Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie     

  1. Z ostatniej godziny
  2. Ha. No właśnie. Program to był Delphi. Gościu nie zrobił zrzutu ekranu ani nic nie zapisał. Kiepska sprawa. Ale na 100% było coś o braku napięcia GPS.
  3. Nie ma błędu ,,coś w tym rodzaju,, Chcesz konkretnej pomocy to podawaj dane jak nalezy. Jest błąd to go podaj w całości (kod błędu)
  4. Był sprawdzany czujnik temp płynu . Jego parametry podczas tego dławienia
  5. Dzisiaj
  6. A pewnie żeby to zrobić , trzeba ściągać koło i nadkole ? Czy jeszcze zderzak i błotnik prawy ,orientujesz sie moze ?
  7. Witam, stałem się posiadaczem Opla combo 1,7 cdti 101 KM 2006 r, i po kilu dniach auto odpala od strzała, po 12 sekundach obroty spadają i się dławi i gaśnie. Serwis olejowi filtrowy nic nie dał, po przeczytaniu forum kupiłem zawór 066... mechanik wymienił ( szkoda że nie poinformował bo miałem z tej dobrej serii 066 01K 06539 takie oznaczenie udało mi się odczytać z starego zaworu więc nie potrzebnie chyba nawet ) skasował błędy według niech błędy zaworu. jeden dzień spoko nie gasł na zimnym, na drugi dzień już na zimnym wszystko wróciło...jak potrzymam go na wyższych obrotach przez 20 sekund wszystko się stabilizuje, jak silnik ciepły nie ma problemu. Pojechałem do serwisu diesli w Warszawie , skasowali błędy, jeden dzień po odebraniu nie gasł na zimnym, na 3 dzień wszystko wróciło...nie mam już pomysłów. dodam tylko że po zgaśnięciu trzeba bardzo długo kręcić i naciskać pedał gazu żeby zaskoczył jak zaskoczy chodzi już ok.
  8. Witajcie. Pojawił się problem z sygnałem GPS. Mianowicie na ekranie mam przekreślony znacznik GPS. Po podłączeniu komputera wyszedł błąd o braku lub za niskim napięciu anteny GPS lub coś w tym rodzaju. I tu moje pytanie. Czy jest jakieś zabezpieczenie " bezpiecznik " który mógł się spalić czy też raczej ( i to obstawiam ) padła antena. Proszę o jakieś sugestie-pomoc. Pozdrawiam
  9. Wczoraj
  10. Wiem, wiem miałem edytowac post. Zamówiłem taki + uszczelkę. Jutro się będę bawił, skasuje op-comem u znajmego błąd i zobaczmy czy się uspokoi. Po moim VIN'ie W0L0AHL0895017401 wychodzi na to że będzie pasował:)
  11. Tam z pompki masz dwa wyjścia . Na przód i na tył. Możliwe że sie rozleciało . Trzeba wyjąć pompkę i zobaczysz.
  12. Opcomem i trzeba szukać w funkcjach specjalnych. O oporniku poszukaj bo było https://forum.opel24.com/topic/54475-vectra-c-problem-z-odpalaniem/page/2/#comments Na szybkiego znalazłem to https://forum.vectraklub.pl/topic/118305-problem-z-odpalaniem-diesla-gdy-nie-załączą-się-świece-żarowe-kilka-porad/
  13. Jak w prosty sposób zwiększyć dawkę rozruchową lub kąt wtrysku? Nie mogę odnależć tematu z opornikiem a chciałbym zaingerować i ocenić efekt
  14. Tak tak Moja Corsa , ale tata ma Merive więc Panie Adamie o Merive A
  15. Ale poczekaj trochę . Rafcio podał ci tylko linka do porównania . Tam jest do AJ 1.6 turbo. Poszukaj sobie do siebie. https://opel.7zap.com/pl/car/ Po Vinie.
  16. Zadałeś pytanie w dziale Meriva. W profilu pisze Corsa C Czego pytanie dotyczy?
  17. Dla chcącego nic trudnego. Będzie chciał bardzo to zrobi. nie będzie chciał to odda do mechanika
  18. Były tematy o połowicznych rozwiązaniach . Oporniki w przewód od czujnika aby obniżyć temp. do sterownika. Poczytaj . Spróbuj iść tym tropem. Czyli testy wtrysków. I dawka startowa
  19. Ja pierdzielę, jak dziecko. Jaki masz problem założyć koło z tyłu do przodu albo zapas?
  20. Po odpięciu czujnika temperatury płynu chłodzącego na króćcu silnika zapala szybciej . Co do STP i innych tego typu specyfików stosowałem nie raz i zależnie od firmy jedne działaja lepiej a drugie prawie wcale Ktoś coś zasugeruje jeszcze?
  21. Ostatnio borykałem się z zasyfionym układem paliwowym, sitko w baku zapchane na na maksa, filtr paliwa czarny. Z odpalaniem nie było problemów ale pompa w baku głośno pracowała, później po oczyszczeniu sitka, wymiany filtra powoli wszystko wróciło do normy. Zalałem STP do czyszczenia wtrysków na ponad 50L, 200ML tego specyfiku i odpukać wszystko się odetkało i auto ożyło. Wcześniej potrafiło zdusić silnik przy 3000/4000rpm i gasł. Co do słabego odpalania można zerknąć na parametry czujnika położenia wału, a nawet na jego wiązkę. Ten specyfik kosztuję ok 20zł. i myślę, że zachowawczo można spróbować to dolać do paliwka.
  22. Chyba nie, ale pocieszeniem jest że modele niektóre z przed liftu były bez DPF, ja mam 2005r. przed lifta i mam DPF. Na pewno przy skrzyni M32 jest większy wachlarz możliwości jeśli chodzi o kupienie koła jednomasowego jak przy skrzyni F40. Przy M32 można przebierać w używkach kół, a do F40 jak szukałem kompletu to nie było nic, tylko ze sklepu. Koniec końców wpadł kompletny zestaw Luka. Też nie byłem do końca pewny czy ten silnik 1.9 DTL 100KM obył się bez dwumasy, ale jak widać wszędzie pchali te badziewie :(
  23. Tylko wtyczki. W wolnej chwili przejże instalacje. Panowie macie może schemat sond lambda, chciałbym je przemierzyć, ale nie mogę znaleźć opisu kabli. W 2 sondach mam następujące kolory biały czarny biały szary. Które kolory to grzałka, a które napięcie?
  24. Dlaczego sam tego nie zrobisz? Przecież masz podane gdzie szukać - https://opel.7zap.com/pl/car/
  25. Sorki ale mało koleżanek jest ostatnio na forum. W brew pozorom najlepszy spec od wszelkiego typu zamków samochodowych i stacyjek w Bielsku Białej jest albo była kobietą - nie wiem czy zakład jeszcze istnieje. Ale najgorsze zacięcia i najbardziej nie typowe robiła.
  26. jak ktoś nie miał do czynienia z w/w narzędziami to i wkładki zamka sam nie wymieni to mówię ja..koleżanka
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
  • Biuletyn

    Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi naszymi nowościami i informacjami?
    Zapisz się
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.