Skocz do zawartości

ArKos

Rejestracja: 06 sty 2009
OFFLINE Ostatnio: wczoraj, 21:17
*****

#684839 [Astra H] - demontaż serwa

Napisane przez ArKos w wczoraj, 21:02

Pompa jest na stelażu, o ile pamiętam 3 śruby. Po odkręceniu jest jakieś pole manewru i można ją odsunąć ze 2-3cm, przewody hamulcowe się poddadzą. Może da radę.


  • 1


#684662 Kamera cofania Opel Astra H

Napisane przez ArKos w 15 styczeń 2018 - 19:26

No zaraz, a nie ma ona opcji automatycznego włączenia w momencie pojawienia się napięcia w gniazdku zapalniczki? Mam jakiegoś tandetnego Larka i odpala się sam jak włączę zapłon.


  • 1


#684601 Kamera cofania Opel Astra H

Napisane przez ArKos w 14 styczeń 2018 - 22:11

Vice versa. Plus w ramach promocji masz wczasy na 2 tygodnie - może ochłoniesz. 

Zastosuję zasadę: "Nie dyskutuj z idiotą, bo najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem".

 

Dla założyciela tematu:

Montowane w ASO czujniki PDC Amervox oraz zestawy dedykowane kamer są łączone bezpośrednio do żarówki cofania w KAŻDYM modelu. W załączniku np. instrukcja montażu PDC do AH. Nie umiem znaleźć pdf-a do zestawu dedykowanego kamery, ale wpinany był tak samo jak PDC. 

Załączone pliki


  • 1


#683978 Astra J 1.4 sedan 2017 nie przełącza na lpg

Napisane przez ArKos w 05 styczeń 2018 - 21:41

Skąd ja to znam, i jak dobrze to znam :D :D :D

Fachowo się to nazywa spychoterapia... zmęczyć klienta i może odpuści.

Nic nie wywalczycie i nic nie wskóracie. Widywałem bardziej upierdliwe przypadłości występujące podobnie, jak to LPG, które tak naprawdę uniemożliwiały korzystanie z auta (a Wasze jeżdżą i tak naprawdę macie jedynie obniżony komfort użytkowania) i producent gówno z tym robił... i do dziś nie zrobił. Na przykład: pękające tłoki w silniku LE2 czyli 1,4T z bezpośrednim wtryskiem. Problem znany od samego początki istnienia tego silnika, czyli blisko 2 lata. I co? Wolicie ręcznie przełączać gaz, czy chodzić piechotą, bo auto wisi na podnośniku miesiąc z rozebranym silnikiem?

Dajcie sobie wytłumaczyć jedną rzecz:

to, że wydaliście czapkę pieniędzy na NOWY samochód, to, że powinniście być traktowani w sposób szczególny, to, że macie zepsute auto, to wszystko lata koło dupy tym z Warszawy. Liczy się statystyka i księgowość. 1 sztuka sprzedana, xxx tysięcy w kasie. To jest priorytetem. Klient zamiast być na piedestale, stał się parytetem, o czym możecie przekonać się na własnej skórze.


  • 1


#683572 Zafira b dziwne zachowanie na zimnym silniku

Napisane przez ArKos w 29 grudzień 2017 - 17:51

Pojeżdzić ze 150-200km tylko i wyłącznie na benzynie i jechać na regulację instalacji LPG.

Było na forum mnóstwo razy.


  • 1


#683424 Regeneracja reflektorów.

Napisane przez ArKos w 27 grudzień 2017 - 13:50

http://regeneracja-hc.com/

Dwukrotnie korzystałem z usług - dwukrotnie zadowolony.


  • 1


#682183 Brak błędów ale nie odpala

Napisane przez ArKos w 05 grudzień 2017 - 18:14

No to albo SCV jest otwarty i pompa wysokiego ciśnienia nie jest w stanie go wytworzyć, albo pompa wstępna nie pompuje jak należy pomimo, że coś tam wypływa. Ona ma dawać 3-4 bary czyli powinno zaje****cie tryskać z przewodu.


  • 1


#682121 Brak błędów ale nie odpala

Napisane przez ArKos w 04 grudzień 2017 - 17:22

Nie chodzi o manometr tylko o diagnoskop. Pokazuje na liście danych jakie ciśnienie podaje czujnik ciśnienia na listwie CR.


