Skocz do zawartości

wesol

Forumowicz
  • Postów

    6253
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    73

Ostatnia wygrana wesol w dniu 5 Lutego

Użytkownicy przyznają wesol punkty reputacji!

Reputacja

149

O wesol

  • Urodziny 27.07.1979

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Zgl
  • Model
    Nie Opel
  • Silnik
    BLS+ i CAYC+ 2SZT
  • Posiadasz LPG
    TAK

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Zależy jak bardzo będzie trafiona uszczelka pod głowicą. Ja np swoim tdi pojechałem 330 km do Gdańska na Chiptuning i wróciłem. Nie butowalem jakoś mega mocno by mi płyn wywalało.i dojechałem i pojeździłem jeszcze dwa miechy zanim się zabrałem za robotę. Ale powiem Ci ze sam ściągnąłem głowice założyłem nwa uszczelkę i nowe tylko śruby. Całość wyszła mnie 200 zł bo uszczelka 100 zł i 100 śruby.. Że 115 koni zrobiłem początkowo na większej turbinę 160 koni a potem jeszcze włożyłem inne wtryski plus big turbo i pękło 205 koni i tak ganiałem parę lat. A po wymianie upg odkręca ja korek od zbiorniczka po jeździe ostrej było tylko malutkie pyknie cie gdzie wcześniej sykniecie większe jak przy otwieraniu coca coli. Wymiana termostatu nic nie da bo termostat już się nie psuje że jest całkiem zamknięty bo to nie polonez. Tak samo z korkiem i on jak trzyma ciśnienie to jest okej.
  2. Było się przejechać bo nawet na lekko podwyższony h obrotach to nie to samo co podczas jazdy pod obciążeniem. Żeby Ci to zobrazować to podam dane. Snik np diesla ma sorezanie około 28 barów. Teraz na jalowych obrotach ponieważ spalanie jest paliwo to wytwarza około 40 barów na cylindrach. Teraz z pedałem w podłodze podczas jazdy to bywa ponad 400 barów bo jest dużo paliwa i dużo powietrza a wal korbowy ma opór w postaci oporu toczenia auta rze opory powietrza czy choćby masy i ładunku bo może jechać np pod górkę. Także różnica jest znaczna. Auto sprawdzane na postoju może nie wykazać uszczelki pod głowica zaś pod obciążeniem może pokazać naprawdę dużo.
  3. Polecam od baseus wszelakie kable i ładowarki. Dość dobra jakość w bardzo przyzwoitej cenie.
  4. Generalnie to jest to po prostu prosta sprawa. Ludzie czasami myślą że jak coś kupią nowe to musi być sprawne i dobre. Po pierwsze bywa tak że koło i docisk pasuje nie zawsze w dowolnej pozycji. Zakładając na sucho widać że kołki ustalając nieraz lepiej pasują nieraz gorzej. Trzeba sobie to zaznaczyć i najlepiej oddać jeszcze taki zestaw do sprawdzenia wyważenia. Ja w życiu swoim kilka jednomadowych zestawów założyłem w różnych silnikach i było dobrze. I w 1.9 tdi i 2.0 hdi i 2.5 tdi. Dlaczego niektóre auta mają w standardzie jednomas inne nie? Czemu u mnie w touranach 1.6 tdi mam seryjne sztywne a to samo auto bez systemu start stop ma już dwumas? Czemu 1.6 tdi w golfie i passa i ma dwumas a Touran nie ma. Te same kody silnika i ta sama moc. Olel vicaro w 1.9 cdti i 2.5 cdti ma dwumas a to samo vicaro z 2.0 cdti ma jednomas. Dziwne nie? I skrzyni nie rozwala nie.
  5. 10w30 lub 40 i tak samo 5w30 lub 40. Firma dowolna tylko jak zawsze wymiana co 15 tys km nie później.
  6. Albo coś innego jeszcze uszkodzone albo w tej płytce są takie przelotki pod mocowanie baterii. I teraz te przelotki puszczają prąd od tego mocowania baterii na obie strony płytki. Cała płytkę bym też przelutowal.
  7. Centralka czyli rozumiem że centralny zamek. To centralny zamek nie ma nic wspólnego z ECU. Prawdopodobnie trzeba przelutować w kluczyku w pilocie luty na zasilaniu z baterii.
  8. Aj bo nie da się mieć dostęp do wszystkiego. Jak kiepski dostęp do alternatora do dobry do kompresora klimy itp sprawy. Na wierzchu wtryski, świece żarowe i oba kolektory US turbina. Może jeszcze dpf z pięknym podejściem?
  9. Podjechałbym do jakiegoś tunera to nawet będzie chodził jeszcze lepiej jak seryjny dth. Przy okazji można powiedzieć by wyłączył egr i będzie rakieta bez wad.
  10. Jaki był błąd? Jakoś tak słabo opisujesz. Jak coś robisz to rób to konkretnie a nie na odwal się.
  11. Jakby przejechał się z podglądam parametrów to by pewnie wyszło ze mniejszy przepływ przez maf czyli idzie bokiem przez egr i by hylo wiadomo. Ale dzisiejsi mechanicy kupią jakiś sprzęt do diagnostyki i tylko odczyt błędów robią. Można do jakiegoś kumate go tunera podjechać i wykona taka diagnozę nawet na rolkach co jest o wiele łatwiejsze. Poza tym na próbę wyłączyłby egr i też by wyszło. Ja w swoich autach to zrobiłem tak że w jednym już zapobiegawczo wyłączyłem egr a w drugim jyz mi robił problemy to podjechałem i też go wyłączyłem. Za dużo roboty z jego demontaż em, czyszczeniem i montażem. Nie mówiąc już o wymianie na nowy. Taniej wyłączyć i to co najmniej kilkukrotnie a temat zamknięty na wieki.
  12. Duża szansa że ten silnik nie ruszy żaden opcom z tą funkcja co chcesz. Pomijam fakt że meriva z tym snikiem to taki troszkę kundel bo niby silnik coś jak w astrze h czy corsach ale auto ma instalacje po analogu jak dobrze pamiętam.
  13. Mechaników ma takich co tylko odczytać błędy potrafią. Poziom szkoły podstawowej i to 1-3.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności