Skocz do zawartości

Krzysztof Wierzchoń

Użytkownik
  • Postów

    68
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

2

O Krzysztof Wierzchoń

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Gdańsk
  • Model
    Opel Corsa E
  • Silnik
    1.4 T 143KM
  • Posiadasz LPG
    TAK

Ostatnie wizyty

1232 wyświetleń profilu
  1. Łańcuszek. Napinacz mechaniczny ma już dość. Klekocze aż olej da ciśnienie na drugi napinacz. Miałem to samo w 1.4
  2. Witam. W mojej Corsie posiadam lampy z żarówkowymi światłami dziennymi, nie ukrywam że atrakcyjniej wyglądają lampy ze światłami led. Koszt takich reflektorów jest dla mnie akceptowalny tylko teraz pytanie... Czy wystarczy wymienić same lampy i gra gitara czy diabeł tkwi gdzieś w instalacji. Wydaje mi się że układ odpowiedzialny za led jest w samej obudowie reflektora, ale to moje wydaje mi się. Ktoś coś wie na ten temat?
  3. Niedawno kupiłem Corsę E i fabryczny zestaw audio pozostawiał sporo do życzenia. Po vinie pokazywało że tam jest jakiś zestaw lepszy głośników ale po demontażu ani wygłuszenia ani jakości tych głośników nie stwierdziłem. Na dzień dobry zakupiłem zestaw spinek plastikowych, bo te oploskie to od patrzenia na nie pękają. Wygłuszenie wewnętrzne i zewnętrzne maty STP. Głośniki przód odseparowany Audio System 165 Carbon Głośniki tył Audio System MXC130 EVO Subwoofer wpakowany pod siedzenie pasażera Audio System US08 ACTIVE Z przodu zwykłe dystanse MDF, z tyłu kątowe kierujące dźwięk ku górze. Powiem wam że latami pakowałem do samochodów głośniki Hertz ale te dość tanie Audio Sytemy niszczą Hertza pod każdym względem. Szczególnie ten mały sub robi nieziemską robotę. Nie obyło się bez małej wtopki. Po ponad tygodniu od montażu kapnąłem się że centralny zamek nie zamyka tylnych drzwi. Normalnie było słychać że pracuje. Podczas wyklejania delikatnie zmieniłem kąt pod jakim idą linki do klamek. Wystarczyło, rygle już nie łapały. Musiałem jeszcze raz rozbierać tył i wkleić linki po jak najprostszej linii zamek - klamka. Jest git. Nagranie telefonem nie odda tego jak to brzmi w aucie...
  4. Miałem tak samo. Ubywało i kapało. Po zdjęciu podszybia co trwa moment można w miarę swobodnie wyjąć zbiorniczek. Do zbiorniczka "na wcisk" na gumowej uszczelce wciskana jest pompka. Z tej pompki wychodzą trzpienie na które naciągnięte są przewody od płynu. U mnie jeden trzpień miał jeszcze kolanko jako oddzielny element. To kolanko wyglądało jak zgrzane z dwóch części i właśnie na tym zgrzewaniu puściło i kapało. Ja nie zdejmowałem wycieraczek. Wystarczy zluzować podszybie i usunąć grodzie silnika. Oczywiście jak zdemontujesz to będzie wygodniej.
  5. Na razie wyskoczyło raz i wróciło do normy. Może mery też miała dość 35C. Na razie nic nie ruszam jak się będzie powtarzać to podjadę na kompa.
  6. Panowie. Jadę dziś swoją mery i nagle patrzę na obrotomierz i WTF? Mam 1.4 a obroty niższe jak w kopciuchu. Na luzie wskazuje ok 500 przy normalnej jeździe jak zmieniam biegi na 3000 to mi ledwo 2000 pokazywało. Wszystko ładnie pięknie pracuje. Silnik cyka jak ta lala. Po ok 5min obroty wskoczyły do normy (znaczy ich wskazanie bo silnik pracował na normalnych obrotach). Miał ktoś taką przypadłość?
  7. Z tego co kojarzę to są przykręcane. W tapicerce zostaną dziury. Chcę dokupić takie do swojej merivki, nie chcesz się pozbyć? Zobacz jak on wygląda od zadka:
  8. Zaleta najnowszych komputerów do lpg. U mnie też teraz to samo wychodzi na najnowszym lovato. A po przełączeniu automatycznie na gaz nie czuję spadku mocy. Ba nie czuję momentu przełączenia. Słyszę tylko cyknięcie w bagażniku.
  9. A jeśli znajdę pod fotelem ten "przekaźnik" lub jeśli wepnę go w moduł komfortu to wtedy opcomem da się ustawić składanie lusterek? Moduł komfortu mam, a ten element grosze na alledrogo kosztuje. Ponadto działa mi domykanie szyb z pilota ale tylko przód. Tylne niestety już nie domykają się, dziwne. Programowałem wszystkie i nic. Tak jest czy u mnie tak jest?
  10. A u mnie dupa. Wszystko się wykrzaczyło. Oryginalne działają bez problemu. Na szczęście koszt w aso nie niszczy.
  11. Się zacytuję. Opel to taki dziwny samochód co nie toleruje zamiennych żarówek. Pojechałem do ASO kupiłem oryginalne i od razu wszystko działa. Sprawdziłem te nieoryginalne kupione w motoryzacyjnym i są ok. Nie kumam tego.
  12. Podepnę się pod temat. Przepaliła mi się jedna żarówka pod zegarami. Kupiłem, założyłem, świeci. Przestało po chwili świecić podświetlenie licznika przebiegu kilometrów. Przełożyłem, zamieniłem żarówki aby sprawdzić i zgasło wszystko. Świecą się tylko kontrolki. Sprawdziłem bezpieczniki 20, 33 oraz 35, wsio gra. Ktoś ma jakieś sugestie co można poszperać? Jeśli chodzi o żarówki w merivie A to jest porażka totalna. Z ledami w lampach też walczyłem bo się cuda działy.
  13. Kompletnie się nie zgodzę. Posiadam 1.4 i stwierdzam że silnik fenomenalnie szybko się nagrzewa (spoko uszczelka pod głowicą cała) Nawet w te mrozy poniżej 10 C w miarę szybko przełączało na gas (30C) a komfort ogrzewania uzyskiwałem po ok 1.5 -2 km. Sorki zerknąłem, masz nowszy model. Każdego szkoda.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności