Skocz do zawartości

Avernus

Użytkownik
  • Postów

    57
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Avernus

Informacje o profilu

  • Lokalizacja
    GLIWICE
  • Model
    Opel Astra III
  • Posiadasz LPG
    NIE

Ostatnie wizyty

1520 wyświetleń profilu
  1. Okej, tylko nie wiem czy przeczytałeś całość mojej wypowiedzi. Zrobi się ciśnienie, wentylator się załącza, ale nie wiem czy on chodzi na 1 czy na 2 biegu i pracuje przez krótką chwilę i się wyłącza. Do czego zmierzam. Zmierzam do tego, że odczuwam, że on nadal kręci na 2 biegu, a nie na 1.
  2. Siema. Szybkie pytanie odnośnie biegów wentylatora w Z16XEP 1.6 105KM. Czy 1 bieg powinien od razu się załączyć po włączeniu klimatyzacji? Jestem po wymianie rezystora. Teraz już nie pamiętam czy ten 1 bieg powinien od razu załączyć na klimie czy dopiero jak ciśnienie się zrobi. Bo teraz jest tak że jak załączam klime to on po jakimś czasie startuje i pracuje (nie wiem na którym biegu) zaraz się wyłącza. A załącza się jak mi na tym wyświetlaczu w tym ukrytym menu pokazuje 85*C spadnie do 84*C to się wyłącza. Kurde nie mam kompa i nie mam jak sprawdzić. Teraz też jest temperatura na zewnątrz 14 stopni. @ArKos Pomożesz?
  3. Wymieniłem wentylator ten z opisu z SKV na 4 piny i działa 1 i 2 bieg wentylatora nie ma żadnych problemów.
  4. Dobra po temacie Przełożę tylko ten rezystor z tego zamiennika do swojego bosch wiatraka i tyle
  5. Ale jakbym miał 3 pinowy to bym nie miał żadnego problemu tylko ja mówię o tym 4 pinowym ceramicznym gównie
  6. ale przecież nie muszę zakładać całego wiatraka tylko zamienię te rezystory i dalej będę miał z boscha ?
  7. okej a co z tym wentylatorem co go podlinkowałem z allegro i też jest taki zamiennik 4 pinowy : http://opelczesci.com.pl/pl/p/WENTYLATOR-REZYSTOR-4-PINOWY-OPEL-ASTRA-3-III-H/1548
  8. tak zgadza się z końcówką 300 bosch czyli ten wentylator z allegro pasuje i rezystor też, a też chcę się upewnić bo nr się zgadzają z zamiennikiem. ? No właśnie serwis zamówił wizualnie podobny do mojego teraz wiem że to z astry G ale on jest bez kabli i po drugie dwa bolce różnią się od tego co ja mam
  9. @ArKos to ten wentylator nie będzie pasować Ja mam ten co trzeba z wentylatorem kupić bo mam na 4piny bo ten co ma być nie jest dostępny osobno chyba że z astry G, merivy jest wizualnie taki sam ale inne ma te bolce i jest bez kabli. Nowy ori wentylator z boscha kosztuje 800zł Wg. gościa z aukcji raz montowali metalowe później ceramiczne te oporniki a później opel wrócił zaś do metalowych i ważne żeby wtyczka 4 pin się zgadzała.
  10. Witam. Potrzebuje wiedzieć czy ten wentylator będzie pasować do moje auta ( Astra H z16xep 105KM 2004 ) https://allegro.pl/oferta/wentylator-chlodnicy-0130303300-opel-astra-h-iii-8110812401 Sprawa jest taka że nie działa mi 1 bieg wentylatora chłodnicy na klimatyzacji, okazuje się że mam 4 pinowy rezystor taki z zieloną otuliną który nie jest dostępny osobno. Czy ten z aukcji będzie pasować mimo innego rezystora ale wtyczka jest na 4 piny Proszę o poradę. ] Dziękuje @ArKos- najlepszy elektryk mam nadzieję że coś wymyśli i dopomoże
  11. Ktoś jeszcze ogarnia wymianę cimu i ma też na zbyciu poliftowe z esp i sas. Śląskie ? Gliwice i okolice najlepiej Astra H 1.6 z16xep 2004 Pozdrawiam
  12. Co zauważyłem jeszcze to objawia sie że jade 120km/h puszczam gaz i auto samo zwalnia do 100km/h i dotknie w tym momencie pedał gazu żeby utrzymać te 100km/h więc jedynie je musne delikatnie i wtedy występuje szarpięcie i nie zawsze to sie dzieje
  13. Silnik Z16XEP 105km przebieg 135tys km,. Prosta droga, jadę 120km/h mam ponad 3k obrotów i 5 bieg oraz noga na gazie. Puszczam gaz, prędkość spada, obroty też i auto się po prostu "turla" samo. Jak spadnie do 100km/h i 2800obr. Szarpnie mi mocno autem, aż mnie bujnie do przodu. Bardzo odczuwalne. Brak błędów, nie zawsze to występuje, obroty na jałowym równe, spalanie chwilowe 0.6-0.7 l/h, cewka zmieniana na delphi, świece GM zmieniane, przepustnica czysta, kanały kolektora czyste, egr był kiedyś czyszczony. Nie sprawdzałem kompresji, luzów zaworowych. Bo auto normalnie jeździ jak przystało na wolnossące 105km. Tankuje zazwyczaj na BP i mam zamiar też zobaczyć czy jak zmienię na Orlen czy będzie jakaś poprawa
  14. Jak do lekarza ;/. Można pw w kwestii zapytania się czy ogarniacie daną usterkę w aucie i na jakie ewentualnie koszty bym musiał się szykować. Nie oczekuje pomocy czy rozwiązania problemu na pw.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności