Skocz do zawartości

ryczek

Użytkownik
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O ryczek

  • Urodziny 21.01.1984

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Hagen
  • Model
    Opel Astra II
  • Inna marka
    Bertone
  • Silnik
    1.6 16V 101KM
  • Nadwozie
    Cabrio
  • Posiadasz LPG
    NIE

Ostatnie wizyty

1032 wyświetleń profilu
  1. Witam serdecznie. Proszę o pomoc posiadam Opla Astre g cabrio z silnikiem z16xe z 2002r. Problem polega na tym że skrzynia biegów zamontowana w tym aucie jest strasznie "wolna" na v biegu auto aż się rwie do przodu. I tu pojawia się pytanie jaka najszybsza skrzynka biegów by pasowała? P. S na forum nie znalazłem odpowiedzi
  2. Witam serdecznie posiadam opel astra g cabrio 1.6 16V 02r benzyna z silnikiem z16xe mam szybkie pytanie czy będzie pasowała skrzynia biegów f17 W 355 oryginalna skrzynia posiada sprzęgło hydrauliczne.. Pozdrawiam
  3. Chyba znalazłem problem ale mam zaledwie 15 minut aby iść do pracy jak wrócę poskładam i zobaczymy jak to wszystko działa
  4. Gdzieś przeczytałem że wystarczy odłączyć akumulator na co najmniej pół godziny i komputer zresetuje wszystkie błędy niestety ma to swoje wady trzeba po takim resetowaniu przejechać około 20 km spokojnej jazdy i drugie tyle sportowej podobno to "uczy" komputer prawidłowych ustawień. Błędy odczytałem metodą spinaczkawą Niestety nie pamiętam który błąd wyskoczył jako pierwszy przed tym odłączyłem akumulator na całą noc po podłączeniu około pół godziny jazdy i odczytanie błędów Niestety w trakcie jazdy po przekroczeniu 3,5 tysiąca obrotów zapala się check engine
  5. Witam wszystkich Mam problem z moją Tigra temat bardzo często poruszany mianowicie falowanie obrotów u mnie ten Problem pojawia się tylko w trakcie postoju lecz podczas jazdy mogę wcisnąć sprzęgło wyluzować a wtedy silnik pracuje płynnie Lecz gdy tylko prędkość spadnie do około dwóch kilometrów na godzinę pojawia się problem filmik z przejażdżki zamieściłem na Youtube stan licznika na filmie wskazuje przejechany kilometr po generalnym remoncie Dodam jeszcze że dość często zapala się check engine odczytane kody to przekaźnik pompy paliwa, nieprawidłowy sygnał z czujnika ciśnienia, nieprawidłowy sygnał z czujnika obrotów wału korbowego, nieprawidłowy sygnał z czujnika spalania stukowego, przekaźnik klimatyzacji, usterka w układzie regulacji biegu jałowego
  6. A co z hydropopychaczami czy powinny być powyciskane czy zalane olejem i czy jeśli spuszczę ten olej i wleje 10 w 40 lub 5w30 będzie już wszystko OK czy będzie potrzebne coś w stylu płukania silnika
  7. Witam moje pytanie dotyczy oleju jaki powinienem wlać do silnika po generalnym remoncie. Wymienione wszystkie uszczelniacze, panewki, pierścienie. Głowica też po remoncie hydropopychacze powyciskane silnik to Ecotec x14xe. Przyznam się że wlałem 15 w 40 niestety hydropopychacze strasznie hałasują, silnik pracuje jakby był dieslem. Czy hydropopychacze powinny być powyciskane czy zalane olejem przed założeniem i czy 15 w 40 jest dobrym olejem po kapitalnym remoncie Dodam jeszcze że silnik pracował około minuty i nie zdążył się porządnie rozgrzać nie dodawałem gazu maksymalne obroty to około dwóch i pół tysiąca
  8. Max 10,7 Pb LPG Minimalne średnie spalanie: 7,8 8,2 Jest to średnie minimalne spalanie jakie zanotowałeś w jeździe mieszanej, w cyklach miejskich i pozamiejskich, z możliwością dowolnej przewagi jednego z nich, do wykluczenia cyklu pozamiejskiego włącznie. Maksymalne średnie spalanie: 10,3 10,7 Jest to średnie maksymalne spalanie jakie zanotowałeś w jeździe mieszanej, w cyklach miejskich i pozamiejskich, z możliwością dowolnej przewagi jednego z nich, do wykluczenia cyklu pozamiejskiego włącznie. Minimalne spalanie przy oszczędnej jeździe: 6,5 7,2 Jest to najmniejsze zużycie paliwa, jakie odnotowałeś pokonując możliwie duży dystans z zachowaniem maksymalnie umiarkowanej dynamiki i prędkości na jaką pozwoliły warunki drogowe, najlepiej krajowe. Liczba raportów: https://www.autocentrum.pl/spalanie/opel/tigra/i/silnik-benzynowy-1.6-16v-106km-1994-2000/
  9. http://elektron.pol.lublin.pl/users/djlj24/studio24/kable/opeldisp.htm I WSZYSTKO W TEMACIE
  10. Witam wszystkich. Tydzień temu postanowiłem że tchnę w moją Tigre A nowe życie wyjąłem silnik i rozkręciłem na czynniki pierwsze pokupowałem wszystkie uszczelki panewki pierścienie itp itd głowica też została poddana reanimacji Ale podczas szału rozkręcania nie wpadło mi do głowy aby w jakiś sposób ponotować co gdzie i jak teraz boję się że podczas montażu pominę jakąś część .Szukałem na necie schematu budowy silnika ale nic nie znalazłem BŁAGAM was o pomoc Ps dół silnika to 1,4 głowica to 1,6 ecotec x14xe
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności