Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie     

  1. Z ostatniej godziny
  2. Falowanie to nie tylko przepustnica. Przepustnicą steruje sterownik. Po odczytaniu wartości jej położenia. Może czujnik położenia przepustnicy świrować też. To trzeba sprawdzić. Może mechanizm zębatkowy przepustnicy jest zasyfiony od oleju i robi przekłamania do sterownika. Może jakiś gryzoń uszkodził przewody ale tego nie widać.
  3. Tylko że wcześniej nawet z tym błędem wszystko działo Adamie. Oprócz takiego delikatnego falowania obrotów. Myślisz że mimo wszystko szukać po tym p0115?
  4. Ja osobiście jestem bardzo z tej skrzyni zadowolony. Przez długi czas nie było z nią nawet najmniejszych kłopotów. Poza tym koszt naprawy sterownika był niższy niż części do przekładki. Myślałem nad tym i zostawiam to jako ostateczne rozwiązanie. Sama usługa była szybka (1 dzień), tylko przez to co się teraz dzieje wysyłka zajęła więcej czasu. Dodatkowo na usługę regeneracji mam rok pisemnej gwarancji. Jak już wydałem na to pieniądze, to już dociągnę temat do końca, tym bardziej że problem leży najprawdopodobniej po stronie mojego op-coma.
  5. ok będę jeździł dalej i zobaczymy
  6. Do 0.9 mało która sonda działa. Tym bym się nie przejmował. Czasem tyle nie wystarczy. Czasem LPG tak dobrze rozwali mapy że trzeba pojeździć z 100- 200 km aby się korekty ułożyły
  7. A ja jestem jasnowidzem i widzę jak Nowak twoje zamysły? To trzeba sprawdzić Ale najpierw sprawdź po błędzie
  8. Przejechałem jeszcze ok 30 km. Na benzynie nie szarpie ale korekty mnie niepokoja, przy wcisnieciu sprzegla na momen krótkoterminowe skacza, czym to moze byc spowodowane? Niepokoi mnie jedna rzecz na postpju sonda przed katem dziala w nie pelnym zakresie tj od 0.1-0.7V nizej wykres, powinno działać chyba do 0.9... Co myslicie?
  9. To teraz 20 batów i działaj
  10. W zamyśle miałem p0115. Wybacz nie wiedziałem że te 0 to taka różnica. Mój błąd. Przyznaje się:) Czyli najprawdopodobniej to że jak.odpalam auto one się dławi i gaśnie to wina przepustnicy? Tak jak mówię na nowych jak i starych świecach jest tak samo. Jest jakiś sposób na sprawdzenie czy przepustnica zepsuta czy po prostu zamawiać nowa?
  11. No widzisz P0115 A co napisałeś sam? Co do przepustnicy to jak Grześ radzi. Jej najlepiej nie dotykać. Sprey do turbin sobie z nią poradzi bez problemu. To nie przepustnice na linkę gdzie można samemu po odchyleniu klapki czyścić ekstraktem pędzelkiem. Tutaj najlepiej klapki nie dotykać.
  12. A ja przypominam. Regulamin. Punkt 4.1 Zgodnie z nim połączyłem tematy. Radzę więc zapoznać się z nim abyś umiał się poruszać po forum. A teraz przeczytaj cały temat i napisz co zniego zrozumiałeś i czy pomogło.
  13. Adam nie wiem. Napisałem to co pokazała mi apka do obd. Z poziomu aplikacji wyskakiwało p0115 blad temperatury cieczy chłodzącej. Możliwe że się mylę więc wybacz. Aktualnie głównym problemem jest to że auto odpala i gaśnie. Odpialem wpierw akumulator i było wszystko robione na zimnym silniku. I tak odpialem aku i odczekalem ok 10min żeby się zabrać za przepustnice. Fakt mój błąd że nie odpaliłem silnika po przepustnicy tylko dopiero po wszystkim.
  14. Tu jest czuła elektronika, nie umiesz/pierwszy raz robisz - kup psikacz do czyszczenia turbo. To najbezpieczniejsze. Już nie pytam o odłączanie akumulatora, o czas szczekania. Ja nie czekam, bo zaraz opcom mi pomoże. Zresztą odpinanie czegokolwiek skutkuje najpierw odpięciem akumulatora i pójściem na fajkę. To dobry przepis.
  15. Tych przepustnic się nie czyści takimi rzeczami. A szczególnie szmatkami. Błąd czujnika to P1115 a nie P115. Nie widzisz różnicy ?
  16. Niestety nic nie widać więcej niż widać w miejscu nóg kierowcy i pasażera. Dużo roboty jest ze zdjęciem deski a może jest sposób na wyjęcie parownika bez rozbierania całego kokpitu???
  17. Czemu zniechęcam. Wiem że p115 to błąd od czujnika temperatury płynu. Błąd 115 od czwartku. Miałem się nim zająć po czyszczeniu przepustnicy i wymianie świec. Bo lekko zaczęły falować obroty. Ja37 tak otwierałem. Starałem się ostrożnie i delikatnie byleby krawędzie patyczkiem przeczyscic.
  18. motyla przepustnicy otwierałeś? Bo z tym trzeba ostrożnie.....
  19. Chcesz pomocy a sam zniechęcasz do jej udzielania. Od kiedy jest taki błąd?
  20. Dzisiaj
  21. Wykręciłem wszystko i benzyną ekstrakcyjna przeczyscilem. Wsadzona na swoje miejsce i w sumie tyle. Jeśli chodzi jak to szmatką i patyczkami do uszu. Aplikacje mam 3. Car scaner, pół dtc reader i incardoc. Jedyne co pokazywały to błąd p115 bo się wentylator włączał krótko po odpaleniu silnika. I to już 2dni wcześniej-, przed rozbieraniem.
  22. ja37

    Podgrzewacz indukcyjny

    Dobra, zamówiłem. Napiszę, co to warte.
  23. No to masz wyżej odpowiedź co masz sprawdzić.
  24. Iwo . Weź wywal tego pseudo automata i przejdź na ręczne zmienianie biegów. I zacznij się w końcu cieszyć z auta.
  25. Pochwal się jeszcze jaki program był do tego użyty
  26. Kurde, nikt nie odpowiedział nawet tam..... Ciężki temat może być. Obserwuję.
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
  • Biuletyn

    Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi naszymi nowościami i informacjami?
    Zapisz się
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.