Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie     

  1. Dzisiaj
  2. Na forum Vectry Klub Polska w garażu użytkowników masz całą relację. Może tam się odezwij do tego użytkownika.
  3. Witam, Wracam do tematu po długim weekendzie. Zrobiłam rozeznanie w sprawie naprawy mojego autka. Na dzień dzisiejszy nikt nie chce podjąć się naprawy, co najwyżej mogą zrobić pełną diagnostykę i nic poza tym (laweta + diagnostyka około 400-600 zł) to tyle co za wymontowanie silnika ze skrzynią i inspekcją na żywo w warsztacie gdzie aktualnie stoi. Mechanik zadeklarował, że po odłączeniu skrzyni i obejrzeniu elementów może spróbować coś zrobić. Przed demontażem zespołu silnika i skrzyni chcę poprosić by spróbował wykonać reset po odłączeniu akumulatora, ale nie mam informacji czy to jest radio z kodowaniem. Może ktoś wie czy radia montowane fabrycznie w tym modelu były zabezpieczone kodem. Jest to ostatnia szansa przed demontażem Czy po takim resecie, jeżeli autko będzie mogło poruszać się samodzielnie (naprawiło się) trzeba wykonać dodatkową diagnostykę i regulację ? Pozdrawiam
  4. Dzwoniłem dziś do warsztatu i koszt wyprogramowania drugiej sondy to ok.300 zł (czyli tyle co nowa sonda w przybliżeniu). Nie ma później żadnych problemów i każdy połączy się ze sterownikiem. Wg. informacji gazowników druga sonda w ogóle nie jest podpięta pod sterownik lpg. Ze względu na jej znikomy wpływ na to co się dzieje z autem (właściwie jest po to by diagnozować pracę katalizatora, spełnić normę euro 4 i rzucić checkiem na bladzie) i braku wolnego czasu na razie temat odpuszczam. W przyszłości wyprogramuje drugą sondę.
  5. Witam wszystkich, Posiadam Opla Corse C 1.2 benzyna 2003 r. Zacznę od tego, że auto nie jest za bardzo eksploatowane. Żona codziennie robi nim ok 10 km. Co w skali roku daje ok 7 tys. Gdy jest używane codziennie nie ma z nim żadnych problemów. Kłopoty pojawiają się w momencie gdy auto postoi dzień lub dwa. Krótko mówiąc nie chce zapalić, nie kręci kontroli gasną. Objawy jak przy rozładowanym akumulatorze. Bateria jest prawie nowa ma nie całe 10 miesięcy. Po podłączeniu pod prostownik i podładowaniu, rozrusznik kręci auto zapala i po 2 sekundach gaśnie. Przy czym gdy obrony spadają silnik pracuje bardzo nie równo. Kolejna próba tym razem gaz w podłogę i dokładnie to samo. Zrobiłem kilka naście prób i nic. Za każdym razem to samo. Mija kilka godzin i auto zapala bez problemu. Ostatnio byłem z nim na przeglądzie ale mechanik nic nie zauważył niepokojącego. Dodam, że wszystkie naprawy większe czy też mniejsze takiej jak olej, filtry są wykonywane na bieżąco. Czy ktoś z was miał podobny problem? Proszę o pomoc
  6. Witam wszystkich Od jakiegoś czasu mam nastepujacy problem (samochód to Meriva B benzyna 1.4 100KM). W trakcie jazdy w losowych momentach zapala sie kontrolka ARS (świeci światłwm ciągłym) przestaje działać ABS, kontrola trakcji i wspomaganie ruszania pod górę. Po wyłączeniu i włączeniu silnika problem znika do następnego razu. Czasem przejadę trasę 500km bez problemu a czasem kontrolka zaświeci się przy wyjeździe z miejsca parkingowego. Byłem w serwisie na szczytaniu błędów i historycznie wyświetliły sie błedy: C0161, U0140, U0151 i U 0128. Serwisant powiedział że oznaczają one zanik komunikacji ale nie wiadomo w którym miejscu i najlepiej czekać aż sie naprawdę zepsuje. Może ktoś z was wie co poradzić? Pozdrawiam
  7. Koziel

    Lodówka turystyczna 12V/230V

    Lepiej nie kupujcie tanich lodówek za 150zł - to po prostu puszczenie forsy z dymem. Takie lodówki nie mają żadnej izolacji i słabe chłodzenie, które może się rozkręcać nawet 24h. Idź do Media Expert i tam masz ogromną ofertę lodówek, które zasilisz i zapalniczką i wtyczką do prądu stałego
  8. Wczoraj
  9. Czemu inni mechanicy nie ogarną tego? Dzwoniłem dziś do warsztatu i koszt wyprogramowania drugiej sondy to ok.300 zł (czyli tyle co nowa sonda w przybliżeniu). Nie ma później żadnych problemów i każdy połączy się ze sterownikiem. Wg. informacji gazowników druga sonda w ogóle nie jest podpięta pod sterownik lpg.
  10. Witam W jakiej temperaturze w Corsie C 1.2 powinien załączyć się wentylator chłodnicy? W Astrze załącza się, gdy temperatura dochodzi do 100*C. U mnie dochodzi maksymalnie do 91*C, gdy stoję w korkach (przynajmniej wskazówka dalej nie idzie). Jednak wentylator się nie włącza. Sprawdzałem go ręcznie i lekko się obraca, więc wątpię, żeby był zatarty. I jednocześnie ta temperatura spada dopiero podczas jazdy, szczególnie z górki (nawet do 83*C). Przy okazji zajrzałem pod maskę na trasie, gdy silnik był rozgrzany do 90*C i zauważyłem, że okolice zbiorniczka są mokre i że płyn wyleciał korkiem. Po odkręceniu korka poziom się podniósł tak wysoko, że zaczęło się wylewać.
  11. Zawieźć do elektryka. Nic to nikomu nie mówi. Jak wyżej. Jesteś nowy ale chyba wiesz że podaje się kody błędów a nie opis.
  12. Witam jestem nowy na forum i mam duży problem ponieważ od pewnego czasu moja astra 1.7 isuzu traci moc lub gaśnie i wyskakuje "czek" . Po podłączeniu do kompa wyskakuje błąd pedału hamulca , mechanik wymienił pedał i jeden dzień było lepiej a na drugi to samo. Błąd powrócił i jeszcze drugi błąd EGR, który został wyczyszczony i to dało pozytywny efekt na tydzień . Po tygodniu wrócił błąd pedału hamulca i jeszcze zaobserwowałem, że grzeje się skrzynka bezpieczników. Już nie wiem co robić mechanik rozkłada ręce, może ktoś miał podobny problem ? Z góry dziękuje za pomoc
  13. Według katalogu są wymienne. https://opel.7zap.com/pl/car/t98/e/7/22-0/#9
  14. Ano jest, bo kumaty mechanik rozwierci starą i włoży nową.
  15. Witam! Posiadam Vectrę 1.9 CDTI sedan 2007r. Potrzebuję porady na temat lamp bo oryginalnie były zamontowane ksenony, a koleś od którego kupowałem wymienił na zwykłe halogen zamienniki przerabiając wejście od lamp i muszę je wymienić bo słabo świecą i tylko jedna się poziomuje i pytanie tutaj do was bo nigdzie nie znalazłem konkretnej odpowiedzi. Co trzeba przerobić, dołożyć żeby zamontować bi ksenon? (Wtyczka do lamp ma 16 pinów)
  16. No właśnie. Proste a ludziska się tego najbardziej boją.
  17. Czyli nie bierze nic. Ludziom bierze po litrze na 1000 km i katalizatory są dobre
  18. A to zmienia postać rzeczy Jest tylko jedno małe ale. Wtedy już musisz korzystać z ich usług do końca. Bo potem mechanicy tego nie ogarną.
  19. Rafcio Alternatywy 4 się dawno skończyły. Nie ma gospodarzy. Nie ma wypustów ani prądu ani wody luźnych. W piwnicach nawet bezpieczniki przeciążeniowe aby ludzie po piwnicach nie dłubali elektronarzędziami i nie ciągnęli prądu z ogółu.
  20. Dlatego ja nie robiłbym tego u kogoś kto dłubie po pracy tylko w warsztacie, który podwyższa moc, usuwa dpf oraz wyprogramowuje sondy NOX w nowych bmw. Myślę, że jak ktoś zostawia u nich nowsze bmw i się nie boi to ja mogę z oplem zaryzykować. Na swoją robotę dają fakturę vat i gwarancję.
  21. No tylko pali je przy zgaśnięciu silnika, bo za pierwszym razem też tak było (tj. w listopadzie, bo przeskoczył z górki na biegu i ciach błąd po odpaleniu). I nawet po tej wymianie w listopadzie do tej pory bajka była. Błąd jest i na benzynie i gazie, mimo tego samochód jeździ dobrze. Heh, chyba trzeba wrócić do japończyków ( w sensie corolla X, auris I albo civic VIII). Silnik bierze ok. 1 litr oleju na jakieś 12 000 km i dlatego podejrzewałem, że może coś z katalizatorem. Mam jeszcze pytanie: czy jeżdżąc z uszkodzona grzałką może mieć to na coś jeszcze wpływ oprócz świecącego checka?
  22. Te programy podają możliwe przyczyny i zawsze jest tak że zaczynają podpowiedź od najprostszych rzeczy. Ciekawostką jest też to że sprawdzenie instalacji dla ludzi jest w większości czarna magią. To tylko sprawdzenie ciągłości miernikiem lub nawet bateryjka z żaróweczka.
  23. Witam podłączenia się do tematu bo to wciąż aktualna sprawa. ... Walczę z tym problemem od około 2l nikt nie pomógł go rozwiązać .... sprawa wygląda następująco 1- wymieniłem moduły skretu obu lamp Brak zmian problem pozostał 2-wymieniłem czujnik na belce Brak zmian problem pozostał 3- znalazłem winowajce pod kierownica po lewej stronie od środka jest unit control Odpisałem kostkę kontrolka zgasła ksenonowe nie gasnie Po wymianie napisze czy problem został rozwiązany ale myślę że po wymianie tego modułu problem zniknie na zawsze
  24. Butelka z wodą też dobry pomysł. Ale z tego co wiem to nawet w blokach gospodarz domu ma kawałek węża ogrodowego i kran żeby podlać zieleń czy umyć chodnik.
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
  • Biuletyn

    Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi naszymi nowościami i informacjami?
    Zapisz się
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.