Skocz do zawartości

Ranking


Popularna zawartość

Zawartość, która uzyskała najwyższe oceny od 18.07.2019 uwzględniając wszystkie działy

  1. 1 punkt
    Kupiłem preparat do mycia silnika. Spryskalem, odczekałenlm, z racji że mieszkam w mieście i nie mam dostępu do węża ogrodowego płukalem butelka z wodą która miała dziury w korku. Efekt uznaje za zadowolajcy co sądzicie?
  2. 1 punkt
    Hej, problem rozwiązany. Oddałem do mechanika z polecenia i stwierdził, że tylko do wymiany jest drugi łącznik stabilizatora. Wymienił i cisza. Koszt z częściami 100 zł. Teraz pozostaje mi tylko zostawić opinie dla poprzedniego mechanika, który chciał mnie skasować na 1700 zł...
  3. 1 punkt
    @a_jablon... Dziś podpiąłem opcoma do swojej corsy i jest możliwość wyłączenia systemu kontroli ciśnień. Trzeba wejść w "Body"/"BCM"/z okna połączonego sterownika wybrać "Programming"/"Variant configuration" (uwaga, potrzebny carpass) i po odczytaniu bieżącej konfiguracji szukasz podstrony (u mnie druga) i tam masz możliwość włączenia i wyłączenia sterownika TPMS, choć pamiętaj, że niektórych zmian nie można przywrócić... Poniżej screen z oknem TPMS. I jeszcze jedna uwaga, ja mam wersję oprogramowania opcoma 150406b z 2015r., a Twoja bazuje na oprogramowaniu z 2012r., więc nie daję gwarancji, że u Ciebie ta funkcja będzie... a jak zdobyć oprogramowanie z 2015r. jest opisane na forum. pozdrawiam
  4. 1 punkt
    Po wymianie zaworu oparów paliwa do dnia dzisiejszego błąd się nie pojawił. Pozdrawiam. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  5. 1 punkt
    Może komuś się przyda, zdjęcia z astry h kombi, u mnie wycieczka nie miała siły wrócić na swoje miejsce, coś tam cykalo w środku, rozebrałem silniczek, wybiłem ośkę wycieraczki i wyczyściłem papierem ściernym, najwięcej syfu było w obudowie, aske tylko lekko papierem przetarłem, działa jak nowa
  6. 1 punkt
  7. 1 punkt
    W sumie to nawet nie wiem ile robię ja też bo tym nowszym Turkiem obecnie śmigamy więcej cała rodziną. Starszym ja śmigam do pracy robiąc codziennie jakieś 16 km. Więc wcale nie uważam że trzeba robić dużo autem by mieć diesla. Benzyna za bardzo by mnie wnerwiala. A to zimny to śmierdzi, pali dużo. Wg mnie to i bardziej awaryjny benzyniak tylko ludzie o tym nie wiedzą i tak sobie śmigają. Naprawiać trzeba wszystko coprawda ale jakoś bardziej sprzęgła siadają w małych benzynjach z racji kręcenia wysoko takiego silniczka. Moja szwagierka ma Merivę 1.7 i puki co drugi rok pogania i chwali.
  8. 1 punkt
    Wystarczy spokojnie, wpisywałem u siebie w corsie jak silnik z zafiry włożyłem.
  9. 1 punkt
    Jak się nie odniesiesz Normalnie masz całą dźwignię i ona jest zamontowana na sprężynie i konstrukcji karoserii, skręcone na jakąś tulejkę/śrubkę/zatrzask, popatrz po ramieniu dźwigni/pedału/a sprzęgła w górę pod kierownicą, może już tam wyżej są powycierane elementy. Podjedź do mechanika i niech oceni sytuację, ja myślę że jeśli się jeszcze wszystko sztywno trzyma i tylko z racji wieku się powyrabiało/obniżyło to bym jeździł. Aby sprężyna nie pękła czy dźwignia.
  10. 1 punkt
