Skocz do zawartości

Patryk1011

Użytkownik
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Patryk1011

  • Urodziny 10.11.1994

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Warszawa
  • Model
    Opel Corsa C
  • Silnik
    1.3CDTI
  • Nadwozie
    Hatchback
  • Posiadasz LPG
    NIE
  1. Witajcie, mam Astrę G 1.8 X18XE1 116KM i chciałem zmienić uszczelkę pod pokrywą zaworów i ściągam cewkę a tam w ch... oleju i chyba tak nie powinno być?
  2. niedawno kupiłem astrę g i znalazłem 20zł, 3 papierosy, stary komplet kluczy i kolekcję iglaków wunder baum(poprzedni właściciel powiedział że jak już straciły zapach to wieszał je w bagażniku i mówił że je zostawi i żebym też swoje tam dokładał) a kolega niedawno kupił bmw e90 z niemiec i pod siedzeniami leżało kilka zużytych kondomów i szczotka do włosów a w bagażniku 3 noże
  3. będę musiał sprawdzić, dzięki za informacje początkowo myślałem że coś z obrotomierzem, lecz później sprawdziłem na biegu jałowym i było dobrze, potem znowu na biegu i się okazało że tak jest cały czas w tym silniku zaskoczyło mnie spalanie, zalałem do pełna, przejechałem do prawie pustego baku i na tej samej stacji i tym samym stanowisku zalałem do pełna i po obliczeniu spalanie wyszło mi 7.3L/100km, a najlepsze że nie jechałem jak emeryt, czasem przeciągnąłem pod odcinkę, miasto i trasa 50/50
  4. przepustnica była czyszczona 3 miesiące temu więc raczej nie to podciśnienia? możesz rozwinąć, ponieważ nie jestem mechanikiem i nie kojarzę wszystkich zwrotów
  5. Witajcie, mam problem z moją Astrą, mianowicie po przegazowaniu na biegu jałowym obroty schodzą na 1000, lecz jak jadę i wcisnę sprzęgło żeby zmienić bieg to obroty spadają do 500 i od razu podnoszą się do 1000, przy szybkiej redukcji potrafi szarpnąć tak jakby silnik się przydusił, lecz w czasie wolniejszych redukcji działa prawidłowo, checków nie ma, silnik pracuje dobrze, odpala bez problemu, jedynie ten problem jest i nie wiem co może być przyczyną, przyznam że troszkę denerwuje
  6. troszkę mnie nie było, ale wróciłem kody p0505 i p0100 więc energy na pewno idzie na wymianę
  7. @rafalgrzegorz te chyba jutro zamówię http://allegro.pl/zestaw-kluczy-8-czesci-klucze-nasadowe-torx-szyna-i4823190597.html właśnie corsa ma wszędzie jakieś torxy imbusy i zwykłe płaskie mam, muszę chyba doinwestować garaż i dokupić, groszowe sprawy a mogą się przydać do tego chyba dokupię kabel z oprogramowaniem ponieważ wkurzają mnie okoliczni mechanicy o ile tak ich można nazwać, bo żeby tylko 1 osoba w promieniu 15km miała komputer to już coś nie za bardzo, a w x10xe to bez komputera to można szukać bez końca za dużo rzeczy które mogą coś popsuć
  8. @arturzysko7 niestety tutaj już tak prosto nie jest x14nz to prosta i jakże udana konstrukcja, natomiast x10xe to naszpikowany badziewiem syf w komorze silnika(takie jest moje zdanie) @rafalgrzegorz niestety w tym silniku jest naprawdę sporo @marco84 jakby to było takie proste to już bym miał gotowe auto znajomy mechanik który ma komputer nie ma czasu, kazał przyjechać w sobotę a każdy inny mechanik w okolicy odsyła mnie mówiąc "nie mam komputera, jakby to była corsa po 2000 roku to nie ma problemu", więc chyba muszę czekać do soboty, narazie corsa jeździ, ale tak dziwnie i mnie to denerwuje przepustnica niedawno była czyszczona(przycinały się obroty) a z egr-em mam problem, nie mam takiego klucza, jakieś gwiazdki są
