Skocz do zawartości

robert514

Użytkownik
  • Postów

    99
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1

O robert514

  • Urodziny 11.09.1964

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Warszawa-Wola
  • Model
    Opel Sintra
  • Silnik
    2.2 DTI
  • Nadwozie
    VAN
  • Posiadasz LPG
    NIE

Ostatnie wizyty

1485 wyświetleń profilu
  1. kolego, nie pakuj się w takie swapy 3,0V6 bo szkoda twojej pracy i kasy, a wynik będzie mizerny.
  2. na końcu ma dwa przyciski do sterowania midem, podobnie do lewej, która steruje tempomatem, ale możesz mieć od ubogiej wersji bez tych przycisków
  3. 1 czujnik wału jest jeden i znajduje się koło filtra oleju, modele różnią się kostką do cewki 2 mid pokazuje pierdoły, poziom płynu, oleju, spaloną żarówkę
  4. ale jak silnik się nie kręci to tak ma być, to nie błąd
  5. tak na oko to wchodzą walizki za 3 kanapą, w sintrze nie wchodzą dwa pierwsze chewi, ostatnie sintra
  6. jakieś 30 cm i boczne drzwi jakieś 10 cm dłuższe są
  7. dla polepszenia osiągów to wsadź silnik od saaba
  8. sam robiłem, za trzecim razem zamówiłem uszczelkę jak najgrubszą, jak do motorsportu, nowe śruby głowicy, skręcać głowicę na dwa dni, drugiego dnia dociągnąć, może pożyje
  9. miałem takiego, naprawa nieopłacalna, ma jakąś wadę bloku, bo wymiana UPG to na miesiąc starcza, i nie kupuj uszczelek w sklepie bo to jakieś gów..
  10. ma może ktoś opis tego 16 pinowego złącza po stronie kierowcy?
  11. dzięki, liczyłem że będzie opis modułu i jak podłączyć, a te schematy to trzeba długo studiować
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności