Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie     

  1. Dzisiaj
  2. W jakim programie i 2.5 czego na ile? 2.5 wiadra czy kapsułki na sekundę na suw czy na co? Nie podajesz parametrów a to ma znaczenie przecie diametralne. Program też nie wiem jaki? Zresztą w programie tuner to może wpisać i 50 tyle że muszą wtryski i pompa to podlać.
  3. W programie idzie podniesc dawke z 0.5 do 2.5 nawet przeciez, nic to nie da?
  4. Źle złożony rozrząd dawał by jakieś oznaki nierównej pracy lub czego innego. Silnik pracuje równo zimny i ciepły. Mocy mu nie brakuje. Wyczyściłem jeszcze egr i wymieniłem termostat. Spalanie nadal 15l. Jedyne co zauważyłem to temperatura przed i po wymianie termostatu to 80C i nie idzie w góre? Pomysłów brak.
  5. Cześć, szukam dobrego mechanika lub warsztatu specjalizującego się w marce Opel. Na tą chwilę tylko wymiana filtrów, oleju i pasek klinowy.
  6. Haczyk dentystyczny jest twardy . Może nim zahaczyć ?
  7. Podepnij do komputera. Takie miganie autka z kluczykiem masz opisane w instrukcji obsługi Strona 88.
  8. No tak, ale trzeba rozkręcić też mechanizm z czym raczej bym sobie poradził, a ze skręceniem już tak łatwo by nie było Wiem, że ze skrzynią będzie więcej roboty, ale też wiem, że to ogarnę bo już to robiłem, a koszt prócz czasu będzie ten sam w zasadzie.
  9. Jak tam uważasz. Dla mnie łatwiej wyjąć przeguby ze skrzyni i odkręcić dekiel, niż ściągać całe sanki i całą skrzynię
  10. Hej. Dostałem radio CD 30 a mam corsę c i jest inna wtyczka itd czy jak zmienię wtyczkę do radia itd bd działało ? Dzięki pozdrawiam Wysłane z mojego Redmi 4X przy użyciu Tapatalka
  11. Mi chyba łatwiej będzie wymienić całość. Tak czy tak muszę szukać skrzyni bo z czego czytałem to sama różnicówka nowa jest słabo osiągalna i droga, Skrzynie znalazłem za 300zł (sprawna z gwarancją) rzut beretem ode mnie więc myślę, że bez tragedii, tylko właśnie kwestia tego czy występowały jakieś różnice w tych skrzyniach f17 i czy ta z Astry H 1.6 podpasuje do mojej vectry. EDIT: Rozkminiłem z tymi oznaczeniami, że to kwestia przełożeń, poszperam jeszcze troszkę i postaram się zrozumieć bardziej :). EDIT 2: No i pogrzebałem głębiej. Mam u mnie skrzynie F17 W394 (dłuższe biegi, słabsze przyspieszenie), z racji tego, że w domu mam jeszcze 2 Vectry z silnikiem 1.8 i od zawsze wydawało mi się, że jakoś lepiej przyspieszają niż moja to sprawdziłem jak to u nich wygląda. 2 pozostałe mają skrzynie F17 C374 (krótsze biegi, lepsze przyspieszenie). Idąc tym tropem będę szukał skrzyni takiej jak jest w pozostałych 2 vectrach czyli o oznaczeniu c374, ewentualnie jak nie znajdę to wezmę tą c394 z Astry H.
  12. Dam znać na dniach jakie Dzisiaj jechałem tą samą trasą i znowu klepanie jak w ciągniku Aha, i na zimnym silniku też klepało. Na zimnym raczej nie ma problem z ciśnieniem.
  13. Warto by było ocenić stan różnicówki, w razie czego można ją samą wymienić.
  14. Wpisuje dobrze, bo na innej stronie się udało, zresztą wpisywałem kilka razy. Na opelvindekoder czy jakoś tak udało mi się znaleźć i jest napisane, że F17 WR, co oznacza to WR (może tyle, że wybierak ręczny?)? Znalazłem w okolicy skrzynie z Astry H 1.6 (2006 rok) o oznaczeniu F17C394 i generalnie zauważyłem, że przy F17 w ogłoszeniach podają jeszcze jakiś dodatkowy numer. Czy ten dodatkowy nr ma znaczenie? Czy wystarczy, że zakupie po prostu skrzynie F17 i ewentualnie różniące się elementy będę mógł przełożyć ze swojej? Bo przykładowo znalazłem, że np. Astry 2 z silnikiem diesla 1.7 miały też takie skrzynie tzn. F17. Czy ma znaczenie to czy zakupie F17 z Astry 2, Astry 3? Czy szukać po prostu skrzyni F17 konkretnie do Vectry? Dodam, że dzisiaj wjechałem w końcu na kanał i okazało się, że prawa półoś (czyli ta, w której ukręcił się wcześniej przegub) ma luz przy skrzyni tj. na mechanizmie różnicowym. Po założeniu nie miała, mimo to zaraz po pierwszym uruchomieniu był hałas, ale tak naprawdę po uruchomieniu i usłyszeniu hałasu to teraz sprawdzałem pierwszy raz co tam się dzieje.
  15. U mnie nie występują kłęby czarnego dymu, że aż siwo, smród i ślepe oczy. Tak jak pisałem, pojawia się niewielki moim zdaniem czarny dym przy wysokich obrotach zbliżających się do odcinki. Puszcza delikatnego, mało widocznego dymka podczas odpalania po chłodniejszej nocy. Podczas pracy na jałowym, w czasie spokojnej czy gwałtownej jazdy, w lusterkach nie widać żadnego dymu, nic, jak dla mnie to normalna sprawa, auto 16 lat i to jeszcze diesel, to on zawsze będzie pierdział jakimś dymem, nawet nowe auta kopcą jak kominy i akurat na przeglądzie musiał się doczepić do jakiegoś pierdu przy wysokich obrotach. Gdzieś na forach wyczytałem, szczególnie na elektrodzie, że często ludzie maja problemy z błędem P0400 w tym silniku, piszą, że walnięty zawór pod pompą wtryskową, stąd wywala błąd i nie ma sterowania turbiną. Sęk w tym, że nikt nie pisze, jaka jest nazwa tego zaworu, a w internecie nie mogę znaleźć dokładnego schematu podciśnienia, nawet na https://opel.7zap.com/ nie ma dokładnego schematu układu podciśnieniowego w tym aucie. Rozrząd/czy wtryski wykluczam, rozrząd jest po wymianie, a silnik ma spalanie które nie jest niepokojące, pracuje równiutko na jałowym, brak kłopotów podczas jazdy, po prostu pracuje perfekt poza tym, że jest słaby, a co za tym idzie, brak pracy turbiny. Wczoraj podjechałem na kanał i sprawdziłem, czy w ogóle sztanga westgate rusza się, brat zwiększał obroty, a ja obserwowałem sztangę, a ta z kolei nawet nie drgnęła. Popchnąłem ją ręcznie śrubokrętem i nie stawia oporów, wyczyściłem nieco i popsikałem WD40, ale to też nie pomogło. Fakt, odma się poci nieco i zapewne jakaś tam ilość czarnej wydzieliny trafia do rury, ale nie pluje olejem, a ubytków oleju też nie mam. Jak uda mi się znaleźć magicznym sposobem nazwę tego zaworu, to kupię, podmienie i zobacze, a jak nie pomoże, to oddam do jakiegoś majstra i niech się bawi wesol, wazne chyba nie, bo jeździłem 2 dni bez tego elektrozaworku i nie zauważyłem żadnej różnicy w zachowywaniu się auta, więc nie wiem jaką on tam role spełnia, natomiast gruszka EGR pracuje po zassaniu powietrza. Na bank sterowaniem turbo musi zajmować się ta pierdoła pod pompa wtryskową, bo do tego zaworku idzie przewód z trójnika, a zaworku drugi przewód, który idzie do westgate, chyba, że jest to jakaś integralna część pompy i musze pompe wymieniać, hehe
  16. No to kilka czynników zrobiło swoje. Jakie cisnienie jest teraz?
  17. Tak bo bezpiecznik to się tak często przepala że napewno to on. Kolego nie było w serii nigdy ogrzewania postojowego w żadnym aucie. Czyli bezpiecznik może być wszędzie. Musisz podłączyć sprzęt do diagnostyki i sprawdzić co go boli. Przy okazji dowiesz się z jaka wersja mamy do czynienia tego pieca.
  18. Wczoraj
  19. Tak jak mówię - to było ciśnienie przed zaglądaniem do silnika, gdy kanał olejowy był zatkany i olej nie dochodził do wałków w takim stopniu, jak trzeba (przez to się wytarły krzywki). W czerwcu to było mierzone. No i przez ten czas silnik pracował na złym oleju. Natomiast teraz ciśnienia nie mierzyłem
  20. Buehehehe... sory, silnik do roboty. Minimalne dopuszczalne ciśnienie oleju (na gorącym silniku) na jałowym to 1,5 bara a przy 2000obr ma wynosić >4 bary.
  21. Witajcie, mam taki problem, pojawiła mi się ikona samochód z kluczykiem. Auto nie pali. Zrobiłem wymiganie kodu błędów, ale nie bardzo umiem odczytać. Jeśli jest ktoś, kto by mi pomógł, będę bardzo wdzięczny. Na załączonym filmie widać miganie kodowe.https://youtu.be/ie5uD0QTVt0 Jest ktoś, kto pomoże mi rozszyfrować kod/kody błędu? Z góry dziękuje za pomoc. Ps. auto nie kręci.
  22. To w czasie jazdy z prędkością 80 km/h też by nie było ciśnienia? Jak mechanik rozebrał silnik w zeszłym miesiącu to się okazało, że ktoś z oszczędności napchał silikonu do starych uszczelek zamiast je wymienić i ten silikon wszedł do układu smarowania, zapychając kanał olejowy. Z tym zapchanym kanałem ciśnienie wyniosło 3,5 bara przy 4000 obr/min i 0,8 na wolnych obrotach. Dodam, że w ostatnim czasie silnik raz pracuje cichuteńko, a raz klepie. Tak jakby raz było ciśnienie, a raz nie.
  23. Witam mam w merivie ogrzewanie postojowe niewiem czy były montowane oryginalnie ale pilot Opla jest, już było jak kupiłem lecz niedziala niezalancza się, wie ktoś gdzie jest bezpiecznik od niego lub jaki numer, to jest ogrzewanie firmy eber z tego co znalazłem w necie.
  24. Nieprawda. Jeśli na obrotach podniesie się zbyt słabo, to i tak będzie naparzać.
  25. Gdyby to był problem z ciśnieniem oleju, to po dodaniu gazu stukot by znikał... prawda?
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
  • Biuletyn

    Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi naszymi nowościami i informacjami?
    Zapisz się
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.