Skocz do zawartości

Ranking


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 04.06.2018 uwzględniając wszystkie działy

  1. 1 punkt
    Nie zrobiłeś nawet zdjęcia jak to masz poszrpane. Jak ci można coś w takim razie konkretnie podpowiedzieć? Po drugie z tego co ja wiem to przewody od sondy do wtyczki nie są to zwykłe przewody. Tam są przewody stalowe odporne na wysokie temp. I między innymi nie jest wskazane ich lutowanie. Powinny być łączone na zacisk. Są takie tulejki zaciskowe z termokurczkami w sklepach. Ja bym kupił używkę sondę za małe pieniądze i tylko ją podmienił Druga sprawa to pisałeś że masz wycięty katalizator. Jeżeli tak to do tej sondy przydałby się emulator bo będzie robić cyrki. I na koniec moja propozycja : weź zrób zdjęcie i wtedy można coś powiedzieć a nie gdybać. Już miesiąc bujasz się z tym i bawisz w domysły
  2. 1 punkt
    Myślę że przewody 0,75 -1 mm2 (ale linkę nie drut) powinny wystarczyć, można w sklepie motoryzacyjnym kupić takie przewody jak też i koszulki osłonowe albo termokurczliwe. Sprawdź dobrze bo możliwe że tylko izolacja osłonowa jest uszkodzona - a jak sonda padnięta to kupuj taką z odpowiednio długim przewodem - jena ma krótki a druga długi przewód - następnie przypnij kabel do nadwozia zostawiając trochę luzu na ruch zespołu napędowego.. Jeśli przewód jest nie przerwany wystarczy go okleić taśmą termokurczliwą i po kłopocie - ale sonda musi być sprawna inaczej nie ma to sensu. Ważne żeby wszystko było dobrze połączone i uszczelnione.
  • Biuletyn

    Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi naszymi nowościami i informacjami?

    Zapisz się
Partnerem serwisu: fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.