Skocz do zawartości

hadzii123

Forumowicz
  • Postów

    1945
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    8

Ostatnia wygrana hadzii123 w dniu 18 Sierpnia 2014

Użytkownicy przyznają hadzii123 punkty reputacji!

Reputacja

38

O hadzii123

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Bartoszyce
  • Model
    Brak
  • Silnik
    Był X2.0DTL, jest CFHC
  • Posiadasz LPG
    NIE
  1. Możesz mieć problemy przez EGR lub niedrożny filtr paliwa.
  2. https://www.oponeo.pl/artykul/oznaczenia-na-felgach-jak-je-czytac https://sklep.intercars.com.pl/poradnik/opony-i-felgi/jak-czytac-oznaczenia-na-felgach/
  3. Układ samoczynnie powinien się odpowietrzyć. Możesz odpalić silnik przy odkręconym korku w zbiorniczku, poczekaj aż się włączą wentylatory. Nie odkręcaj korka na rozgrzanym płynie bo się poparzysz. nie zapomnij uzupełnić płyny.
  4. Uszczelniacze trawersów do wymiany, pewnie razem z filtrem paliwa bo tam też będzie olej.
  5. Może jakieś obudowy wpadają w rezonans, sprawdź cały dolot powietrza zwłaszcza przed filtrem.
  6. Stary temat ale poczytaj http://forum.opel24.com/topic/1806-astra-g-diesel-problem-z-odpalaniem-po-dluzszym-postoju/
  7. Zacisk przy wciśniętym tłoczku powinien się przesuwać na prowadnicach, a przewody gumowe nie mogą puchnąć przy wciśniętym pedale hamulca (rozwarstwienie przewodów).
  8. Sprawdzałeś czy nie ma luzów na półosiach i poduszkach zawieszenia silnika.
  9. http://forum.opel24.com/topic/27066-opel-vivaro-19cdti-problem-ze-skrzynia-biegow/
  10. Poczytaj, temat wielokrotnie poruszany. http://forum.opel24.com/index.php?s=8563f12341f68ff328d151424be50182&app=googlecse#gsc.tab=0&gsc.q=klapy%20wirowe%20%201.9
  11. Zatkany odpływ wody z podszybia lub klimatyzacji. http://forum.opel24.com/index.php?s=8563f12341f68ff328d151424be50182&app=googlecse#gsc.tab=0&gsc.q=woda%20corsa%20c
  12. Sprawdź rury doprowadzające powietrze (od turbiny) czy są całe lub któraś się rozłączyła.
  13. Z tego opisu wygląda na problem z oponami. Opony na osi są identyczne, założone w odpowiedni sposób (opony symetryczne, asymetryczne i kierunkowe). Ciśnienie w oponach jednakowe. Opony nowe czy używane. I jeszcze jedno pytanie, czy samochód miał kolizję.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności