Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Dzisiaj
  2. Cewka oporność przy odlaczonej wtyczce 1-4 10.62ohm 3-2 10.83ohm Wtyczka od ecu Pin 3 i gnd 12.32v Pin 4 i gnd 12.30v Led miga przy zakreceniu
  3. Dzisiaj podjechałem do znajomego od lpg, w zasadzie on podjechał do mnie. Posprawdzał i wyśmiał tego gazownika co mi powiedział, że jest okej, nie jest... W ogóle nie ustawione korekty po temperaturze ale z ich ustawienie jest problem bo jak gaz osiąga 30stopni to wtedy wchodzi na ten tryb awaryjny i nie można regulować. Ale i tak muszę ogarnąć kwestie poprawności działania sond. W opcomie pokazuje mi tylko jedna rubrykę "krótkoterminowa adaptacja paliwa" i podejrzewam, że to uśrednienie z 2 sond. Elm pokazuje osobno dla każdej sondy i dla 1 krótkoterminowa jest okej w sensie w okolicach 0 z n
  4. Druga gdy pracuje jak pierwsza to nie koniecznie jest objaw jej ,,siadania,,. Ona pokazuje stan katalizatora. Ona powinna pracować jak najbardziej liniowo a nie sinusoidalnie. Może też być tak że sterownik LPG robi zwarcie do masy. I trzeba go wymienić. Lub ma w opcji jakiś emulator sondy który ma zaznaczone zwarcie do masy
  5. Adam jak skasuje błąd to obie pracują i obie pracują w pełnym zakresie na obu paliwach do momentu pojawienia się bledu, nie że pierwsza stoi. Stoją obie jak jest błąd w pamięci. Ale dzisiaj sprawdzę czy druga naśladuje pierwszą czy działa swoim życiem. Mi to wygląda jakby druga siadła, ale spróbuję odpiąć ten kabel od drugiej bo może jest on wpięty dla oszukania systemu. Chociaż jak sprawdzałem to szedł w rejon sterownika LPG
  6. Tak się może zacowywać gdy pierwsza stoi . Miałem trzy takie przypadki w Oplu po złej regulacji LPG. Pierwsza zawisła a druga zaczęła pracować jak pierwsza. Najpierw zrób porządek z pierwszą . Ma pracować w każdym zakresie. Korekty aby ustabilizować musisz zrobić kilkkadziesiąt km na Pb i wtedy powinny być już ustabilizowane. Powinny być w okolicach zera .Ale potem docodzi stan techniczny silnika( lejące wtryski słabsza kompresja itp) i mogą się zmieniać. I to może być powodem tego błędu 11 czyli zwarcie . Gazownik spaprał robotę. Wpina si
  7. Wczoraj
  8. W radiu. Zalezy na co trafisz. Jedne posłużą , inne juz po wyjeciu z opakowania padają. Jesli masz z chin to oddaj do elektronika, moze jakas taśma lub złącze się zluzowało. Jesli w PL i masz gwarancję to reklamuj.
  9. Adam, raczej problemy elektryczne bym wykluczył (w sensie jakiś zwarć itd.). Dopiero co silnik robiłem to przy okazji miałem podgląd na kable. No ale rzucę okiem jeszcze raz. Już sam nie wiem czy ten błąd pojawia się na obu paliwach czy tylko na LPG (zaraz do tego przejdę). Już kiedyś robiłem w innym aucie regulacje gazu (na sterowniku innej firmy) i tam wyszło, tyle że tam wystarczyło by mapy się zgrywały. Mam interfejs od LPG to sobie przypomnę i postaram posprawdzać, jak się nie uda to podjadę do gazownika, ale będę musiał poszukać innego niż u niego byłem. W międzyczasie dzisiaj dalej ko
  10. Już powoli diesle to silnik tak.odprezone że powoli zrównują się z benzynowcami. Mazda robi benzyny ze stopniem sprężania 14 natomiast diesle na CR to już mają nawet cis koło 17 stopień. Już dawno dawno temu ford focus miał zdaje się 18 czy 18.5. szwagier musiał wymienić Aku w Seacie Leonie 2.0 TDI PD i dał mi ten stary mi natomiast w 1.6 TDI ale CR Aku suedal masakrycznie i założyłem tennis szwagra to kręci jak szalony.
  11. Witam kupiłem radio android tesla style i po jakimś czasie rozmył mi się obraz wie ktoś w czym może być problem?
  12. Dokładany przełącznik, w oryginale byłby czarny jak ten po lewej od niego. Zgadywanka co to może być. Jakieś dokładane zabezpieczenie, czy sterowanie jakimś elementem przy rozruchu. Sam musisz sprawdzić gdzie idą kable od tego przełącznika. Konkretnie do jakiegoś bezpiecznika nr/prąd, czy pod inna wtyczkę.
  13. Witam,ponizej zamieszczam zdjęcia przełącznika, chciał bym sie coś dowiedzieć o nim ( co to jest, czy to fabrycznie było montowane?) Moj samochód Frontera A 2.0i 97r. benzyna. opis: silnik odpala się przełączony przycisk na "0" i silnik odrazu dostaje 1,5 tys obrotów.. dopiero po rozgrzaniu samochór łagodnieje do 900 obrotów i silnik fajnie juz mrauczy. Widzialem na internecie froty juz z takim przyciskiem, ale nigdzie opisu nie było.
  14. Jest to benzyna 1.4, nie ma tak ciężko jak przy dieslu tej samej pojemności. Pewnie posłuży kilka lat. U mnie w Viki C 1.9CDTI jak padał akumulator to łapała sporo błędów, wspomaganie i alternator, także moduły. Odpalać odpali, jechać jedzie ale im większe rozładowanie/uszkodzenie akumulatora tak zaraz siadają powoli różne systemy. Pewnie dlatego, że wszystko jest połączone na CANie, a może tak celowo wprowadził producent przy spadkach prądu i napięć, bo to już zaczyna być podstawa siadanie systemów przy uszkodzonym/słabym akumulatorze w Oplu...
  15. Pomysłowe, nie chce krakać ale podczas kolizji/wypadku/dachowania takie listwy rozlecą się na kawałki a są tuż nad głową. Przy zderzeniu występują spore przeciążenia/naprężenia konstrukcji. Dla przykładu wrzucę zdjęcia znajomego, który miał dachowanie z prędkości 60-70km/h. Trasa to łuk w lewo z górki, z delikatnym podbiciem w połowie górki. Nie trzeba szybko jechać aby zaliczyć porządnego dzwona, zarzuciło tyłem na podbiciu i nie opanował już sytuacji (warunki pogodowe słabe), a jest to jeden ze znanych mi kierowców, którzy mają dryg do kierowania. Ale i czasem rajdowiec bywa omylny...
  16. LPG jest bardziej czuły na problemy elektryczne. Błąd jest od jakiegoś zwarcia do masy. Musiałbyś sprawdzić czy Nie koniecznie. Mapy przy regulacji na korekty nie pokryją się dokładnie. Mapy sprawdza się podczas jazdy. Czyli kasujesz mapy Pb i LPG . Przejeżdzasz ,,testowo ,,odcinek np. 5 km na Pb ,startując z punktu A i kończąc na punkcie A. Przełaczasz na LPG i wykonujesz taką samą trasę z A do A tym razem na LPG i w nabardziej zbliżonym sposobie jazdy co na Pb. Wtedy można sprawdzić czy są pokryte mapy. Pytanie czy LPG ma
  17. Nie mam w zadku regulaminu. Po wpisaniu kodu błędu nie znalazło mi tego wątku, znajdowało inne, takie które w ogóle nie były pokrewne z moimi objawami. Proszę zauważyć, że wątek ma ponad 6 lat więc czasami takie ciężko odkopać spośród sterty innych. Ale to już na PW napisałem co i jak :). Wracając do mojego problemu to w sumie objawy mam całkiem inne niż tutaj w wątku, z którym został połączony mój, spójny jest tylko błąd. Auto nie traci na mocy, reaguje na dodanie gazu itd. No dosłownie tylko ten irytujący błąd i to zwiększone spalanie. Z tym LPG to chyba jednak nie tak do końca, że to on
  18. Polączylem tematy. U Ciebie dochodzi jeszcze LPG które w 80 % jest winne takiej sytuacji . I sam to zauważyłeś. Jedyna opcja ,zaloguj się na forum LPG i poszukaj polecanego gazownika w Twoim rejonie. https://lpg-forum.pl On niech Ci przetrzepie całą instalację LPG. Może być że ona wywołuje jakieś zwarcie na którymś elemencie Ale zawieszanie sondy to jest objaw złej regulacji LPG. Czyli znowu przełacz na pb i sprawdź jak sondy pracują. Zapisz sobie w jakich zakresach pracują korekty i żądaj od gazownika
  19. No i nie ma się co czepiać. Poradziła sobie dziewczyna lepiej od niejednego fachoffca
  20. Cześć, kolejna część problemów z moim autem i jak zwykle liczę na Waszą pomoc w odnalezieniu przyczyny bo trochę razi w oczy ten check i nie chce szkodzić silnikowi, który jest po remoncie Pacjent to Vectra C z silnikiem 1.8 122km z18xe z LPG. Moje auto od kiedy je miałem nie miało kata, dlatego podczas remontu silnika stwierdziłem, że go założę ponieważ od jakiegoś czasu zaczął świecić błąd od błędnej dawki paliwa oraz od drugiej sondy lambda. Po założeniu katalizatora jest tylko błąd "p0170-11 bogata dawka paliwa" tylko i aż. Sondy miałem wyciągnięte obie. Pierwsza czyściutka, druga w c
  21. Dobra, tak na wstępie - bo choć na razie minęło parę dni od wymiany akumulatora to zauważyło mi się jedno... Przy starym akumulatorze, niby samochód jeszcze odpalał ale było słychać i czuć, że trochę mu już brakuje prądu bywało coś takiego, że po wyjściu samochód nie reagował na próbę zamknięcia z pilota. Jakby go po prostu nie było - wtedy pomagało albo włącznie zapłonu albo odpalenie i zgaszenie silnika (przy wymianie akumulatora sprawdzili mi komputerem moduły i jest OK). Po zapodaniu nowego źródła prądu objawy zniknęły - wychodziłoby więc, że przy pewnym poziomie rozładowania elektro
  22. Ostatni tydzień
  23. Szczerze .... To ja bym sie nie czepiał, moja połowica to by ta podsufitke zerwała na chama i tyle by było
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
  • Biuletyn

    Zapisz się do naszego biuletynu

    Zapisz się
Partnerem serwisu: Karty Plastikowe && Karty Plastikowe
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.