-
Postów
6250 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
-
Wygrane w rankingu
73
Ostatnia wygrana wesol w dniu 5 Lutego
Użytkownicy przyznają wesol punkty reputacji!
Reputacja
149O wesol
- Urodziny 27.07.1979
Informacje o profilu
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Zgl
-
Model
Nie Opel
-
Silnik
BLS+ i CAYC+ 2SZT
-
Posiadasz LPG
TAK
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Polecam od baseus wszelakie kable i ładowarki. Dość dobra jakość w bardzo przyzwoitej cenie.
-
Sztywne koło zamachowe do Z22SE
wesol odpowiedział(a) na jarek095 temat w Opel Vectra - Zawieszenie, układ kierowniczy, jezdny, hamulcowy
Generalnie to jest to po prostu prosta sprawa. Ludzie czasami myślą że jak coś kupią nowe to musi być sprawne i dobre. Po pierwsze bywa tak że koło i docisk pasuje nie zawsze w dowolnej pozycji. Zakładając na sucho widać że kołki ustalając nieraz lepiej pasują nieraz gorzej. Trzeba sobie to zaznaczyć i najlepiej oddać jeszcze taki zestaw do sprawdzenia wyważenia. Ja w życiu swoim kilka jednomadowych zestawów założyłem w różnych silnikach i było dobrze. I w 1.9 tdi i 2.0 hdi i 2.5 tdi. Dlaczego niektóre auta mają w standardzie jednomas inne nie? Czemu u mnie w touranach 1.6 tdi mam seryjne sztywne a to samo auto bez systemu start stop ma już dwumas? Czemu 1.6 tdi w golfie i passa i ma dwumas a Touran nie ma. Te same kody silnika i ta sama moc. Olel vicaro w 1.9 cdti i 2.5 cdti ma dwumas a to samo vicaro z 2.0 cdti ma jednomas. Dziwne nie? I skrzyni nie rozwala nie. -
10w30 lub 40 i tak samo 5w30 lub 40. Firma dowolna tylko jak zawsze wymiana co 15 tys km nie później.
-
Kluczyk
wesol odpowiedział(a) na stiopa21 temat w Opel Astra - Karoseria, wnętrze, elektryka nadwozia
Albo coś innego jeszcze uszkodzone albo w tej płytce są takie przelotki pod mocowanie baterii. I teraz te przelotki puszczają prąd od tego mocowania baterii na obie strony płytki. Cała płytkę bym też przelutowal. -
Wymiana ecu wraz immobilizerem
wesol odpowiedział(a) na Pavvelek1992 temat w Opel Astra - Pozostałe tematy
Centralka czyli rozumiem że centralny zamek. To centralny zamek nie ma nic wspólnego z ECU. Prawdopodobnie trzeba przelutować w kluczyku w pilocie luty na zasilaniu z baterii. -
Aj bo nie da się mieć dostęp do wszystkiego. Jak kiepski dostęp do alternatora do dobry do kompresora klimy itp sprawy. Na wierzchu wtryski, świece żarowe i oba kolektory US turbina. Może jeszcze dpf z pięknym podejściem?
-
problem po wymianie sterownika silnika corsa d1.3 cdti
wesol odpowiedział(a) na MichalD temat w Opel Corsa - Silnik Diesel
Podjechałbym do jakiegoś tunera to nawet będzie chodził jeszcze lepiej jak seryjny dth. Przy okazji można powiedzieć by wyłączył egr i będzie rakieta bez wad. -
Wachacze
wesol odpowiedział(a) na Arek Agila 2004 temat w Opel Meriva - Zawieszenie, układ kierowniczy, jezdny, hamulcowy
Wahacz pisze się przez samo H. -
Zmiana sterownika pompy wtryskowej.
wesol odpowiedział(a) na Maciej 4 temat w Opel Vectra - Silnik Diesel
Jaki był błąd? Jakoś tak słabo opisujesz. Jak coś robisz to rób to konkretnie a nie na odwal się. -
Antara 2009r 127KM utrata mocy po 40-50 min jazdy ponad 100km/h
wesol odpowiedział(a) na zoltek temat w Opel Antara - Silnik Diesel
Jakby przejechał się z podglądam parametrów to by pewnie wyszło ze mniejszy przepływ przez maf czyli idzie bokiem przez egr i by hylo wiadomo. Ale dzisiejsi mechanicy kupią jakiś sprzęt do diagnostyki i tylko odczyt błędów robią. Można do jakiegoś kumate go tunera podjechać i wykona taka diagnozę nawet na rolkach co jest o wiele łatwiejsze. Poza tym na próbę wyłączyłby egr i też by wyszło. Ja w swoich autach to zrobiłem tak że w jednym już zapobiegawczo wyłączyłem egr a w drugim jyz mi robił problemy to podjechałem i też go wyłączyłem. Za dużo roboty z jego demontaż em, czyszczeniem i montażem. Nie mówiąc już o wymianie na nowy. Taniej wyłączyć i to co najmniej kilkukrotnie a temat zamknięty na wieki. -
Op-com 1.7 brak pełnej funkcjonalnosci
wesol odpowiedział(a) na BoberekPL temat w Opel Meriva - Pozostałe tematy
Duża szansa że ten silnik nie ruszy żaden opcom z tą funkcja co chcesz. Pomijam fakt że meriva z tym snikiem to taki troszkę kundel bo niby silnik coś jak w astrze h czy corsach ale auto ma instalacje po analogu jak dobrze pamiętam. -
Antara 2009r 127KM utrata mocy po 40-50 min jazdy ponad 100km/h
wesol odpowiedział(a) na zoltek temat w Opel Antara - Silnik Diesel
Mechaników ma takich co tylko odczytać błędy potrafią. Poziom szkoły podstawowej i to 1-3. -
Ja te wąsy w ładowarce lekko pilnikiem traktuje bo one są oryginalnie chyba chromowane czyli gładkie. A tak po pilniki są jak papier ścierny to się trzymają dużo mocniej w gnieździe.
-
Silnik tak naprawdę po czasie nauczy się korekt. Poza tym w astrze g pod koniec był też 1.7 na CR a wtryski nie miały kodów ima i nie było opcji w techu2 kodowania wtryskiwaczy.
-
Dam ci dobra radę jak sprawdzić wtryski. Zaciągnij bardzo mocno hamec reczny. Wbij 1 bieg i dodaj gazu tak na 2500 obr i popuszczaj sprzęgło by zaczynalo mocno brać tak że aż tył auta przysiada. Jak będzie walić pod maską jak młotem to wtrysk któryś jest lichy.