Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie     

  1. Z ostatniej godziny
  2. Pisałem już - polską. Stag, LPGTech, KME czy Optima w zależności od preferencji montera. Do tego reduktor KME Tur, wtryskiwacze Barracuda i mamy porządny zestaw.
  3. Czyli najlepiej zamontować samemu w jakimś sprawdzonym warsztacie, sprawdzona instalacje Stag czy BRC.?
  4. Dzisiaj
  5. Parę razy wymieniałem mieszalnik w corsach D. Ta klapa nie musi się jakby w tunelu i obciera. Potrafili co zdolniejsi tak używać siły na pokrętle że linka potrafiła z mocowania wyskoczyć lub nawet coś pękało. Taki urok tego modelu.
  6. Ale nie montują ich wtedy tak jak fabryczne , czyli zintegrowane.
  7. Tak wygląda z tyłu . Więc wyjmij i sprawdź co mechanik zrobił lub zepsuł
  8. Sporo jak na ten motorek, prawie o połowę. Czujnik temperatury paliwa prawidłowo działa, jest przy pompie. Jakie ma wartości. Posiadasz zmienną geometrię turbiny? Bo jeśli za dużo paliwa wrzuca może się wszystko zaklejać, ale to takie gdybanie nie w punkt koniecznie.
  9. To nie jest diagnostyka o której pisał Wariat
  10. byłem na komputerze błędów brak, ogolnie auto słabe na kazdym biegu, i pali 10 l na 100km
  11. Pierwsze co to konkretna diagnostyka, live data, sprawdzanie parametrów podczas jazdy. Zaraz wyjdzie co ma nie odpowiednie wartości. Może to być wina kilku osprzętów, czujników, podciśnienia, katalizator/dpf zapchany, błąd EGR itp itd. Na początek powiedz czy na każdym biegu auto jest zamulone i konkretnie w jakich obrotach?
  12. Jak ci się tak stanie, to puknij w zegary, może wtyczka nie łączy.
  13. Witam zmagam się z problemem niskiej prędkości maksymalnej mojej merivy (y17dt), mianowicie prędkość maksymaną która osiągam to 110km/h. Auto ogólnie stało zie zmulone, miałem problem ze sterownikiem pompy ale wymienilem i to nie to. Powiedzcie od czego zacząć ?
  14. Hehehe... no to właśnie zdublowałem bana, bo w PA poblokowałem
  15. Popatrz Arkos na profil. Żadne ostrzeżenie
  16. Zaraz... ten koński zwis dostał za to tylko ostrzeżenie? Nie no, u mnie takie coś nie przechodzi. Wylot dla tej ameby czyli ban.
  17. Może łożysko się zaciera, minimalne oznaki smaru i dopiero jak się nagrzeje po dłuższej jeździe to się odzywa, tego nie wiemy. Czekamy aż nam powiesz po sprawdzeniu
  18. Ok, sprawdzę to i się odezwę . Ale co z tym ze usterka występuje tylko sporadycznie i ustępuje po przejechaniu około 15 -20 km to mnie zastanawia.
  19. Podnieś całą oś tylną i sprawdź lewe i prawe koło, na przykręconych kołach i bez kół, może trzyma zacisk, albo łożysko się kończy. Poruszaj kołem na boki czy nie ma luzów i pokręć czy nie ma oporów.
  20. Winny może być alternator/akumulator, ale bez konkretnych błędów nikt ci nic nie powie. Daj znać po mechaniku jakie masz błędy, konkretnie pełne kody, sam wcześniej też sprawdź co oznaczają. Jak nie dasz rady to pisz
  21. Działa prawidłowo? Jeśli tak to bym nie grzebał bez sensu. Licho wie jak te pokrętło jest skonstruowane od środka i co je tam spowalnia. Może na żywca coś otwierał/rozbierał i są tego skutki. Można było zaatakować samemu wcześniej a nie teraz poprawiać po mechaniku. Jak nie jest skręcane to pewnie na zatrzaskach siedzi.
  22. napisze wprost mechanik sprawdzal i wedlug niego wszystko ok ja mechanikom niue ufam a kase skasowal a z reszta polacy bto kurwy pojebani ludzie i widac to wlasnie po twojej wypowiedzi debilu jebany chuj wam w dupe polakom jebanym zero pomocy nic kurwyyyyy Nie możemy tolerować takich wypowiedzi, każdy z nas jest dorosły i musi umieć zachować się!
  23. Mam taką Merive B niedawno założyłem LPG i śmigam nie długo bo około 3 tyś Km. Ja za instalacje w Bielsku _ białej zapłaciłem 2730 zł z tymi "fabrycznymi" to nie do końca wszystko jasne Fabryki nie bardzo przyznają się do LPG za to Dilerzy mają umowy z gazownikami i montują LPG w nowych autach które potem są sprzedawane jako LPG fabryczny i gwarancja jest na to osobna
  24. Weź WD40 i nasmaruj klamkę drzwi. Chyba takiej odpowiedzi oczekujesz, bo sprawdzić nic ci się nie chce. A szklane kule już wyrobiły abonament na ten rok....
  25. no dobrze tylko to by sie dzialo przy wlaczonym nawiewie tak mysle a jak wlacze nawiew cieplego to ustepoje . nie wiem juz ze trak napisze glupi jestem z tym. dodam ze z uplywem czasu coraz mocniej zaczyna trzasc/wibrowac bardziej wlasnie od strony pasarzera tak jak filtr kabinowy filtr powietrza z drugiej strony wentylator nawiewu by tak nie trzasl
  26. W telefonie też można wyłączyć słownik i pisać jak w szkole uczyli. Więc nie ma wytłumaczenia . Mamy pisać poprawnie . Inaczej kosz. Filtr kabinowy , to sprawdź wentylator nawiewu.
  27. Najlepiej kupić auto bez lpg i założyć polską instalację. Z fabrycznymi dzieją się różne cyrki, sterowniki są poblokowane a komponenty bardzo drogie w przypadku awarii i konieczności wymiany. Cena zależna od regionu, komponentów i jakości montażu. Zazwyczaj ~3000zł do 4 cylindrów. Zapytaj na lpg-forum o montaż. Ważne żeby to zrobił ktoś solidnie i z głową.
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
  • Biuletyn

    Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi naszymi nowościami i informacjami?
    Zapisz się
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.