Skocz do zawartości

rafalgrzegorz

Rejestracja: 15 sie 2011
OFFLINE Ostatnio: dziś, 08:41
*****

Moje posty

W temacie: Nie włącza się sprężarka

wczoraj, 12:34

Kolego może ten artykuł coś ci pomoże.-  http://motoryzacja.i...rzy,nId,2419253

 

A moja rada - jedź i zrób porządny serwis klimy u innego klimiarza bo tu nie tylko chodzi o sam czynnik chłodzący.


W temacie: luz osiowy na kolumnie kierowniczej

wczoraj, 12:14

Jestem od tygodnia " szczęśliwym " posiadaczem corsy c 1.7 dti . Niepokoi mnie luz ok 2 cm osiowy na kolumnie kierowniczej. Dodatkowo z krzyżaków albo przekładni dochodzą na nierównościach stuki .Czy jest możliwość zniwelowania tego luzu ?

Nie bardzo wiem co wspólnego ma kolumna kierownicza do silnika, więc warto przeczytać regulamin forum i w odpowiednim temacie się przywitać - to po pierwsze.

Po drugie - zamiast pisać na forum powinieneś poszukać kumatego diagnosty i sprawdzić co się dzieje z układem kierowniczym - w końcu to twoje auto i twoje bezpieczeństwo.

Trzecie - wszystko można zrobić lub wymienić części - czasem wystarczy coś zakręcić - bo poprzedni właściciel zapomniał - ciekawe jak tego nie wyczaiłeś na jedzie próbnej.

Po czwarte przenoszę do odpowiedniego działu - bo taki w tym modelu na tym forum występuje.


W temacie: Corsa B wyjęcie szyby tylnej klapy jak?

21 lipiec 2017 - 17:30

Możesz spróbować ale nie wiadomo jak się zachowa przy szybach samochodowych, jest jeszcze opcja kleju do szyb.

 

A poza tym przeniosłem temat do odpowiedniego działu


W temacie: Corsa C 1.0 12V - wypadanie zapłonu i nierówna praca silnika

21 lipiec 2017 - 10:06

Remoncie czyli wymianie rozrządu i innych pracach ale nie związanych z silnikiem.

Wysłane z mojego Redmi 4A przy użyciu Tapatalka

Niech kolega nie myli remontu z serwisem - bo wprowadzasz nas w błąd - wymiana rozrządu to normalna obsługa serwisowa.

Tomek dobrze radzi co robić, a Adam czego szukać.


W temacie: Drgania i falujące obroty przy przyspieszaniu

21 lipiec 2017 - 09:57

Problem rozwiązany. Przyczyną była przepalona uszczelka między 3-cim, a 4-tym cylindrem. Przy podobnych objawach warto sprawdzić autko u dobrego mechanika który postawi diagnozę, ponieważ testy na szczelność głowicy nie wykazały nieszczelności, nie było żadnych objawów usterki typu majonez pod korkiem, olej w układzie chłodzenia.

Tak - bo w przypadku przepalenia UPG między cylindrami tylko miarodajny jest pomiar kompresji.