Skocz do zawartości

Ranking


Popularna zawartość

Zawartość, która uzyskała najwyższe oceny od 16.01.2019 uwzględniając wszystkie działy

  1. 2 punkty
    Panie kolego taka zabawka, idealnie się wpasowało, nie wygląda ale działa tak samo jak te co kosztują od 350zł. w górę. Zestaw sprzęgła założony książkowo.
  2. 1 punkt
    Na prośbę Mery 11 wstawiam schematy Gida
  3. 1 punkt
    Masz na czerwono napisane Tak.
  4. 1 punkt
    Może ktoś grzebał w liczniku. Wyjmij go i sprawdź piny we wtyku. Czasem mogą się zagiąć gdy ktoś źle go wkłada. Może ktoś wymieniał licznik. No i lektura
  5. 1 punkt
    Dałem nowy oring i zawleczkę oraz usunąłem trochę osadu/rdzy papierem. Teraz wchodzi do końca bez problemu. Było trochę zabawy z odpowietrzaniem ale jest ok, można zamknąć, dziękuję za pomoc
  6. 1 punkt
    Dzięki za podpowiedź, pomogło, przewód zszedł
  7. 1 punkt
    To ja może dorzucę swoje 3 grosze bez zbytniej krytyki . Filtr paliwa kiedy był wymieniany, może już czas ?
  8. 1 punkt
    Adaś mnie wyręczył. Miałem w zasadzie to samo napisać. Chcesz mieć dobrze zdiagnozowane i zrobione jak się należ to polecam kontakt -
  9. 1 punkt
    A teraz napisz o co ci chodziło i jaki rzut instalacji i o jakie błędy chodzi . I jaki to przewód i gdzie puszczony . Brak odpowiedzi do wieczora będzie równoznaczny z nabijaniem punktów i ban
  10. 1 punkt
    Założone Zetexy. I zapadła cisza w kabinie. Letnie Michaliny robiły straszny hałas. 3-4 lata z głowy.
  11. 1 punkt
    Przecież napisałem co jest na schemacie. A schemat mówi o fabrycznym rozwiązaniu
  12. 1 punkt
  13. 1 punkt
    Według schematu masz bezpiecznik 33 podpięty do przekaźnika ogrzewania tylnej szyby pin 87
  14. 1 punkt
    Jak to co dalej? Sprawdzasz czy jest podpięty przewód do lusterek do bezpiecznika. Nie ma ? To dorabiasz piny w skrzynce bezpieczników lub dajesz osobny bezpiecznik( druciarstwo). Jak kto woli. Potem sprawdzasz który przewód idzie do włącznika tylnej szyby i się podłączasz. Nie wiem tylko jak jest z rozdziałem prądu aby moduł nie wyłączał obwodu. Ale nie sprawdzisz to sie nie dowiesz
  15. 1 punkt
    Witam, problem został rozwiązany. Uszkodzony był trzpień na którym poruszał się pływak (ułamane jedno ze skrzydeł trzymające pływak w pozycji poziomej) w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodniczego przez co pływak nie działał prawidłowo i komputer wskazywał za małą ilość płynu chłodniczego. Po wymianie zbiornika na nowy (koszt 70zł) problem zniknął mam nadzieję na zawsze. Temat do zamknięcia, dziękuję za odpowiedzi. Pozdrawiam.
  16. 1 punkt
    Dobre schematy też są https://www.autoelektro.eu/index.php/pl/opel/527-schemat-elektryczny-opel-corsa-d Bezpieczniki? Instrukcja obsługi https://dixi-car.pl/doc/instrukcje/Instrukcja-Opel-Corsa-D-2012.pdf Str 176
  17. 1 punkt
  18. 1 punkt
    Warsztat znajduję się na przeciwko stacji ORLEN były teren SKR-u jest wulkanizacja mechanika no i moje stanowisko elektryka Zapraszam
  19. 1 punkt
    Problem rozwiązany. Wymieniłem olej w skrzyni na Fuchsa i problem znikł. Pozdrawiam.
  20. 1 punkt
    Taka konstrukcja mniej więcej wszystko chodzi mieliście chłopy racje auto nie gasło bo skrzynka była w wodzie cała osuszyłem wyczyściłem gra jedyny problem jaki mi został to nie chodzi nadmuch niby podstawówka ale nie dostaje plusa na krótko chodzi zostaje tylko po palcu jechać po kablu
  21. 1 punkt
    Normalny gwint ma, da się wykręcić bez demontażu ale łapa przeszkadza trochę.
  22. 1 punkt
    Moze sie komuś przyda.... Z uwagi na to że wiecznie mi zimno w aucie , mieszkam w zimniejszej części Polski, auto mam z Włoch i brak ogrzewania z tylu a może też spełnienie marzenia z lat młodzieńczych spowodowalo ze zamontowalem w aucie ogrzewanie postojowe suche tzw webasto. Znajomy ktory ma zamontowane suche w samochodzie przechodzi na mokre. Często jeździ na wyprawy na Syberię i twierdzi że bardziej potrzeby jest nagrzany silnik w mroźne noce ( -30) niz tylko ciepła kabina. Piec kupiony na aliexpress. Koszt 740zl z wysyłką z Niemiec. Był to drugi mój zakup urządzenia. Pierwszy zakup 25 listopada dzieki gwarancji 7 dniowej "przesyłka albo zwrot kasy" skończył się zwrotem wpłaconej kwoty z uwagi na zaginięcie przesyłki . Drugi zakup 25 grudnia a przesylka dotarla 10 stycznia . Po testach w garażu czas na montaż w aucie. Wybrałem że piec wyląduję pod środkowym rzędem siedzeń. Mimo dołączonego pojemnika na paliwo zamontowalem igle w zbiorniku co wymagało wyciągnięcie zbiornika. Montaż wiąże się z wycięciem wykładziny podłogowej co jest nieodwracalne i widoczne. Do zestawu dołączona jest blacha z otworami dzięki czemu możemy rozplanowac otwory. Podłoga nie jest prosta więc płytka montażowa nie będzie ściśle przylegać więc dobrze by było puste przestrzenie czymś wypełnić. Ja użyłem silikonu do wysokich temperatur gdyż rura odprowadzajaca spaliny nagrzewa się do ok 250 st. Mimo to podczas przykrecania płytki, poddaję się więc trzeba z wyczuciem kręcić. Otwory lepiej zrobić tak aby kroćce z pieca nie dotykały podłogi ( u mnie dotyka jeden) bo będą przechodzić wibracje. Ważne też jest jak nisko piec zostanie przykrecony. Ja na okladzine oplowska mam położoną jeszcze ochroną. Po przykreceniu, obudowa została docisnieta do podłogi tak że wentylator nie chciał się kręcić co skutkowało błędem na wyświetlaczu. Po zamontowaniu nadszedł czas odpalenia. Po kilku pyknięciach pompki, wyskakiwal błąd pompy . Sprawdzenie nic nie pomagało, wychodziło na to że pompa poszła. W tym samym momencie zadzwonił kurier że ma przesyłkę z Niemiec. A więc zaginiona pierwsza przesyłka po 45 dnia dotarła do adresata. A więc będę miał na przeszczep. Po przyjeździe do domu podpiolem nową ale 0 reakcji. Dałem nowy piec. Też bez rezultatu. Zabawa z miernikiem , nic. Postanowiłem odkręcić zbiornik nad którym szedł przewód zasilający pompkę. Udało się odkręcić plaskim kluczem jedna śrubę , w calym zestawie akurat brakowalo 17. Okazało się że przewód został zmiażdżony i robił zwarcie. Po usunięciu usterki uśmiech pojawił mi się na twarzy. Piec zaczął grzać. Z nowej przesyłki zaadaptowalem pilot do sterowania z odległości. Piec o mocy 8kW może duży ale w tej samej cenie co 5kW a zimy w Murmansku są mroźne. W Irkucku samochodem byłem latem.. Mniejszy moze bylby cichszy...
  23. 1 punkt
    Ze stacyjką w tym modelu dużo cudów niema. Z czasem klucz się po prostu wyciera i dlatego są problemy z tym spowodowane. Częsta przypadłość tego modelu wiem bo pracuje w tym temacie na codzień robię klucze każdej maści. Dawno tego nie widziałem ale pamiętam chyba mam nadzieję że niczego nie pominę. Odkręcasz 3 śruby od dolnego plastiku pod kolumną kierowniczą następnie dwie śruby na krzyżak PH2 są tak jakby pod kierownicą przekręcasz na prawo póżniej lewo i zobaczysz zaślepki, podnosisz odkręcasz. Następnie przekręcasz stacyjkę na zapłon i bierzesz jakiegoś drucika (mi tam dobrze pasowała szprycha od rowera) i wyjmujesz całą wkładkę, mechanizm stacyjki. Następnie bierzesz to na stół przekręcasz maksymalnie na zapłon i od tyłu gdzie znajduje się takie srebrne zabezpieczenie wciskasz je na dół i przekręcasz całkiem aż wyjdzie tylko uważaj żeby nie wystrzyliło bo blokuje to sprężynka. i wysuwasz całość do siebie uważając na element blokady kierownicy zobaczysz go po 1cm wysuwania i jest tam mała sprężynka która go wysuwa do góry. Połowa sukcesu za Tobą masz całą wkładkę stacyjki od zakrystii. Wysuwasz ją z włożonym kluczem żeby zapadki nie powypadały bo dołożysz sobie roboty żeby to odpowiednio poskładać. I mając to wyjęte widzisz która zapadka ci blokuje przekręcenie bądź kilka zapadek może wyżej wystawać i to może powodować problem przekręcania. Pilnik w rękę (albo co kto innego lubi) i równamy je tak żeby z włożonym kluczem chowały się z korpusem. Jeżeli uporamy się z tym no to analogicznie składamy i ma śmigać. Mam nadzieję że się przyda.
  24. 1 punkt
    Odświeżam temat. Graty poskładane, auto wyruszyło w trasę. Może się to komuś przyda. Cenowo taka naprawa wygląda następująco: Uszczelka głowicy Simeringi na wałki Uszczelka pokrywy zaworów Uszczelka kolektora IN Uszczelka kolektora EX Pasek rozrządu - kompletny rozrząd został zrobiony kilkaset km przed awarią, dlatego został zmieniony tylko pasek. 5L oleju Valvoline 5W40 Nowe świece Nowa cewka zapłonowa Płyn chłodzący = 765zł Regeneracja głowicy: wymiana 16 uszczelniaczy zaworowych wymiana 8 prowadnic zaworów wydechowych wymiana upalonego zaworu planowanie = 960 zł Robocizna = 850 zł Łącznie: 2.575 zł Wszystkie prowadnice były bardzo mocno wyrobione. Zawory praktycznie w nich "latały" na boki. Została jeszcze do wymiany sonda lambda, tutaj może coś mi podpowiecie. Oryginał Bosh, lub jakiś zamiennik? Zawiesza się ona podczas jednostajnych obrotów silnika. Nie koryguje błędu "ubogi wydech", stąd wywala "CHECK ENGINE" przy jednostajnej jeździe na autostradzie. Do tego korekta LPG. Jednym słowem MASAKRA Poniżej zdjęcia zaworu
  25. 1 punkt
    Ówczesny zestaw głośnomówiący, albo Siemens albo Nokia. Do starych telefonów "cegieł".
  • Biuletyn

    Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi naszymi nowościami i informacjami?

    Zapisz się
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.