Skocz do zawartości

Jay

Forumowicz
  • Postów

    317
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    7

Ostatnia wygrana Jay w dniu 22 Czerwca 2020

Użytkownicy przyznają Jay punkty reputacji!

Reputacja

10

O Jay

  • Urodziny 31.07.1985

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Bydgoszcz
  • Model
    Opel Sintra
  • Inna marka
    sintra i 2x omega b
  • Silnik
    3.0 V6
  • Nadwozie
    CD
  • Posiadasz LPG
    TAK

Ostatnie wizyty

1909 wyświetleń profilu
  1. akurat mam tak pojanuszowane że mogę auto oddać do elektryka czy mechanika na spokojnie i się nawet nie zorientuje że coś było robione poza fabryczne wyposażenie jak coś robię to zgodnie ze sztuką a nie drut-patenty napisz mi na pw co Cię dokładnie interesuję to postaram się porobić fotki w miarę możliwości moich połamanych żeber no właśnie biję się z myślami czy sintrę rozbierać czy zostawić,obie mam z V6 ale 2.5 zamiast 3.0 wsadziłem bo takie akurat miałem jak w 3.0 panewka się obróciła a druga na części 2.5 z manualną skrzynią
  2. Tak,to jest sensor uderzeniowy,we wtyczkach od panelu to są chyba sterowania masą,nie pamiętam dokładnie plus będzie tylko na jednym od awaryjnych i na bodajże szarym z żółtymi kropkami/paskami od podświetlenia ale nie jestem na 100% pewien już bo swój na ledy przerabiałem dawno temu,zresztą poczytaj temat "kilka pytań świerzaka" Wiesz co,we wtorek/środę będę w garażu,moja Vka stoi rozbebeszona częściowo to posprawdzam co i jak u mnie wygląda a z pamięci to niechcę wprowadzać Cię w błąd poza tym dzięki ludziom tutaj doprowadziłem swoją do stanu oryginalnego i dopiero ja zacząłem januszować swoje widzimisię
  3. np takie 2.3T i w manualu zostaje bo automat jest toporny jeśli chcemy polepszyć osiągi chociaż mam w garażu sintrę po swapie z 3.0 automatu na 2.5 w manualu,skrzynia z 2.2 :O
  4. Ja się dołącze,wrzucaj zdjęcia bo tak będzie nam łatwiej pomóc a jeszcze lepiej jakbyś napisał skąd jesteś,jest tu wielu ludzi z wiedzą Najprościej będzie Ci przełożyć wiązkę elektryczną ze swojej 2.2 skoro masz ją na dawcę,tak jak Rafał pisał obie różnią się tylko wiązką silnika,zresztą równie dobrze możesz tam organoleptycznie podejżeć jak co powinno wyglądać. Widać ,że u Ciebie ktoś grubo januszował,wrzucaj problem z fotami,po kolei,postaramy się wyeliminować jeden problem po drugim co by bałaganu nie robić
  5. No ja mam w sintrze fotele i kanapę z ts'a i do tego pieseła amstaffeła tak dużego jak głupiego do tego 4 dzieci,w tym jedno z fotelikiem i jedno z dziołchą ,plus jakieś tam torby pomiędzy fotelami 2giego rzędu bo z tyłu kanapa a 2gi rząd to kapitańskie i nie mam gdzie psa wcisnąć żeby się sam o swoje łapy nie zabił ,w bagażniku wąski subwoofer,wzmacniacz,akumulator i skrzynka z narzędziami bo to dalej opel myślałem o trumnie na dach na graty ale dalej irytuje mnie brak miejsca na psa który wiercąc się demoluje pół auta i wszystkie nogi pasażerów 30cm to nie wiele na bydle 36kg musiałbym organoleptycznie sprawdzić czy jest sens...bije się z myślami jak diabli,kocham moją sintrę ale jest w moim przypadku mało funkcjonalna bo pies...do tego ostatnio idę w diesle...póki co taniej mi wychodzi jechać na dwa auta gdzieś ja bmw e39 3.0d w sedanie z dzieciakami a "moja" merivą 1.3cdti z najstarszym z dziewczyną i piesłem w bagażniku tylko szkoda że ja mam ponad 280 koni i kupę kilometrów doświadczenia a meriva 75 koni i świeżo zdane prawko
  6. W omedze jest silnik wzdłużnie więc zmiana miski,smoka,nie rzadko też pompy oleju,szukaj silnika z vectry,sintry... najłatwiej z aut gdzie był napęd na przód,zamiennie możesz wsadzić też 2.0 2.0 i 2.2 to praktycznie bliźniacza konstrukcja,różnią się głównie osprzętem i sposobem montażu,jeśli musisz wymienić silnik to możesz szukać samego gołego słupka
  7. Nie bo tam fotelików nie można montować Tego mojego czterołapnego głupka też samego zostawić nie można,pomijam fakt specjalnej przyczepki do przewozu zwierząt Narazie mam pomysł na kupno Transsporta etc. z uszkodzonym silnikiem,wywalenie pakietu,wsadzeniu bebechów opla i zrobienie z niego dłuższej sintry tylko nie wiem ile większy bagażnik ma bliźniak przy komplecie kanap bo w sintrze to jak w tico no i z drugiej strony wolałbym jednak diesla ale 2.2 to porażka a nie ma tam opcji automatu,ale za to pomysł na 3.0 v6 cdti z signuma,poprawione już całkiem dobra jednostka ...
  8. No to Gratulację! Ja jeszcze mam ale to już kwestia dni i na części idzie,wkurza mnie brak bagażnika jak załaduję komplet więc częściej na dwa auta jedziemy żeby psa zabrać
  9. Na wstępie to powiem że żeś popłynął z fantazją po drugie,to słabe info masz bo w vectrach siedzi x25xe lub c25xe a nie x30xe,one były tylko w omegach B i Bfl oraz sintrach,teoretycznie to te same silniki i różnic w kosztach utrzymania Vki bym nie szukał więc : siadaj,pała z przygotowania do zajęć Na moje to z zebranego przez Ciebie info to nie masz pojęcia o silnikach i swapie,tym bardziej w budę sintry już tłumaczę dlaczego...; 2.2 wychodziły z manualem,Vki 3.0 tylko z automatem inne punkty mocowań silnika i skrzyni pomijam fakt że czytałeś o 3 litrówkach w vectrze xD i że to nie polecane fakt,oplowskie 2.5 są wytrzymalsze niż 3.0 ze względu na panewki najprościej przełożyć całe sanki z silnikiem i skrzynią z sintry v6 w Twoją budę,zmienić pedały,zmienić wiązkę komora/kabina i po temacie,mając sanki z Vki możesz tam wsadzić nawet 3.2 z omegi zamieniając miskę olejową i smoka lub z signuma 3.2 bez zabawy. zabawa nie warta świeczki bo to rdzewieje jak stara kurła a w sumie co to za bajery z ventury bo to bliźniak z juesej a nie wersja zresztą bardziej dobajerzonej niż moja tu nie ma,sintra to nie obiekt tuniungu jak masz pytania to pisz,pozdrawiam
  10. pompa obiegu wtórnego,przewody zaślep lub usuń tam gdzie wychodzą i wtedy zaślep,gruby to powietrze do kolektorów wydechowych,cienkie to sterujące nim podciśnienie,do tego odłącz wtyczkę na pompie i będziesz miał spokój,po 20 latach normy spalin sintra i tak ma przekroczone
  11. Ja u siebie i Miqela zakładałem uniwersalne centralki wpinając się w moduł w nogach pasażera jeśli nadal temat aktualny to podjadę do garażu i zrobię opis
  12. Moja dalej robi za modyfikowany kwietnik pod blokiem
  13. Już rozmawialiśmy o tym,moja Vka nie miała fabrycznie wiązki pod halogeny,mutant za to,też Vka już ją posiadała,oba roczniki '97 więc pozwolę sobie domniemać że nie każda miała,przynajmniej tej wiązki od skrzynki bezpieczników poprzez błotnik i do zderzaka,do spryskiwaczy lamp również w Vce nie miałem,przełożenie wiązki jest banalnie proste,trzeba tylko zdjąć zderzak i wyjąć akumulator oraz wykręcić złącze odpowiadające instalacji świateł przednich ze skrzynki bezp. Wiązkę w kabinie miałem gotową,znaczy się piny w odpowiednim złączu do panela
  14. sprawdź czujnik położenia przepustnicy (TPS) oraz silnik krokowy,on jest odpowiedzialny za wolne obroty,możliwe że magicy zamienili Ci wtyczki od krokowego z czujnikiem stukowym czujnik położenia wału nie ma tu nic wspólnego skoro odpala poszukaj nieszczelności przy krokowcu,za słabo wpięty w kolektor lub w rurę dolotową (podstawa podobnych problemów w Vce w sintrze)
  15. Przecież to są te same silniki...w jaki sposób czujnik z sintry nie podchodzi do tego silnika? sam mam sintrę,z silnikiem z vectry a ecu z omegi i wszystko działa jak trzeba jedyne różnice między omegą a sintrą to wtyczki cewki oraz przepływomierza,reszta czujników jest taka sama tak teraz mi świta że te silniki mają 2 różnej długości czujniki położenia wału,wtyczki te same,pasują od 2.5 do 3.2
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności