Skocz do zawartości

Ranking


Popularna zawartość

Zawartość, która uzyskała najwyższe oceny od 09.03.2020 uwzględniając wszystkie działy

  1. 3 punkty
    Problem rozwiązany na 4 gaze krzywy korbowod
  2. 2 punkty
    Super, dziękuję Ci bardzo za ten katalog, jest to bardzo dobra baza, co prawda na początku nie mogłem znaleźć, ale już wiem. Tu jest: https://opel.7zap.com/pl/car/u92/p/10/35-0/ Faktycznie ukryty w okolicach tak jakby pod zegarkiem na środku deski. Spróbuję się tamtędy dostać do niego, bo jeśli tędy nie dam rady, to rzeczywiście będę miał sporo pracy aby podejść z innej strony.
  3. 1 punkt
    Wielkie dzięki za podpowiedź. Wszystkie znaki na niebie wykluczały włącznik ale kupiłem nowy w zamienniku i co? I działa. Pozdrawiam
  4. 1 punkt
    Lusterko wymienione. Wymiana banalnie prosta. Okazało się, że wtyczka instalacji drzwi ocalała. Wystawały przewody wyrwane z gniazdka lusterka. Wystarczyło wymienić lusterko i wpiąć wtyczkę. Wszystko działa. Dziękuję za wszystkie porady
  5. 1 punkt
    Jest zintegrowany z termostatem i nie jest to czujnik, tylko grzałka. Czujnik jest po przeciwnej stronie, w magistrali wodnej.
  6. 1 punkt
    https://www.facebook.com/marcin.pillich.7 Spytaj. Tuningiem sie zajmuje, a na razie "ma wolne" przez koronkę, może ci zrobi. Ma wolne, ale chory nie jest, żebyś mnie źle nie zrozumiał To mój dobry kumpel. I chyba do Świdnika/Puław daleko nie masz.
  7. 1 punkt
    Tak. Teraz pod niego musisz zaprogramować resztę. Nie wiem, jak tam w viki jest, ale w astrze musiał bym zaprogramować UEC, zeby silnik odpalał, REC żeby tył działał i kilka innych rzeczy. Czyli każdy moduł swój musisz wylogować i zalogować pod pin z CIM. I zadziała.
  8. 1 punkt
    Bez abs korektor jest "wspólny" na oba koła, czyli jeden tłoczek - 2 układy lewo/prawo. Jedno koło jest ok, więc drugie musi mieć coś źle w układzie koła. Nie korektor. Może stoi samoregulator, może jakaś sprężyna już słaba. A może jajo w bębnie.
  9. 1 punkt
    Czyli są inaczej skonstruowane i nie pasują. Nie rozbierałem czujników wału nigdy, ale podejrzewam, że 2 piny, to tylko cewka, a 3 piny to cewka + ekran, ale czy ekran jest podłączony gdzieś w czujniku do cewki? Nie wiem. Za to wiem, że najważniejszy czujnik w silniku powinien być od danego silnika. Tak dla ciekawych podpowiem, że czujnik z C20XE pasuje do Z20LET
  10. 1 punkt
    Np. : TU albo TU albo TAM , w ostatnim linku kliknij na ostatnią pozycję w tabeli- pokazać.
