Skocz do zawartości

Ranking


Popularna zawartość

Zawartość, która uzyskała najwyższe oceny od 14.11.2019 w Odpowiedzi

  1. 3 punkty
    Sprawa świateł drogowych rozwiązana Pojechałem na kolejną w pobliżu SKP i przedstawiłem sytuację jak świecą w samochodzie długie, pan Diagnosta od razu powiedział mi, że w Astrze H są zespolone światła że sobą ale w Zafirze B jest jedną dodatkowa śruba właśnie od świateł drogowych, znajduje się ona po otwarciu maski zaraz na osłonie długich.
  2. 2 punkty
    Witam wszystkich po długim czasie problem rozwiązany podaję przyczynę przerwana była wiozka kabli gdzieś pod silnikiem co zrobiło śpiecie w wyniku czego spalił się sterownik cim i auto nie odpalało koszt naprawy plus laweta 550zł dziś odebrałem jeździ
  3. 1 punkt
    U mnie był przerywany kabelek we wiązce (harmonijka między drzwiami a słupkiem). Wysłane z mojego EML-L29 przy użyciu Tapatalka
  4. 1 punkt
    Nie chcąc się już kłócić o czytanie z zrozumieniem z administratorem i brakiem odpowiedzi zacząłem szukać. Najpierw poszedłem w ślad zimnych lutów w panelu więc podmianka z auta które dział nie pomogło druga próba wymiana rezystora (tak wiem jakby padł działałby tylko 4 bieg) nie pomogło, na 3 ogień poszedł silnik dmuchawy (dobrze że właściciel dawcy miał cierpliwość) również nie pomogło już załamany że to grubsza sprawa tak mi wpadł w ręce wykaz bezpieczników i przekaźników tak sobie myślę że raczej temperatura raczej nie ma wpływu na przekaźniki a jakby padł bezpiecznik to by w ogóle nie działał ale co mi szkodzi sprawdzę... I BINGO podmieniłem przekaźnik pompy paliwa z nadmuchem i taka niespodzianka silnik nie odpala a dmuchawa pracuje CUD... Przepraszam za wywód ale może komuś się przyda, trochę to trwało bo mało czasu i tak sobie powoli grzebałem i wygrzebałem
  5. 1 punkt
    Simeringi wymienione. Myślałem że dużo gorsza sprawa.
  6. 1 punkt
  7. 1 punkt
  8. 1 punkt
    Póki co wymieniłem sam czujnik. Dymienie ustało i samochód już ma chęci jeździć. Dzięki za porady
  9. 1 punkt
    Jechać do warsztatu, który posiada TECH2. Zapłacisz ze 2 stówy ale będzie zrobione jak należy. Jeżeli poprawnie naprawiłeś i nic innego nie jest uwalone, to będzie banglać.
  10. 1 punkt
    Po długich zmaganiach.... wymieniony sterownik silnika, auto chodzi bez zarzutu już ponad tydzień... Dziękuję za pomoc, pozdrawiam
  11. 1 punkt
    termostat vectra c 2.8t Kod produktu:1338238 Kod GM:12638186
  12. 1 punkt
    Takie powinny być . Ja do LPG stosuję takie same jak do Pb Do ciebie mądre programy podają takie
  13. 1 punkt
    Zawsze można zamiast maty podłączyć żaróweczkę na kabelkach najlepiej taka 5 lub 10 watową. A mate na kabelkach podłączyć do Aku i zobaczyć ile prądu ( czyli amper) pobiera. Też da to obraz sytuacji.
  14. 1 punkt
    Też witam. Ja nie mam problemu z nagrzewnicą "Z A" Z18XE. Ale skąd mamy wiedzieć jaki masz problem z nagrzewnicą. Wybacz ale szklana kula mi się stłukła.
  15. 1 punkt
    Każdy kierowca doskonale zdaje sobie sprawę z tego, jak bardzo z roku na rok drożeje eksploatacja samochodu. Nie tylko jego naprawy, czy też ubezpieczenie, ale głównie koszt paliwa. Aby nieco oszczędzić na tym wydatku, wielu kierowców decyduje się na założenie do swojego samochodu instalacji auto gaz. Dlaczego warto zdecydować się na ten krok? Czy faktycznie oznacza to oszczędność na koszcie przejeżdżanych kilometrów? Ekonomiczność tego rozwiązania Zdecydowanie najważniejszym powodem, dla którego kierowcy sięgają po auto gaz, jest aspekt ekonomiczny. Wszyscy posiadacze takiej instalacji oraz ich sprzedawcy zapewniają, że dzięki jeżdżeniu na gazie zamiast na benzynie, można co roku oszczędzić całkiem pokaźną sumę. Czy tak faktycznie jest? Przecież sama instalacja też nie jest z darmo, a często jej koszt to nawet 5-6 tysięcy złotych. Obecnie cena paliwa to około 5 złotych za litr. Przy założeniu, że samochodem pokonuje się miesięcznie raczej przeciętny dystans około 1500 kilometrów, łatwo więc zauważyć, że sam koszt paliwa na te podróże wynosić będzie przy średnim spalaniu około 10 litrów na 100 kilometrów, nawet 750 złotych. Jeśli jednak korzysta się z samochodu na gaz, którego koszt to około 2 złote, to już widać, że w przypadku takiego samego spalania i przejeżdżanego dystansu miesięczna oszczędność wynosi 400 złotych. Łatwo więc policzyć, że nawet jeśli kupi się najdroższy model instalacji gazowej do auta, to zwróci się ona po około 15-16 miesiącach. Uniwersalność auto gazu Drugą sprawą, dla której warto zdecydować się na taką formę napędu posiadanego auta, jest jej ogromna uniwersalność. Nie ma znaczenia, czy posada się mały miejski samochód, czy też ogromną terenówkę, a nawet sportowy samochód. Jeśli tylko będzie można wygospodarować w jego przestrzeni miejsce na butlę i instalacje, to można również taki samochód zagazować. Nie ma także znaczenia to, jaki rodzaj silnika dany pojazd posiada. Przy obecnej technologii, każdy z nich podatny jest na spalanie auto gazu. Przewaga gazu nad prądem Wiele osób, które szukają ekonomicznego jeżdżenia samochodem, wybiera zamiast gazu samochód napędzany energią elektryczną. Argumentują oni to faktem jeżdżenia na darmowej energii, która w dodatku jest znacznie bardziej ekologiczna niż ropa, czy też gaz. Okazuje się jednak, że również w tym wypadku auto gaz nie ma sobie równych. Nie tylko jest o wiele tańszy w zakupie, niż nawet najtańsze auto elektryczne, lecz także o wiele szybciej się zwróci jej zakup. A dodatkowo auto zatankuje się zupełnie jak zwykłą benzynę. Nie tylko bardzo szybko, czego nie można powiedzieć o prądzie z gniazdka, lecz także można tego dokonać dosłownie na każdej stacji. Aby naładować samochód, trzeba skorzystać ze specjalnej ładowarki, których na razie jest niezwykle mało. Na koniec warto zwrócić uwagę na to, że auto gaz jest o wiele bardziej ekologicznym napędem niż prąd. Jego spalanie właściwie nie emituje żadnych szkodliwych substancji, natomiast prąd elektryczny powstaje u nas kraju najczęściej ze spalania węgla, co mocno zanieczyszcza atmosferę. A nie można zapominać także o tym, że baterie prędzej czy później się zużyją, i będą stanowiły niezwykle niebezpieczny dla zdrowia odpad. Auto gaz nie tylko korzysta z tego samego, sprowadzonego od lat silnika, lecz w dodatku jest o wiele mniej zanieczyszczający niż benzyna. Na każdym etapie swojej pracy. Więcej informacji o auto gazie dostępnych pod tym linkiem: https://digitronicgas.pl/auto-gaz
  16. 1 punkt
    Moja rada jest najprostsza jak może być. Kupujesz skomplikowany telewizor to czytasz instrukcję obsługi. A dla czego nie przeczytałeś instrukcji Antary? Strona 98 . Mi się chciało poszukać i w 2 minuty znalazłem. A Antary nie mam
  17. 1 punkt
    Mechanik jak wymienił czujnik i dalej jest taki sam błąd, to powinien zobaczyć na wiązkę i wtyczkę do czujnika. W komputerze zobaczy, wymieni co podpowiada a po wymianie rozkłada ręce. Jak nie dasz rady sam sprawdzić to zmień mechanika, albo jedź do elektryka bo z tym czujnikiem nie ma żartów.
  18. 1 punkt
    Cześć, Dla zainteresowanych, krótki pokaz slajdów procesu instalacji podgrzewanej kierownicy w Opel Astra J. https://www.youtube.com/watch?v=_vHqpqlV42s&t=17s Opel Astra J - Instalacja Podgrzewanej Kierownicy Materiał nie został wykonany przez mechanika, lecz przez osobę bez większego doświadczenia, zaczynającego swoją przygodę z mechaniką samochodową. Film powinien zostać odebrany jako dodatkowy materiał, lecz nie jako film instruktażowy. Jeśli wykonałem którą czynność niepoprawnie, niepotrzebnie - zostaw komentarz, pomoże mi to nie popełnić tego samego błędu ponownie. Zachęcam do polubienia materiału oraz zostawienia subskrypcji, zmotywuje mnie to do tworzenia kolejnych materiałów.
  19. 1 punkt
    U mnie zamyka normalnie - tyle, że chyba podłączyli mi auto po wymianie pod kompa w serwisie (nie pytałem o to). Przy okazji powiem, że bardzo miło mi się zrobiło, jak za wymianę policzyli sobie 50PLN :-).
  20. 1 punkt
    Jakość części zamiennych do samochodu jest równie ważna jak jakość wykonania oryginalnego pojazdu. Skoro wybierając samochód kierowcy biorą pod uwagę jego moc czy szybkość, to zależy im na tym, aby również w sytuacji konieczności wymiany określonych jego części zachować jak najwyższą ich jakość, która wpływa na komfort jazdy i osiągi samochodu. Gdzie takie kupić? Dlaczego to takie ważne? Autoryzowana stacji obsługi Sklep z częściami samochodowymi Stacja demontażu pojazdów samochodowych Dlaczego to takie ważne? Części samochodowe się zużywają. To bezsporny fakt. Nawet części BMW czy najnowszego Audi po jakimś czasie będą wymagały wymiany. Miejsc, w których można je kupić na polskim rynku jest całkiem sporo, jednak nie wszystko potrafią zaoferować tę samą, wysoką jakość usług. Tego typu zakupy niestety dość często wiążą się z ryzykiem. I nie chodzi tutaj wyłącznie o to, że część będzie nieco gorszej jakości, w związku z czym samochód będzie na przykład nieco mniej efektywnie skręcał. Źle dobrane części samochodowe lub części złej jakości to poważne zagrożenie zarówno dla bezpieczeństwa kierowcy, jak i przewożonych przez niego osób. Autoryzowana stacji obsługi Niezbędne części można kupić na stacjach obsługi, także tych autoryzowanych przez producenta danej marki samochodów. Jest to niewątpliwie pewne źródło, ponieważ gwarantuje ono, że zakupione części będą idealnie dopasowane do konkretnego pojazdu. Tutaj można kupić także nowe elementy. To gwarancja jakości i bezpieczeństwa. Autoryzowana stacja obsługi to także gwarancja odpowiedniego standardu przeglądu, niezbędnych wymian i napraw. Wada to oczywiście koszty i to możliwie najwyższe ze wszystkich dostępnych na runku rozwiązań. Na szczęście istnieją inne możliwości. Sklep z częściami samochodowymi Części samochodowe można kupić oczywiście w sklepie motoryzacyjnym. Często jest to najlepsze rozwiązanie. Sprawdzony sklep z częściami samochodowymi to z reguły lata doświadczeń prowadzących go osób. To także bogaty wybór pewnych, bezpiecznych zamienników, które wcale nie muszą być gorsze od oryginalnych części, a kupić je można często w atrakcyjnych cenach. W dodatku coraz częściej zakupy tego typu można zrobić online. Stacja demontażu pojazdów samochodowych Niektórzy kierowcy sięgają po części ze stacji demontażu pojazdów samochodowych (inaczej nazywana szrotem). Można tam znaleźć masę używanych części samochodowych. Za takim rozwiązaniem przemawia z reguły bardzo korzystna cena. Trzeba natomiast pamiętać, że elementy mogą być różnym stanie. Nikt nie zagwarantuje kierowcy ich szczególnie dobrej kondycji. Dlatego też rozwiązania tego nie poleca się w przypadku zakupu części samochodowych, które mają istotny wpływ na bezpieczeństwo. Na nich naprawdę nie warto oszczędzać.
  21. 1 punkt
    W dobie Internetu znalezienie odpowiednich części do samochodu jest znacznie łatwiejsze. W sieci można jednak znaleźć tyle ciekawych z pozoru ofert firm zajmujących się demontażem i sprzedażą elementów pojazdów, że wybranie rzetelnego dostawcy może okazać się dość trudnym zadaniem. Tak jak w przypadku wielu innych branż, tak i wśród auto-szrotów istnieją świetne firmy, którym można śmiało zaufać. Zazwyczaj łączy je kilka wspólnych cech. Sprawdź, co wyróżnia dobry auto-szrot internetowy. Bogaty wybór części samochodowych Internetowe auto-szroty powinny móc pochwalić się ciekawą i bogatą ofertą części do najpopularniejszych marek samochodów. Baza takiej firmy powinna obejmować wszystkie województwa i mieć dostęp do produktów z praktycznie każdej miejscowości. Firma https://auto-szrot-kasacja-pojazdow.pl/wielkopolskie/poznan-jezyce sprowadza części oraz informuje o ich dostępności nawet w odniesieniu do konkretnej dzielnicy. Bogata oferta powinna także być zróżnicowana. Oznacza to, że dobry auto-szrot online powinien być w stanie dostarczyć zarówno elementy blacharskie, jak i mechaniczne. Ważną cechą jest również dostęp do co najmniej kilku sztuk poszukiwanego przez klienta produktu. Możliwość znalezienia nawet bardzo nietypowych części samochodowych to zdecydowanie zaleta rzetelnego auto-szrotu. Szybka i sprawna dostawa oraz obsługa klienta Dla właścicieli samochodów, którzy poszukują konkretnych części do swojego auta, szybkie znalezienie produktów może być bardzo ważne. Auto-szrot auto-szrot-kasacja-pojazdow.pl nie tylko ma szeroki wybór części samochodowych w swoim magazynie, ale także potrafi w ekspresowym tempie skontaktować swojego klienta ze sprzedawcami niezbędnych elementów do auta z okolicy. Bardzo ważna jest także szybka i sprawna dostawa, dzięki której klient w możliwie jak najkrótszym czasie może otrzymać potrzebne produkty. Na każdym etapie zamówienia powinien móc liczyć na pomoc pracowników internetowego auto-szrotu, którzy powinni być w stanie udzielić cennych porad. Krótki czas oczekiwania zarówno na dostawę, jak i odpowiedź na zapytanie są bardzo istotne. Wysoka jakość części samochodowych oraz niezbędne dokumenty i pozwolenia Wiele osób myśli, że auto-szroty oferują części samochodowe w tak niskiej cenie ze względu na równie niską jakość. Nic bardziej mylnego! Najlepsze auto-szroty sprzedają oraz wyszukują tylko pełnowartościowe produkty, które na dodatek przechodzą przez kontrolę jakości i serwis. Najlepsi specjaliści zajmują się częściami przed udostępnieniem ich właścicielom aut. Warto także sprawdzić, czy dany szrot ma niezbędne pozwolenia oraz czy wydaje dokumenty potrzebne np. do wyrejestrowania samochodu. Możliwość demontażu i sprzedaży części samochodowych z używanych aut oddanych do kasacji wymaga posiadania zezwolenia na taką działalność od wojewody. Dobre internetowe auto-szroty dysponujące bazą sprzedawców części, powinny współpracować tylko z w pełni legalnymi firmami. Fotografia: materiały prasowe
  22. 1 punkt
    Ja pytam o filtr p/pyłkowy (kabinowy). Ale skoro nowy - to trzeba by było sprawdzić czy coś nie wpadło do kanału, spróbować wyciągnąć silnik i samemu się przekonać. Poniżej masz link który może być pomocny. https://opel.7zap.com/pl/car/p12/c/6/26-1/
  23. 1 punkt
    Te blaszane tarcze nazywają się tarcze kotwiczne szczęk. Może zanim wymienisz bębny (jeżeli są dobre wymiary) wystarczy je wyczyścić z rudej.
  24. 1 punkt
  25. 1 punkt
    To pozostało płukać samą nagrzewnice. Najczęściej wlot do nagrzewnicy jest na dolnym króćcu - ma to pomóc odpowietrzeniu układu. Czyli bliżej głowicy dolny przewód - wlot, bliżej pompy wody - wylot. Ja bym spróbował jednak płukać samą nagrzewnice. Ja płukałem w Sintrze bez kanału - układ bez zaworu - wypinałem wlot przy silniku i łącznik przed reduktorem do niego przewód z kranu i wlot do wiadra, leciało trochę błota. Później układ zalany wodą DEMI i przez tydzień tak jeździłem 2x wymieniałem wodę demi w układzie i dopiero zalane płynem. Zasilanie reduktora mam za nagrzewnicą - czyli głowica, nagrzewnica, reduktor, kolektor chłodnicy olejowej, pompa wody - silnik X22XE.
  26. 1 punkt
    Panowie ja dodam od siebie ciekawostkę kupiłem zestaw w firmie zajmujaca sie regenracja w krakowie. Niestety nie bylo tam oringow gumowych. Byly tylko teflon i drugie z czegos podbnego rownie twarde probowano mi wmowic ze sa to zamienniki za gumowe oringi ale neisety tak nie jest! Musi byc oring gumowy inaczej pompa bedzie ciekla! Taniej wyszlo mi zamowic to z allegro jakies 46zl do tego nowe sruby ok 20zl. Zakupiłem również nowe sprzegielko-kowadelko czy jak kto to nazywa. Podaje numer dla potomnych bo trudno znaleźć bez niego. F00R0P0133. W zestawie uszczelnień nie ma oringow pod kroćce paliwowe u mnie podeszły zwykłe bodajze 6x3. Pompa nie.cieknie i śmiga co do sprzegielka to miało duży luz i było wytarte.
  27. 1 punkt
    Kilka dni temu na okregowej stacji kontroli pojazdów zrobiłem podstawowe badanie zawieszenia....przy pustym ...oraz przy pelnym baku paliwa. Okazuje się, że różnica w dzialaniu zawieszenia na tylnej osi wynosi aż 13% a na przedniej 10%....limit to 15% (po to aby mieściły się używane auta) to jeszcze nic powtorzylem badanie po zatankowaniu auta do pełna i okazało się że różnica w działaniu zawieszenia na tylnej osi to aż 29% i 13% na przedniej osi. Dodatkowo ręczny ma tylko 22% skutecznosci....minimum to 29. Dodatkowo wyszło że ato ma złą zbieżność podczas jazdy na tylnej belce....i to sporo. Koszmar auto obecnie nie przeszłoby badania technicznego. Ludzie róbcie badania geometrii i zbieżnosci tych aut ....bo chyba każdy tak ma..." jak to mówia ten typ tak ma" tylko że tak nie powinno być, bo auto jest niebezpieczne. Trzeba będzie jeszcze zainteresować tv i gazety tematem, bo trzeba ostrzec innych przed takim bublem. W tym tygodniu jestem umówiony z bieglym...w przyszlym z prawnikiem. Pozdrawiam wszystkich forumowiczów. Pytanie czy peugeot rifter i nowe berlingo od citroena ma ten sam problem, bo to chyba z trojaczki z grupy PSA.
  28. 1 punkt
    Odpowietrzyć jeszcze raz. Jak nie pomoże, to duża strzykawka i wciskać płyn przez odpowietrznik, aż zacznie wypływać w zbiorniczku. Czasem taki myk pomaga.
  29. 1 punkt
    Nie ma problemu. Ale dopiero więcej czasu będę miał po 25 listopada. Na razie jestem zagoniony
  30. 1 punkt
    Witam; wymieniłem świece na zalecane przez opla i auto wyraźnie straciło na wigorze poprzednie były właśnie irydowe firmy zaczynającej się na b, więc trudno stwierdzić, chyba jednak irydowe.
  31. 1 punkt
    Adam ci napisał co jest do sprawdzenia.
  32. 1 punkt
    Akcja serwisowa na sanki w AG i zafirze A zakończyła się w 2010 roku. Najprościej sanki wymienić na używkę sprawna. Przemalować dobra farbą albo wewnątrz zapodac jakiegoś antykorozyjnego preparatu.
  33. 1 punkt
    To zależy w jakim naprawdę stanie są sanki, jeżeli mają jakieś dziury, są przegnite do tego stopnia, że naciskając śrubokrętem boisz się, że się zaraz złamią, to lepiej poszukać innych sanek, np. Na szrocie znajdziesz w jakimś "stanie". Po oględzinach ocenisz, czy poza brudem, stal jeszcze jest ok i stanowi bezpieczeństwo. Kupisz za jakieś nie duże pieniądze pewnie, a nawet i w cenie złomu, podmienisz i dalej będziesz jeździł. Ewentualnie nieco przerobić część, gdzie nie wygląda to dobrze, dospawać jakiś element wycinając wcześniej kawałek skorodowanej stali, tylko oczywiście należy to zrobić dobrze
  34. 1 punkt
    Jeśli auto przestaję przyspieszać a obroty rosną znaczy to, że jest już koniec tarczy sprzęgłowej i w tym momencie też dostaję docisk sporych temperatur. Kup zestaw z wysprzęglikiem bo szkoda później jeszcze raz skrzynie zrzucać jeśli się wysypie. Oryginał to pewnie będzie zestaw LUKa 700-800zł, można wziąć Valeo komplet za 500-600zł, albo zregenerować w dobrym zakładzie starą tarczę i niech ktoś oceni docisk, ale wysprzęglik można wymienić dla świętego spokoju. LUK i Valeo będą chyba najrozsądniejsze, wymiana pewnie od 300-500zł.
  35. 1 punkt
    Jak odłączałeś akumulator, to teraz zaprogramuj szyby.
  36. 1 punkt
    Witam wszystkich. Ponieważ przerabiałem temat z wodą w Oplu Corsie C dwu krotnie podzielę się swoim doświadczeniem, które może komuś pomóc. Pierwszy raz miałem problem kilka lat temu z laniem się wody przy ruszaniu po deszczu po sprzęgle i na lewą nogę ale myślę że ta awaria jest najbardziej powszechna i została opisana tu w tym temacie ( na forum zapewne też nie jedno krotnie ) - chodzi o skrzynkę z przekaźnikami/komputerem którą trzeba uszczelnić najlepiej też pod obudową ( można użyć sylikonu dekarskiego czarnego albo kleju do szyb samochodowych ) Drugą awarie z laniem wody miałem rok temu, zdemontowałem całą wykładzinę z podłogi i wyciąłem filc/gąbkę wygłuszającą tak głęboko na ile sięgałem rękoma. Po zdjęciu wykładziny woda była z przodu u pasażera oraz za nim z tyłu i u kierowcy z przodu. Tak jak tu dużo osób pisało dałem auto do mechanika celem uszczelnienia serwa i blachy wokół niego, gdyż sam jestem lajkiem. Kiedy myślałem ze sprawa załatwiona czar prysł i woda wciąż wchodziła do środka. Niedawno przeczytałem ten temat jeszcze raz i zdemontowałem całe podszybie i pod przekaźnikami (tak jak już pisał użytkownik piker771 na drugiej stronie tematu) są trzy otwory w których stała woda trochę je przepchałem ale nie całkowicie i zalepiłem je i te spawy blach wokół tego miejsca klejem do szyb samochodowych. W niedzielę, poniedziałek były przelotne opady i sucho. Dziś mamy wtorek pada prawie cały czas i sucho. Jeśli prze kolejne dni i miesiące będzie ok to na pewno to tutaj potwierdzę. Woda u mnie pojawiała się jakby stopniowo a nie od razu po deszczu i stwierdziłem ze to te trzy otwory pod przekaźnikami puszczają wodę do środka STOPNIOWO. Pozdrawiam.
  37. 1 punkt
    Trzeba wywalić WSZYSTKO. Robota na cały dzień. Tu: oraz tu:
  38. 1 punkt
  39. 1 punkt
  40. 1 punkt
    witam, jestem nowym użytkownikiem forum więc jeśli zrobiłem cos nie tak, to z góry przepraszam. Sprawa dotyczy wysprzęglika któy mi nawalił( wyciek) , wymieniłem go na nowy , złożyłem, odpowietrzyłem przez wciśnięcie płynu strzykawką do odpowietrznika , po tym okazało się że nowy wysprzęglik też cieknie. Zamówiłem kolejny tym razem używany( na wszelki wypadek) myśląc że ten był wadliwy , po wszystkm odpowietrzyłem strzykawką wyciągając powietrze z układu przez odpowietrznik, niestety ten drugi też cieknie. po pierwszym zapobiegawczo wymieniłem również pompkę z tym okrągłym reduktorem co jest za nią.Na pewno robię coś źle, tylko co? Mam już dość sciągania skrzyni i tiotalny brak pomysłów. Z góry dziękuję za rady
  41. 1 punkt
    Witajcie. Dawno nie zaglądałem, ale w końcu życie zmusiło i przypomniało o Forum Może niektórym sie wydawać, że to wstyd, żeby ASO na Forum o cos pytało ale nam juz ręce opadają. Poza tym, kto pyta nie błądzi Wymienialiśmy sterownik (klasyczny przypadek ) w Zafirze A Z18XE . Sterownik używany, z Merivy Z18XE dobrany po nr. katalogowym, sprawdzany trzy razy wg VIN-u dawcy i biorcy w EPC, wszystko sie zgadza. Sterownik przyjął programy, po lekkiej gimnastyce przetrawił kodowanie kluczy, immo itp. Pali jeździ, wszystko OK, tylko wywala błąd U2107 - brak komunikacji z szyną CAN i BCM Gdzie CAN w Zafirze A ?!!! Świeci auto z kluczem. Oczywiście nie da sie wykasować. Czy ktoś ma jakiś pomysł ??
  42. 1 punkt
    Witam Mam problem z wentylatorem chłodnicy, przeszukałem forum i nic podobnego nie znalazłem. A mianowicie wentylator nie załącza sie po osiągnieciu odpowiedniej temeratury, czujniki sprawne, wentylator na krótko działa, przekaźniki sprawne jednak sie nie włącza. W tej chwili wentylator jest załączany na krótko od czujnika klimatyzacji. Przy zwiraniu kabli we wtyczce czujnika wentyatora (tego od 2 prędkości) słychac tylko pstrykanie przekaźnika, a wentylator i tak się nie załącza. Proszę o pomoc bo juz głupieje z tego powodu. Pozdrawiam
  43. 1 punkt
    Moim zdaniem stawiam na regulację skoro żarówki nowe. Może potencjometr już zjechany.
  44. 1 punkt
    tyle fachowcow zero opinii tyle mechanikow wiele opinii ostatnio szukam opinii fachowcow od turbo jest iz moze to nie byc turbo a jeden z wtryskow, jakies pomysly ? nie beda to panewki, tloki itp itd bo od 2 lat bardziej lub mniej walcze z tym problemem a jakby bylo to to juz dawo by rozsadziloby silnik ! moze jakas ankieta egr ? turbo ? wtrysk ?
  45. 1 punkt
    Dzięki, zobaczę jutro jeszcze raz, ale kurde coś nie przypominam sobie w tamtym miejscu tej wtyczki
  46. 1 punkt
    Myślałem raczej konkretnie na Astrę h,jakie konektory itd. Halogeny juz mam zamontowane i panel sterowania świateł. .
  47. 1 punkt
    no i tam panuje inne ciśnienie i temperatura. Pytanie czy jest to ten sam zawór a padł po uprzednim czyszczeniu? Tak na marginesie to dla potomnych dobrze byłoby poprawić temat z erg na egr
  48. 1 punkt
  49. 1 punkt
    Na pewno to się najpierw zastanów czy oby "na pewno" a jeśli obróciło, to lepiej sobie dokładnie zweryfikuj czopy bo tak jak sobie zgadujesz to mogę i ja zgadywać i powiedzieć że "na pewno" jak to często bywa w takich przypadkach - wał wymaga ingerencji szlifierza
  50. 1 punkt
    Zimówki Można spokojnie założyć 185 nawet, bo zaleca się aby zimówki były węższe od letnich, ale te co masz upatrzone pasują....ZAMIENNIKI Pozdro.. [ Dodano: Wto Sie 19, 2008 15:04 ] Jeszcze lepsze:195/60/15..lub 185/60/15- błędy nie przekraczają 2%...Pozdro...
  • Biuletyn

    Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi naszymi nowościami i informacjami?
    Zapisz się
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.