  9. z tymi radami to jak będzie czasu to od razu przysiądę, obecnie plan jest taki że jutro jeszcze zobaczę czy będzie się ten check wywalał, jak wywali to po południu jadę na komputer do znajomego mechanika i będę w 100% pewny co jest nie tak dodam że pewna rzecz mnie zaciekawiła, wszystko pojawiło się jak zaczeły się chłodne noce(takie poniżej zera) i jak odpalałem przy plusowej temperaturze( po pracy) to checka nie było, lecz po przejechaniu jakiejś drogi jak pęd powietrza ochłodził komorę silnika to od nowa się zapalał, dziś temperatura plusowa i też nie było, nie wiem czy to nie ma ze sobą jakiegoś związku
  10. no dzisiaj to się wkur... nieźle, rano w aucie pokazywało temperaturę -1.5 i check się świecił a auto dziwnie jechało(tak jak ostatnio często) a po południu +2 i o dziwo wszystko kurde dobrze sam już nie ogarniam ECU ma jakieś logi błędów? czy trzeba podpinać jak się check świeci?
  11. Witajcie, opiszę mój problem, mianowicie mój corsarz dziwnie się zachowuje 1. obroty falują, całość przypomina mniej więcej silnik wankla z tego filmu tylko troszkę wolniej pracuje https://www.youtube.com/watch?v=C1N63xqBAKk 2. przy dodawaniu i odejmowaniu gazu szarpie(dodam że przez początkowy zakres przy dodawaniu nic się nie dzieje, tak około 1cm gazu a później od razu zaczyna wchodzić na obroty) 3. świeci się kontrolka informująca żebym wyciągnął czek więc tak, na początku roku miałem zmienione: świece(ngk), przepływkę(magnetti marelli) i krokowca(jakiś energy) od tego czasu zrobione jest ponad 12k km(w przypadku świec jakieś 5k km) mam moduł elm327 na bt i nie mogę się podłączyć, ponieważ bym sprawdził kod błędu, a mój mechanik ciągle zajęty dodam że ciągle jeżdżę, ale denerwuje mnie to co się robi i chciałbym to zrobić odpinałem już lambdę i przepływkę i ciągle to samo, co jeszcze sprawdzić? check gaśnie na ciepłym silniku
  12. dziś objawy zagineły w akcji, dosłownie zalałem gaz w innym miejscu(oczywiście każdy tam poleca tankować bo podobno najlepszy) i okazało się że winowajcą był kiepski gaz pracuje równo i odpala od strzała
  13. temat o adaptacji znalazłem lecz nie mogę znaleźć o czyszczeniu, mógłbyś mi zalinkować?
  14. żółta kontrolka świeci się po przekręceniu silnika lecz jak odpali to gaśnie, dodam że zanim zaczeły mi się zawieszać obroty to też świeciło przed odpaleniem i tak jest od kiedy kupiłem, dopiero niedawno zaczeło mi zawieszać obroty
  15. Witajcie mam B z silnikiem 1.0 z lpg i mam mały problem, mianowicie kilka dni temu jak jechałem na miasto to tak jakby mi się przycinał gaz, po powrocie do domu dałem trochę gazu, puściłem i obroty z 2-3 sekundy się trzymały i spadały, może to taki detal lecz np. jak puszczę gaz to zamiast prędkość maleć to się utrzymuje i muszę do hamować czasem, dodam że zaraz po odpaleniu mam niskie obroty lecz jak się rozgrzeje to już są odpowiednie? dodam że w aucie mam nowy oryginalny przepływomierz i silniczek krokowy dałem taką wiadomość na kilku forach lecz nikt nie wie co poradzić znajomy mi podpowiedział że może trzeba przeczyścić przepustnicę, może to być dlatego?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności