Skocz do zawartości

ArKos

Administrator
  • Postów

    7004
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    247

Ostatnia wygrana ArKos w dniu 28 Marca

Użytkownicy przyznają ArKos punkty reputacji!

Reputacja

655

9 obserwujących

O ArKos

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Ruda Śląska
  • Model
    Nie Opel
  • Inna marka
    Skoda Karoq Sportline TSI
  • Silnik
    1.5T
  • Posiadasz LPG
    NIE

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Podawanie średniego zużycia paliwa bez podania średniej prędkości jest jak szukanie pracownika kusząc go pensją brutto i nic na ten temat nie mówiąc. Jak będę mieszkał w wiosce, gdzie nie ma ruchu, to jeżdżąc w mieście (obszar zabudowany) będę mieć średnią prędkość na poziomie 45km/h i zużycie jak z marzeń. To samo auto w korkach dużego miasta - Katowice, Warszawa, Poznań, Łódź - wymłóci 2-krotnie więcej. Miejcie to na uwadze. Nawet używanie klimatyzacji rzutuje na zużycie paliwa w skali ok.1l więcej w mieście, jak klima leci na maksa. Ten silnik w Astrze J (cięższa od Mokki jakieś 180kg) robi w mieście (dosłownie w mieście) okolice 9l. Moja Mokka robiła w tych samych warunkach 8l. Średnie prędkości ok. 35km/h. Autostrada? Jak się włączy tempomat na 90-100km/h to spali 5l. A pogoń go 140 tak jak wolno jechać i już masz 8.
  2. Przewód ma lecieć do ufo. Ten czerwony.
  3. Nie. TPMS wprowadzono seryjnie od bodajże 2014 roku modelowego.
  4. Nie do dostania za żaden pieniądz. Widziałem na stronie u ruskich, że stosują ocynkowane nakrętki stalowe malowane na czarno szprajem. https://allegro.pl/oferta/nakretka-z-podkladka-do-spawania-zawiasu-regulowanego-m20-ocynk-14696810901?utm_feed=aa34192d-eee2-4419-9a9a-de66b9dfae24&utm_term=test&utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=_dio_budownictwo_pla_pmax&ev_campaign_id=17961365662&gad_source=1&gclid=CjwKCAiA0bWvBhBjEiwAtEsoW8fGe7hOXlxqhpzoxUf0okvGTX1WfRu1PnZdZQ9Qj0BQTVJYKGGcRhoCQCoQAvD_BwE
  5. Nawet najlepszy lekarz nie jest w stanie nic powiedzieć bez dodatkowych badań, gdy usłyszy "brzuch mnie boli, co to jest". Podłączyć, potem myśleć, bo może to być wszystko.
  6. A nie wpadłeś na to, że trzeba by to podłączyć do jakiegoś diagnoskopu, żeby się dowiedzieć ?
  7. Grandland to francuz. Nie ma żadnego sensownego silnika w benzynie, wszystkie to padaczka. Nie proponujcie człowiekowi klekota, bo: a co za tym idzie będą ciągłe problemy z DPF i adblue a to drogie zabawki. Największy sens ma poszukanie sobie innego obiektu zainteresowania, ma sens spojrzeć na grupę VAG - Seat, Skoda, VW. Konkurencja dla Grandlanda: Karoq, Ateca, Tiguan. Można się obejrzeć za skośnookim, ale ceny części skutecznie studzą upodobania. Ja osobiście wybrałem Karoq. 1,5TSI jest dobrym kompromisem osiągi/spalanie. 2,0TSI bombowo się odpycha, ale spali swoje. Kwestia upodobań - 1,5TSI na mieście schodzi bez problemu na 7l. Mój rekord życiowy to 5,9l ale to nie jazda, tylko toczenie się i dotykanie gazu.
  8. Tak. Tłok 1 cyl będzie w GMP Trzeba rozkręcić koła na wałkach, ustawić wał, ustawić wałki, założyć półksiężyc na blachę impulsową i skręcić. Widać nie czytałeś co pisze w podanym przeze mnie linku. Bardziej łopatologicznie chyba nie da się opisać wymiany rozrządu w tym silniku. Widać, że już jakiś kretyn był w tym silniku. Dociągać wałki na blokadzie, bez kontrowania kluczem - zajebiście durne postępowanie. Głupotę widać po nadkruszonych wcięciach blokady wałków... Niektórzy powinni mieć zakaz rozbierania samochodu...
  9. Tak Tłok pierwszego cylindra w GMP i blokada musi wejść. Jak będzie nie tak, to kombinuj komplet blokad żeby silnika nie rozjebać.
  10. Tak. Tylny "płaskownik" wejdzie w wałek ssący a potem po zluzowaniu koła zębatego wydechowego włożysz i tamten wałek. Nie ma żadnych znaczników. https://forum.samnaprawiam.com/topic/5926-wymiana-łańcucha-rozrządu-opel-twinport-10-12-14-16v/#comment-33427 Jest niedorozwinięty. NIE MA TAKIEJ MOŻLIWOŚCI, aby przy ręcznym kręceniu wałem pompa wytworzyła pozwalające napełnić popychacze ciśnienie oleju. Po poskładaniu całego silnika owszem, warto na odpiętej cewce pokręcić go z pół minuty, ale ręcznie kręcić 2 obroty będzie tak skuteczne, jak leczenie zapalenia płuc witaminą C. Tak.
  11. Powinno się to robić na blokadach zarówno wału jak i obu blokadach wałków. Wydechowy nie ma czujnika położenia wałka, więc jest szansa, że januszowanie nie wywoła blędów. Ustaw silnik tak, aby ssący który nie przeskoczył ustawił się prawidłowo do tylnej blokady. Zluzuj śrubę koła zębatego na wydechowym, obróć wałek aby włożyć blokadę w wydechowy i ssący, a potem dociągnij koło zębate wydechowego. Wyjmij blokadę, zrób obrót wałem 720* i spróbuj ponownie włożyć blokadę na tył wałków. Jak wejdzie, to można składać i jechać. Na przyszłość zabezpiecz sie przy takiej robocie. Jak do kibla na posiedzenie idziesz to zerkasz chyba, czy jest papier?
  12. Grzegorz, wystarczy. Zapewne wyjąć akumulator i podstawę akumulatora dasz radę. Jeśli gdzieś po stronie skrzyni leci, to wtedy będzie na tyle miejsca, żeby zobaczyć. Problemem też jest to, że nawet typu silnika nie podałeś, co jest elementem raczej kluczowym w takim przypadku - każdy silnik ma swoje bolączki. W 1,6 1,8 przewody do nagrzewnicy parciały, które wychodzą z magistrali wodnej. W dieslu gniła z przodu silnika rurka wodna.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności