Skocz do zawartości

ArKos

Rejestracja: 06 sty 2009
OFFLINE Ostatnio: wczoraj, 21:17
*****

Moje tematy

AZEV E z kompletem nowych opon 205/45R17 rozstaw 4x100

07 styczeń 2018 - 17:29

Pancerne felgi, nie zniszczone, trudne do zabicia - drobne ślady użytkowania. Komplet wyważony, gotowy do jazdy, opony może ze 200km przejechały - z mojego auta - Calibra Cliff . Opcja sprzedaży samych opon - 800zł.

Rozstaw 4x100, piasta 56.6 - nie trzeba pierścieni centrujących.

Cena 1300zł za komplet kół.


Niezależny serwis OPEL Siemianowice - rabat dla użytkowników forum O24

03 styczeń 2018 - 20:16

Witajcie.

Pracuję w niezależnym serwisie specjalizującym się w marce Opel i Ford.

http://www.opelford.pl/

Zakład mieści się w Siemianowicach Śląskich przy ul. Jasnej 26. Zakres usług - mechanika, elektryka, elektronika, klimatyzacja. W okolicy połowy roku geometria 3D.

Dla użytkowników forum Opel24, na hasło "z forum Opel24" albo "z forum od Arka" udzielany będzie rabat 10% na robociznę. Nie muszę dodawać, że jakość napraw stoi na wysokim poziomie?  ;)

Zapraszam.

Numer kontaktowy 602765478


Niezależny serwis OPEL - rabat dla użytkowników forum O24

02 styczeń 2018 - 18:01

Witajcie.

Pracuję w niezależnym serwisie specjalizującym się w marce Opel i Ford.

http://www.opelford.pl/

Zakład mieści się w Siemianowicach Śląskich przy ul. Jasnej 26. Zakres usług - mechanika, elektryka, elektronika, klimatyzacja. W okolicy połowy roku geometria 3D.

Dla użytkowników forum Opel24, na hasło "forum Opel24" udzielany będzie rabat 10% na robociznę. Nie muszę dodawać, że jakość napraw stoi na wysokim poziomie? ;)

Zapraszam.

Numer kontaktowy 602765478

 

 


PS3 SLIM 250GB + 3 pady + 19 gier + ładowarka - aukcja

24 październik 2017 - 18:20

http://allegro.pl/ps...7015900452.html

 

W razie dodatkowych pytań - PW, telefon (podany w aukcji).


Astra K 1,4 T 150kM na bezpośrednim wtrysku

06 wrzesień 2017 - 17:25

Temat postanowiłem założyć, bo z perspektywy czasu Astra K staje się powoli numerem 1 na mojej liście największych wpadek Opla.

Praktycznie od samego początku borykam się z fatalnymi wręcz usterkami tych aut. Kilka przykładów, by nie być gołosłownym - takie grubsze, pomijając pierdoły:

1. przebieg 800km - auto zgasło, brak możliwości odpalenia. Brak prądu po przekaźniku głównym, czyli nie ma plusa po stacyjce. Nie była to wina przekaźnika, bo po podmienieniu nadal problem. Wystarczyło ów przekaźnik mocno naciskać w skrzynce, aby auto zapalało. Po puszczeniu gasło. "Na krótko" czyli ze zworą w miejscu nóżek 87 i 30 auto śmiga. Do wymiany skrzynka bezpieczników przedziału silnikowego - po wymianie śmiga.

2. przebieg niecałe 30kkm auto flotowe. Dyskoteka na zegarach, zapalają się i gasną losowo różne kontrolki, potworna ilość błędów ze wszystkiego. Po 2 dniach walki i poszukiwania dokręciłem mocniej masy na wzmocnieniu pod deską rozdzielczą - auta nie ma ze 3 miesiące.

3. przebieg 6kkm. Nie działa line assist (kamera czyta znaki drogowe prawidłowo). Nie działa zaawansowany asystent parkowania (czujniki działają prawidłowo). Żadnych błędów. Obecnie jestem w trakcie walki - zacząłem dziś w południe... Jako ciekawostka: ta Astra miała wymieniany wał korbowy przy 4kkm - obróciły się panewki korbowe...

I taki przejaskrawiony przypadek z piątku:

Otóż nowy cudowny ameliniowy 1,4T na bezpośrednim wtrysku musiałem diagnozować, bo Pan uskarżał się na małą moc silnika, nierówną pracę i check engine. Błędy - P0300 wielokrotne wypadanie zapłonu i jakieś nieistotne związane z czujnikami parkowania. Po sprawdzeniu wszystkiego od A-Z dokonałem pomiaru kompresji. 1/ 8bar 2/17bar 3/16,5bar 4/17bar. Zleciłem demontaż głowicy i tłoka cylindra pierwszego, bo z odmy leciały spaliny. Dziś kolega wytargał głowicę i wyjął tłok. Widok zajebisty. Auto ma 24kkm, średnie zużycie 7,1l więc właściciel jeździ normalnie, auto ma rok...

 

Dla potencjalnych chętnych niech to będzie przestroga. To jest ZYEBANY konstrukcyjnie silnik i radzę omijać go szerokim łukiem.

 

Zdjęcia chyba mówią wszystko.