Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie     

  1. Wczoraj
  2. Nie wiem jak się robi reset wartości. Nie wiem również czy gazownik podpiął sondę do instalacji ale instalacja była zakładana w autoryzowanym serwisie staga. Skoro sonda za i przed katalizatorem są takie same a różnią się tylko długością kabla to postanowiłem je zamienić. Przejechałem kilka km i póki co błędu nie wywala, ale szarpie przy gwałtownym dodaniu gazu. Na komputerze wykres drugiej sondy jest teraz znacznie bardziej zróżnicowany i szybciej reaguje na zmiany obciążenia. Poczekam jaki błąd wyskoczy - jeżeli pierwszej sondy to będę miał sprawę jasną. No chyba, że te sondy nie są takie same?
  3. CzarnyElo to Cie czeka ,wymiana https://allegro.pl/oferta/poduszka-lozysko-amortyzaotra-przod-opel-corsa-d-7807220632
  4. Ja całą uszczelkę demontowałem. Purchle do żywej blachy czyszczone. I jak wyżej.
  5. Brunox już mam i zaprawkę w kolorze, ale nie wiem czy zrobić metodą przeczyścić purchle 3× brunox + zaprawka i zostawić czy zdzierać listwę i solidnie zrobić wszystko ,ale nie zakładać już tej uszczelki może jednak ktoś się znajdzie kto przerobił wywalenie tej listwy i jakie wrażenia w jeździe bez :-)
  6. Po sprawdzeniu forum to raczej nie. Sam o tym myślałem ale odpuściłem i na razie nie ma problemu
  7. Witam, podnoszę temat bo po zimie widzę 3 purchle które energicznie wylazły spod listwy. Zamierzam się za to zabrać stąd moje pytanie czy jeździ ktoś bez tych listew? bo po zrobieniu progów szczerze chciałbym nie zakładać już tych uszczelek
  8. Ciekawe kiedy zauważysz? Wtedy gdy auto stanie i powie : Ja sygnalizowałem ale olałeś, to teraz mam cie w d...e i myśl jak mnie sholować.
  9. Pewnie setki lub tysiące. Ale pytanie w czym masz problem z wymiana amortyzatorów> Trochę poczytać to , trochę inne fora i nie ma problemu.
  10. Kiedyś próbowałem.... Stalowe nerwy trza mieć i sprawne oczy..... Odpadłem.
  11. Możliwe, że nie. Ale też możliwe, że posiadacze CD wpadają tylko po poradę, nic od siebie nie dając.
  12. Chyba watów.. Tak, ale będzie pokazywał błąd - brak żarówki. Za radą adama1954 poszukaj dobre LEDy z CANBUS, pewności nie ma nigdy, że zadziała, ale spróbować można..
  13. przejechałem się trochę szybszą trasą i jak na razie mam spokój zobaczymy co będzie dalej
  14. Masz tam widzę LPG. Więc najpierw je wyłącz , potem zrób reset wartości wyuczonych sond i przepustnicy i zobaczymy co sie zmieni Do tego sonda druga gdy poczytasz trochę to się dowiesz że ona ma pracować ospale. I bardziej liniowo. Ona pokazuje stan katalizatora. O tym przeczytasz na forum Może być jakiś brak styku na wtyczce. Pytanie czy gazownik podpiął sondę do instalacji.
  15. Zgodnie z waszą sugestią pomierzyłem sondę. Opór na grzałce 5,5 omow identycznie jak na nowej. Napięcie po odpaleniu 14V. Przed sprawdzeniem wartości komputerem odpaliłem na odpiętej sondzie (błąd się skasował). Wartość na czujniku na komputerze to około 390 - 465 mV - poniżej nagranie na postoju i podczas jazdy: Czy ktoś widzi jakieś nieprawidłowości? co powinienem jeszcze pomierzyć? Po kasowaniu błędu średnio przejadę tak z 50 - 100 km zanim się znowu zaświeci.
  16. kontrolka jest w zegarach . Więc trzeba je rozebrać i sprawdzić.
  17. Pytanie, czy może po prostu nie odpiął jakiegoś przewodu, bodajże, nie ma bezpiecznika tylko dla check engine, tylko jeden odpowiedzialny za wszystkie kontrolki?
  18. Witam czytam i czytam i mam pytanie czyli samego czujnika abs nie można wymienić? astra g 17dti to po co są w sprzedaży ?
  19. Ostatni tydzień
  20. Ja bym dodatkowo rzucił okiem na baterię w pilocie.
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
  • Biuletyn

    Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi naszymi nowościami i informacjami?

    Zapisz się
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.