Skocz do zawartości

Zrazik

Użytkownik
  • Postów

    18
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Zrazik

Informacje o profilu

  • Model
    Opel Sintra
  • Inna marka
    Chevrolet Venture
  • Silnik
    3,4l
  • Posiadasz LPG
    NIE
  1. Trzeba zdjagnozować, na początek interfejs, wyjdzie co i jak, czy lampa czy czujnik, jak czujnik na wachaaczu czasem wystarczy sprawdzić styki etc. a po 5 latach na światłach to żarniki ksenonów będą już do wymiany.
  2. Trochę odgrzewam kotleta ale jeśli ktoś chce to mam takie podświetlenia oryginały oplowkie, jeśli macie otwory w uchwycie to tylko wsunąć w miejsce i wpiąć wtyczkę. ew postaram się załatwić nówki sztuki uchwyty z otworkiem na diodkę
  3. Górę z sintry dokupiłem za 8zł właśnie w celach dorobienia czegoś Póki co myślę o schowku + wyświetlacz niskiego płynu spryskiwaczy i sprysków reflektorów (małe podświetlane ikonki)- w Venturze tego brak, ale mam zbiorniczki z czujnikami z sintry więc nie problem dorobić. Ew właśnie wyświetlacz dodatkowy - temp zew mam już na wyświetlaczu nad lusterkiem, ale zegarka czasem brakuje
  4. Hmm za dużo kombinacji w takim razie chyba, raczej podziałam z dodatkowym pinem i kabelkiem do niego i wlogowaniem lepszego piota z GM. A zamiast wyświetlacza chyba schowek tam wstawię - tylko na szrocie muszę jakąś szufladkę pod radio wynaleźć i ładnie to wkomponować
  5. fotki w załącznikach A mampyutanie czy każda sintra miala ten dodatkowy wyświetlacz na desce? Bo w Venturze alarmy typu otwarte drzwi, olej etc są wyświetlane na desce rozdzielczej a podszybie jest płaskie dalsze fotki: Płaskie podszybie z 2 miejscami na żaróweczki w5w pod spodem w miejsce wyświetlacza i wierzchnia część płytki drukowanej
  6. Moduł jest inny, mocowany na wciski (zapadki czy jak tam zwać) po otwarciu na wierzchu płytka lutami, a całe tranzystorki i kondensatorki po2 stronie wtyczka 6pinowa.
  7. Wo oryginale z USA (Ventura) są tam żarowczki w5w w oprawkach jak te z podświetlenia rejestracji z tyłu Ja mam w planie przerobić tak by były postojowe, a przy miganiu by migały razem z migaczem
  8. Niestety okazało się że mam w Venturze ino 3 kabelki z centralki (centralka rzeczywiście wygląda nieco innaczej i made in usa jest) Chyba będę musiał pociągnąć kabelki do zamków drzwi tylnych by mi wszystko działało i chyba taniej wyjdzie przełożyć centralkę z sintry niż szukać z Ventury. Wie ktoś gdzie trzeba dociągnąć 4 kabelek - tzn który pun w zamku suwanych drzwi? Ahah jak mi z centralką od sintry nie wypali to po kosztach czyli za 140zł będę miał do oddania centralkę z pilotem z przesuwymi drzwiami A nie wie ktoś co to za 2 miejsca na żaróweczki na zwykłej desce podszybia tzn bez wyświetlacza? czy tylko w usa takie coś mieli?
  9. A czy ta metoda z US forum nie zadziała? http://www.wikihow.com/Program-Your-Keyless-Entry-for-a-Chevy-Venture (różnica chyba tylko w stacyjce bo tam ACC (vel radio) jest w 2 strone niż w EU jakby na pozycję minus 1) Bo mam do wyboru dokupić do Ventury pilota z 2 sliding doors, lub całą centralkę z sintry z 1 sliding door
  10. Z ręcznymto wiem że będzie problem, muszę sprawdzić przy okazji innych napraw jak to wygląda na chwilę obecną z tyłu, może podejdzie coś z dużych suvów 4x4 od GM
  11. Podjadę gdzieś i będę przymierzał na żywo z 3.0. Wracając do meritum - wiem już że - skrzynia na pewno inna, kompy też, pilot zapewne też na inną częstotliwość eu 433mhz usa... nie pamiętam ale na centralce sprawdzę jeszcze. Alternator inny zawieszenie przód takei samo Zawieszenie tył w Venturze 4x4 - piasty pasują przednie, półośki być może też Amorki pompowane - będę wiedział czy pasują zwykłe pneumatyki do 4x4
  12. Zrazik

    Jaka navi kupić?

    Na zach Europę polecam TomToma, ew z tańszych, to Mio można trafić w dobrej cenie - w Niemczech sprawdzają się modele z TMC - informacjami o korkach, zwłaszcza że w szczycie na Autobanach, przy byle stłuczce potrafia sie zrobić korki jak na Marszałkowskiej w czasie przebudowy
  13. Swapa nie robię, mam 3.4 Venturę, a z częściami do niej trochę gorzej niż do sintry i przeważnie ceny mnożą się przez "czynnik USA" Fakt zbiorniczek wody jest inny - w Venturze jest wyciągalny - tzn wyjmujesz rurkę przelewową i wyciągasz na wierzch - by dostać się do filtra powiewtrza Ale zbiorniczki sprysków, wspomagania etc na oko podobne. A osprzęt czy Opel czy chevy - wszystko GM więc może podpasuje Rozrusznik na fotkach wygląda +/- tak samo, gorzej z alternatorem (w Venturze 125A)
  14. Jak w temacie, chciałbym zapytać jakie elementy osprzętu podpasują do 3.4l z 3.0 ew innych wersji silnikowych Gdzieś wyczytałem że łapy górne będą pasować, co z resztą? Czy rozrusznik, alternator będą takie same? Zbiorniczki wszelkie raczej takie same, ale jak z pompkami? Zawsze lepiej wiedzieć i na zapas dokupić - mam już doświadczenia z 2 tyg oczekiwaniem na części do niektórych aut
  15. Witam Chciałbym w Venturze która pojawiła się w rodzinie, a że ja się tym głownie zajmuję (ok 7 aut na głowie), to lecę sztampowo jak to mam w praktyce - przywrócenie zawieszenia do życia, upgrade hamowników, dobre opony, konserwacja silnika i skrzyni, lepsze oświetlenie i sprawy wnętrza poprawiające komfort jazdy i użytkowania. Trafiło więc na hamulce - Ventura 4x4 ma z tyłu piasty takie jak z przodu - chyba wiadomo dlaczego - musi być miejsce na półośkę takie jak z przodu. Piastę właśnie będę wymieniał więc pomyślałem czy by nie dokupić jarzma i zacisku na przód (jeśłi zacisk będzie inny) i doprawić z tyłu takie same tarcze jak z przodu, ew na przód spróbować dobrać coś jeszcze lepszego - choć tu limitem są fabryczne felgi 15" Liczę na Wasze zdanie, jako lepiej obeznanych w temacie, bo póki co świerzynek jestem
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności