Skocz do zawartości

polo1021

Użytkownik
  • Postów

    82
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O polo1021

Informacje o profilu

  • Lokalizacja
    Warszawa
  • Model
    Opel Astra II
  • Inna marka
    Opel
  • Silnik
    1.7cdti
  • Nadwozie
    W0L0TGF4845094095
  • Posiadasz LPG
    NIE

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Dałem do serwisu, kupiłem nowe wtryski i jest gwarancja na nie 2 lata. Przy okazji zrobiłem kilka mniej istotnych napraw.
  2. Wymieniłem wtryski i tym samym problem został rozwiązany. Korekty paliwowe wróciły do normy. Zamykam temat, pozdrawiam.
  3. Auto ma przejechane 190 000km. Arkos zajmujesz się naprawianiem samochodów? Jeśli tak to gdzie? Jestem z Warszawy i jestem w stanie dojechać żeby ktoś to ogarnął co się zna na robocie.
  4. Wrzucam parametry z benzyny na biegu jałowym. Nie jestem ekspertem, Ale czy czasami przepływomierz nie podaje za mało powietrza? Faktycznie widać różnice w korektach pomiędzy benzyną a LPG do -25% Dodam też że żadnych problemów z odpalaniem samochodu nie ma. Natomiast moc pojazdu jest taka sama na gazie co na benzynie.
  5. Dzień dobry, w ostatnim czasie pojawił mi się błąd P0172. Dokonałem sprawdzenia parametrów Car scannerem i zaciekawiły mnie głównie dwa, tj: 1.Masa powietrza wpływającego do silnika (MAF)- 2.07g/s według mnie za mała wartość. 2.korekta długoterminowa Bank 1. -30.47% czyli za mało powietrza a za dużo paliwa. Moje pytanie jest czy po tych parametrach można w jakiś sposób znaleźć przyczynę tego błędu? W załączeniu wklejam wszystkie parametry robione na biegu jałowym. Prosiłbym o pomóc w powyższej kwestii.
  6. Witam. Od kilku dni zauważyłem, że podczas gwałtownego przyspieszania wyczuwam bujanie samochodu. Zjawisko to występuje również podczas powolnej jazdy na luzie. Jeżeli jadę z większą prędkością lub przyspieszam powoli zjawiska tego nie ma. 2 tygodnie temu robiony przegląd - bez uwag co chodzi o zawieszenie. Moje pytanie gdzie szukać przyczyny?
  7. Witam, prosiłbym o pomoc w kwestii wspomagania kierownicy. Mam problem ze wspomaganiem w lewą stronę, tzn odpalam auto po całej nocy i przy skręcie w lewo wspomaganie się zacina działa tak jakby skokowo, w prawo to nie występuje. Natomiast po około 15 minutach jazdy problem ten ustępuje o wszystko działa jak należy. Dodam że 2 lata temu miałem regenerowaną maglownice, w chwili obecnej płynu do wspomagania nie ubywa nie widzę żadnych wycieków. Czy ktoś jest w stanie pomóc w tym problemie?
  8. Witam, od jakiegoś czasu słyszę taki dźwięk jak na filmie. Teraz już właściwie cały czas, jeszcze tydzień temu sporadycznie się pojawiał. Czego to może być przyczyna?
  9. Chyba już zostawie i będę tak jeździł... A da się jakoś wyłączyć tą kontrolkę ABS?
  10. Znaczy to jest Chyba czujnik ABS, coś takiego przełożyłem https://www.pbauto.pl/czujnik-abs-przod-l-p-opel-astra-g-5-szpilek-p-3535.html
  11. Witam. Mam problem wymieniłem wczoraj piastę przedniego koła i teraz problem polega na tym że świeci kontrolka ABS i brak ABS. Kupiłem piastę bez tego pierścienia z kablem ABS gdyż podobno ten kabel można przełożyć z tym pierścieniem ze starej i ma działać. Koledzy co teraz zrobić? Czy oddać ta piastę i wymienić na tą z ABS? Czy coś źle zrobiłem? Pomóżcie proszę
  12. wymienilem czujnik walu , auto całą noc stało w garażu, podmienilem mocniejszy akumulator i próbuje odpalać, Auti kręci troche lepiej bo obroty około 250 a nie odpala. Ciśnienie w dalszym ciągu 100 bar czyli nic nie dała wymiania na lepszy akumulator żeby obroty były szybsze. Koledzy jeżeli bym ściągnął wężyk z pompy i założył inny i włożył go do bańki z paliwem to ma zapalić? Chodzi mi żeby wykluczyć nieszczelności z filtra do pompy??
  13. akumulator ma 12,40v, po przekreceniu na zapłon spada do 11,50, a przy kręceniu kiedy tylko kreci i nie odpala pokazuje mniej wiecej 9,80v
  14. regultor jest nowy, zreszta sprawdzany razem z pompa. dzisiaj wlozylemswoj akumulator do innego auta rover 2.0 diesel i odpalil od razu, a umnie zaraz po podlaczenu ledwo krecil. kurde gosc sprawdzal rozrusznik i mowil ze jest dobry. czemu w taki razie tak slabo kreci ze obroty nie moga przekroczyc 200? czekam na czujnik walu bo ma przyjsc mi to wymienie jeszcze to.
  15. ale to przy odpalaniu takie jest, jak odpali to juz pokazuje wieksze. I w zaleznossci ile obrotow walu jest to i ciesnienie wzrasta. teraz ladowalem akumulator i odpalil , pojezdzilem chwile nim, zgasilem i podlaczylem pod kompa raz jeszcze i przy odpaleniu pokazuje jakies 260 obrotow i cisnienie 16MPa i wtedy odpala Czy w tym wypadku nie jest tak ze cisnienie jest dlatego niskie ze jest za malo obrotów przy rozruchu??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności