Skocz do zawartości

antonGTC

Forumowicz
  • Postów

    163
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O antonGTC

Informacje o profilu

  • Płeć
    Nie powiem
  • Lokalizacja
    Lubelskie
  • Model
    Opel Astra III
  • Silnik
    1.7, 101KM
  • Nadwozie
    COUPE
  • Posiadasz LPG
    NIE

Ostatnie wizyty

1685 wyświetleń profilu
  1. jakie polecacie sprężyny do astry h gtc 74 kw 101 koników. Znalazlem DACO za niecałe 200 zł 2 szt z kompletem gumowych odboi i podkładek, czy lepiej zainwestować KYB RX6766 ?
  2. zamówiłem na allegro po nr vin upewniłem sie jeszcze w w większym sklepie internetowym, że ten konkretny model pasuje. Już założone i hamują
  3. szukam czegos w kolorze szarym ale boll np ma tylko czarne ewentualnie szare ale do karoseri i progów to ciekawe czy to mogloby byc. Mam na mysli czy tez pryskac tylna belke?
  4. spytam jeszcze czy po zdjęciu sprężyn oczywiscie trzeba oczyscic miejsce na dolenej belce pod sprezynę ale czy popryskac tam jakims zabiezpieczenim od rudej bo mam juz spory nalot cz ydarowac sobie bo i tak wyjdzie ruda
  5. tylko jak dobrac zeby byly takie same jak mam obecnie pewnie jeszcze oryginaly
  6. przy wymianie tarcz z przodu okazało się że pęknięta na dole koniec zwoju jest prawa przednia i tylna sprężyna. Pytanie jakie zamówić żeby były taka sama jak obecnie wysokość zamawiając przed demontażem /zapewne nigdy nie byly wymieniane/ także szukam oryginalnych parametrów
  7. jak dajesz do warsztatu na wymianę to nikt w pomiary się nie bawi tylko po vinie dobiera cześci
  8. czy jest jakaś dostpena strona ktora konkretnie po nr vin poda konkretną firmę i nr tarczy hamulcowej. na allegro jednej firmy jest klika rodzai i kazda z opisu a pasuje po zapytaniu do sprzedawcy okazuje się że nie pasuje :{
  9. ma ktos sprawdzony sposob żeby wciągnąć całą puszkę z metalowej obudowy? Tak mocno siedzi że wd 40 nie pomógł. Chciałbym tez tą puszkę wymienić bo została mi nowa.
  10. wymieniłem samą pokrywę ponieważ puszka nie chciala wyjsc pomimo spryskania preparatem. Mam jeszcze pytanie na wlotach gniazd przeodow paliwowych są okrągłe białe pierscienie połeczone cienkim plastikiem z takim samym na koncu przeowdu. przy montazu od razu odleciały te zewnetrzne wrzesniej tez ich nia mialem, zastaniawiam si czy tak mialo byc bo byly tylko mocowane doslownie w dwoch miejscach tak jakby wlasnie tylko do pierwszego montazu. zananczam ze normalnie weszly przewody paliwowe bez oporu. patrz foto
  11. tylko czy zwarcia nie będzie w końcu to grzałka
  12. mam już nową obudowę wraz z filtrem, także na taką sama wymienię jaka jest obecnie. Tylko problem jest z wyjęciem owej wtyczki jak i całej plastikowej obudowy filtra z metalowego koszyka. Obudowa jest wsuwana na prowadnicach ale coś ciężko siedzi
  13. musze wymienić całą obudowę wraz z filtrem paliwa. Nie mogę poradzić sobie z wyjeciem wtyczki grzałki tej która jest na wieczku obudowy. W ubiegłym roku przy wymianie w serwiesie mieli problem tez z jej wyciagnięciem / wyszla z jednym pinem z obudowy. Ma ktoś może jakis sposób aby ją wyciągnąć bez uszkodzenia jej i przewodów ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności