Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie     

  1. Z ostatniej godziny
  2. A tematu z elektrody i odnośników nie chciało sie przeczytać?
  3. Dzisiaj
  4. I dalej pytam . Jakie masz napięcie na aku.? Jakie napięcie podczas rozruchu.? Czy dochodzi napięcie ze stacyjki do rozrusznika?
  5. Jak długo jeździłeś na samym Pb. Czyli wyjęty bezpiecznik od lpg ? Czy też tak było na samym Pb? Ale to ciśnienie jest mierzone na LPG( w programie LPG) ? Czy w programie Pb (Opcom lub inny)? Masz wypięte klapki. Wepnij i sprawdź jakie jest Według wykresu masz źle wyregulowany LPG do ok 3000 obr. Pytanie dla czego kropka zielona jest na ok 3000 obr a ty masz wolne obroty? Ta kropka powinna być na mnożniku 3. Zrób tak. Wyłącz LPG . Najlepiej wyjmij bezpiecznik. Zapnij klapki jak powinny być. Zrób reset wartości wyuczonych sond i przepustnicy. Zrób na samym Pb ok 100 -200 km i napisz o efektach.
  6. Witam,sorry że w dwóch napisałem ale myślałem że nie dodali bo nie mogłem tego postu znaleźć i dlatego napisałem drugi raz. Próbowałem dzisiaj odpalić na kable i nic!Nadal nie reaguje wszystko pali się na desce jak powinno także wszystko funkcjonuje ale jak przelanczam klucz to nic się nie dzieje zero rozruchu.Ma może ktoś pomysł co to może być?z góry dzięki za odpowiedź
  7. Na nalepce nie ma nic z oznaczenia AUX Radia z blaupunkta były kijowe . Musze kupic nowe radio a narazie będe na płytach CD jechał .
  8. Witam Serdecznie. Mam problem z nową instalacją gazową, która na tą chwilę nie działa poprawnie a z uwagi na obecna sytuację w kraju jestem zmuszony działać na własną rękę. w aucie - Opel MERIVA B - 1,4 ECOTEC bez turbo, 75 KW B 14 XER, A14 XER - przebieg 60 k Problem jaki występuje od samego początku: - szarpanie na zimnym silniku tak do 70 stopni - dławienie na zimnym silniku i czasem na ciepłym co obrazuje poniższy film Nagranie pracy silnika - Zakładając, że odpalę samochód i będzie sobie chodził na biegu jałowym to po przełączeniu na gaz nie będzie się dławił - Dławienie występuje tylko po przejechaniu lub wystarczy dać nogę na gaz, zdjęć mogę z gazu i się zaczyna. Jak silnik spada z obrotów, to spada jakby poniżej minimalnych obrotów, ma chwile zadławienia, potem obroty się podnoszą i od tej chwili do kilka sekund zadławienie. Na ciepłym silniku gdy obroty spadają ma także to jedno zadławienie w dole, obroty wracają do normy i pracuje równo (bardzo rzadko również na ciepłym bławi się co kilka sekund) - jak silnik się dławi to jedyna radą na tą czkawkę jest przełączenie na benzynę i ponowne włączenie gazu, zaczyna pracować równo ale niestety do pierwszego ruszenia/przegazówki. - na benzynie problemy nie występują Auto już było kilka razy na poprawce i nadal to samo. Zmienione dysze na kierunkowe, nadal to samo. Idąc tropem problemów z zapłonem w innym moim samochodzie - wymieniłem świece (NGK) (jedna faktycznie była kiepska, całą zardzewiała choć wypadania zapłonu nie było) - wymieniłem cewkę na nową -(NGK) - zmierzyłem przy okazji kompresję gdzie na 4 cyl równo po 12,5. Niestety to nie pomogło w tym przypadku. Jak widać na nagraniu wyżej jak przytrzymam cięgno sterowania klapami wirowymi to praca silnika się uspokaja. Po przeczytaniu sporej ilości tematów o tym ustrojstwie, kilka dni temu odłączyłem cięgno sterowania klapami wirowymi. Od tej pory silnik pracuje bardzo dobrze, nie zauważyłem problemu z pracą silnika na gazie i na benzynie. Cięgno sobie 'lata' w powietrzu' żadnych błędów. Pytania: - co może być powodem takiego zachowania na gazie ? - silnik pracuje tak samo, niezależnie w jakiej pozycji są klapy i nie wiem w jakiej pozycji bezpieczniej narazie je zostawić ? (która pozycja otwarta o która zamknięta) - Ciśnienie w kolektorze ssącym MAP [ bar] = 0,62. Czy nie za duże, czy to może być powodem problemów, czy coś w tym temacie mogę zrobić ? - tak to wygląda jakby praca klap zakłócała pracę na gazie, czy możliwe że dysze gazowe w kolektorze są zamontowane w złym miejscu ?
  9. Jasne że się opłaca. Pod warunkiem że dają gwarancję na kilka lat. Nowa pompa jak pytałem się w ASO kilka lat temu, kosztowała 1800 zł Tutaj masz dużo mniej. Jest tylko jeden problem. Powierzchnie pracy łopatek mogą być powleczone ( utwardzone ) na małej głębokości. Nie wiem tego dokładnie ale w wielu przypadkach tak jest . Po to aby powierzchnia pracująca (tarcie) nie zużyła się w tydzień. Jeżeli teraz tokarz taką powierzchnię stoczy to zostanie mu czysty alum. I do czego będzie się nadawał? Więc teraz jest pytanie jak to robi .?
  10. Wczoraj
  11. Regeneracja pompy podciśnienie w Google znalazłem za 280zł netto + Vat + uszczelki(26-176zł) + zbieraki(jeśli są uszkodzone) + klejenie dolotu, toczenie lub frezowanie wewnętrznej części jeśli wymaga czy to sie opłaca czy lepiej kupić nową ?
  12. Witam. Mój problem polega na tym że gdy nacisnę przycisk opuszczania szyby od kierowcy to działa do puki go trzymam jak puszczę albo zjedzie do końca to już nie działa w cale. Zauważyłem że gdy wyciągnę i wetknę wtyczkę z silniczka to szyba rusza po przyciśnięci guzika aż go nie puszczę lub nie dojedzie szyba do końca i znowu nie działa. Kontrolki na panelu sterującym się świecą. Na kości od silniczka jest reakcja po wciśnięciu klawiszy. Nie wiem już o co chodzi. Może ktoś coś pomoże Pozdrawiam
  13. To najpierw sie upewnij. Choćby nalepkę na radiu obejrzyj, czy jest aux.
  14. Sprawdziłem, dekiel pompy paliwa jest pęknięty.Wymieni się i będzie git.
  15. No chyba nie wyświetla tego dla jaj? A czy zaświecisz lampę w domu gdy braknie prądu ? Sprawdź co się dziej z aku i się dowiesz.
  16. Witam,wczoraj jeździłem normalnie (astra K 1.6 cdti) pojechałem do sklepu i jak wróciłem do auta to nie mogłem odpalic go. włączam zapłon wszystko jak zawsze auto przygotowane do uruchomienia przekrencam kluczyk i nic zero reakcji rozrusznik nie współpracuję.Poszedlem do domu po drugi kluczyk poprubowalem i odpalił pojechałem do domu zgasilem i już do dziś nie mogę odpalić go żadnych błędów nic!!! Tylko wyświetla niski poziom akumulatora.Czy to może być przyczyna?
  17. Jeszcze dodam zdjęcie z raportu Vin (płatnego ) Pisze "NADWOZIE SPORTOWE - OBNIZONE " tzn ze z fabryki dodano ? Czy potem mogli dodac do wpisu ? i pisze tez ze opoony 225/40 /18 były . no to ja niewiem .jak ten typ jedził z Niemiec . Przeciez jeszcze dochodzi IDS+ . Kazda studzienka to wstrząc mózgu . studzienka to wstrząc mózgu .
  18. Najpierw napraw to co wcześniej https://forum.opel24.com/topic/89492-astra-g-17-td-dtl-brak-mocy-check-engine/page/2/?tab=comments#comment-720656
  19. Dzień Dobry Otóż mam następny problem z moją asterką problem polega na tym że podczas odpalania na zminym i ruszenia z parkingu z pod bloku to z rury tak dymi na czarno jak z komina a podczas jazdy to raz dymi a raz nie jak mu się zechce Błędów nie ma SILNIK 1.7 TD
  20. Dzień dobry. Jestem nowy na forum i od niedawna posiadam Corsę D z 2010. Chciałbym dokonać zamiany wyświetlacza z małego TID na duży GID. Oczywiście, wszyscy sprzedają bez wylogowania i podpięcie niewylogowanego właściwie nic nie da, zatem pytanie: czy jest jakiś "magik" na forum, który odpłatnie chciałby ściągnąć kod z wyświetlacza i zalogować go ponownie?? Warszawa i okolice... lub ewentualnie gdzie jakiś serwis, który to ogarnie. Będę bardzo wdzięczny i zobowiązany za wszelką pomoc.
  21. Tego tez nie jestem pewien . RADIO : blaupunkt no 13 154 305
  22. Dziękuję za szybką odpowiedź Schemat jak najbardziej ok, dla elektryka samochodowego Ja jestem bardziej na poziomie Mery 11 Na pewno elektrykowi to pokażę jeśli sam nie podołam, a rzecz w tym, że lubię i wolę coś zrobić właśnie sam. Ja do tej pory posługiwałem się czymś takim jak w załączniku. Czy mógłbyś się do tego odnieść i podpowiedzieć, czego może brakować w tej układance z przewodów? Dokument.pdf
  23. A jesteś pewien, że radio obsługuje AUX?
  24. Ktoś kto ogarnie zawieszenie, koła jezdne i hamulce - ja nie wiem co tam masz zamontowane - 16 cali może nie wejść. Wygląda że ktoś zrobił tuning - albo już tak opuściła fabrykę - pod zamówienie. W końcu 2,0 turbo fajnie jeździ to i musi być bezpiecznie w łukach i się jakoś zatrzymać.
  25. Witam Chciałem podłaczyć auxa do radia . Ale niestety nie mam jak przełączyc na niego " extern In " . wiec zakup kabla byłby bez sensu . Trzeba to komputerowo przerobić ? Zeby było aux ? Auto z 2005 roku
  26. Zrobie ten wyciek oleju i ją wystawie w cholere. ... Co mnie napadło zeby kupic auto 200 konne z turbo -.- To się wiązało z kosztami . nalatane ma 250k przebiegu .
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
  • Biuletyn

    Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi naszymi nowościami i informacjami?
    Zapisz się
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.