Skocz do zawartości

Ranking


Popularna zawartość

Zawartość, która uzyskała najwyższe oceny od 22.07.2019 w Odpowiedzi

  1. 1 punkt
    Ja wyciągałem skrzynie F40 z Vectry C 1.9 120KM, powiem ci, że będzie trochę zabawy Akcja w kanale i na kobyłkach. Nie wybijaj sworzni z zwrotnicy tylko odkręć cały wahacz od sanek z lewej i prawej, po odkręceniu drążka/łącznika stabilizatora, końcówki drążka kierowniczego obrócisz sobie wahaczami w każdą stronę. Magiel i chłodnice razem z silnikiem podwieszałem na zrobionej belce.Od katalizatora po DPF jeśli masz tłumik odkręcić, Aku musisz wyjąć i najlepiej spuść od razu olej ze skrzyni bo poleci jak wyciągniesz półosie. Zanim odkręcisz koła zabierz się za nakrętki przegubów bo jak podniesiesz to może być słabo z odkręceniem możliwe, że przyda się jakaś dźwignia/ramie i mocna nasadka. Zanim zaczniesz wszystko odkręcać zobacz jak wygląda przewód prowadzący do skrzyni ze zbiorniczka płynu hamulcowego, może coś od góry pod obudową aku się zepsuło Ogólnie to kierowałem się tym filmikiem z YT, oczywiście są tam jakieś małe różnice konstrukcyjne ale przyda się: W trakcie pracy pytaj to pomożemy, tylko delikatnie bez młotka 5KG P.S. trzecia śruba na rozruszniku bajka..., musiałem ze dwa klucze sobie poprzerabiać aby życie sobie ułatwić. Maglownice możesz podwiesić tak jak ja albo rozłączyć i wyciągnąć, tylko jak chcesz wyciągać z sankami to zblokuj tak czy inaczej kierownice aby była na wprost. A jak chcesz podwiesić to musisz tak to zrobić żeby nie wypadło z wieloklinu ani nie wisiała luźno w komorze, czyli złapać ją tak na poziomie sanek i dobrze związać/zabezpieczyć tak samo chłodnice, bo jak sanki zejdą to będą w powietrzu.
  2. 1 punkt
    Podnośnik potrzebny bo tak to będzie ciężko. Trzeba po odpięciu kolumny kierowniczej i troszku kabelków zrzucić sanki czyli ramę silnika. Od góry silnik podwiesić na tzw wieszaku (belce). Żeby ściągnąć te sanki musisz wahacze odpiąć lub sanki z wahaczami wyciągamy to wtedy trzeba odkręcać łączniki końcówki drążków sworznie od zwrotnicy. Oczewiscie półosie wek. Takie rzeczy jak kabloteka i chyba Aku to normalne. Auto musi być c trochę uniesione bo tych Sanem ze wspomaganiem nie wyciągniesz a po tem jak to podnieść do góry i przykręcić jak to waży swoje a będzie może z 20 cm nad ziemią jak to już unuesiesz. Musisz tam wejść jakoś i najlepiej w dwie osoby podnosić. Z kanału jest ciężko bo musisz auto unieść napewno do góry na kółkach lewarkach itp.
  3. 1 punkt
    Kupiłem preparat do mycia silnika. Spryskalem, odczekałenlm, z racji że mieszkam w mieście i nie mam dostępu do węża ogrodowego płukalem butelka z wodą która miała dziury w korku. Efekt uznaje za zadowolajcy co sądzicie?
  4. 1 punkt
    Hej, problem rozwiązany. Oddałem do mechanika z polecenia i stwierdził, że tylko do wymiany jest drugi łącznik stabilizatora. Wymienił i cisza. Koszt z częściami 100 zł. Teraz pozostaje mi tylko zostawić opinie dla poprzedniego mechanika, który chciał mnie skasować na 1700 zł...
  5. 1 punkt
    @a_jablon... Dziś podpiąłem opcoma do swojej corsy i jest możliwość wyłączenia systemu kontroli ciśnień. Trzeba wejść w "Body"/"BCM"/z okna połączonego sterownika wybrać "Programming"/"Variant configuration" (uwaga, potrzebny carpass) i po odczytaniu bieżącej konfiguracji szukasz podstrony (u mnie druga) i tam masz możliwość włączenia i wyłączenia sterownika TPMS, choć pamiętaj, że niektórych zmian nie można przywrócić... Poniżej screen z oknem TPMS. I jeszcze jedna uwaga, ja mam wersję oprogramowania opcoma 150406b z 2015r., a Twoja bazuje na oprogramowaniu z 2012r., więc nie daję gwarancji, że u Ciebie ta funkcja będzie... a jak zdobyć oprogramowanie z 2015r. jest opisane na forum. pozdrawiam
  6. 1 punkt
    Po wymianie zaworu oparów paliwa do dnia dzisiejszego błąd się nie pojawił. Pozdrawiam. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  7. 1 punkt
    Może komuś się przyda, zdjęcia z astry h kombi, u mnie wycieczka nie miała siły wrócić na swoje miejsce, coś tam cykalo w środku, rozebrałem silniczek, wybiłem ośkę wycieraczki i wyczyściłem papierem ściernym, najwięcej syfu było w obudowie, aske tylko lekko papierem przetarłem, działa jak nowa
  8. 1 punkt
  9. 1 punkt
    W sumie to nawet nie wiem ile robię ja też bo tym nowszym Turkiem obecnie śmigamy więcej cała rodziną. Starszym ja śmigam do pracy robiąc codziennie jakieś 16 km. Więc wcale nie uważam że trzeba robić dużo autem by mieć diesla. Benzyna za bardzo by mnie wnerwiala. A to zimny to śmierdzi, pali dużo. Wg mnie to i bardziej awaryjny benzyniak tylko ludzie o tym nie wiedzą i tak sobie śmigają. Naprawiać trzeba wszystko coprawda ale jakoś bardziej sprzęgła siadają w małych benzynjach z racji kręcenia wysoko takiego silniczka. Moja szwagierka ma Merivę 1.7 i puki co drugi rok pogania i chwali.
  10. 1 punkt
    Wystarczy spokojnie, wpisywałem u siebie w corsie jak silnik z zafiry włożyłem.
  11. 1 punkt
    Jak się nie odniesiesz Normalnie masz całą dźwignię i ona jest zamontowana na sprężynie i konstrukcji karoserii, skręcone na jakąś tulejkę/śrubkę/zatrzask, popatrz po ramieniu dźwigni/pedału/a sprzęgła w górę pod kierownicą, może już tam wyżej są powycierane elementy. Podjedź do mechanika i niech oceni sytuację, ja myślę że jeśli się jeszcze wszystko sztywno trzyma i tylko z racji wieku się powyrabiało/obniżyło to bym jeździł. Aby sprężyna nie pękła czy dźwignia.
  12. 1 punkt
    Teoretycznie fabrycznie nie powinno dochodzić do takich sytuacji, że pedał sprzęgła haczy w podłogę, ale wszystko pracuje i wyrabia się latami, na pewno przy pierwszym biegu i wstecznym należy wysprzęglić prawidłowo, w sumie kwestia wyczucia, w jednym aucie sprzęgło będzie brało od samego dołu w innym na samej górze. Aby nie zgrzytało i nie szarpało autem, wtedy bieg jest wbity prawidłowo. Możliwe przyczyny to osunięta gumowa nakładka, dywanik za bardzo podwinął się do góry, mocowanie dźwigni sprzęgła jest wyrobione albo sprężyna. Będziecie tak wszystko czytać to niedługo strach będzie zrobić cokolwiek samemu. Każdy z nas zdawał na prawo jazdy przynajmniej kategorii B i moim zdaniem powinien wsiąść w każdy samochód do 3.5T i nie bać się nim jechać. I starym i nowym, auto jest jak kobieta najpierw trzeba ją zrozumieć a później można robić wszytko...jeśli się zgodzi
  13. 1 punkt
    Padł czujnik. Został zakupiony nowy zbiornik wyrównawczy w USA i wymieniony. Problem rozwiązany.
