Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie     

  1. Z ostatniej godziny
  2. Ładowanie zmierzone, 14,1V na postoju przy zapalonym silniku. Przy skręcaniu kierownicą od 12 do 13,5V . Alternator czy regulator napięcia? Czy tak powinno być?
  3. Zrobię zgodnie z poradą. Czyli jak rozumiem mogę skupić się na samych przewodach? Przeskok iskry nie jest spowodowany zaburzeniami w pracy cewki? Niekoniecznie chodzi mi już o samą cewkę, ale komputer oraz czujniki które ją sterują. Jeśli chodzi o same przewody to całość trochę inaczej rozwiążę i zamiast oryginalnych mocowań na przewody (szyny montowanej do śrub pokrywy zaworów) zrobię ich pełną izolację od elementów metalowych.
  4. wesol

    Dolanie 1l złego oleju

    Tak jakbys raz kupil maslo raz łaciate raz delme a raz extra. Nic to nie zmienia. parametry 5W40 czy 10W40 to parametry dobierane do tego w jakim kraju jedzisz i jaki tam klimat panuje. Tyle w temacie.
  5. tadekfo

    Nierówna praca silnika oraz mrugające podświetlenie

    Będę dzisiaj działał. Wszystkie logi robiłem na benzynie. Corsa z 2006 twinport silnik Z12XEP Przebieg 120 tys. km. Zrobię według zaleceń .
  6. Dzisiaj
  7. Może przelotka w klapie bagażnika robi jakieś zwarcie ale na tyle małe że nie wali bezpiecznikiem Sprawdź na poczatek przewody w przelotce
  8. adam1954

    Wycieraczki

    Może być że manetka do wymiany.
  9. 7. Uruchomienie kamery wymaga zakupu oryginalnej kamery albo zamiennika (występują dwa rodzaje kamer PAL i NTSC, już nie pamiętam teraz jaka może być, bo poprawnie działa tylko jedna). Jeśli ma być jak w oryginale to trzeba szukać kamery i blendy w której siedzą lampki podświetlenia tablicy rej., bo w niej oryginalnie jest zamontowana kamera. Można kupić z chin odpowiednią kamerę i do tego mocowanie w ramce tablicy rejestracyjnej. Do elektrycznego podłączenia kamery może być konieczność dołożenia pinów do fabrycznego złącza radia w miejscach do tego przeznaczonych. Kamera najlepiej jak będzie miała możliwość wyłączenia wizualnych linii ułatwiających parkowanie, bo radio ma możliwość wyświetlania linii na podstawie kąta skrętu kół przednich. Na koniec jedziesz do ASO albo kogoś ze sprzętem i dostępem do bazy GM na aktywację (aktualizacja softu dla numeru VIN auta które miało kamerę fabrycznie). 8. Gdy wysiadasz z auta pociągasz manetkę od kierunków, wtedy włączają się światła na odprowadzenie do domu. Gdy chcesz oświetlić drogę DO samochodu, to dwa razy naciskasz przycisk odblokowania na kluczyku.
  10. Ja bym spróbował mojego sposobu, już kilka sintr się wyleczyło ze świecenia kabli, a odnośnie smaru miedzianego do połączeń elektrycznych w samochodzie - ja nie stosuję, wolę smary bez kwasowe do elektryki i elektrotechniki.
  11. Dziękuję za odpowiedzi :-). Niestety minęło już 14 dni i nie mogę ich odesłać, oczywiście mógłbym reklamować ale pewnie sprzedawca zrzucałby winę na usterkę w aucie. Cewka nie jest nowa, używany oryginał. Masa jest w porządku, punkty styku pokryte smarem miedziowym i parę miesięcy temu czyściłem wszystkie punkty ze śniedzi. Masa na silniku też podpięta. Spróbuję sposobu z izolacją silikonem. Końce przewodów i styki też poprawiałem smarem miedziowym, spróbuję umyć i użyć WD40. Dodam, że nakrętki na świecach są dobrze dokręcone (miejsce łączenia świeca-przewód).
  12. Ja bym potraktował przewody zapłonowe silikonem w spraju (najpierw mycie benzyną ekstrakcyjną, następnie suszenie i silikon w spraju na przewody i zostawić do odparowania). Końcówki przewodów złożyć na WD-40 (na mokro tzn prysnąć i włożyć końcówki), tak samo połączenie przewód świeca. Po takiej operacji w lunie objawy podobne ustały.
  13. rafalgrzegorz

    Wycieraczki

    Kolego co wspólnego ma wycieraczka do silnika? Gdybyś poszukał pewnie byś znalazł ale nie w tematach silnika tylko elektrycznych.
  14. Witam, mam problem z oświetleniem wewnętrznym w mojej merivie a z 2005 roku przedlift. Mianowicie przestały świecić wewnętrzne światła w podsufitce sprawdziłem żarówki podmieniłem itd i nie działa dalej ale zauważyłem że jak jeden z przełączników się da na pozycję włączone to wtedy światełka w przedniej lampce świecą ale bardzo słabo do tego nie gasną po zamknięciu auta oraz nie reagują na przycisk na panelu sterowania światłami. Bezpieczniki sprawdziłem i jest OK. Dodatkowo nie świeci też światełko w bagażniku. Klemę aku już odpinałem i nie pomogło. Ktoś spotkał się z podobnym problemem ?
  15. dkuczynski

    Wycieraczki

    Przy włącznie tylnej wycieraczki przednia się włącz i chodzi cały czas na 2 musze wyłączyć zapłon by przestały a do tego razem wlacza się spryskiwacze proszę o pomoc
  16. Przewody nowe i mają przebicia , to reklamuj. Cewka też nowa? Wszystkie punkty masowe poprawione?
  17. Cześć wszystkim , Zmagam się z problemem niedomagającego układu zapłonowego. Problem objawia się nierówną pracą silnika na wolnych obrotach (falowania) oraz poszarpywaniem gdy zacznę przyśpieszać z niższych obrotów. Oprócz tych objawów widoczne są przebicia na przewodach zapłonowych (w zasadzie na każdym z nich) na drodze przewód-obudowa wałka rozrządu oraz przewód-przewód. Przy dodawaniu gazu częstotliwość przeskoku iskier rośnie. Problemy z nierówną pracą są większe na ciepłym silniku. Auto posiada gaz i przebicia oraz szarpania są wyraźniejsze podczas pracy na LPG. Silnik C16SE (8v na wielopunkcie), instalacja gazowa sekwencyjna STAG To co już sprawdziłem: - świece - są prawie nowe (NGK 7281 BPR5E), na innych problem również występował (Bosch) - zmniejszyłem przerwę na świecach (zgodnie z zaleceniem do pracy na LPG) - wymieniłem przewody zapłonowe (Sentech 8117) - podmieniłem cewkę na drugą, identyczną (GM 1103872) - wymieniłem sondę lambda (Denso) - zmierzyłem kompresję, równo 12 na każdym z cylindrów - izolacja przewodów w peszlach (po tym zabiegu jest lepiej, ale to leczenie objawowe) - kontrola przewodów i rurek pod maską Komputer nie pokazuje żadnych błędów. Auto ma moc, jest dynamiczne, nie bierze oleju i nie kopci. W tym roku wymieniane były pierścienie i remontowana głowica, wymieniane popychacze. Planuję jeszcze podmienić czujnik położenia wału korbowego. Brak mi już pomysłów co powoduje te przebicia, wątpię by nowe przewody od razu były wadliwe (zwłaszcza że poprzednie nie były aż tak stare i problem też występował). Szukałem podobnych tematów, ktoś na innym forum miał identyczny problem ale tam leczono objawy (gruba izolacja przewodów). Pozdrawiam
  18. Wczoraj
  19. Kolego Zbijar możesz pisać odpowiedzi bez cytatów - czyli pisać bezpośrednio pod postem - zaśmiecasz temat.
  20. Dzienne możesz podpiąć przez automat który je będzie włączał gdy wyłączysz pozycyjne. Co do przewodów do halogenu to zostaje ciągnąć na nowo. Włącznik świateł z halogenami dokupić i zabawa w podłączenie. Sprawdzić czy we wtyczce od włącznika są przewody od halogenów.
  21. Witam. Zakupiłem sobie takie oto cudu i mam takie pytanie. Jak mogę to podłączyć. Problem jest że w mojej Asi nie ma doprowadzenia kabli do halogen w zderzaku. Lampa jest podwójna pierwsza wewnętrzną chciałbym podpiąć jako mgielne, drugie zewnętrzne jako światła dzienne odpalane osobnym włącznikiem
  22. Jay

    brakująca rurka przy silniku

    to jest rurka od EVAP,zawór oparów paliwa czy jakoś tak,wchodzi pod przepustnicą w taki czarny,plastikowy chyba zaworek nie mam zdjęć niestety ale poszukaj evap x30xe
  23. adam1954

    Nierówna praca silnika oraz mrugające podświetlenie

    Gdzie więc jest ta prawidłowość? Nie masz czujnika ? Nie pisałeś jaki rocznik Corsy. Ale druga sprawa to pisałeś że ma LPG. Więc te korekty krótkie mogą być od źle wyregulowanej LPG. Więc na początek test . Wyłącz LPG i pojeździj na samym Pb. I sprawdź czy korekty spadną. A co do logów to na wolnych jak sam widzisz powinny być wyłączone wszystkie odbiorniki.
  24. Ok, dzięki za wyjaśnienie. Wysłane z mojego MI MAX 2 przy użyciu Tapatalka
  25. tadekfo

    Nierówna praca silnika oraz mrugające podświetlenie

    Odnośnie czujnika dezaktywacji portu to pokazuje prawidłowo 4,5V ( twinport) Odnośnie zaworu par paliwa to staje się nieaktywny tylko wtedy gdy odpuszczę pedał gazu. Tak cały czas jest aktywny. Nie wiem czy to bardzo istotne ( prawdopodobnie tak ) Wszystkie logi pomiary robię przy włączonych światłach. Mam ustawione skandynawskie. i nie bardzo pamiętam jak je wyłączyć. Jak to bardzo istotne to jutro to zrobię. Jutro zrobię poprawne długie logi bez żadnych odbiorników .
  26. I gdybyś zobaczył to tutaj też pomagają jak umieją. A jak pomóc gdy ktoś nie wie? Po drugie to popatrz ilu właścicieli Mery B jest chętnych do pomocy
  27. adam1954

    Nierówna praca silnika oraz mrugające podświetlenie

    Następne logi zrób według mojej instrukcji będą czytelne. Te ostatnie poprawiłem Zeszyt2.xls I faktycznie sondy pracują teraz jak powinny. Natomiast popatrz na to. Według danych e parametry nie pasują
  28. Dziękuję Ci bardzo. Miałem już kilka samochodów i byłem na forach użytkowników, gdzie na takie zapytania odpowiedź była natychmiastowa, przykładowo forum smart Polska, forum 7er, forum honda, tam ludzie naprawdę sobie pomagają. Jeszcze raz dziękuję. Wysłane z mojego MI MAX 2 przy użyciu Tapatalka
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
  • Biuletyn

    Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi naszymi nowościami i informacjami?

    Zapisz się
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.