Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie     

  1. Z ostatniej godziny
  2. Takie błędy wyszły, w zał zdjęcie. Sonda lambda byla wymieniania i Czujnik położenia wału.
  3. Dzisiaj
  4. Tak wiem. Dla tego pytalem co z blaszkami prowadzącymi klocki. Czy klocki przesuwają w nich plynnie
  5. Zawór zakręcony, pojeździłem na benzynie i na tą chwilę zaobserwowałem że nic nie ubywa. albo złudne wrażenie albo zadziałało..
  6. Wczoraj
  7. Witam. Czy ktoś z kolegów wymieniał u siebie w 2.0 cdti uszczelki wtryskiwaczy? Czy są z tym problemy? Oraz jakie wymiary uszczelek przychodzą? pozdrawiam
  8. A mógłbyś wrzucić jakieś zdjęcia jak to konkretnie wygląda. Może jedna prowadnica stała i tylko jedna strona wychodziła. Nic się tam nie skrzywiło i nie wyrobiło?
  9. Kto stawia taką diagnozę i kto naprawia komputer 5 razy, to jest pomyłka nie warsztat. Potrzebne są pomiary na włączonym silniku. Live data sprawdzanie podczas jazdy a nie oddawanie do naprawy i szukanie po omacku.
  10. Zaraz pokazywało by jakiś błąd z tym elektrozaworem. Jeśli byłaby niepoprawna praca tego zaworu to auto dostawałoby drgawek i problemy byłyby z obrotami. Jak nie uszczelka na mocowaniu pompy w baku to wlew musi gdzieś być nieszczelny jakaś obejma się obluzowała. Też może jest jakiś przewód, który odpowietrza paliwo. Mógł też przetrzeć się jakiś przewód paliwowy.
  11. A oba przeguby wewnętrzne sprawdzałeś? Jeszcze sprawdził bym przewody ciśnieniowe, wiązki przewodów które wiszą w komorze silnika - czasem uderzają o ścianę grodziową i robi się taki efekt jak opisujesz.
  12. Ja miałem podobne objawy jak lewy wewnętrzny przegub siadał. Też tak przy prędkościach powyżej 100km/h i wyżej raz kierownica latała, raz całą budą trzęsło. Wymieniłem całą lewą półoś i problem znikł. Łożyska amortyzatora warto zobaczyć (poduszki) tuleje na wahaczach i sworznie. Jak łożysko koła to przy uniesieniu w górę nie odkręcając koła będą wyczuwalne delikatne przeskoki osiowe. Może też już wysypywać się różnicówka w skrzyni jak wieloklin sztywno nie siedział gdzieś był luz na łożysku albo na samej nakrętce przy kole. Sprężyna też może być pęknięta, trochę tego dużo ale w sumie całe zawieszenie przednie do sprawdzenia. Jak rozwiążesz to daj znać co było
  13. Też tak myślałem, że opony. Kupiłem dwie nowe na przód i dalej to samo. Założę zimówki na drugich felgach, tez bez zmian.Tak jak wyżej pisałem nie zawsze są te bicia. To jest od czegoś innego zależne. Właśnie wróciłem i mnie szlag trafia, raz dobrze raz do d..py..Denerwuje mnie jeszcze to TRUKOTANIE w kierownicy, które też nie zawsze jest. W czwartek będę sprawdzał maglownicę czy nie ma luzów. Może jeszcze być łożysko na piaście, któraś z kulek psikusa robi. Nie popuszczę francy.
  14. Dziękuje za pomoc. Dzisiaj byłem w jednym miejscu, i dowiedziałem się o takich kosztach. Ale zamierzam się udać jeszcze przynajmniej do 3 miejsc, bo sporo tego u mnie i zobaczę co powiedzą. Może ktoś wie skąd taka rozbieżność z tymi numerami katalogowymi i czym może się głowica różnić z innym numerem. Bo przykładowo u numerze który ja posiadam znalazłem 1 lub 2 a o innych numerach jest pełno i sprzedawcy na stronach deklarują, że pasuję do tego modelu. Bo niby wyglądają identycznie
  15. witam. czujnik wymieniłem w ASO Opel ale błąd dalej wywala
  16. W moich okolicach: - sprawdzenie szczelności 50 - planowanie 100-150 - wymiana uszczelniacza gratis przy wymianie prowadnicy + koszt uszczelniacza (ok. 5/sztuka) - docieranie zaworów 10/sztuka - wymiana prowadnicy 10/sztuka + koszt prowadnicy (ok. 10/sztuka) - spawanie 40/cm Podlicz... Dawaliśmy głowice, które wychodziły po 1200 za kompleksową naprawę. Ale zawsze była gwarancja.
  17. Poszukaj inny warsztat. Planowanie to koszt około 150zł. Spawanie alu nie sądzę, żeby kosztowało więcej niż 50zł/1cm. Ktoś myśli, że znalazł jelenia. Chyba, że w tej cenie jest też wymiana prowadnic zaworów + nowe uszczelniacze zaworów + docieranie gniazd. Wtedy się nie zastanawiaj, niech robią.
  18. Naprawę wyceniono na 500zł za napawanie i planowanie.
  19. Borykałem się z podobnym problemem powyżej 120 Nawet tuleje sanek wymieniłem. Dupy dał pierwszy gumiarz, który zakładał mi opony - nie powiedział, że prawa przednia jest ciut krzywa. A ja rok szukałem i wymieniałem, bo kół byłem niby pewny.
  20. Myślisz, że inna nie będzie miała wżerów? To już dość wiekowe głowice. Niech mierzą wysokość głowicy i ocenią czy da sie planować. Te wżery się planowaniem usuwa, ale dziurki trza zaspawać.
  21. Witam kolegów. Mam problem z Zafirą B 19.cdti 120KM od dość dawna i nie mogę dać sobie z tym rady. A mianowicie od 120/km zaczyna bić w kierownicy, ale nie zawsze. Jest tak, jak wyjadę z zakrętu na prostą to bywa, że jest wszystko w prządku 120-140/km jest ok, ładnie się prowadzi kierownica nawet nie drgnie. Zmiana pasa na lewy i powrót na prawy ( np. przy wyprzedzaniu) i w tedy czar pryska, zaczyna się bicie w kierownicy. Poniżej 120 km uspokaja się i dalej jest dobrze. Więc nie zawsze to bicie występuje. Mało tego. Przy prędkości tak od 100 km. Podczas krótkich energicznych skrętach kierownicą (coś jak ten emotikon) Pojawia się turkotanie w kierownicy...(takie TRRRRRUUUU-TRRRUUUU )... Panowie, kurde nie wiem co to jest i co się dzieje, jaka może być przyczyna. Łapałem się już chyba wszystkiego. Opiszę co robiłem i co można raczej wykluczyć.Piszę raczej bo różnie to bywa. A mianowicie: Zbieżność geometria OK. Koła wyważane w różnych warsztatach a na zimówkach z drugimi felgami też bez mian. Półoś prawa wymieniona w całości (był luz na wieloklinie i przegubie wewnętrznym) Lewa bez luzów dobra.Tarcze ok, sprawdzane czujnikiem zegarowym (Gdyby to wina tarcz lub kół była, biło by cały czas a tak nie jest) Amory i łożyska McPersona ok.Wymienione tuleje na Lemfolder na wahaczach obie strony. Jak się ułoży jedzie dobrze, jakiś ruch kierownicą zaczyna się problem.. Może ktoś miał z tym problem i go rozwiązał ????? Mi już ręce opadają..Pozdrawiam..
  22. Mi powiedziano, że jest popękana. A te dziurki myślałem, że może o nich mówili. Chyba się dopytam a jak nie dam gdzieś w inne miejsce. Edit: Dowiedziałem się teraz, że dosłownie każdy kanał ma takie wżery i że bardziej opłaca się kupić inną.
  23. Za nic nie widzę pęknięcia. Tylko dziurki. Po prostu pewnie ty szła kompresja do wody i robiło się coś w stylu spalania stukowego. Spokojnie to daj do spawania.
  24. Witam Od jakiegoś czasu mam problem z zapachem benzyny w kabinie( astra H 1.8 125KM, Z18XE) Paliwo czuć przy klapce paliwa oraz w bagażniku. Pod spodem koło baku czy przy pompce paliwo nic nie czuje. Przeczytałem sporo tematów na ten temat. Wyciągałem cały bak i nigdzie nie widać przecieków, a ni nie czuć tam paliwa. Do tej chwili wymieniłem korek wlewu paliwa i nie pomogło. Wymieniłem wlew paliwa na używany również nie pomogło. Panowie pomóżcie gdzie dalej szukać? Jakiś zawór odpowiada za opary paliwa? Czy to może być filtr węglowy do opar? Nowy wlew paliwa w ASO ponad 1200 zł, filtr oparów koło 200 zł, ale nie jest dostępny w PL. Jak sprawdzić czy elektrozawór oparów paliwa przy silnika chodzi poprawnie?
  25. Użyłem tej strony i po wpisaniu numeru VIN wyskoczył jeszcze inny numer katalogowy niż u mnie na głowicy. I dodatkowo mało używanych głowic o takim oznaczeniu. Według mojego numeru katalogowego moja głowica jest z Opel Frontera 2.2 a nawet do Daewoo
  26. Tutaj sobie porównaj jaki masz mieć numer części po nr VIN - https://opel.7zap.com/pl/car/t98/e/9/25-0/
  27. Przychodzę do Was z takim problemem w moim samochodzie poszła uszczelka pod głowicą. Samochód to Opel Astra G 2.0 16V (X20XEV). Głowica została sprawdzona i wyszło, że jest pęknięcie przy kanale wodnym, i zakład może podjąć się spawania tego, ale bez gwarancji na usługę. I stąd pomysł aby znaleźć używaną głowicę, ale nie mogę się połapać jaka jest różnica w numerach katalogowych jeżeli w ogłoszeniu jest napisane, że pasuję do Astra II X20XEV ale numer katalogowy jest inny. Może ktoś ma jakieś doświadczenie, ponieważ przejrzałem kilka ogłoszeń i wszędzie podają, że niby pasuję. A jestem zainteresowany tą głowicą: https://allegro.pl/oferta/glowica-2-0-16v-omega-vectra-b-astra-90573357-7271358898 U mnie numer jest taki: 92063877R a w ogłoszeniach całkiem inne: 90573357, 90501968. A tak wygląda uszkodzenie głowicy:
  28. tylko że przed wymianą tulei wachacz było ok kierownica prosto i nie ściągało auto mam ponad rok
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
  • Biuletyn

    Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi naszymi nowościami i informacjami?
    Zapisz się
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.