Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie     

  1. Wczoraj
  2. Ja na 16 mam laczki 215/65 ... W porównaniu do 15 przekłamanie prędkościomierza zmniejszyło się znacznie . Mierzone w/g gps-u na 15 calach 205/65 przekłamanie o około -16 km/h , na 16 i laczkach 215/65 przekłamanie rzędu - 5-7 km/h stosunku do prędkościomierza , czyli prędkość bliższa prawdy
  3. Mam problem z przejsciem na inna wersje.taki blad wyskakuje. Oc co kaman?
  4. Widzę że faktycznie nie wiesz. Spaliny a intercooler nie mają nic wspólnego. A wystarczy wejść na wikipedię https://pl.wikipedia.org/wiki/Chłodnica_międzystopniowa
  5. No właśnie tak jak pisałem raczej nie piłowałem jej... dziura raczej mała (kamieniem dostała) ... raczej spokojna jazda przez miasto do pracy i z powrotem (10 km) zimą więc nawet silnik mi się nie rozgrzewał... Co do odpowiedzi na pozostałe pytanie ;)... wiem co to dziura z chłodnicy, oponie czy wydechu ale w intercoolerze właśnie nie bardzo ? rozumiem że spaliny zamiast krążyć w układzie turbiny wydostają się częściowo na zewnątrz.. Pytanie było jaki to może mieć wpływ negatywny na turbinę ?
  6. To drugie. Jeżeli masz V6 lub New to drahe pomoże.
  7. Myślę, że w trybie serwisowym możesz sprawdzić, jaką wersje masz radyjka? Ja mam CD70 i tryb serwisowy u mnie się odpala: chwilę trzymam "Settings" aż głośniki wydadzą charakterystyczny dźwięk "biiiii" i zaraz po tym wciskam przycisk "BC". Później jak klikniesz kilka razy przycisk "BC" to wyświetla się kilka razy inny ekran o danych/wersji/pomiarach itp.
  8. Czyli co doradzacie z Panowie zrobic? Jeszcze sprobuje polaczyc sie z mery tescia. Jak nie zatrybi to pomyslec o nowym czy skontaktowsc się z drahe? A u kogo kolego zamawiales?
  9. Witam. Panowie po wymianie termostatu (na orginalny) i upływie ok ośmiu miesięcy wywaliło mi błąd ECN 218217 czyli p2182-17 tak? Czujniki przy termostacie sprawdzone w tym jeden (ten droższy) wymieniony. Na komputerze w Test Mode wskazania zmieniły się na wartości otwierania/zamykania termostatu? Od ok 85-96 stopni, a przed pojawieniem się błędu 102-106 stopni Celsjusza. Te ostatnie wartości to jest jakaś średnia wyliczana z czujników? Za co się teraz zabrać? Termostat wymieniony po raz drugi i możliwe że niepotrzebnie bo jedyne co udało mi się wygrzebać to dwie informacje, jedna na anglojęzycznym forum, a druga na elektrodzie że problem tkwi w wiązce lub wtyczce lub czujniku w okolicach chłodnicy ( załączony screen). Byłbym wdzięczny za pomoc. Wysłane z mojego EML-L29 przy użyciu Tapatalka
  10. Grześ ale dziura w oponie przy pojazdach elektrycznych Morawieckiego to pikuś. Każdy Amerykanin ją dmuchnięciem w wentyl ją zaklei
  11. Ja powiem tak Też witam serdecznie. Poczytaj forum i poszukaj czy ktoś się tym bawi. Nie zauważyłem. I teraz pytanie czy to reklama czy pytanie?
  12. To jest pytanie dziecka w piaskownicy . Dziurawy wydech? Dziurawy uklad chłodniczy. Wszystkie mają wspólny mianownik. Dziura. Jak myślisz jaki wpływ ma ,,dziura,, na jakikolwiek układ?
  13. Silnik pali ale jest problem-przedostaje mi się olej silnikowy do paliwa i to w sporej ilości Przepuszczam że oliwa znika w tempie ok.1L/30sek. . Zanim się połapałem (szukając usterki) to dolałem ok.8L oliwy 10W40 Głowica po remoncie,uszczalniacze na trawersach nowe. Spostrzegłem też,że po zgaszeniu silnika pojawia się "bul bul bul" tak jak by olej silnikowy gdzieś przeleciał. Głowica źle zrobiona czy uszczelniacze +podkładki pod wtryski do wymiany? Aha silnik się zapowietrza. Odpaliłem też D3wz (przerobione na ogrz.post.) kopci niemiłosiernie na niebiesko,momentami wręcz kapało olejem silnikowym z rurki wydechowej.
  14. Witam serdecznie. Mam problem z interfejsem. Kupiłem ryżowy wynalazek prosto z chin o nazwie VXDIAG. Używam programu Tech2win i nie mogę się połączyć z żadnym sterownikiem oprócz silnika. Ani airbag, body, radio. Kompletny brak komunikacji. I teraz nie wiem czy urządzenie jest wadliwe czy ogólnie ma problem z łączeniem się ze starszymi oplami (dokładnie meriva 2006 rok.). Na innym forum widziałem, że łączyli się z Insignią i Saabami. Posiada ktoś to cudo? Jakieś doświadczenia?
  15. Zależy od wielkości dziury i przede wszystkim od prawej nogi kierowcy by turbo rozwalić. Czas też tej usterki i zrobionych kilometrów musi być odpowiedni by rozdupcyc turbo.
  16. Niby navi działa i prowadzi do celu ale gdzie i jak można sprawdzić, którą mam wersję i skąd pobrać ew. aktualizację?
  17. Udało się wyciągnąć płytę, ale nie działa ten mechanizm wciągania i wysuwania płyty, chociaż naprawiłem przy okazji antenę GPS i mam mapę Niemiec...
  18. Witajcie, właśnie poprawiam fabrykę jak co weekend, udało się naprawić przełącznik podnoszenia i opuszczania szyb, zacinał się , wystarczyło wyciągnąć/przeczyścić i działa jak nowe. Aktualnie wyciągnąłem całe radio, bo nie mogłem włożyć płyty CD do napędu żeby posłuchać jakiejkolwiek muzyki oprócz radia. Rozkręciłem i patrze siedzi płyta w napędzie, od razu powiem że próby z wyciągnięciem przy użyciu przycisku nieudane, podpowiecie co mogło się tam zaciąć i jak to delikatnie naprawić żeby nic nie połamać i dalej żeby działało? Zdjęcie z demontażu, to po prawej to napęd CD/MP3, a w nim siedzi płyta i nie chce wyjść.
  19. OK.. Znalazłem firmę która załatała mi intercoolera i już jest OK.. Ale teraz mam kolejny problem. Jakie mogą być skutki jeżdżenia na dziurawym intercoolerze? Niedawno robiłem regenerację turbiny. Po tym przy dodawaniu gazu z przodu mi coś gwizdało (według mnie turbina), ale w warsztacie cały czas mówili że to nie turbina tylko intercooler tak gwiżdże. Po załataniu intercoolera dalej gwiżdże i taraz to według mechanika turbina. Chciałem zgłosić turbinę na gwarancji ale podobno od jeżdżenia na dziurawym intercoolerze (w sumie zrobiłem może ze 2500 km zimą po mieście na odcinku 10 km do pracy i z powrotem) uszkodziła się turbina. Czy jest to możliwe? Czy dziurawy intercooler tylko osłabia moc silnika czy może tak jak twierdzi mechanik spowodować powyginanie się łopatek turbiny ...
  20. Ja miałem podobnie... łączyło mi się z SW-CAN, MS-CAN, a nie łączyło po HS-CAN... ale u mnie był problem ze stykiem przekaźnika (mierzyłem omomierzem styki na wyłączonych i załączonych przekaźnikach), ja jednak nie bawiłem się w naprawy, tylko zamówiłem nowy i ten działa jak trzeba, a stary został jako ewentualny "dawca" części, później jeszcze jeden kupiłem, jeden zaktualizowałem do wersji 150406bEN... nie wiem, czy przy takich cenach jest sens naprawiać, a w chińskich klonach zawsze ustawia się typ i nterfejsu na "B".
  21. Witam! Silnik i problem jak w temacie. Ostatnio sobie tam zajrzałem przez przepustnicę i jest gnój jak sto pięćdziesiąt. Kumpel mi powiedział, że to może być przez zarąbaną i zapchaną odmę.. problem w tym, że tak wertuję internety i niestety nie mogę znaleźć tego gdzie ta odma się znajduje ;) Czy byłby ktoś tak uprzejmy i pokazał mi ją na zdjęciu z internetu? W kwestii formalnej to nie jestem żadnym mechanikiem... czasami coś sobie podłubię, bo lubię.
  22. W pierwszym Opcomie miałem tak i oddałem do wymiany na inny sprawny. W drugim miałem też podobnie i zrobił mi z tym drahe. Ale sam spróbuj zmienić z 1.99 na 1.45 i zobaczysz czy pomogło. Naprawa u drahe polegała na podobnym sposobie . Przy najmniej on mi tak powiedział
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
  • Biuletyn

    Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi naszymi nowościami i informacjami?

    Zapisz się
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.