Skocz do zawartości

krisi3

Forumowicz
  • Postów

    410
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    7

Ostatnia wygrana krisi3 w dniu 28 Maja 2019

Użytkownicy przyznają krisi3 punkty reputacji!

Reputacja

21

O krisi3

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Świdnica
  • Model
    Opel Astra III
  • Silnik
    1.9 DTL 100 km CDTI
  • Nadwozie
    Kombi
  • Posiadasz LPG
    NIE

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Ale ja jestem zakręcony zapomniałem że już przerabiałem ten temat 6 lat temu dziękuje za odświeżenie Marcin 88
  2. To prawda z tym że nie wiem czy w tych zestawach jest zamontowany ten mechanizm który jest w tłoczku czy nie trzeba go czasem przekładać ze starego na nowy tłok
  3. A czy mogę na siłę spróbować obrócić tłok czy lepiej nie ryzykować
  4. Panowie już wyjaśniam Tarcze kotwicze wymienione w zeszłym roku wiec jak nowe,prowadnice zacisku pracują prawidłowo po odchyleniu gum osłonowych nie widać korozji na tłokach.Nie wiem jak wyglada mechanizm regulacyjny w tłoczku ponieważ do póki nie kupię zestawu naprawczego to nie biorę się za rozbieranie hamulca żeby sobie w kolano nie strzelić.Czy jest możliwe że przez ten mechanizm w tłoczku nie mogę go cofnąć
  5. Problem polega na tym że cylinderki nie cofają się i nie można ich wkręcić do środka zacisku
  6. Pytam bo wiem że są różne średnice a wiem że w kupie siła 😉tu na forum ludzie mają naprawdę dużą wiedzę
  7. Panowie muszę kupić zestaw naprawczy zacisków hamulcowych na tył i tu moje pytanie.Czy ten numer który jest na zacisku odpowiada średnicy tłoczka
  8. Panowie szukam dobrego majstra od regeneracji wtryskiwaczy bosch w okolicach Świdnicy możecie kogoś polecić
  9. W astrze niestety tak nie podejdzie alternator jest blisko ściany błotnika ale i tak nie jest tak źle wykręcenie altka to tylko dwie śruby i przewód
  10. Witam od pewnego czasu strasznie zaczął drgać mi silnik nie mogłem znaleźć przyczyny ale w końcu udało się.Problem tkwił w alternatorze a dokładnie w sprzęgle alternatora to jest to kółko które napędza alternator nim zabrałem się za wymianę zacząłem śledzić internet jak to zrobić i wszędzie piszą że trzeba wyjąc alternator.Ja znalazłem dużo prostszy sposób wystarczy odkręcić alternator postawić go do pionu w komorze silnika z prawej strony kupić odpowiedni klucz za 27 zł na znanym portalu handlowym i za pomocą wkrętaka udarowego odkręcić sprzęgło alternatora co oszczędzi nam dużo czasu.
  11. Kolego wszystkie kody masz opisane wystarczy wpisać w Googla ECN038008- Do sprawdzenia masz świece żarowe przewody świec sterownik świec. Jeśli chodzi o przepustnicę zapoznaj się z tym tematem a zaoszczędzisz parę setek
  12. Pytam ponieważ auto kupiłem jak miało najechane 130000 jeżdżę już parę lat mam przejechane 220000 i odpukać nic się nie dzieje a mówią że dwumasa pada po około 80000
  13. Silnik 1,9 DTL -74KW rok produkcji 2007 modelowy 2008 Win -W0L0AHL3582049120 SKRZYNIĄ BIEGÓW MZ4 = M32 (WR) RĘCZNA SKRZYNIA BIEGÓW N34
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności