Skocz do zawartości

GrzECHO

Forumowicz
  • Postów

    2216
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    11

Ostatnia wygrana GrzECHO w dniu 20 Lutego 2019

Użytkownicy przyznają GrzECHO punkty reputacji!

Reputacja

39

O GrzECHO

  • Urodziny 15.10.1981

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Puławy/IRL
  • Model
    Opel Vectra C
  • Silnik
    Z19DT @155KM
  • Nadwozie
    Sedan
  • Posiadasz LPG
    NIE

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Dodam, iż naturze, nie występują organizmy, które mają rurkę prowadzącą ''z pupy do nosa'', dlatego też każde moje auto miało ten układ usuwany :-)
  2. EGR można wyłączyć na kilka sposobów. Wypłaszczyć mapę, zmienić warunki kiedy EGR się otwiera (na zimnym silniku on nie działa) lub tzw. switch (wyłącznik, wystarczy zmienić z 1 an 0). W zależności od oprogramowania EGR, musi być podłączony a elektronika sprawna choć i tak nigdy się on nie otworzy. Do tego wszystkiego dochodzi usunięcie błędu, jeżeli elektronika zaworu padła. To samo tyczy się DPF, w niektórych rozwiązaniach czujniki muszą zostać podłączone choć wkład został już usunięty.
  3. Skasuj błędy i pojeździj jeden dzień, następnie powtórz diagnostykę i powiedz co zostało. Wygląda na błąd komunikacji CIK/licznika z resztą modułów.
  4. Nie ma takiej opcji do odblokowania. Tym bardziej byłoby to nielegalne w świetle polskiego prawa. Halogeny w Vecrtrze C mają homologację tylko do pracy jako światła przeciwmgielne, a nie dzienne. Aktywować możesz tryb świateł dziennych kiedy po odpaleniu auta świecą się światła mijania bez tylnych pozycyjnych i podświetlenia tablicy.
  5. GrzECHO

    Świece irydowe DENSO

    Pewne Made in France... Żabojad płakał jak pakował w pudełeczka
  6. Jak ktoś będzie zainteresowany udostępnię ostatni oryginalny FW 1.66 z wersji OP-COM 170823c, nie mylić z chińskimi wersjami oprogramowania.
  7. Fajnie jakbyś się pochwalił co było jego przyczyną i jakie było rozwiązanie....
  8. UWAGA, wersje FW 1.65, 1.70 i najnowsza 1.95 to tylko chińska ściema! Oficjalna wersja sprzedawana z Vaux-com 160115a to FW1.64 Chinole starają się podkręcić sprzedaż umierającej wersji opcoma poprzez podbijanie FW, które nie ma kompletnie znaczenia. Pisałem już o tym kilka razy, ostatnia wersja FW korespondują ze złamanym oprogramowaniem VAUX-COM 120309a to FW1.45 i kolejne wersje kompletnie nic nie wnoszą!!
  9. Nowa oryginalna to koszt 700-800 funtów. Twoja tyle kosztowała? Jak było przekładane, komplet uszczelek był wymieniany czy składane na starych?
  10. Zestawienie oprogramowania i korespondującej wersji FW: 100219a = FW1.39 100315a = FW1.41 100820b = FW1.43 110207a = FW1.44 110530a = FW1.44 120309a = FW1.45 120603e = FW1.45 121231i = FW1.47 131223b = FW1.58 131223c = FW1.59 131223d = FW1.60 131223e = FW1.61 150604b = FW1.64 Wgrywanie nowszego FW nie ma kompletnie żadnego sensu, ponieważ starszy soft go nie wykorzysta...
  11. Vaccum pompa może puszcząć olej do układu...
  12. Oznacza to, że czujniki nie działają skoro po odpięciu nie ma różnicy. Sprawdz wiązkę, styki, sprawdź opcomem jak co pokazuje live data po włączeniu świateł. EDIT: Stało się to nagle czy robiłeś coś przy zawieszeniu?
  13. Alternator i akumulator masz sprawny? Przy braku dobrego zasilania dzieją się dziwne rzeczy. Miałem siupy w VC z AFL kiedy alternator zaczynał niedomagać.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności