Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Wczoraj
  2. Witam ponownie. Wymieniłem już dwa wałki. I po problemie na szczęście Tak jak pisałem wcześniej na 100 procent wina w krzywkach nowych wałków. Brak wgłębienia prawdopodobnie powoduje otwarcie zaworów w nieodpowiednim czasie . Zrobię zdjęcia starych swoich wałków w których miejscach są wgłebienia i zdjęcia nowych . Miało być wszystko na nowych klamotach złożone na tip top . Niestety nie wszystko co nowe to dobre ciekawe czy teraz uwzględnią mi reklamacje na te wałki..... 180 euro prawdopodobnie w błoto.
  3. Ja bym zlał olej i go sprawdził czy nie ma jakiś śladów w nim (opiłków itp) też bym sprawdził filtr oleju. W końcu nie są to jakieś dramatyczne koszta - olej 50pln, filtr 15, płukanka 25-40pln. Jak był tylko przełożony to nie wiadomo co jest założone - możliwe że świeca padła, wtrysk albo okablowanie. Trudno coś doradzić jak nie ma się pacjenta na stole tylko wirtualnie. Ja bym już po pierwszej jego wpadce dokładnie patrzył mu na ręce.
  4. Moja walka z tym handlarzem trwała od marca i jest to 3 silnik ,który od niego mam , 1-szy dał blok od X16Xe ,gdzie zapewniał że to z16xe , wyszło to już po włożeniu silnika , zobowiązał się do załatwienia sprawy , załatwił drugi silnik kaplice ten w którym poszła korba i po 4 miesiącach dostałem auto z aktualnym silnikiem ,które mam od zeszłego czwartku
  5. No to teraz masz na papierze co było robione. Ja tylko kupiłem motor ze szrotu - resztę robiłem we własnym zakresie. Nie wierzę za bardzo tak zwanym dobrym handlowcom - bo wszystko zrobią po taniości i nie koniecznie dobrze.
  6. A tutaj któryś zaglądał? https://www.astrah.pl/viewtopic.php?t=6603
  7. Wszystko włącznie z montażem silnika wykonywał handlarz ,który sprzedał mi silnik.
  8. Mam to samo. Czy w takim przypadku kontrolka daje znać czy ciemność ?
  9. A czy ty tylko przekładałeś motor, czy też robiłeś jego serwis? Ja bym nie montował silnika nie znając jego pochodzenia - wcześniej bym sprawdził jak wyglądają gładzie, zawory, panewki. Sam wymieniałem silnik i chociaż silnik odpali i pracował równo - to po zdjęciu misy okazało się że wymaga dokładnego mycia. Po rozebraniu i weryfikacji dostał nowe pierścienie kompletne uszczelnienie i nowy napęd rozrządu. Już 80tkm zrobił i ma się dobrze. Gdyby nie to że kosztował tyle co zawory do mojego starego starego to bym go nie kupował tylko remontował swój (chociaż oprócz wszystkich z
  10. Witam , Posiadam astre g z silnikiem Z16XE , który rzekomo jest po remoncie i od poprzedniego czwartku jest w mojej astrze.Pół roku wcześniej miałem w niej silnik ,który zakupiłem od tego samego handlarza (ma ogromny plac).Silnik okazał się totalną kaplicą przejadał ogromne ilości oleju , pomimo ,że handlarz mówił ,że igła (i był przez tydzień) bo po tygodniu w trasnie przy 120km/h zmieliło panewkę i wybiło dziure w bloku wielkości pięści na szczęcie była 3 w nocy nic nie jechało i udało mi się nie wypaść z drogi.Ten sam handlarz ściągnął moje auto lawetą i po przedstawieniu mu rz
  11. Mam problem ze lokalizowaniem usterki. Parametry na MAF strasznie biegają na biegu jałowym od 2-12 , MAP I EGR również nie są stabilne. Wiadomo że jak przepływka wariuje to i EGR również. MAF podmieniałem wiec wykluczam uszkodzenie.Egr również. MAP sensor wyczyszczony. Sprawdziłem ciśnienie na 4 cylindrach i są one równe. Około 27 . Sprawdziłem również luzy zaworowe i mieszczą się w tolerancji. Znalazłem informacje że są osoby które mają również podobne problemy,lecz nigdzie nie ma rozwiązania.
  12. Witam ! Mam problem, pacjent astra H 2007r. z panoramą. Problem polega na oświetleniu wnętrza, nie działa żadne światło (schowek, bagażnik, podsufitka). Dzisiaj chciałem zmienić światła w podsufitce na led (jeszcze jako jedyne działało) i gdy zmieniłem przestało działać, zmieniałem z powrotem na zwykłe ale dalej nie działa. Pytanie jakiś bezpiecznik albo coś jeszcze innego ? EDIT : Podsufitka już świeci, ale reszta brak światła.
  13. Za tydzień będę miał ten sam problem tylko w gtc. Uchwyt zamówiony, więc jak przyjdzie też zacznę zabawę, a póki co gdzie nie pytam czy nie sprawdzam żadnej konkretnej odpowiedzi...
  14. Panowie, znienacka pojawił się problem z immobiliserem, a w zasadzie z brakiem możliwości odpalenia samochodu. Do tej pory wszystko chodziło bez zarzutu i nagle rano- problem z odpaleniem. Kluczyk jest oryginalny i bateria wymieniana była ok 2 mies. temu. Drugi kluczyk - działa normalnie. Jak mam odratować ten pierwszy? Taki jest dokładniejszy raport błędu: OP-COM 100219a - program diagnostyczny pracujący w środowisku Windows hkj OP-COM - Okno odczytu KW2000> 2005 (5)|Meriva|Silnik|Z 16 XE Klucz #1: EF Klucz #2: 8F Ustawiony normalny parametr synchroniza
  15. Ostatni tydzień
  16. Kupiłem dzisiaj dwa używane wałki i na moich starych walkach są wyczuwalne dwa wgłębienia z każdej stron krzywki. Na nowych wałkach tego nie ma. Na tych które dzisiaj zakupiłem tez jest to wyczuwalne. Wydaje mi się że w tym będzie problem nie równej pracy . Myślę że zawory są przez wcześnie otwierane. Na nowym wałku poprzez brak wgłębienia.
  17. W sumie to nie sprawdzałem węża. Informację o temperaturze chyba mam dostępną w menu serwisowym radia. Tak mi się przynajmniej wydaje.
  18. Sprawdzałeś kiedy wąż od termostatu robi się ciepły? U mnie w Z16XE w takich temp. jakie teraz panują ok 4 km Ale jest jedno małe ale .Wskazówka przekłamuje. Podłącz się do komputera diagnostycznego i sprawdź ile u Ciebie przekłamuje
  19. Cześć wszystkim. To ja mam inne pytanie dotyczące temperatury: ile (około) km trzeba przejechać żeby wskazówka stanęła jak Łysemu z Brazzers? Mam wrażenie, że u mnie w aucie trwa to zdecydowanie za długo. Pozdrawiam.
  20. Możesz wpisać nr Vin i po nim szukać części w tym katalogu - wtedy wyświetli ci się tylko to co u ciebie występuje.
  21. Poszukaj w necie bo w okolicy W-wy są firmy które regenerują miękkie dachy - może to nie będzie najtańsza naprawa ale i tak tańsza niż nowa z serwisu - tutaj nie da się nic przyoszczędzić by to było w miarę ładne i bezpieczne.
  22. W poniedziałek załatwię temat, 2 tygodnie przed terminem ale lepiej być przezornym zabezpieczonym niż później jako teoretycznie poszkodowany w kolizji okazać się sprawcą, bo auto nie powinno uczestniczyć w ruchu drogowym.
  23. Kiedyś robiłem taki przypadek w chewrolecie. Tam winny okazał się czujnik prędkości koła czyli od ABS. Gdzieś wyrywkowo gubił sygnał prędkości koła. Wszystkie pokazywały np 12 km/h a ten jeden tak na przemian 0-12. Przy prędkościach takich 30 czy więcej ładnie pokazywały wszystkie równiutko.
  24. W moim przypadku na pedale hamulca czuję jakby włączał się ABS nawet gdy sucho, przy końcowym hamowaniu, poniżej 20 km/h. Czy to też może być pierścień przy ABS? Tarcze wymienione, a nadal jest to bicie.
  25. Zależy na kogo trafisz i czy wrzucą od razu w Cepik. Dla nich zawsze możesz lawetą podjechać... Mi się zdarzyło tak ze dwa razy jechać, raz przegapiłem a za drugim razem przedłużyła się naprawa usterki. Jak będzie lockdown i rzeczywiście zamkną SKP, to nie powinni mieć pretensji, ale bez przeglądu podczas wypadku/kolizji to mogą się później dziać różne historie. Tak czy tak kaszanka jak to mówią...
  26. Czytałem, że niebawem ponownie wprowadzony będzie lockdown, który ma umożliwić funkcjonowanie tylko firmom oferujące produkty i usługi niezbędne do przeżycia. Siedzę obecnie na niezaplanowanej kwarantannie do soboty a przegląd auta mam do zrobienia w listopadzie. Ciekawy jestem, czy SKP będą funkcjonować czy nie a jeśli nie czy będą jakieś rozwiązania z automatu przedłużające ważność badań lub inne rozwiązania by nie zostać w czarnej dupie
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
  • Biuletyn

    Zapisz się do naszego biuletynu

    Zapisz się
Partnerem serwisu: Karty Plastikowe && Karty Plastikowe
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.