Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie     

  1. Z ostatniej godziny
  2. Tych przepustnic się nie czyści takimi rzeczami. A szczególnie szmatkami. Błąd czujnika to P1115 a nie P115. Nie widzisz różnicy ?
  3. Niestety nic nie widać więcej niż widać w miejscu nóg kierowcy i pasażera. Dużo roboty jest ze zdjęciem deski a może jest sposób na wyjęcie parownika bez rozbierania całego kokpitu???
  4. Czemu zniechęcam. Wiem że p115 to błąd od czujnika temperatury płynu. Błąd 115 od czwartku. Miałem się nim zająć po czyszczeniu przepustnicy i wymianie świec. Bo lekko zaczęły falować obroty. Ja37 tak otwierałem. Starałem się ostrożnie i delikatnie byleby krawędzie patyczkiem przeczyscic.
  5. motyla przepustnicy otwierałeś? Bo z tym trzeba ostrożnie.....
  6. Chcesz pomocy a sam zniechęcasz do jej udzielania. Od kiedy jest taki błąd?
  7. Wykręciłem wszystko i benzyną ekstrakcyjna przeczyscilem. Wsadzona na swoje miejsce i w sumie tyle. Jeśli chodzi jak to szmatką i patyczkami do uszu. Aplikacje mam 3. Car scaner, pół dtc reader i incardoc. Jedyne co pokazywały to błąd p115 bo się wentylator włączał krótko po odpaleniu silnika. I to już 2dni wcześniej-, przed rozbieraniem.
  8. ja37

    Podgrzewacz indukcyjny

    Dobra, zamówiłem. Napiszę, co to warte.
  9. No to masz wyżej odpowiedź co masz sprawdzić.
  10. Iwo . Weź wywal tego pseudo automata i przejdź na ręczne zmienianie biegów. I zacznij się w końcu cieszyć z auta.
  11. Pochwal się jeszcze jaki program był do tego użyty
  12. Kurde, nikt nie odpowiedział nawet tam..... Ciężki temat może być. Obserwuję.
  13. A przepustnicę jak czyściłeś? Bo jeśli wsio jest ok, to zostaje, że popsułeś przepustnicę.
  14. Dzisiaj
  15. Jeśli chodzi o bezpiecznik, to ściągnij instrukcję np. z sympatycznego gryzonia, znajdziesz w folderze: instrukcje do opla , bezpieczniki ze zdjęciami i opisami na stronach 174-179 instrukcji.
  16. Sterownik skrzyni został wysłany do serwisu. Stwierdzono że uszkodzeniu uległy elementy elektroniczne. Po regeneracji odesłano mi część z powrotem. Sterownik reaguje prawidłowo. Procedura nauki biegów przebiegła pomyślnie, natomiast cały czas nie mogę pozbyć się błędu p1734 czyli adaptacja punktu styku sprzęgła. Niby wszystko przebiega pomyślnie, ale po wyjściu z programu i ponownym połączeniu błąd wraca. Auto rusza prawidłowo do przodu i do tyłu, jednak nie zmienia na wyższe biegi i nie pozwala na przekroczenie 2500rpm. W poniedziałek będę kontaktował się z serwisem który naprawiał sterownik, ale wstępnie czytałem że to może być problem z op-comem. Jak już w pełni rozwiążę problem, to napiszę co było nie tak. Będę chciał jeszcze spróbować adaptacji za pomocą tech2
  17. Witam. Zabrałem się do czyszczenia przepustnicy i wymiany świec. Po zamontowaniu wszystkiego wystąpił problem że po opaleniu auto się dławi i gaśnie w ciągu paru sekund. Na nowych jak i starych świecach. 10x sprawdzałem wszystkie kable są podłączone prawidłowo. I nie wiem co teraz zrobić. Błędów nie pokazuje przez metodę na pedałowanie jak i przez V-gate podłączone przez OBD. Nie wiem co może być przyczyną? Może coś źle zrobiłem ? Prosiłbym o pomoc.
  18. Dziś sprawdzałem błędy bo jechałem do domu z pracy to w drodze dostał takiego muła że myślałem że zaraz stanie jakby mu ktoś całą moc zabrał a dymu to tyle że w lusterko bojałem się patrzec A błędu p0400 z EGR nie ma już bo sprawdzałem na kompie JEST TYLKO BŁĄD P1220
  19. Tutaj sobie sprawdź co potrzeba odkręcić - https://opel.7zap.com/pl/car/
  20. Witam. Kupiłem corse c 1.0 benzyna. Okazało się że nie działa Klima. Po napełnieniu ukladu azotem żeby sprawdzić szczelność okazało się że uszkodzona jest rurka z parownika zaraz za zaworem jeszcze w komorze silnika. Potrzebuje wyciągnąć parownik tylko nie mam pojęcia jak to zrobić. Idzie lato i Klima się przyda więc jeśli ktoś robił to u siebie to proszę o pomoc. Mam nadzieję że bez ściągania całej deski się uda to wyciągnąć
  21. Od stycznia męczyłem się z tym odpalaniem bo nie miałem kiedy podjechać do warsztatu. Zdarzało się rzadko (chyba raczej przy niższych temperaturach) że odpalał za pierwszym razem. Zazwyczaj kilka razy odpalał na ułamek sekundy i gasł, a dopiero po jakimś czwartym razie ruszał na dobre. Przy tej okazji zazwyczaj puszczał spory kłąb dymu. Tym większy im więcej prób. W końcu podjechałem do warsztatu. Wyczyścili czujnik i wyzerowali błąd. Przy okazji jakiś jeszcze inny się pojawił, kodu nie znam, też wykasowali. Obecnie czujnik nic nie zwraca - ani błędu ani sygnału, pewnie jest trafiony. Mechanik stwierdził, że od strony mechanicznej nic nie widzi i zalecił wizytę u elektryka. Zanim zdążyłem do elektryka pojechać, musiałem przejechać z 15 kilometrów. W tym czasie dwa razy samochód odpalił bez problemu, raz za którąś próbą, a raz jak go na chwilę zgasiłem to później dusił się, dusił i już nie odpalił na ciepłym (standardowe 85 stopni). Dopiero jak ostygł udało się go uruchomić. Mechanik przez telefon stwierdził że może to być czujnik położenia wału, ale po sprawdzeniu uznał, że czujnik jest ok, za to uszkodzona jest pompa paliwa. Przy tej okazji chciałby wymienić pasek rozrządu i pompę paliwa, co podnosi koszt naprawy. Nie jestem pewien czy rozrząd był wymieniany, a samochód ma 205 tys km. Pomogłoby sprawdzenie historii, ale przez MyOpel nie sprawdzę póki nie zweryfikuję się w salonie a samochód stoi teraz u mojego mechanika. Co byście zrobili w takiej sytuacji? Czy trop z pompą paliwa może być dobry? Zaczęło się to wszystko po zabawie z dpf..
  22. Opel Corsa C 1.3 cdti 2004r. Mam nadzieję , że tutaj ktoś mi pomoże. Mianowicie jak w opisie nie działa gniazdko zapalniczki , moje pytanie czy to tylko przepalony bezpiecznik a jeśli tak , to który. Czy to moze cos bardziej poważnego ? Z Góry dziękuję za podpowiedzi
  23. Po pierwszę chicałem sie przywitać. Jestem nowy na tym forum Mam nadzieję że post publikuję w odpowiednim dziale. Mam pytanko odnośnie wtyczki pod maską w Oplu Astra H GTC 2009r Automat 1.8 Benzyna 140km. Do czego może służyć wypieta wtyczka widoczna na załączonym zdjęciu? Będę wdzięczny za jakąkolwiek pomoc.
  24. Mogę chociaż uzyskać informację w którym miejscu znajdę zawór DV? Czy też będzie oburzenie i buczenie jakbym montował do 1.9tdi bova?
  25. To ty jezdeś zielony jak menażka i bierzesz sie za rzeczy, których nie rozumiesz U mnie przez dokładnie taki sam zawór Properfekta wyszła korba na spacer, ale jak lubisz sprzątać asfalt..... Jak dostaniesz się do zaworu DV, to będziesz wiedział, co zrobić z podciśnieniem. A dodatkowy otwór w rurce jest dla profesjonalistów, którzy zmieniają nie tylko zaworek, bo ładnie syczy. U ciebie jest zbędny.
  26. Fachowca ogólnie mam, pytam tylko jak to podpiąć ^^
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
  • Biuletyn

    Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi naszymi nowościami i informacjami?
    Zapisz się
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.