Skocz do zawartości

kaliope

Forumowicz
  • Postów

    310
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    15

Ostatnia wygrana kaliope w dniu 4 Maja 2018

Użytkownicy przyznają kaliope punkty reputacji!

Reputacja

66

O kaliope

Informacje o profilu

  • Lokalizacja
    Kraków
  • Model
    Opel Zafira B
  • Silnik
    z19dt
  • Posiadasz LPG
    NIE

Ostatnie wizyty

5404 wyświetleń profilu
  1. Jak się sprawuję te silniki K12B? Pod LPG się nadają? W ogóle jak z awaryjnością Agilii B? Czy lepiej szukać Corsy D?
  2. A Agila I i Agila II 1.2 to silnik Suzuki czy ten sam co w Corsie, tzn 1.2 xep a potem xer w ostatnich latach Agili II?
  3. A jak zablokować wał podczas odkręcania/dokręcania śruby od koła pasowego wału? Czy można wykorzystać tę blokadę co się od czoła wsuwa do blokady wału? Czy może ona się wykrzywi podczas tej operacji lub uszkodzi wał?
  4. A Meriva I z roku np 2008-2009 jest na podzespołach Corsy C czy D? Jak jest zabezpieczona przed rudą? Porównuje ceny i Merivy z tych lat stoją tak jak Corsy D, a nawet ciut tańsze.
  5. Corsy D 1.2 i 1.4 bez KFZR to xep, a z kołami to xer, tak?
  6. A brak wymiany rozumiem skutkuje nieprzyjemnym dźwiękiem przy rozruchu i tyle, tak? Czy może łańcuch może się tak naciągnąć, że ząbek/ząbki przeskoczą?
  7. Oglądałem filmik z wymiany łańcucha na YT. Kuuupa roboty. Pewnie z 3-4tys zł taka impreza na gotwo?
  8. A czy Corsa D to ogólnie udane auto? Ma jakieś przypadłości z elektroniką/elektryką? Jakieś moduły padają? Problemy ze wspomaganiem? Maglownicą? Układ klimatyzacji ok? Skraplacze padają jak w Zafirze B?
  9. 1. Czyli nieważne czy starsze 1.2/1.4 czy nowsze 1.2xer/14xer, wszystkie są godne polecania, tak? Czy może mimo wszystko któreś są mniej awaryjne? 2. Jeśli już, to co tam się może stać w tych silnikach? 3. Te łańcuchy są przewidziane do wymiany czy miały być dożywotnie i niestety nie wyszło? Ile zwykle wytrzymują? Po czym poznać, że padają? Naciągnięte szurają po obudowie rozrządu i to słychać?
  10. Czy KZFR w xer nawalają? Tłuką sie na zimnym jak w 1.6 xer i 1.8xer? W 1.6 i 1.8 chyba co max 80-100tys wymiana, tu też? Pod LPG żeby ich nie było czy to nie ma znaczenia?
  11. Tam nie ma zmiennych faz ani w 1.2 ani w 1.4, tak? A jak z zaworami? Hydraulika czy ręczna korekta?
  12. Witajcie. Córka będzie robiła prawo jazdy i tak pomyślałem, że kupiłbym jej jakieś leciwe auto segment B i przerobił na LPG, co by tanio jeździła. Biorę pod uwagę różne marki. Najwięcej osób na różnych forach namawia mnie na Clio III 1.2, bo po pierwsze auta totalnie nie gniją a po drugi ten silnik jest ponoć pancerny i robi 400tys bez zająknięcia i do tego na LPG. Nawet na forum Peugeota mi doradzili żeby brać Clio III zamiast 208 Jako, że długo jeździłem Zafirą i mam sentyment do marki, to biorę pod uwagę jeszcze Corsę. Która jest lepiej zabezpieczona przed rudą? C czy D. Ruda to mój największy wróg No jak tam z silnikami pod LPG. Który i w której Corsie najlepszy? Taki, żeby nie nie klepało, nie stukało, żeby rozrząd się nie naciągał albo panewka obróciła.
  13. Błędy niestety nie zostały zapisane, ale uważam, że info ważne dla potomnych jakby się pojawił taki dziwny przypadek.
  14. Fura naprawiona https://www.youtube.com/watch?v=boypWO9YF5k
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności