórzy, ponieważ często się słyszy iż pozorne oszczędności w późniejszej eksploatacji się mszczą i trzeba płacić za robotę dwa razy. Warto zrobić to raz a porządnie i mieć spokój na lata. Takie tylko jest moje skromne zdanie akurat w tym temacie.
  10. Witam .Wypowiem się może w tym temacie w taki sposób iż wszyscy wiemy jak działają te całe dilery, i ubezpieczalnie. Jak tylko chcesz opłacić cały pakiet oc i ac to każdy z nich będzie ciebie klepał po plecach , i mówił i potwierdzał to co ty tylko chcesz , żebyś tylko płacił składkę lub pakiet. Ale przychodzi także taki dzień, że człowiek jest w potrzebie i musi skorzystać z przysługujących mu praw lub rzeczy już opłaconych wcześniej. To oni wszyscy będą wynajdywać nie wiadomo jakie cuda i odsyłać jeden do drugiego, aby klienta zniechęcić,, a nuż się uda i klient zrezygnuje'', i wtedy właśnie opierają się na regulaminach, oraz wszelkiego rodzaju kruczkach w nich zawartych. Ale wcześniej informują o tym iż w tym pakiecie będzie dostępne auto zastępcze, nie mówiąc w ogóle że np. od 80-100 km od zdarzenia i że sami muszą zholować auto pomocą drogową do dilera, i wtedy ci przysługuje a tak to niestety nie. Dla mnie osobiście jest to jawne granie w przysłowiowego konia z nabywcą ubezpieczenia , który jak twierdzi będzie możliwość skorzystania w ramach nabytego pakietu z samochodu zastępczego.
  11. Witam Przekaźnika od wentylatorów należy szukać w skrzynce bezpieczników w przedziale silnika. Sterowanie wentylatora nr: 7, 42,45,48. Może to koledze to coś pomoże.
  12. Witam Kolega w pracy ma też Zafirę A, po rozmowie ustaliliśmy że propozycje są dwie: Komplet firmy ATE lub komplet TRW. Po zastanowieniu się kupił komplet TRW ze względu na brak większej ilości funduszy na zakup ATE i taki mu założyłem, było trochę zabawy (dosyć ciężko) z tym bo autko ma swoje lata i wszystko było zapieczone , zardzewiałe ,trzeba było porozbierać i wyczyścić, po prostu doprowadzić do stanu używalności. Przy okazji wymieniłem mu linki hamulcowe żeby wszystko miało ręce i nogi i nie było zbędnych niespodzianek.Warto także przypomnieć iż przy wymianie tylnych klocków, należy pamiętać iż tłok w zacisku jest wkręcany, i warto zaopatrzyć się w przyrząd do ich wkręcania, co znacznie ułatwi nam pracę i zaoszczędzi nam kłopotów przy ich wymianie. Co do firmy TRW to kolega nie narzeka sprawują się dobrze, żywotność jak żywotność wszystko zależy od stylu jazdy oraz ilości kilometrów pokonywanych przez auto, u jednych więcej i szybciej się zużywają a u innych krócej. Warto poczytać i poznać opinie innych użytkowników, także inne tematy na naszym forum , jest tego dosyć sporo już poruszane.
  13. Bierz go całego na lawetę i u nas go rozkręcisz na części pierwsze i odsprzedaż, a resztę co zostanie oddasz na złom i po sprawie. Ugadasz się z angolem i sprawa załatwiona.
  14. Cześć Myślałem że któryś z nich przypasuje a tu zonk, ale ktoś już pytał u nas na forum o taki koszyk i ze zdjęć wygląda że to właśnie ten o który pytasz jest zdjęcie całego lewarka. Ale nikt nie udzielił info na ten temat, zdaje mi się że to ciężka sprawa będzie, bo nie występuje osobno akurat ten. http://forum.opel24.com/topic/80962-astra-h-skrzynia-koszyktuleja-lewarka-zmiany-biegow/. Widzę że tam jakiś numer jest telefonu może by zadzwonić i zapytać może oni mają na stanie albo robią takie, tak mi przyszło do głowy. Ale kurcze ciężka sprawa będzie to gdzieś dostać sam ten koszyk, bo ja narazie takego nie znalazłem a dosyć intensywnie szukam.
  15. Cześć Dosyć często właśnie słyszałem i czytałem że nie tylko w AH, ale i innych oplach się to psuje, ale z ego co wiem to są zestawy naprawcze ale ile wytrzymują to niestety nie wiem. Może kolega zajrzy tutaj, jeżeli chodzi o ten koszyk- gniazdo kulowe na dole lewarka link: http://www.opel-e-sklep.pl/koszyczek-gniazdo-kulowe-z-uszczelka-p-793.html Zauważyłem że jest na allegro też trzeba by było może poszukać po oznaczeniu skrzyni gdzieś lub, jakby się trafił jakiś rozbitek- dawca? tu jeszcze z allegro : http://allegro.pl/zestaw-naprawczy-lewarka-opel-astra-vectra-zafira-i5775077280.html Ja już wcześniej się także rozglądam już za tą częścią bo jak się coś przydarzy z tym to kurde trzeba będzie być przygotowanym. Z tego co zauważyłem to do AH różnią się właśnie wstecznym włączanym do tyłu i do przodu i występują różne zestawy naprawcze te koszyki mają różny rozmiar. Tutaj znalazłem na wsteczny wrzucany do przodu cena względna jak myślę ile wytrzyma nie wiem : http://allegro.pl/opel-vectra-c-astra-h-zestaw-naprawczy-lewarka-i7017608368.html
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności