Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie     

  1. Wczoraj
  2. Witam, mam problem jak na zdjęciu, czy są jakieś zestawy naprawcze ewentualnie jakiś inny sposób na naprawę tego ?
  3. Cześć Chłopaki, na wstępie chciałbym przeprosić Wesola, bo niestety nie miałem jeszcze możliwosci przetestowania tego co zaproponował Auto było w trasie Wrocław Kraków Kielce i nie chciałem ryzykować z takimi testami. Ale... Mam pewnie podejrzenie, nie wiem czemu ale jestem prawie pewny że problem leży tutaj. Nie jestem pewny czy ta teoria ma sens ale się nią podzielę i może ktoś ją spróbuje obalić. Mianowicie, sprawdzałem jeszcze raz wykresy i to co przykuło moją uwage to, to że na pierwszym i drugim biegu turbina pompuje ponad to co sterownik sobie zażąda. A wręcz bym powiedział że dużo ponad to. Tutaj potwierdzenie - Nie czytałem jeszcze nic na ten temat, po prostu z logicznego myślenia takie wnioski wyciągam, mogę się mylić. Mianowicie w momencie kiedy auto jedzie na 1 i 2 biegu wiadome jest to że będzie miało kopa, niska przekładnia, i tu zawsze się będzie zbierać. W tym momencie silnik bez obciążenia produkuje spaliny z dużym ciśnieniem i solidnie kręcą turbosprężarke. Natomiast gdy auto jest pod dużym obciążeniem np. 3 bieg 1500-2000 obrotów gdy silnik się rozpędza to spaliny nie są pod tak dużym ciśnieniem i turbosprężarka nie jest odpowiednio doładowana. I teraz klucz, co jest tuż za turbosprężarką? Katalizator. W momencie gdy katalizator byłby zapchany, podczas dużego obciążenia i niskiego ciśnienia spalin zapchany katalizator będzie ciężej a zarazem wolniej przepuszczał spaliny i trzymał je przed turbo i nie kręcił odpowiednio trubosprężarki. Auto ma przejechane 150 tys km. Nie wiem przez jaki okres czasu poprzedni użytkownik jeździł autem z uszkodzoną odmą i zalanym olejem układem który mógł zabrudzić katalizator jeśli nie był wymieniany na czas i zasyfiony. Jak myślicie czy to ma sens? Bardzo jestem w tej chwili przekonany do wymiany na downpipe, to moja ostatnia nadzieja. Niestety chyba niedostępny DP w Polsce do A14NET Warto myślę wspomnieć to że przed wymianą turbospreżarki chłopaki którzy próbowali chip-tuningowac mi auto powiedzieli mi że kolektor wydechowy na łączeniu z silnikiem przepuszczał spaliny, pewnie teraz sobie dopasowywuje że mogło to być spowodwane zapchanym katalizatorem... Katalizator był sciągany podczas wymiany turbosprężarki, oraz 3 tyg temu podczas wymiany uszczelki misy olejowej, wyglądał na pierwszy rzut oka dobrze, czysty, nie zniszczony w środku, biały, kratki bez syfu - więc to jest dość dziwne, może to co jest w środku niewidoczne byłoby zapchane?
  4. Witam mam pytanie i problem posiadam Opla astre h 2006 1.3 cdti i nie działa coś kluczyk i centralne tzn mogę zamknąć auto normalnie z centralnego lecz nie jestem wstanie już go otworzyć zero reakcji, natomiast gdy otwieram normalnie kluczhkiem to nie jestem wstanie odpalić auta włączają się awaryjne i alerm i auto nie odpala!! Czy ktoś może wiedzieć jaka to przyczyna???
  5. Witam mam pytanie i problem posiadam Opla astre h 2006 1.3 cdti i nie działa coś kluczyk i centralne tzn mogę zamknąć auto normalnie z centralnego lecz nie jestem wstanie już go otworzyć zero reakcji, natomiast gdy otwieram normalnie kluczhkiem to nie jestem wstanie odpalić auta włączają się awaryjne i alerm i auto nie odpala!! Czy ktoś może wiedzieć jaka to przyczyna???
  6. Na podniesionych (nieco ponad 4000).
  7. Ale 3 atm na wolnych czy podniesionych obrotach?
  8. No to powrót do fachowca i składaj reklamację.
  9. Tak, 1.2 Twinport. To oczywiście jest ciśnienie oleju. Podejrzewam, że pompa już nie wyrabia, bo np. gdy zatrzymam się na wzniesieniu bądź gwałtownie zahamuję, to zaczynają klepać popychacze.
  10. Trzecia rubryka to jest właśnie przyczyny które należy sprawdzić.
  11. A nie ma jakiegoś rozszerzenia tych błędów? Bo to samo znalazłem wcześniej, a nie ma opisu końcówki, czyli dokładnej przyczyny, bo tu sporo zostaje zagadek.
  12. Już wiem czemu w Mery inżynierowie zestroili twardo zawieszenie, wystarczy spojrzeć na wysokość i szerokość auta i dla bezpieczeństwa aby nie wywracała się na zakrętach.. w tym wypadku bezpieczeństwo ważniejsze od komfortu tym bardziej że drogi na zachodzie lepsze trochę..
  13. Opel Astra III 2008, przebieg 170 000 km. Do warsztatu oddałem samochód bo miałem masło w zbiorniczku wyrównawczym, fachowiec wymienił uszczelkę pod głowicą, chłodniczkę olejową, chłodnice wody i kazał przyjechać po tygodniu żeby wymienić płyn chłodniczy, bo może się tam zbierać olej. Wymieniałem w sumie trzy razy. Były małe ilości oleju. Po przejechaniu 1000 km oleju w zbiorniczku znów przybyło. Pojechałem do warsztatu, tam wymienili mi chłodniczkę oleju i sprawdzili (po raz kolejny) uszczelkę pod głowica, głowicę i wielokrotnie (podobno) płukali cały układ. Te duże resztki, które teraz się zebrały tłumaczył że to resztki z nagrzewnicy, której ja już nie chciałem wymieniać, sugerował też że może być to mikropęknięcie bloku silnika - ale tego nie stwierdzono. Wyjał mi termostat żeby ten układ się oczyścił z oleju. W drugim warsztacie wymienili mi pompę wody, ale to nie zmieniło sytuacji. Olej w zbiorniczku nadal się zbiera, a ubywa go w silniku.
  14. Sprawdziłem błędy. Pokazało następujące: ECN 000256 ECN 000275 ECN 03800F Czy jest gdzieś dokładny opis usterki a nie ogólne zagadnienie?
  15. Domyślam się że CC 1.2. Co ma takie ciśnienie? Jeżeli chodzi o kompresję to nie powiesz że motodokor podniósł kompresję z 3 atm. do ponad 10 ? 3 atm. to cylinder nie żyje.
  16. Witam wszystkich Tak jak w temacie. Na zimnym silniku dynamika jest super, przyspiesza jak trzeba. Ale po osiągnięciu temperatury około 80*C silnik jakby się dławił i przyspiesza powoli. Kiedy wciskam pedał gazu, auto przyspiesza bardzo powoli, jakby coś go trzymało. Check engine się nie świeci ani żadna inna kontrolka. Filtr powietrza oglądałem miesiąc temu i jeszcze był dobry (wtedy też był ten problem z przyspieszeniem). Poprzedni właściciel (podobno) wymieniał cewkę zapłonową, świece i rozrząd. Dodam, że na ciepłym silniku przy pomiarze ciśnienia pokazało tylko 3 atmosfery, obecnie jest ok (motodoktor). Pompa oleju nie była robiona od nowości.
  17. Niewiele, ale jednak jest różnica większy balon zawsze lepiej wybiera dziury co nie zmienia faktu , że na 65 też szału w merivie nie ma na nierównościach mimo wszystko dla mnie najbardziej optymalne opony do tego auta to jednak 185 65 15
  18. Sprawa wygląda tak, zrobiłem pomiary, wszystkie wartości są ok, czyli przewody są w porządku. Następnie wyjąłem ECU, otworzyłem go, (musiał być kiedyś naprawiany bo nie było problemu w ściągnięciu klapki) nic na moje laickie oko nie wzbudziło podejrzeń, posmyrałem styki śrubokrętem, zamknąłem "pokrywkę" zamontowałem wszystko spowrotem, wsiadam, auto pali od pierwszego strzału. Być tu człowieku mądry i pisz wiersze... Zobaczymy czy jutro odpali po nocy.
  19. No i następny który uważa że nie potrzeba podawać ani kodu błędu ani kodu silnika..
  20. Tak to prawda na początku myślałem że ludzie przesadzają z tym ale po dwóch miesiącach jazdy juz najadlem się trochę strachu z tego powodu. nie tylko na rondzie ale też na skrzyżowaniach. teraz patrzę kilka razy zanim wyjadę z pod porzadkowanej Sprawdziłem swoje opony mam takie jak jest na zapasie czyli 185/60/15.czyli chyba niewiele się różnią od twoich.
  21. Ma jeszcze drugą wadę. Martwe pole przez trójkątne okienko. Można nie zauważyć rowerzysty czy nawet auta na rondzie gdy się pokaże pod nie odpowiednim kątem.
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
  • Biuletyn

    Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi naszymi nowościami i informacjami?
    Zapisz się
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.