Skocz do zawartości

kicaj

Forumowicz
  • Postów

    7711
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    30

Ostatnia wygrana kicaj w dniu 25 Lutego 2022

Użytkownicy przyznają kicaj punkty reputacji!

Reputacja

138

O kicaj

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    jest B/DE, było HH/DE
  • Model
    Nie Opel
  • Inna marka
    F34
  • Posiadasz LPG
    NIE

Ostatnie wizyty

16850 wyświetleń profilu
  1. kicaj

    Witam!

    Hejka! witam wszystkich. Co u was słychać?
  2. albo zamontujesz modul - może znajdziesz na allegro używany, drugą opcją jest jakieś radio na androidzie, pewnie jest jakiś pod merivę - są takie, które wykorzystują również kierownicę i oryginalny wyświetlacz
  3. 1.4t jest tak oszczędny że lpg się nie opłaca... a przynajmniej mi się nie opłacał... diesla brałbym 2.0 i wymienił od razu uszczelkę smoka. zresztą sporo jest na forum. Weź pod uwagę że insignia jest cięzkim autem i by się przydał porządny silnik... wiem, sam jeździłem 1.4T 140KM i jakoś dawał rady, jednakże lepiej więcej momentu pod butem...
  4. już to było opisywane - gdy dotankowywuje się poniżej pewnej wartości (np. te 15 litrów) to komputer nie rozpoznaje tankowania... i wtedy zlicza dalej do zera... tylko porządne tankowanie pomaga. A jeśli to nie pomaga to może być zepsuty pływak albo komputer...
  5. tak mi przychodzi do głowy - czy jak nie chce zapalić, nawet jak się dobrze podgrzeje, to czy po otwarciu korka wlewu paliwa słychać zasysane powietrze?
  6. u koleżanki takie zachowanie skończyło się padnięciem rozrządu, ale to był 3 cylindrowy...
  7. jeśli akku pada to może warto zamówić nowy online... albo starter-baterię... masz czas na kwarantannie
  8. Hej, czy jest w szczecinie bądź w okolicy dobry warsztat naprawiający skrzynie automatyczne, w tym DSG? dzięki!
  9. pytanie - czemu poprzednik wymienił uszczelkę smoka? sprawdź stan dpfu i jak często się wypala...
  10. ja nie chcesz żeby ci ktoś inny doradzał to po co tu piszesz?? kolego... chcesz mi wmówić że twój silnik spełnia normę Euro4 bez DPFu? że poziom PM masz poniżej 0.025? to wytłumacz łaskawie po co go wycinałeś?? po co producent go wkładał? Już widzę profesjonalny tunning a oszczędza na DPFie... bajki to o 19:30...
  11. bedziesz z momentu zadowolony, ale wpierw zamontuj z powrotem DPF i przestań truć innych! Tuning musi być zrobiony u kogoś kto się zna, a nie w domorosłym warsztacie...
  12. kicaj

    Insignia

    sądze że jest ok, 2litry i 130KM... a tak poważnie - poczytaj o bolączkach na forum... ja sobie DTH chwaliłem i nie miałem żadnych problemów
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności