Skocz do zawartości

adam1954

Rejestracja: 18 gru 2012
OFFLINE Ostatnio: dziś, 19:37
*****

#673181 Nie ma żadnej reakcji po postoju na słońcu

Napisane przez adam1954 w wczoraj, 18:53

I teraz pytanie co do tej pory sprawdziłeś?

Jak się ma aku i klemy na nim?


  • 1


#672848 Szarpie na niskich obrotach

Napisane przez adam1954 w 14 lipiec 2017 - 14:30

Dolot gdy zatkasz wlot powietrza silnik powinien zgasnąć.

Jeżeli nie zgaśnie to szukanie gdzie ma lewe powietrze.

Możesz odpalić silnik i plakiem psikać po połączeniach na dolocie .Czyli od filtr powietrza do uszczelki kolektora ssącego a głowicą.Jeżeli będą nieszczelności to nimi zaciągnie plaka i podniosą sie obroty

 

Wydech to szukać pęknięć na kolektorze wydechowym i stan uszczelki .

 

Pompa ,to pomiar ciśnienia.

 

Sonda podpiąć miernik i sprawdzić jak pracuje.


  • 1


#672682 Astra III Hatchback zaślepki na dach lub relingi

Napisane przez adam1954 w 12 lipiec 2017 - 13:00

Przepraszam za odkopanie tematu,ale...czy możliwe jest zdjęcie tych listew na parkingu?

 

Przeczytaj co pisze Niuniek 

 

https://www.astrah.p...opic.php?t=3479

 

https://www.astrah.p...opic.php?t=3913


  • 1


#672634 Opel corsa C sonda?

Napisane przez adam1954 w 11 lipiec 2017 - 19:42

szybka diagnoza komputerowa wychodzi sonda.

 

Jak była robiona? 

Warto podpiąć pod komputer i sprawdzić jak pracuje.Oraz skasować błąd.


  • 1


#672429 [Astra H] Czy olej może zepsuć silnik ?

Napisane przez adam1954 w 07 lipiec 2017 - 22:26

Ja bym zrobił tak:

1-zmiana mechanika.

2- zacznij się uczyć trzymania klucza, czytania i oglądania filmików z y...a , i skończ wysługiwania się mechanikami i zacznij naprawiać auto sam.


  • 1


#672202 Wymiana paska wielorowkowego - Astra G 1.4 Z14XEP 2008 r

Napisane przez adam1954 w 04 lipiec 2017 - 08:52

 Tutaj masz filmik jak to jest u ciebie:https://www.youtube....h?v=-f1ebwORchY

 

 

 

 

Czyli u ciebie trzeba podbudować podnośnikiem silnik, odkręcić trzy śruby torx mocujące poduszkę do łapy ,po zdjęciu paska delikatnie opuścić kilka mm silnik w dół tak aby stary pasek wyjąć i nowy załozyć.

Dźwignąć silnik do góry i skręcić śrubami łapę z poduszką


  • 1


#672180 Op-com - funkcje, możliwości, obsługa, porady

Napisane przez adam1954 w 03 lipiec 2017 - 21:30

msg-37019-0-38935100-1499113938.jpg


  • 1


#672018 Czy kraj produkcji samochodu ma dla was znaczenie ?

Napisane przez adam1954 w 01 lipiec 2017 - 21:35

Wydruki z TUV i AU to też dokumentacja na kolanie?

 

Co można wydrukować to wiesz.Jednym słowem wszystko.

Ja jak mam auto kupione Mery z Mysłowic to moje pierwsze kroki  były tam gdzie były wystawione faktury.Czyli Mysłowice.

Ktoś kupując auto z ,,Niemiec,, jedzie sprawdzać do Niemiec czy jakiś Polak czy Turek nie podrobił?

Wątpię.Chyba że osobiście się jedzie po auto na zachód i kupuje na miejscu .

 

 

Ale chyba mnie nie zrozumiałeś.

Są tacy którzy kupują ,,Polskie,, są tacy którym to obojętne.

Ja z kolei mam pojazdy których mam się nie wstydzić a które mnie dowiozą z punktu A do punktu B.

Na końcu napisałem:

Każdy jeździ tym na co go stać.

Więc nie można mówić że coś zaszufladkowałem.

Tym bardziej że koledze wyszukałem Mery z rynku właśnie Niemieckiego , ten sam rocznik co mój, (po moich doświadczeniach z niedoróbkami w tym modelu) ,z klimą której nie używa bo auto więcej pali.

Nawet regulacji kierownicy nie używa i fotela, bo jak raz ustawił to po co zmieniać.

 

Drugi z garażu kupił okazyjnie Porsche (30 lat) od płaczącego Niemca.

Porsche stoi w garażu  a delikwent jeździ golcem Omegą którą maluje pędzlem bo trochę rdzy się pokazało.

Porsche służy do spaceru przed blokiem a Omcia do codziennego użytku poza blokiem.

 

 

Są  wyjątki i to nie małe z przerostem ambicji ,którzy kupują wzrokiem a nie rozumem.

Tacy potem narzekają najwiecej.

Ja jestem obojętny.

Uważam że każdy jest wolny i kupuje co mu się podoba.

Ale o jakimś patriotyźmie nie może być tutaj mowy bo nasz przemysł motoryzacyjny nie istnieje jako taki.

Był czas że strajkowaliśmy dla poparcia akcji przeciw przejęciu FSM Tychy przez Fiata.

Myśmy szukali potem wypłat bo chciano udowodnić że strajk był nielegalny a Fiat i tak się stał Włoski i potem wielu znajomych na Fiacie poleciało z roboty na ryj.


Teraz zaś kupiłem córce za Felicję  Fiata Pandę 1.1 ( wypas bo ze wspomaganiem)po lisingu z Polskiego rynku.

Auto jeździło w KRUS.

I się cieszy bo dojeżdża wszędzie gdzie chce.

Jej koleżanka kupiła dwa razy droższego C-4 z Francji sprowadzonego przez poleconego handlarza i jak do tej pory moja córka drugi miesiąc jeździ swoim a koleżanka jeździ starą Astrą F od dziadka bo C4 co parę dni stoi u mechanika.

Ale kupiła Cosmo z Francji.


Więc nie ma reguły.

 

Jedni mają Polki żony inni Azjatki.

Ale dzięki temu świat jest piękny.


  • 2


#671694 Przekrzywiony plastik na kolumnie kierownicy

Napisane przez adam1954 w 27 czerwiec 2017 - 08:34

Link który ci może pomóc

https://www.astrah.p...opic.php?t=1502

 

Trzeba rozebrać i zobaczyć co poprzedni właściciel namieszał.


  • 1


#671644 Problem z akumulatorem

Napisane przez adam1954 w 26 czerwiec 2017 - 16:13

Tak potrafi ciągnąć LPG.

Stag 50 w Felicji potrafił mi tak brać prąd.

Założyłem więc wyłącznik w kabinie i problem rozwiązałem.

Ale skoro na nim nie jeździsz to wypnij bezpieczniki i po problemie.


  • 1


#671588 Problem z akumulatorem

Napisane przez adam1954 w 25 czerwiec 2017 - 19:02

Od gazu zawsze instalatorzy dają obok aku.albo obok sterownika LPG


  • 1


#671584 Problem z akumulatorem

Napisane przez adam1954 w 25 czerwiec 2017 - 18:44

Na komputerze spadków napięć nie znajdziesz.

Przeszukałbym jeszcze raz bezpieczniki.

No i sprawdzić czy czasem coś poprzedni właściciel nie dołożył na dodatkowym bezpieczniku


Bezpieczniki od LPG sprawdzałeś?


  • 1


#671573 Problem z akumulatorem

Napisane przez adam1954 w 25 czerwiec 2017 - 17:47

No to masz winowajcę.

Teraz szukaj dla czego szyby pobierają tyle prądu (czyli czy wiązka w drzwiach nie ma przebicia ,połamań itp.)


  • 1


#671569 Problem z akumulatorem

Napisane przez adam1954 w 25 czerwiec 2017 - 17:19

Może klapka ciepłe -zimne nie domknięta.

Teraz przy tych temp. na zewnątrz to może lecieć ciepłe bo cała paka jest gorąca a i powietrze też.


  • 1


#671552 Problem z akumulatorem

Napisane przez adam1954 w 25 czerwiec 2017 - 14:08

Pobór 0.05A to dużo.

Prawidłowo powinno być 0.02A


  • 1