    Teoretycznie fabrycznie nie powinno dochodzić do takich sytuacji, że pedał sprzęgła haczy w podłogę, ale wszystko pracuje i wyrabia się latami, na pewno przy pierwszym biegu i wstecznym należy wysprzęglić prawidłowo, w sumie kwestia wyczucia, w jednym aucie sprzęgło będzie brało od samego dołu w innym na samej górze. Aby nie zgrzytało i nie szarpało autem, wtedy bieg jest wbity prawidłowo. Możliwe przyczyny to osunięta gumowa nakładka, dywanik za bardzo podwinął się do góry, mocowanie dźwigni sprzęgła jest wyrobione albo sprężyna. Będziecie tak wszystko czytać to niedługo strach będzie zrobić cokolwiek samemu. Każdy z nas zdawał na prawo jazdy przynajmniej kategorii B i moim zdaniem powinien wsiąść w każdy samochód do 3.5T i nie bać się nim jechać. I starym i nowym, auto jest jak kobieta najpierw trzeba ją zrozumieć a później można robić wszytko...jeśli się zgodzi
  11. 1 punkt
    Padł czujnik. Został zakupiony nowy zbiornik wyrównawczy w USA i wymieniony. Problem rozwiązany.
  12. 1 punkt
    Błąd jest opisany - poduszka strona kierowcy - rezystancja błędna. Cóż, odpinaj akumulator i sprawdzaj styki od poduchy kierowcy. Kontaktem popsikaj, w sterowniku też.
  13. 1 punkt
    Witam. Po zimie zaczął złuszczać się lakier z lewej obudowy lusterka. Wyglądało to nie ciekawie. Denerwowało mnie to. Postanowiłem zrobić z tym porządek. Kupiłem na jednej z pospolitej aukcji od użytkownika AUTO-WALD1 obudowę za nie całe 28 zł, ponieważ stara miała połamane zaczepy (na zdjęciu zaznaczone na żółto). Obudowa dobrej jakości, dobrze wykonana, pasuje bez problemu, dlatego polecam tego użytkownika. Kupiłem dodatkowo lakier akrylowy (Dupli Color Motip) w moim przypadku 21U (Morski-Peacock) bazowy oraz lakier bezbarwny tej samej firmy. Wystarczyło odtłuścić powierzchnię obudowy np. za pomocą benzyny do ekstrakcji. Nałożyłem trzy cienkie warstwy lakieru bazowego w odstępach około 15-20 min. Nie nakładajcie grubo bo zrobią się zacieki. Po całkowitym wyschnięciu farby bazowej nałożyłem lakier bezbarwny również cienkie warstwy. Demontaż obudowy jest pokazany na YT. Przy okazji można wyczyścić wnętrze lusterka sprawdzić przewody zasilające wkład lusterka (fotochromowe, podgrzewanie maty grzejnej wkładu) oraz nasmarować elementy silniczków do regulacji szkła. Poniżej prezentuję efekt mojej pracy.
  14. 1 punkt
    Udręka zakończona: nowe tablice - nowy ja nowe, czarne ramki leżą na siedzeniu do montażu Hamulce tylne właśnie się robią w warsztacie. Siła hamowania była nierówna o blisko 30%, trzeba sprawdzić zaciski i resztę. Przy okazji nowy płyn hamulcowy. Brak informacji kiedy był wymieniany, a skoro nikt nie pamięta to lepiej mieć nowy. Zbieżność to już tylko formalność Niestety dalej brak polskiego języka kompa. Ostatni warsztat z clipem poległ...
  15. 1 punkt
    Kolega czyta daty napisania postu, bo wątpię że ktoś przez 2 lata jeździ z taką usterką
  16. 1 punkt
    Słabe te wykresy. Nic nie widać nic nie wiadomo. Skaczą re kreski góra dół ale czy w ciągu jednej sekundy czy piętnastu to nikt nie wie. Czy to zabawy pedałem gazu na postoju czy na jedynce czy na piątce to nawet nie można się domyślać. Os pionowa bardzo mała więc jak tam coś odnieść. Dawaj parametry w tabelach w exelu. Tylko auto loguj jak się będzie turlalo już to zapinasz 5 lub 6 bieg i pedał gazu w podłogę i wtedy zapisuj dane. Tylko mi nie zapisz tych danych z 10 minut bo znowu będzie przewijania jak w papierze toaletowym.
  17. 1 punkt
    Wyświetlacz kilometrów zawsze się pali tylko nie podświetla. Odpięcie klemy na kilka minut dość często pomaga. Takie wieszanie się elektroniki.
  18. 1 punkt
    Miałem podobne przypadki, wyszło że już była bardzo słaba kondycja akumulatora. Po wymianie jak ręką odjął, może też być padnięty moduł CIM. Niech sprawdzą parametry akumulatora przyrządem, albo sam zobacz czy kwas jest już zamulony i czarny, można gruszką/strzykawką wyjąć.
  19. 1 punkt
    Tam jest listwa led. Jak umiesz wylutować i dać nowego leda o nie musisz.
  20. 1 punkt
    Jeśli byłaby to wina katalizatora, to na każdym biegu byłby problem. Mniejszy lub większy, ale byłby. Mój przypadek, gdzie diagnozowanie zajęło mi dobre pół dnia: W uturbionym silniku odbywałoby się to na podobnej zasadzie i moim zdaniem byłoby bardziej odczuwalne, ponieważ przepływ spalin przez wydech w dużo większym stopniu wpływa na osiągi z racji napędu turbosprężarki gazami.
  21. 1 punkt
    Podłączyć miernik do zapalniczki , położyć go w widocznym miejscu i zamknąc auto. Albo kupić taki za 10 zł
  22. 1 punkt
    To też pomysł Ale jak masz aktywowane zamykanie drzwi po przekroczeniu 15km/h, to zamykają się same po 10-15 minutach, więc lepiej kluczyk mieć w kieszeni
  23. 1 punkt
    Według Tisa stałe napięce powinno być na bezpieczniku od zapalniczki zaznaczone na czerwono w tylnym module
  24. 1 punkt
    Radio nie wiem, ale zdaje się zapalniczka posiada taki. Z drugiej strony nie jestem pewny, bo po około 10 minutach wszystko w aucie jest wyłączane, nie sprawdzałem czy zapalniczka też.....
  25. 1 punkt
    Podejrzewam, że gdyby wyłączyć "optymalizację prądu spoczynkowego", to plus byś miał. Ale wtedy coś niechcący zostawisz włączone i rano papa z odpalenia To ta kamerka nie ma własnego zasilania właśnie na tryb parkingowy?
  26. 1 punkt
    Niestety w kokpicie nie znajdziesz. Musisz posiłkować się kabelkiem spod maski. A po co ci stały plus?
  27. 1 punkt
    Nie mogłem edytować...Kupiłem lewą półoś firmy GSP, jej ceny katalogowo wahają się od 220-370zł. Do skrzyni F40 i silnika 1.9CDTI 120KM pasuję półoś o wymiarach dł. 605mm, uzębienie skrzyni 27z, uzębienie koła 30z. Po otwarciu pudełka na pierwszy rzut oka wygląda to solidnie, lecz osłony przegubów/maszety są strasznie słabej jakości, podejrzewam że pół roku i do wymiany, zrobiłem przekładkę na gumy spidana. Ale niestety przeguby delikatnie strzelają, mimo zmian osłon i dorzucenia smaru, bo jakoś dziwnie mało fabrycznie wcisneli, koniec końców wyjdzie na to, że będę pewnie wymieniał ponownie za jakiś czas... Na warsztatach polecają półosie marki Spidan, ceny zaczynają się od 700zł wzwyż.
  28. 1 punkt
    Opcja z trzymaniem wciśniętego przycisku w pilocie działa do momentu odpięcia akumulatora, potem trzeba ponownie uruchomić poprzez otwarcie szyby i trzymanie przycisku do momentu całkowitego otwarcia i "pyknięcia" i tak samo zamknąć.
  29. 1 punkt
    Proszę o informację kogoś kto ma car pass.Napisałem do salonu w Niemczech i otrzymałem odpowiedź: "The Radio Code is include in the Security Code. (no seperate Radio Code)". Czy to oznacza,że kod do radia jest taki sam jak Secutity Code czy po prostu jest on zawarty w Security Code.Czy może to ktoś sprawdzić i napisać jak faktycznie jest.Moje auto to ASTRA H 2007 rok.
  • Biuletyn

    Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi naszymi nowościami i informacjami?
    Zapisz się
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.