  11. 1 punkt
    No filmik obejrzałem, ale u Ciebie jest zupełnie inaczej, bo w przeciwieństwie do tego na filmiku, u Ciebie działa... więc może lepiej sprawdzić napięcie sygnału (na wyjściu), czy napięcie osiąga pełen zakres przy gazowaniu... no i jeszcze raz dokładnie obejrzałbym dokładnie rury (każdą harmonijkę, łączenia, opaski, itd.), bo jednak wg mnie jest duże prawdopodobieństwo nieszczelności i zaciągania lewego powietrza. Stąd wynikałoby, że całe powietrze nie przechodzi przez przepływomierz i nawet depcząc na maxa przy lewym powietrzu nigdy na przepływomierzu nie osiągniesz żądanego parametru. Dlatego jak na tym drugim też tak Ci wyjdzie (stosunek 2:1), to uznałbym, że przepływomierz jest oki i szukał nieszczelności. A ja polecam tez filmik na YT: Trochę gościu dużo gada, ale jest sporo ciekawych informacji... może coś się Ci przyda. Jeszcze masz schemat podłączeń przepływomierza w astrze H wg TISa: pin1- 12V, pin2- minus, pin3- czujnik temp. powietrza dolotowego, pin4- sygnał przepływu I jeszcze taki pomysłowy (przykładowy) sposób na sprawdzenie szczelności układu dolotowego, choć na YT jest sporo mniej lub bardziej profesjonalnych metod:
  12. 1 punkt
    Czas na podsumowanie. W samochodzie konieczna była wymiana szczotek silniczków sterujących skrzynią i sprzęgłem. Podczas tej operacji uszkodzony został sterownik. Czy to była wina elektronika czy zbieg okoliczności tego nie udało się rozwiązać. Część została wysłana do regeneracji do firmy "eltronic24". Naprawa przebiegła szybko i skutecznie. Po zamontowaniu sterownika w samochodzie udało się zaprogramować parametry skrzyni za pomocą op-coma. Problem był z zaprogramowaniem sprzęgła (błąd p1734 nie dał się skasować mimo teoretycznie prawidłowo zakończonej adaptacji). Po przeprowadzeniu procedury Tech2 wszystko działa jak należy i wreszcie można cieszyć się autem. Temat uważam za zamknięty. Jeszcze raz dziękuję wszystkim którzy próbowali pomóc.
  13. 1 punkt
    Jakie macie przepisy? Z jakiej mąki? Pycha? Dzielić mi się tu Mój Ciut za długo mi się piekło
  14. 1 punkt
    I jakie teraz daje podciśnienie.? Jak się zachowuje przepływka? Jakie parametry ma. Jak zachowuje się EGR. Co do błędów.
  15. 1 punkt
    A w katalogu nie znajdziesz? https://opel.7zap.com/pl/car/u92/
  16. 1 punkt
    Sytuacja opanowana, silnik odpala ciśnienie książkowe 3,6 bara. Wystarczyło wspomniany regulator potraktować sprężonym powietrzem ok 4 bary i po złożeniu jak ręką odjął. Autodata tym razem się przydała. Dzięki za link do katalogu. Przyda się w przyszłości.
  17. 1 punkt
    sam goly slupek bedzie ok, skrzynia ma inne rzelozenia wiec nie polecam bo nie rozbujasz go ponad 100 kilka km/h czyzby pasek sie skonczyl? mozna by po kombinowac z wtryskami i turbina robiac mapke pod sensne osiagi mosowanie w sensie lapy musza byc z vana, z laguny nie podejda o ile dobrze pamietam
  18. 1 punkt
    Po wizycie u elektryka okazało się, że winna jest kostka z lewej strony kierownicy. Awaria usunięta.
  19. 1 punkt
    Wygląda na to że sam trochę naprawiłeś ale też i hamulce się ułożyły.
  20. 1 punkt
    Zdemontuj ponownie zaciski i sprawdź czy się wysuwają tłoczki
  21. 1 punkt
    Pierwsze co robisz po włożeniu klocków nowych w zacisk, to pompujesz kilka razy pedał hamulca, tak aby tłoczek dopasował się do klocków i nie było żadnego luzu/latania na prowadnicach. Nawet tak powinieneś zrobić z hamulcem ręcznym tak aby mechanizm się odpowiednio ustawił, zanim założysz klocek to powinno być wszystko oczyszczone tak aby swobodnie pracowały. Coś mi się wydaje, że odkręciłeś odpowietrznik aby wcisnąć tłoczek.. Pamiętaj jeśli wymieniasz na tylnej osi klocki i w tłoczku są dwa walcowate wycięcia to na 99% są wkręcane i mają prawy albo lewy gwint. Mogłeś uszkodzić ten gwint co pracuje na nim tłoczek i może on pływać zamiast sztywno stać w miejscu. Chociaż wróć bo sam płyn powinien trzymać tłoczek na miejscu...
  22. 1 punkt
    Kombinuj, Adam da ci gotowy link, a mapy nie pójdą, to będziesz psy na nim wieszał. A tak, jak sam kilka zassasz, to będziesz piesy wieszał na sobie
  23. 1 punkt
    Pojeżdzisz trochę i się powinno ułożyć. Najlepiej depnij kilka razu do zablokowania kół . Szybciej się tłoczki ułożą.
  24. 1 punkt
    Jeśli zrobiłeś dokładnie tak jak to opisałeś, to już możesz spodziewać się problemów. Ubezpieczyciele lubią kwestionować zasadność roszczenia poszkodowanego w przypadkach, gdy nie ma świadków, lub nie można jednoznacznie potwierdzić okoliczności zdarzenia. W takich sytuacjach na miejsce wzywa się policję - oni sporządzają notatkę, robią dokumentację fotograficzną uszkodzeń auta i owej dziury, wskazują przy tym na istnienie, lub brak właściwego oznakowania. Ponadto policja zwykle jest w posiadaniu informacji, czy ta dziura spowodowała już powstanie szkód w innych pojazdach i czy istnienie owej dziury zostało zgłoszone zarządcy drogi. Dochodzenie roszczeń od zarządcy drogi, lub jego ubezpieczyciela jest bowiem możliwe wyłącznie w przypadkach wykazania winy, polegającej na braku właściwego oznakowania, lub zaniechania zabezpieczenia uszkodzonej nawierzchni. Stąd wniosek, że zarządca lub jego ubezpieczyciel odpowiada materialnie za powstałe szkody tylko w przypadku, gdy został powiadomiony o uszkodzeniu drogi, a pomimo tego zignorowano zagrożenie i nie podjęto żadnych czynności, aby zapobiec powstaniu szkody. Co prawda bez udziału policji jest możliwe uzyskanie odszkodowania, ale - jak już wspomniałem na wstępie - należy spodziewać się problemów. Do zgłoszenia szkody niezbędna będzie dokumentacja fotograficzna uszkodzonego koła (opona i felga), szkic sytuacyjny miejsca zdarzenia z naniesionymi znakami drogowymi (w tym ograniczenie prędkości) i lokalizacją uszkodzonej nawierzchni, oraz dokumentacja fotograficzna dziury z podaniem jej wymiarów i głębokości. Wskazane jest także dołączenie fotki, lub informacji z jakiej odległości kierujący ma możliwość zobaczyć ową dziurę i czy możliwe jest bezpieczne zatrzymanie pojazdu, lub ominięcie po jej zauważeniu. Powodzenia.
  25. 1 punkt
    Za to jak w mojej okolicy nie widywało się takich aut i ludzie pytali co to za wersja zafiry nie wierząc że to nie zafira a naprawdę sintra i że coś takiego istniało i istnieje jeszcze to teraz nie ma tygodnia żebym nie minął się z transsportem, venturą że o innych sintrach nie wspomnę. Autka na wymarciu, jednak jeszcze w użyciu. Z zamiłowania inwestuje w swoje 3.0 tym bardziej że za niedługo to naprawdę może być rzadki okaz.
  26. 1 punkt
    Jeśli masz tam 2.0TDI to problemy mogą być, a tak serio w 2.0DTI przydałoby się zrobić diagnozę Opcom/Tech. Sprawdzić kondycję akumulatora, rozrusznika. Może już kulać pompa paliwa PSG16 VP44 bolączka tego silnika albo wtryski.
  27. 1 punkt
    Witam, przyczyną gaśnięcia na zimnym....była obudowa filtra paliwa, a raczej jego nieszczelność, oraz nadtopione grzałki, połączone razem z nim. Koszt ASO 400ZŁ. teraz od miesiąca chodzi wyśmienicie....323tyś przebiegu.
  28. 1 punkt
    Dziękuję wszystkim za rady,zrobiłem dziś tak uciąłem kabel i ten pogryziony kawałek wywaliłem a wstawiłem 2cm drucika takiego samego i to zaizolowałem.Choć wiadomo lepiej miejsca łączenia było by polutować ale nie miałem takiej możliwości. Samą wtyczkę wymoczyłem w benzynie extrakcyjnej i dałem pod gumową uszczelkę dwie cieniutkie uszczelki niestety nie miedziane. Jak narazie nic nie cieknie nie sączy.
  29. 1 punkt
    Wyregulowałem. Do tematu chciałem dodać, że regulacja jest na zasadzie "śruby rzymskiej". Są lewe i prawe obroty nakrętek kontrujących.
  30. 1 punkt
    A może to tez dwumas. My się domyślamy a kolega sprawdza naszą cierpliwość.
  31. 1 punkt
    Jedynie wjechać na kanał i jedynka ze wstecznym na zmianie, delikatnie i gwałtownie. Stukać może w skrzyni, ale może to być poduszka skrzyni tylna bliżej kierowcy albo łączniki stabilizatora, ja taki przypadek z łącznikami i z poduszką mam za sobą. Nawet może być to sworzeń na wahaczu bądź wyrobiona tuleja. Po sprawdzeniu podaj na forum co było przyczyną bo nie kończenie zaczętego tematu będzie skutkowało z brakiem odpowiedzi na inne posty
  32. 1 punkt
    Możliwe że łożysko oporowe się kończy. Piszesz że coś takiego dzieje się po dłuższym postoju - może to być coś związane z układem hamulcowym - ranty, korozja na tarczach czy bębnach. Dość często słychać coś takiego przy starcie i po chwili przechodzi. Ja bym to sprawdził u mechanika.
  33. 1 punkt
    bez parametrow obciazeniowych silnika to wrozenie z fusow, nie wiem czego oczekujesz od forum
  34. 1 punkt
    Tak. Poczytaj o przekłamaniach obrotomierzy w tym liczniku.
  35. 1 punkt
    W życiu wielu osób przychodzi czas na kupno pierwszego samochodu, lecz po pewnym czasie stajemy przed wyborem czy sprzedać nasze auto, czy lepiej je zezłomować. Wszystko zależy od tego w jakim jest stanie, ponieważ jeśli nadal prezentuje się całkiem dobrze, to sprzedaż starego samochodu jest tylko prostą formalnością. Sprzedaż samochodu w skupie aut Skup aut za gotówkę jest jednym z najpopularniejszych i najszybszych sposobów na sprzedaż starego samochodu. Firmy takie jak Skup aut Filar możemy znaleźć w praktycznie każdym mieście. Na miejscu pracownik bezpłatnie wyceni nasz samochód i zaproponuje korzystną cenę. Podczas transakcji podpiszemy umowę kupna-sprzedaży, a gotówkę otrzymamy do ręki. W przypadku skupów aut nie musimy martwić się stanem technicznym, czy wizualnym pojazdu, ponieważ wiele z nich przyjmuje nawet auta powypadkowe. Sprzedaż samochodu w skupie aut jest więc bardzo dobrym rozwiązaniem, jeżeli nasz pojazd już wiele przeszedł, ponieważ prawdopodobieństwo, że sami znajdziemy osobę zainteresowana jego kupnem jest stosunkowo niewielkie. Nielegalna sprzedaż samochodu Co jednak zrobić w momencie, kiedy wartość samochodu jest tak niska, że jego sprzedaż już nie wchodzi w grę? Wiele osób decyduje się na ryzyko i pozbywa się auta w sposób niezgodny z prawem oraz