Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie     

  1. Z ostatniej godziny
  2. Dobrze przeczytaj wyżej co piszą....jeżeli wymiana świec i podmiana cewki nie pomogła w 90 % jestem pewien że jak sobie spokojnie wyczyścisz kolektor kanały i egier usterka ustanie. w 99% w tych oplach tak jest mają moc nie przerywa pali od kopa świece po wyciągnięciu nie kiedy idealne a jednak wywala błąd to czyszczenie
  3. A ja się dołączę do tematu.... jeżeli chodzi o pompę ABS faktycznie może być usterka mechaniczna usterka z hydrauliką pompy nisko budżetową robotą jest zakup we własnym zakresie naturalnie samej pompy np po regeneracji przełożenie sterownika odpowietrzenie oczywiście nowy płyn i po problemie to jest opcja pierwsza optymalna opcja mega ekonomiczna kupić pompę używaną ale oryginalną nawet ze sterownikiem oczywiście zakładam że w uszkodzonej starej pompie mamy sterownik dobry czyli wystarczy przełożyć bez kodowania i z pewnością pośmiga kilka lat i możemy taką usterkę czasem rozwiązać w kwocie od 200 do max 400 zł ale liczy się zaufany warsztat
  4. Witam wszystkich może to nie jest odpowiednie forum i trochę nie ładnie rozkładać Audi i prosić o pomoc w rozwiązaniu problemu Audi a3 p8 rok 2007...ale kto pytanie błądzi w końcu grupa VAG Od początku : Usterka Przyjechał do klient że auto pali np tydzień dwa i później nie pali i znowu pali i tak co jakiś czas ma cyrk. Diagnostyka : Komupter CDIF : po z czytaniu błędów [Konsola Wskaźników] -Moduł Sterujący 3 - Interfejs diagnostyczny dla magistrali danych ( obwód otwarty) [Immo] -Sterownik silnika - nie zaadaptowano danych immobilizera -Moduł Sterujący- 16346 Więc co długo się nie zastanawiając po prostu wpakowałem w sterownik o numerze 03G 906 018 DH uniwersalny emulator plus wykonałem programowe czyszczenie (skrót) i jestem pewny że zrobiłem to dobrze i nagle klient wraca na lawecie.....i całkiem już zgłupiałem.... auto na tą chwile nie pali... czy jest ktoś kto coś powie cokolwiek naprowadzi licznik oczywiście ma błąd i to błąd pamięci [ROM] ponieważ piszę na nim SAFE I doświadczenie mi to mówi ale dlaczego jeżeli z głównego ECU usuwam składniki dalej jest identyczny problem.... dodaje fotografie może ktoś co po tym doradzi co przeoczyłem bo dramat, dramat po prostu mi tylko przychodzi na myśl właśnie co jest na zdjęciach kodowanie immo ale jak go zakodować jak nic nie idzie kodowanie serwisowe itd...... program jakiś czy co ? nie wiem i tu moje zdanie żaden WASD w licznik nie powinien mieć miejsca jakieś programowania licznika nie wchodzą w grę skoro jest usunięty z ecu zostają fakt cany jak obrobię pliki wstawię zdjęcia PS: Jutro opiszę jak sobie z omegą poradziłem post z miesiąca temu
  5. Dzisiaj
  6. Witam szukam pomocy chodzi mi o wypadanie zapłonu na 4cylindrach astra h 2005r 1.6ben przebieg 208 tys podmienialem już chyba ze4-5 cewek po skasowaniu błędu po około 20km błąd powraca świece nowe samochód chodzi równo ma moc nic nie szarpie czyżby jak koledzy opisują czyszczenie EGR i przepustnicy ?
  7. A może ściągnij lub kup TIS2000, tam znajdziesz całą elektrykę, schematy z odnośnikami, widokami elementów, złączy, kolorami i przekrojami przewodów.... itp. Poniżej kilka przykładowych screenów: spis treści schematów, menu wg układów, przykładowy schemat, przykładowy widok złącza, opis schematu i kolorów przewodów. Choć prawdę mówiąc znalazłem w Twoim autku tylko schemat automatycznej regulacji prędkości (nie wiem, czy to akurat tempomat)- pierwszy screen, ale w schemacie jest tylko wyłącznik sprzęgła i wyłącznik w module kierownicy (choć przyznam, że nie mam czasu na głębsze szukanie), ale ściągnij sobie np. z "sympatycznego gryzonia" i wgryź się w schematy
  8. Wymienione przednie stare tarcze i klocki (były cichutkie ale już zużyte). Nowe kilka dni szeleściły podczas jazdy (słychać jak wolna jazda z otwartym oknem ) i z czasem jak ten szelest ustępował pojawiały się coraz częściej popiskiwania na prawym kole występujące gdy hamulce są rozgrzane (nawet tak lekko że można dotykać ręką) i jadę wolno (tak max. 25 km./h), po przyspieszeniu świergotanie znika. Przy bliższym przyglądnięciu się tym klockom zauważyłem że mechanik nie ściągnął z nich folii która była nalepiona na podkładkę antywibracyjną no i właśnie na tylko na tym popiskującym kole ta folia była zmarszczona (widać że temperaturą). Folie pościągałem, prowadnice klocków w zacisku, plecy zewnętrzne klocka posmarowałem smarem ceramicznym (klocek był zamontowany "na sucho"), i niby punkt krytyczny rozgrzania hamulców gdy zaczyna się popiskiwanie się przesunął na moją korzyść to jednak jednak nadal coś popiskiwania się pojawia ale już przy bardziej nagrzanych hamulcach więc - czy dałem za mało smaru (no ileż go można ładować nauczony takimi podobnymi poprzednimi doświadczeniami) czy tłoczek słabo wraca? Na rękę fele nagrzewają się jednakowo ale jednak ta nieściągnięta folia zmarszczyła się tylko na piskającym kole. Jeżdżę delikatnie, nowe tarcze i klocki to C3X039ABE i TRW GDB1668.
  9. Dobra po temacie Przełożę tylko ten rezystor z tego zamiennika do swojego bosch wiatraka i tyle
  10. Bardziej mi chodziło o cenę. 175 - 92-95 zł za rezystor, to sam silnik wychodzi taniej niż opornica do niego No niestety niektóre rozwiązania w Oplu są do d... Czemu nie zrobili tak jak w Mery? Kupujesz opornicę za 30-40 zł i wpinasz wtyczkę. Kasa...
  11. Ale jakbym miał 3 pinowy to bym nie miał żadnego problemu tylko ja mówię o tym 4 pinowym ceramicznym gównie
  12. O ile Bosch jest całkowicie sprawny i nie zatarty. Ja bym pewnie tak zrobił. Mój po wyłączeniu dość długo się jeszcze kręci. Wiadomo jak utniesz wtyczkę, tracisz na produkt gwarancję. Ale same rezystory 3 pinowe po alledrogo chodzą po prawie 100 zł...
  13. ale przecież nie muszę zakładać całego wiatraka tylko zamienię te rezystory i dalej będę miał z boscha ?
  14. Producent: Zamiennik, równie dobrze możesz kupić taki: https://allegro.pl/oferta/wentylator-chlodnicy-do-opel-astra-g-h-zafira-a-9434095129 I tak nie będziesz miał pewności ile podziała. Jakby co standardowo masz 2 lata gwarancji. Boscha najtaniej widziałem za jakieś 757 zł i również 2 lata gwarancji.
  15. okej a co z tym wentylatorem co go podlinkowałem z allegro i też jest taki zamiennik 4 pinowy : http://opelczesci.com.pl/pl/p/WENTYLATOR-REZYSTOR-4-PINOWY-OPEL-ASTRA-3-III-H/1548
  16. No niestety z serwisami to już tak jest, dlatego wynająłem garaż i zacząłem na spokojnie sobie poprawiać bolączki mojej Astry. Takie trochę druciarstwo, ale przerobiłem rezystor od Merivy 4-pinowy za 30 zł i póki co działa, błędów nie wywala. Rezystancje nieco się różnią ale minimalnie, skoro komputer się nie buntuje. Człowiek, który mi ten patent zdradził, jeździ już 2 lata. Ostatecznie jeżeli nie wytrzyma rezystor od Mery, to kupię najtańszy zamiennik za 175 zł z alledrogo, chlasnę wtyczkę i skręcę w kostce 30A. To nie technologia nuklearna, to raptem dwa druty nawinięte na ceramikę i termik, a sam silnik ma się dobrze. Mniej roboty z demontażem całego wentylatora i stosowaniem zamiennika wątpliwej jakości. No chyba że już oryginalny silnik przytarty i pali rezystory. Jednak nie sądzę by nagły wysyp spalonych opornic z rocznika 2004-2005 był tym powodowany. Pewnie na tyle są obliczone Co masz na myśli pisząc "bez kabli"? Sam silnik Ci kupili? Bolce to mogą być całkiem płaskie a czasem są lekko na końcach ścięte, ale to w niczym nie przeszkadza. Jak serwis zamawiał to niech się martwi jak coś nie będzie działało. Jest jeszcze patent z przerobieniem Boscha 3 -pin na działający z wtyczką 4 - pin ale to już spory drut. Z tego co się doczytałem, kiedyś te wentylatory miały 3 biegi, stąd tyle tam tych uzwojeń. Ale w sterowniku Opel zmienił na dwa biegi, ten przez opornik i bezpośredni. Rosjanie bardzo obszernie się rozpisali na ten temat na swoim forum Astry.
  17. tak zgadza się z końcówką 300 bosch czyli ten wentylator z allegro pasuje i rezystor też, a też chcę się upewnić bo nr się zgadzają z zamiennikiem. ? No właśnie serwis zamówił wizualnie podobny do mojego teraz wiem że to z astry G ale on jest bez kabli i po drugie dwa bolce różnią się od tego co ja mam
  18. Ten z końcówką 298 od Astry G ma taki metalowy. Ponoć są zamienne. Naklejkę z typem wentylatora masz na samym silniku. Możesz też sobie po VIN sprawdzić tu: https://opel.7zap.com/pl/car/a04/f/0/31-1/ Na 99% Masz Boschowski z końcówką 300 ten najdroższy. Czyżby dopadła Cię ta choroba?
  19. @ArKos to ten wentylator nie będzie pasować Ja mam ten co trzeba z wentylatorem kupić bo mam na 4piny bo ten co ma być nie jest dostępny osobno chyba że z astry G, merivy jest wizualnie taki sam ale inne ma te bolce i jest bez kabli. Nowy ori wentylator z boscha kosztuje 800zł Wg. gościa z aukcji raz montowali metalowe później ceramiczne te oporniki a później opel wrócił zaś do metalowych i ważne żeby wtyczka 4 pin się zgadzała.
  20. Po numerach trzeba dobierać. Inna rezystancja opornicy może powodować walenie błędami, ja bym poszukał takiego jak ma być.
  21. Witam. Potrzebuje wiedzieć czy ten wentylator będzie pasować do moje auta ( Astra H z16xep 105KM 2004 ) https://allegro.pl/oferta/wentylator-chlodnicy-0130303300-opel-astra-h-iii-8110812401 Sprawa jest taka że nie działa mi 1 bieg wentylatora chłodnicy na klimatyzacji, okazuje się że mam 4 pinowy rezystor taki z zieloną otuliną który nie jest dostępny osobno. Czy ten z aukcji będzie pasować mimo innego rezystora ale wtyczka jest na 4 piny Proszę o poradę. ] Dziękuje @ArKos- najlepszy elektryk mam nadzieję że coś wymyśli i dopomoże
  22. Raczej tak. Sam niedawno zmagałem się z tym problemem. Rezystor ceramiczny powleczony zieloną farbą. Połowa tej powłoki odpadła i jeden drucik miał przerwę. Jeżeli masz tylko jeden wentylator do klimy i chłodzenia, to i pewnie wtyczka 4 pinowa. Na 3-piny to jeszcze można rezystory na alledrogo kupić, ale 4 pinowe to już kombinacje z drutem oporowym. Poszukaj tematu na forum. Pamiętam, że niedawno czytałem jak szukałem rozwiązań do swojego auta.
  23. Carmin std ściągnij z sklepu google. Sporo schematow za free. Moze bedzie to co szukasz
  24. Poszukuję schematu instalacji elektrycznej Astry H 2007 rok. Silnik 101KM (DTH). Komputer Bosch GM 55 560 810 78122 1302 DB. Problemy z tempomatem przerastają moją wiedzę, i bez schematu niewiele mogę więcej sprawdzić. Byłbym bardzo wdzięczny za pomoc.
  25. Wczoraj
  26. Co do szczelności dolotu, turbo>kolektor ssący nie powinno być żadnej prowizorki na obejmie/przewodzie/złączu/rurze, jak zwał tak zwał. Często z intercoolera na złączu plastikowym robi się wyciek delikatny. Mając DPF pilnować trzeba poziomu oleju silnikowego czy się nie podnosi. Jeśli idzie w górę to na pewno miesza się z ropą. Co do EGR i magicznych blaszek muszę powiedzieć, że zrobiłem sam taką podkładkę i działa, brak szarpania, teraz jakoś po roku znowu lekko poszarpuje. Jestem pewny, że po wyczyszczeniu EGR/Przepustnicy/Czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym przypadłość ustąpi. Mam 1.9 120KM manual 6 biegów i jak ma być spokojna jazda to na klimatyzacji zmieści się w 6.3-6.5L cykl mieszany. Też szuranie nic nie mówi, przy prawym przednim kole jest rozrząd i pasek osprzętu więc jest co sprawdzać.
  27. Polecam rady Pana Henryka, na pewno będziesz zadowolony. Nie dajcie się oskubać
  28. WariatPSM

    Witamy

    Witamy, pozdrawiamy
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
  • Biuletyn

    Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi naszymi nowościami i informacjami?
    Zapisz się
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.