  • 1


#682106 Błąd P0683 Glow Plug Circuit Open

Napisane przez ArKos w 04 grudzień 2017 - 09:05

Poprawiam: mylisz się.
Są usterki modułu grzania świec, które pomimo, że świece grzeją, generują błąd jakby nie grzały. Moduł sprawdza pobór prądu i jeśli jest on zbyt mały, to wywala błąd. Zbyt mały pobór prądu to może być wadliwy styk (np. zimny lut) który nie jest w stanie przekazać określonego amperażu. Może to być nadpalony styk przekaźnika w module. Może to być śniedź na łączówkach. Może to być w końcu kwestia samej świecy, która pomimo że czerwona to nie rozgrzewa się do swojej temperatury. Wiąże się to oczywiście w prawie każdym wypadku ze spadkiem napięcia na odbiorniku (świecy) ale niekoniecznie.

Sprawdzałem kiedyś Punto 1,3JTD i mimo, że wyjęte świece wszystkie grzały na aku do czerwoności, to miały różne rezystancje - począwszy od 2 a na 10 ohmach skończywszy. Oblicz sobie pobór prądu sla świecy o oporności 2 ohmy a dla takiej co ma 10 ohm. Żeby ułatwić: pierwsza weźmie 6 amper a druga 1,2 ampera. Obie się rozgrzeją do czerwonego, ale ta druga w zdecydowanie dłuższym czasie (dla sterownika) i może tu leży przyczyna. W tym Punto wymieniłem komplet świec i przelutowałem oczko zasilające, to pod sterownikiem, gdzie jest wyjście grubego czerwonego przewodu na świece żarowe. I było si.


  • 1


#682074 Brak błędów ale nie odpala

Napisane przez ArKos w 03 grudzień 2017 - 19:53

Zawór SCV mógł się zaciąć niedomknięty, ale najpierw sprawdziłbym pompę wstępną w zbiorniku paliwa. Od razu mówię, że trzeba obniżać zbiornik, bo nie ma klapki w nadwoziu.
  • 1


#681672 Błąd P0683 Glow Plug Circuit Open

Napisane przez ArKos w 25 listopad 2017 - 20:30

Sterownik świec żarowych do sprawdzenia - najlepiej na chwilę podłożyć inny sprawny.
  • 1


#681360 Akumulator

Napisane przez ArKos w 20 listopad 2017 - 20:34

45Ah


  • 1


#681063 Astra J 1.4 sedan 2017 nie przełącza na lpg

Napisane przez ArKos w 15 listopad 2017 - 16:46

Nie wiem czy mu pomogłem, bo nie dał mi znać. Wydaje mi się, że usunąłem jego problem, bo podczas testu kilkakrotnie przy temp. +8*C auto przełączało się każdorazowo.

Zasadą jest, że w takich wypadkach (gwarancja) zaczyna się od najprostszych rzeczy, jeśli nie ma konkretnego wskazania na usterkę (czyli nie ma błędów). Najpierw ciśnienie, potem diagnostyka poszczególnych elementów układu - wszystko zgodnie z odgórnymi procedurami. Uderzając w sedno: zanim wymenią auto na nowe, to najpierw powymieniają wszystko co się da - tak mniej więcej przebiega proces naprawy gwarancyjnej. Nie możesz mieć żalu czy do Kanclerza czy do Wawrosza, że postępują jak im nakazują.

Zadzwoń, umów się na serwis (może potrwać, bo mamy grafik zapełniony w 110%), powiedz, że już z tym byłeś i jeśli faktycznie chcesz, abym ja się tym zajął, to powiedz doradcy, że chcesz by to auto robił wyłącznie Arek. Jest jakiś spory procent szansy, że faktycznie do mnie trafi. W tym zajobie jaki teraz mamy, często auta są dawane z przypadku - kto wolny, ten bierze.


  • 1


#681016 Karta kierowcy a tachograf

Napisane przez ArKos w 14 listopad 2017 - 20:29

Dobra, kolega/koleżanka spada na drzewo ze spamem.

https://www.forum.op...ostĂłw-na-forum

 

 

Chętnie zajmę się rozkręceniem forum, pisaniem postów, zakładaniem nowych tematów. Wielokrotnie wykonywałam podobne zlecenia.

Zainteresowanych proszę o kontakt mailowy rabunia89@interia.pl

Won stąd...


  • 1


#680600 Opel Antara 2.2 Cdti problem ze skrzynią automatyczną

Napisane przez ArKos w 07 listopad 2017 - 17:31

Płyta sterująca do demontażu i zawory na płycie wymagają wymiany. Da się uratować.


  • 1