wymogami dotyczącymi ochrony środowiska. Potajemne rozwiązanie sprawy wiąże się z tym, że możemy nabawić się poważnych kłopotów. Jest wiele potwierdzonych przypadków, w których używano starych aut do kradzieży czy innych czynów, przynoszących kłopoty ich wcześniejszym właścicielom. Co więcej, jeśli auto nigdy nie zostało wyrejestrowane, nasze nazwisko będzie figurować w bazie danych. To duża komplikacja w momencie, kiedy nie zapłacimy choćby za OC, a kary za takie przewinienia są bardzo wysokie. To samo dotyczy demontażu na własną rękę. Jest to złamanie prawa, ponieważ i tak czy tak będziemy musieli sporządzić umowę sprzedaży starego samochodu, aby uniknąć płacenia OC, a także żeby go wyrejestrować. Porównując konsekwencje w stosunku do zysków jest to najmniej opłacalne przedsięwzięcie. Warto uniknąć takich sytuacji i działać zgodnie z przepisami. Złomowanie starego auta Kiedy jesteśmy przekonani, że sprzedaż starego samochodu jest kompletnie nieopłacalna, warto skorzystać z innego sposobu. To zwykłe złomowanie go w stacji demontażu pojazdów. To co wyróżnia tego typu miejsce to fakt, że najmniej zużyte części sprzedawane są na tzw. rynku wtórnym. To generuje osobny przychód, z którego stacje demontażu mogą funkcjonować. Niewykorzystane podzespoły pojazdu są niszczone w zgodzie ze wszystkimi obowiązującymi przepisami. Stacje Demontażu Pojazdu są ciekawą opcją, ponieważ w momencie oddania im pojazdu dostaniemy za niego pieniądze w gotówce. Faktem jest niska kwota za nasze auto, ponieważ przedział cenowy obejmuje od 300 do 600 złotych za pojazd, a ostateczna kwota zależy przede wszystkim od masy samochodu. Zwykle musi mieć co najmniej 90% stanu faktycznego, który widnieje w dowodzie rejestracyjnym. W dobie internetu oraz dostępnych kalkulatorów sami możemy mniej więcej obliczyć orientacyjną kwotę, którą możemy otrzymać za nasze auto. Jeżeli posiadamy pojazd, który pomimo wieku zachował unikalność zdarza się, że dostaniemy za niego większą sumę niż widnieje to w standardowych przedziałach kwotowych. Dojazd po zepsuty samochód Co zrobić w momencie, kiedy dopadła nas awaria, która nie pozwala na dojazd do stacji demontażu? Zazwyczaj możemy skorzystać z oferowanego przez nie transportu samochodu, niemniej koszt usługi zostanie odliczony od ostatecznej kwoty do wypłaty. Warto zabrać ze sobą wymagane dokumenty, do których należy karta pojazdu, dowód rejestracyjny, tablice, umowa kupna - sprzedaży oraz numer VIN. Stacja po złomowaniu wystawi nam oświadczenie, z którym musimy udać się do wydziału komunikacyjnego.
  36. 1 punkt
    Jeżeli olej jest w środku wtyczki to może robić cuda z danymi do komputera. Więc podstawa to jeżeli czujnik nowy i nie przecieka , to umyć wtyczkę z zewnątrz i wewnątrz i cieszyć się z jazdy . Obserwując co jakiś czas czy nowy czujnik nie cieknie.
  37. 1 punkt
    Jeśli czujnik działa to ten olej niczemu nie przeszkadza. Zaizoluj kabelek i nie przejmuj się wtyczką.
  38. 1 punkt
    Konsekwentne, dokładne i regularne sporządzanie wykresówek oraz analizowanie danych z kart kierowców wymaga wysiłku i wypracowania dobrego nawyku w pracownikach, odpowiedzialnych za to zadanie. Rozliczenie czasu wykonywanych zadań kierowców jest zadaniem dość czasochłonnym, w których chwila nieuwagi może sprawić kłopoty skutkujące błędami. To wszystko ma wpływ na jakość efektywności firmy, a tym samym na wysokości jej zysków. Jak zatem kontrolować czas pracy kierowców? Ten artykuł postara się odpowiedzieć na to pytanie. Co dokładnie obejmuje czas pracy kierowcy? Do czasu pracy kierowcy zalicza się wszystko, co związane jest z zadaniem wykonania przewozu – m.in. prowadzenie pojazdu, kontrola nad załadunkiem i wyładunkiem towaru, załadowywanie i wyładowywanie towaru, nadzór oraz pomoc osobom wsiadającym i wysiadającym, czynności spedycyjne, prace związane z pojazdem w trakcie transportu (tankowanie, wymiana żarówki), czas na formalności administracyjne czy w końcu prace polegające na utrzymaniu pojazdu w czystości. Warto pamiętać o tym, że piętnastominutowa przerwa na spożycie posiłku (którą pracodawca zobowiązany jest wprowadzić, jeśli kierowca pracuje przynajmniej 6h/dobę) również wlicza się do czasu pracy. Także czas poświęcony na szkolenie BHP kierowcy to czas jego pracy. Co jednak w przypadku losowego wypadku, którego skutkiem jest opóźnienie transportu? Okres niezawinionego przez kierowcę przestoju (zator drogowy, problemy atmosferyczne, kontrola drogowa) również zalicza się do czasu pracy. Ewidencja czasu pracy a GPS Bardzo często zdarza się, że właściciele dużych flot mają ten sam problem, obniżający ich potencjalne zyski – duże koszty eksploatacji, obowiązek wypłacenia wielu płatnych nadgodzin czy wysokie koszty związane z wydatkami na paliwo. Jak sobie poradzić z tymi problemami? Odpowiedź jest prosta – zainstalować w samochodach system GPS, monitorujący pracę kierowców i połączony bezpośrednio z terminalem komunikacyjnym. Takie rozwiązanie pozwala na kontrolowanie zarówno trasy, jak i aktualnej pozycji danego kierowcy z pełną rejestracją czasu jego pracy. Warto pomyśleć również o systemie gratyfikującym tych pracowników, którzy wykażą się najbardziej ekonomiczną jazdą lub największą liczbą obsłużonych klientów. Profesjonalną analizę czasu pracy kierowców warto zlecić firmie OCRK. Więcej informacji można uzyskać na stronie www.ocrk.pl. Eurowiniety Eurowinieta to europejski system poboru opłat drogowych, do którego aktualnie należą: Holandia, Luksemburg, Szwecja oraz Dania. Jaka jest cena usługi? Im więcej spalin pojazd emituje i im większą ma masę całkowitą, tym droższa będzie dla niego eurowinieta. Ta zasada obowiązuje jednak tylko w wypadku zakupu winiety na więcej niż jedną dobę. Taryfa dzienna kosztuje 12euro, bez względu na wielkość pojazdu i stopień emisji spalin. Eurowinietę najwygodniej jest zakupić przez internet, w formie elektronicznej. Więcej przydatnych informacji na ten temat można uzyskać z innej publikacji: Co musisz wiedzieć o eurowinietach? Do czego służy i ile kosztuje. Montaż systemu nadzorującego pracę kierowców i analiza ich czasu wykonana przez profesjonalną firmę to z pewnością dobre decyzje.
  39. 1 punkt
    Widać korek spustowy z chłodnicy to duża szansa że albo korkiem albo sama chłodnicą.
  40. 1 punkt
    Na bank cieknie chlodnica tez to przerabiałem po wymianie wyciekow brak.Najwiecej mi ciekło przy ujemnych temperaturach metal i tworzywo sie kurcza.
  41. 1 punkt
    To może być wszystko. Pompa wody, obudowa termostatu, wąż, chłodnica. Zrobienie zdjęcia łapy chłodnicy, czyli najniższego punktu, na którym zbiera się chłodziwo, nie mówi kompletnie nic.
  42. 1 punkt
    Rozwiązany - zapchany odpływ częste w oplach w insigni 3 letniej problem tez istnieje ale woda zbiera się w drzwiach- brud zapycha odpływ w sumie to w każdym aucie spotykane Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  43. 1 punkt
    Ludzie, opamiętajcie sie... Zawsze będą twarde, bo układ chłodzenia jest ciśnieniowy. Podczas normalnej pracy panuje tam ok. 1,4 bara więc węże muszą być twarde. Kwestia doświadczenia przy diagnozowaniu pozwoli ocenić, czy są twarde jak należy czy jest coś nie halo. Weź sobie zobacz ostrzeżenie na korku. WARNING! Never open hot UWAGA Nigdy nie otwierać na gorącym Jest to normalne zjawisko w kazdym aucie. W układzie jest ciśnienie, rozszczelniasz, wywala. Czytaj dokładnie i ze zrozumieniem... Napisz mu jeszcze że ma silnik do wymiany. Litości ludzie, przestańcie panikować. Jeśli nie wiecie czegoś, to poczytajcie albo sprawdźcie u kogoś a potem dopiero panikujcie. Jakby w układzie nie było cisnienia żadnego czyli węże flaki, to silnik by sie ugotował jeszcze przed otwarciem termostatu - a14net, a16/18xer mają termostaty 106*C i MUSI być w układzie cisnienie. Z lekcji fizyki sobie przypomnijcie, że temperatura wrzenia zależy od ciśnienia. Na Mount Everest woda wrze w temperaturze 72-73*C io dlatego tu podnosi się w układzie cisnienie, żeby wrzenie miało miejsce >110-115*C.
  44. 1 punkt
    Akumulator jest ważnym elementem samochodu, który ma określony okres trwałości. Planując wymianę tego urządzenia warto zwrócić uwagę na produkty polskiego producenta. Firma Volt jest znaną marką akumulatorów działającą na rynku w 2012 roku, która stale poszerza swoją ofertę o nowoczesne produkty. Produkcja akumulatorów Volt obejmuje baterie do samochodów osobowych, ciężarowych, maszyn rolniczych, ciągników, łodzi i kamperów. Hurtownia akumulatorów AKBA zajmuje się dystrybucją tych akumulatorów, dlatego zakupu mogą dokonać zarówno osoby prywatne i firmy. Czym charakteryzują się akumulatory Volt? Akumulatory Volt Batterien stanowią klasyczny przykład racjonalnego wykorzystania nowoczesnych technologii i charakteryzują się optymalnym stosunkiem rozsądnej ceny i wysokiej jakości. Na podstawie charakterystyki zużycia energii przez samochody, zostały zaprojektowane, aby zapewnić niezawodność działania. Głównymi cechami, którymi wyróżniają się akumulatory Volt jest bezawaryjność, możliwość długiego użytkowania. Producent udziela gwarancji na 2 lub 3 lata mając świadomość niezawodności swoich produktów. Te urządzenia są produkowane przy zastosowaniu wszelkich norm związanych z ochroną środowiska, poza tym uzyskały konieczne atesty. Bardzo istotną cechą przemawiającą, za jakością tych urządzeń, jest bezobsługowość podczas ich użytkowania oraz zastosowanie systemów przeciwwybuchowych. Każdy właściciel samochodu może wybrać model odpowiedni do swojego pojazdu, bez względu na to czy będzie jeździł nim tylko po mieście czy auto będzie pracowało w trudnych warunkach. Modele akumulatorów Volt sprzedawane w hurtowni AKBA Akumulatory Volt występują w wielu modelach i spełniają różne zadania: Akumulatory VOLT PROfessional Akumulatory VOLT Agro Akumulatory VOLT Marine Akumulatory VOLT Energy Dual Akumulatory VOLT High Performance Akumulatory VOLT Silver Premium Akumulatory VOLT EFB Akumulatory VOLT Truck HD. Akumulatory VOLT PROfessional dostępne w hurtowni Akba Poszukując akumulatora do jazdy samochodem w ekstremalnych warunkach model akumulatora Volt PROfessional będzie optymalnym wyborem. Te urządzenia zapewniają rozruch silnika nawet w bardzo niskich temperaturach i mogą być użytkowane w pojazdach wymagających dużego poboru mocy rozruchowej. W tym typie baterii zastosowano technologię Ca/Ca, co razem z pozostałymi cechami powoduje spełnienie wszystkich norm i standardów branży motoryzacyjnej. Akumulatory VOLT PROfessional posiadają zabezpieczenia przeciwwyciekowe, gwarantując bezpieczną pracę bez awarii w przypadku nawet dużych przechyłów. Urządzenia wyróżniają się stopami ołowiu, które posiadają lepszą odporność na korozję i wyposażeniu w praktyczny wskaźnik stanu naładowania baterii. Bardzo ważną dla wielu kierowców informacją, jest przystosowanie akumulatorów Volt do systemów Start Stop, które zmniejszają emisję spalin do atmosfery (do 10%), przy ograniczeniu zużycia paliwa w samochodzie do 15%. Głównymi walorami akumulatorów VOLT PROfessional jest zastosowanie: Technologii wapniowa Ca/Ca, która gwarantuje dłuższy okres działania bez doładowywania i utraty parametrów. Maksymalna efektywność pracy dla bardzo dużych wymagań do 10 000 rozruchów silnika Gwarancja użytkowania urządzenia w warunkach ekstremalnych temperatur Wysoki i stabilny prąd rozruchu przez cały czas użytkowania Niska zdolność rozładowania. Akumulatory Volt EFB w ofercie dystrybutora Akba Kierowcy, który potrzebują baterii rozruchowej z system Start-Stop, mogą wyposażyć swój samochód w akumulator Volt EFB. Jest to doskonałe rozwiązanie w przypadku posiadania w pojeździe dużej liczny urządzeń pobierających prąd. Ten model wyróżnia się: Dodatkiem węglowym posiadającym znaczenie w przypadku działania elektrod Elektrody dodatnie mają oryginalną konsystencję masy czynnej i dodatek membrany semi-syntetycznej Wysoki poziom bezpieczeństwa bez względu na rodzaj pokonywanych terenów oraz ich długości Wysoka stabilność i hermetyczność. Baterie z serii EFB wyposażono we wkładki, które chronią akumulator przed wybuchem. Akumulatory Volt Truck HD do zakupu w hurtowni Akba Akumulatory Volt Truck HD zostały wyprodukowane dla samochodów oraz maszyn, które muszą pracować w ciężkich warunkach pogodowych. Dlatego poszukując baterii do funkcjonowania przy dużej eksploatacji można wybrać ten produkt.Ten model wyposażono w wydajne podzespoły, dzięki czemu osiągnięto sprawny rozruch silnika w przypadku wystąpienia niskich temperatur. Ponadto akumulatory Volt Truck HD gwarantują do 10 tysięcy rozruchów silnika, w każdych warunkach środowiskowych.To, co wyróżnia baterię to wydłużona żywotność i niska zdolność rozładowań a także przechowywanie bez potrzeby systematycznego doładowywania. Urządzenie nie traci ważnych parametrów technicznych w okresie zimy i długiego czasu przechowywania.
  45. 1 punkt
    No a teraz ja i Silvo mamy problem z Opcomem. Dzisiaj przyjechał do mnie i po podłaczeniu żaden z moich dwóch Opków się z nim nie łączy. Za każdym razem wywala ,,dezaktywacja portu SWCAN,, i Opek wychodzi z połączenia. Obydwa Opcomy test interfejsu przechodzą. Silvo pojechał do domu z kwitkiem. Ja poszedłem do garażu i podpiąłem sie do Astry H od kolegi i łączą się obydwa po Canie bez problemu. Czyżby Silvo miał coś skopane w CAN-ie?
  46. 1 punkt
  47. 1 punkt
  • Biuletyn

    Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi naszymi nowościami i informacjami?
    Zapisz się
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.