Skocz do zawartości

Ranking użytkowników

Popularna zawartość

Zawartość, która uzyskała najwyższe oceny od 02.11.2020 uwzględniając wszystkie miejsca

  1. Nie było wersji 130 konnych w tym aucie. Może być tylko po programie jak coś. Ja bym z rana przy odpaleniu posłuchał pracy wtrysków. Ewentualnie pod obciążeniem czyli ręczny zaciągnięty gazu na 2000-2500 i popuszczamy sprzęgło i słuchamy czy klepią wtryski. Wtryski drogie, słabo regeneriwalne, podatne już od wielu lat na częste awarie. Mam w rodzinie pod opieką taka mewę szwagierki właśnie 1.7 cdti 100 konną.
    2 punkty
  2. Tak to była wiązka. Dzięki za porady
    1 punkt
  3. Kupione. Padło na silnik 120 KM i skrzynię 5. Mam nadzieję, że posłuży.
    1 punkt
  4. Mały update do tego tematu. Sprawdziłem, pin nr 3 we wtyczce jest nieobsadzony, więc nie ma możliwości zrobienia pomiarów. Przez ostatnie dwa dni jazdy kontrolka już się nie zapaliła, jak również nie było zapisanych błędów w OP-COMie. Miałem to nawet już tak zostawić, jednak po lekturze znalezionej w sieci i yt okazało się, że taka naprawa wystarcza najczęściej na kilka miesięcy, po czym usterka niestety powraca. Postanowiłem wymienić mój zawór egr. Przez chwilę zastanawiałem się nad zakupem używanego ze stacji demontażu samochodów. Ceny używanych są
    1 punkt
  5. Info dla potomnych. Po ponad roku walki udało się rozwiązać problem a w zasadzie sam się rozwiązał. Powodem nie odpalania samochodu był wieniec na kole zamachowym. Najprawdopodobniej pod wpływem temperatury lekko się rozszerzał i ślizgał się na kole powodując ten właśnie dźwięk. Dwa tygodnie temu totalnie "odkleił" się od koła i nie dało się odpalić auta. Wyciągnalem rozrusznik i palcem obracałem sam wieniec. Także gdyby ktoś miał takie objawy proponuję pomyśleć o zmianie koła zamachowego.
    1 punkt
  6. Znika masa bo to sterownik steruje masą. Ty miałeś ,,przedwonić,, przewody idące od sterownika do czujnika Czyli A21 do pinu 1 we wtyczce czujnika A4 do pinu 2 A3 do pinu 3 A jakim cudem chciałbyś aby wtyczka od silnika 1,3 pasowała pinami do 1.2. Nie widzisz różnicy?
    1 punkt
  7. Dobra Panie i Panowie, dla potomnych, może ktoś to za jakiś czas będzie czytał szukając rozwiązania i wpadnie na ten wątek i mu pomoże. Podsumowując problemem błędów był najprawdopodobniej czujnik wałka rozrządu, zwarcie w jego okablowaniu. Po wymianie na nowy czujnik firmy delphi (dobra firma niby ale w przypadku tego czujnika odradzam, odradzam chyba jakichkolwiek zamienników w tym przypadku) błędy od przepustnicy i innych zniknęły, a został błąd od czujnika z innym indeksem niż wcześniej, auto pracowało w trybie awaryjnym (długo kręcił, nie wkręcał się powyżej 4 tys obrotów). Postanowi
    1 punkt
  8. Napiszę jak się szarpałem z Code 21 w moim samochodzie. Wyskoczył ten kod 21 przy włączeniu silnika i świateł. Lewe przednie światło pozycyjne. Patrzę... świeci. Wymieniłem żarówkę. To samo - kod 21. Zacząłem szukać po internecie i literaturze: wymienić obie przednie żarówki. Na nic, kod 21 świeci, wszystkie żarówki pozycyjne z przodu i z tyłu sprawne. No... zacząłem się już przyzwyczajać. Samochód z kodem 21. Bywa gorzej. Znów internet i literatura. Gdzieś tam znalazłem, że błąd może być wywoływany przez tylną lampę. Dobrałem się do obu ale w tylnej lewej stwierdziłem, że jest zawilgocone złą
    1 punkt
  9. A więc okazało się, że to były przegnite pierścienie ABS na piaście. Na początku kontrolki się nie świeciły, w końcu przy większej prędkości kontrolka się zapalała, a ABS się wyłączał. Po wymianie pierścieni problem zniknął.
    1 punkt
  10. Tzw trawers/sanki pod silnikiem. Raczej normalna sprawa, teraz tak nie widać bo zakładane są duże osłony. Można zgłosić może zabezpieczą dodatkową ochroną antykorozyjną. Jest to kawał żelastwa, który dopiero po wypadku spawany jest bardziej niebezpieczny jak zardzewiały. Jeśli ulegnie uszkodzeniu to wymiana na nowy albo używany nie bity.
    1 punkt
  11. Temat kończymy. Głównym winowajca był egr jednak wymiana bez skutecznej diagnozy nie jest skuteczna nowego, dopiero za 2 razem. Warsztat w Siemianowicach zna się na rzeczy. Polecam wysoka jakość usług i widać wiedzę;)
    1 punkt
  12. Wiązka pedał gazu- sterownik
    1 punkt
  13. Dałem radę troszkę więcej siły i poszło, na oprawce były dwa wystające żebrowane plastiki, trzeba było je razem ścisnąć i dodając trochę siły wyciągnąć. Montaż wciskamy oprawkę z żarówką aż usłyszymy klik i to wszystko. Zamykam temat Pozdrawiam
    1 punkt
  14. To może dwa zdania po kupnie auta. Silnik: zaskoczenie - jeździ normalnie - nawet mogę powiedzieć, że dynamicznie. Nie ścigam się i pewnie dlatego ale to nie jest auto do sprintu. Duży wygodny samochód. Spalanie: Łódź-Bieszczady-Łódź około 6 litrów z kawałkiem. Spalanie w mieście: około 9 litrów. Generalnie polecam, drugi raz też bym kupił.
    1 punkt
  15. Zmieniłem pendrive na 32GB. Zero resetów radia przez ponad pół roku. Problem rozwiązany.
    1 punkt
  16. Że ma wycięty filtr cząsteczek.? Spodziewać się można wszystkiego. Ale to trzeba jechać na ścieżkę diagnostyczną i sprawdzić zawieszenie , podpiąć się do komputera i posprawdzać czy zostały jakieś błędy zapisane
    1 punkt
  17. A wystarczyło poszukać na Allegro Np. I zaraz widać że bolce się wybija Jaka znowu filozofia z wymianą . Odpinasz siłowniki klapy. Odpinasz wiązkę w słupku lewym po zdjęciu jasnej tapicerki . Wyjmujesz wiązkę z przelotką ze słupka . Odpinasz trzeci stop aby wypiąć wężyk od sprysku. Usuwasz sworznie zawiasu Ot cała filozofia. Ile waży? Pomyśl logicznie : szyba, podwójna blacha ,elektryka ( silnik wycieraczek. Kilograma na pewno nie waży. Ale gdyby nawet to jak byś wyjmował bolce s
    1 punkt
  18. To była uszkodzona membrana pokrywy zaworów, poszła do regeneracji
    1 punkt
  19. Nie wiem . Trzeba otwierać poszczególne schematy i porównywać. To jest żmudna robota
    1 punkt
  20. W z18xe masz sterowanie przepustnicą przez elektroniczny pedał W z16xel masz linkę
    1 punkt
  21. Pełną? Na tyle że trochę tych schematów jest Taka jaką Ci pisałem
    1 punkt
  22. Retro klasyk amfibia a zarazem hybryda Można nie wstać jak spadnie na głowę Zostaw go sobie jeszcze kilka lat a może jakieś fajne pieniądze będzie wart. Ja miałem Komarka, bez papierów oddałem małolatowi za głośniki estradowe i wzmacniacz samochodowy, wzmacniacz zamieniłem za skrzynie aktywną, skrzynie za felgi od Audi A8 MonoBlock, później na inne felgi 17Aez, a Aezy za Corsę B Wymiany są dobre, lecimy z tematem wątku bo offtop się robi
    1 punkt
  23. Wariat, ale ja mam zabytek Ma grubości jakieś 10cm, ma zewnętrzny napęd CD, ma zewnętrzy napęd dyskietek, fuullll serwis I nie ma kamery
    1 punkt
  24. Też mam lapka Toshibe i wymiata na Win7 64, jest trochę dużo kombinacji pod pewne programy diagnostyczne. Awaryjnie mam netbooka Asusa z WinXP 32 i na tym chodzi wszystko co mi potrzebne. Już wole siedzieć na Mac jak na Win8/10. W Mac można otworzyć sporo okienek i nie łapie zamuły jak na Win, jakoś inaczej dysponuje zasobami komputera. Na tym to już znają się informatycy. Czasem warto zainwestować z 100-200 i kupić starszego lapka i nie siedzieć godzinami instalując jeden program.
    1 punkt
  25. Nie każdy jest informatykiem i nie każdy ma 20 lat. Mam do sprzedania laptopa toschiba ze złączem RS232 i IRDA ma jakoś 64mB RAM. Działa powoli na XP Professional, na 98 chodził szybciej. Bierzesz?
    1 punkt
  26. Aby Ci pospisywać całą rozpiskę złącz X2 musiał bym siedzieć dwa lub 3 dni . Maly przykład ile trzeba elementów sprawdzić i potem opisać
    1 punkt
  27. Wszystkie odpowiedzi znajdziesz w programie Tis 2000 ver.116.0 D
    1 punkt
  28. To są tylko moje domysły. To może być zupełnie co innego. Jakby tak się dało uchwycić źródło światła. Trzeba by głębiej telefon ""włożyć"" i spróbować kliknąć fotkę. Najlepiej kilka. Z lampą błyskową i bez. Co to za żaróweczka, na jakich kabelkach, jaka oprawka itd. Jeśli da się cyknąć takie fotki, to może śledztwo nabierze rozpędu. Pozdrawiam P.s. Każdą lampkę można wyłączyć poprzez usunięcie(wykręcenie) źródła światła czyli żarówki lub diody. Nic więcej.
    1 punkt
  29. Witamy nowych.
    1 punkt
  30. Tak. Wygląda na to że ktoś tam coś zamontował :-) Może to jest przycisk, włącznik-wyłącznik zapłonu, manualny? Kiedyś ludzie montowali takie rzeczy w ""ukrytych miejscach"". Nic innego (oprócz dzielnicy czerwonych latarni) nie przychodzi mi do głowy :-)
    1 punkt
  31. Menu ukryte można także włączać przy wyłączonym silniku, a na włączonym zapłonie. Można też jechać z włączonym menu ukrytym. Można też wrócić do menu standardowego na włączonym silniku i zapłonie (przynajmniej u mnie), ja uruchamiam przyciskiem na prawej manetce kierownicy multimedialnej. Jest tam sporo przydatnych informacji, np.: -wersja softu i data -prędkość/obroty samochodu -napięcie aku i temp. wyświetlacza -jasność podświetlenia deski rozdzielczej i temperatura chłodziwa -ilość paliwa w baku, zakres trasy na pozostałym paliwie -średnie spalanie w bieżącym c
    1 punkt
  32. Według mnie w schowku nic nie ma co by mogło się świecić na czerwono - więc zdjęcie jak najbardziej by się przydało - bo możliwe że ktoś coś dołożył wcześniej (choćby jakiś dodatkowy alarm) i za chwilę może się okazać że będziesz pisać że nie można uruchomić autka, albo otworzyć.
    1 punkt
  33. Co to za lampka? Zdjęcie miejsca gdzie jest dokładnie usytuowana. Może jakieś podświetlenie wypadło albo jest uszkodzony jakiś ogranicznik zamknięcia, który wł/wył lampkę.
    1 punkt
  34. I tak trzymać. Bezawaryjności życzę
    1 punkt
  35. Koledzy olek Valvoline MaxLife 5W30 też ma specyfikacje DEXOS2 - przykład - https://allegro.pl/oferta/valvoline-maxlife-c3-5w30-5l-bmw-ll-04-dexos2-dpf-6327839313 Owszem jest to trochę droższy olej o GM ale za to ma dodatki konserwujące uszczelniacze gumowe. A filtry MANN i Filtron są robione w tej samej fabryce w Sędziszowie - różnica w cenie nie jest duża ale do MANN-a doją inny wkład filtracyjny. Ale co z tego jakie my tu dyskursy toczymy jak pierwszy właściciel mógł robić interwały wymian co 30tkm lub więcej (bo tak w instrukcji obsługi piszą).
    1 punkt
  36. Witam Ogarnolem już wszytko mechanika zegary Zostalo Szpachlowanie i malowanie słupka... Zobaczy jaki będzie efekt końcowy
    1 punkt
  37. Witajcie. Problem rozwiązany z pomocą osób z forum Vectra clubu. Gdyby ktoś z Was, podobnie jak ja, nie mógł namierzyć takiej dziwnej usterki, to sprawdźcie moduł elektroniczny wewnątrz lampy, pod najniższą zaślepką, podłączony do silniczka poziomowania świateł. Moduły nie są zamienne miejscami i są zalogowane jako prawy/lewy. Numery: 89390919 - lewy i 89390920 - prawy. Ciężko ten moduł kupić osobno w Polsce. Znalazłem na eBay we Włoszech za 15€. Wymieniony. Problem rozwiązany.
    1 punkt
  38. Wystarczy zajrzeć do instrukcji. Ja uważam, że najlepiej wlać troszeczkę mnie niż podają w instrukcji i po krótkiej jeździe poczekać kilkanaście minut, aż rozgrzany olej spłynie, sprawdzić bagnet i ewentualnie dolać do właściwego poziomu.
    1 punkt
  39. Szanowni Koledzy, wcinam się w stary już temat. Mam troszkę inne spostrzeżenia. Niedawno dorabiałem kolejny kluczyk do Merivy. O ile o zaprogramowaniu immo jest długa lista na forach o tyle w temacie programowania kluczyka do centralnego- nic. Tylko synchronizacja, a w przypadku nowej elektroniki w kluczyku- to nie zadziała. Moja rada- u mnie ta procedura zadziałała. Po kolei: Później dalej wchodzimy : Następnie: A nie immo jak w przypadku programowania immobilizera. Później: Następnie: Kolejny krok- klikamy na kod dostępu: Po p
    1 punkt
  40. Jeśli to auto poflotowe, to może to być GPS albo zestaw głośnomówiący w wypadku posiadania radia CD400.
    1 punkt
  41. Ktoś wepchał paluchy.
    1 punkt
  42. Itaka ma być , konstrukcja jest taka że czujnik cieczy , znajduje się przed tetmostatem gdzie jest chłodniejsza ciecz . Latem w korku jest ok
    1 punkt
  43. Czuję się zobowiązany do podzielenia się sposobem rozwiązania problemu. Przyszła "pestka ID40", została włożona do obudowy kluczyka i ...... op-com w celu "przyuczenia" transpondera. Działa. Jeszcze raz dzięki za nieocenioną pomoc.
    1 punkt
  44. Kiedyś robiłem taki przypadek w chewrolecie. Tam winny okazał się czujnik prędkości koła czyli od ABS. Gdzieś wyrywkowo gubił sygnał prędkości koła. Wszystkie pokazywały np 12 km/h a ten jeden tak na przemian 0-12. Przy prędkościach takich 30 czy więcej ładnie pokazywały wszystkie równiutko.
    1 punkt
  45. Przód raczej nie znaczenia - ale możesz sobie sprawdzić i porównać tutaj - https://opel.7zap.com/pl/car/
    1 punkt
  46. Takie klapki są dwie,służą do odprowadzania wody i zanieczyszczeń z podszybia.
    1 punkt
  47. Problem rozwiązałem. Dla potomnych: Wymieniona pokrywa zaworów, wraz z nową uszczelką i śrubami. Założona GT-BERGMANN GT58-003
    1 punkt
  48. Są dedykowane zestawy 215/70R16 i 225/70R16. Szerokość pół biedy aby profil był min. 70. W szerokości 10mm, ale węższe lepsza przyczepność.
    1 punkt
  • Biuletyn

    Zapisz się do naszego biuletynu

    Zapisz się
Partnerem serwisu: Karty Plastikowe && Karty Plastikowe
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.