  14. 1 punkt
    Błąd jest opisany - poduszka strona kierowcy - rezystancja błędna. Cóż, odpinaj akumulator i sprawdzaj styki od poduchy kierowcy. Kontaktem popsikaj, w sterowniku też.
  15. 1 punkt
    Witam. Po zimie zaczął złuszczać się lakier z lewej obudowy lusterka. Wyglądało to nie ciekawie. Denerwowało mnie to. Postanowiłem zrobić z tym porządek. Kupiłem na jednej z pospolitej aukcji od użytkownika AUTO-WALD1 obudowę za nie całe 28 zł, ponieważ stara miała połamane zaczepy (na zdjęciu zaznaczone na żółto). Obudowa dobrej jakości, dobrze wykonana, pasuje bez problemu, dlatego polecam tego użytkownika. Kupiłem dodatkowo lakier akrylowy (Dupli Color Motip) w moim przypadku 21U (Morski-Peacock) bazowy oraz lakier bezbarwny tej samej firmy. Wystarczyło odtłuścić powierzchnię obudowy np. za pomocą benzyny do ekstrakcji. Nałożyłem trzy cienkie warstwy lakieru bazowego w odstępach około 15-20 min. Nie nakładajcie grubo bo zrobią się zacieki. Po całkowitym wyschnięciu farby bazowej nałożyłem lakier bezbarwny również cienkie warstwy. Demontaż obudowy jest pokazany na YT. Przy okazji można wyczyścić wnętrze lusterka sprawdzić przewody zasilające wkład lusterka (fotochromowe, podgrzewanie maty grzejnej wkładu) oraz nasmarować elementy silniczków do regulacji szkła. Poniżej prezentuję efekt mojej pracy.
  16. 1 punkt
    Udręka zakończona: nowe tablice - nowy ja nowe, czarne ramki leżą na siedzeniu do montażu Hamulce tylne właśnie się robią w warsztacie. Siła hamowania była nierówna o blisko 30%, trzeba sprawdzić zaciski i resztę. Przy okazji nowy płyn hamulcowy. Brak informacji kiedy był wymieniany, a skoro nikt nie pamięta to lepiej mieć nowy. Zbieżność to już tylko formalność Niestety dalej brak polskiego języka kompa. Ostatni warsztat z clipem poległ...
  17. 1 punkt
    Kolega czyta daty napisania postu, bo wątpię że ktoś przez 2 lata jeździ z taką usterką
  18. 1 punkt
    Słabe te wykresy. Nic nie widać nic nie wiadomo. Skaczą re kreski góra dół ale czy w ciągu jednej sekundy czy piętnastu to nikt nie wie. Czy to zabawy pedałem gazu na postoju czy na jedynce czy na piątce to nawet nie można się domyślać. Os pionowa bardzo mała więc jak tam coś odnieść. Dawaj parametry w tabelach w exelu. Tylko auto loguj jak się będzie turlalo już to zapinasz 5 lub 6 bieg i pedał gazu w podłogę i wtedy zapisuj dane. Tylko mi nie zapisz tych danych z 10 minut bo znowu będzie przewijania jak w papierze toaletowym.
  19. 1 punkt
    Wyświetlacz kilometrów zawsze się pali tylko nie podświetla. Odpięcie klemy na kilka minut dość często pomaga. Takie wieszanie się elektroniki.
  20. 1 punkt
    Miałem podobne przypadki, wyszło że już była bardzo słaba kondycja akumulatora. Po wymianie jak ręką odjął, może też być padnięty moduł CIM. Niech sprawdzą parametry akumulatora przyrządem, albo sam zobacz czy kwas jest już zamulony i czarny, można gruszką/strzykawką wyjąć.
  21. 1 punkt
    Tam jest listwa led. Jak umiesz wylutować i dać nowego leda o nie musisz.
  22. 1 punkt
    Jeśli byłaby to wina katalizatora, to na każdym biegu byłby problem. Mniejszy lub większy, ale byłby. Mój przypadek, gdzie diagnozowanie zajęło mi dobre pół dnia: W uturbionym silniku odbywałoby się to na podobnej zasadzie i moim zdaniem byłoby bardziej odczuwalne, ponieważ przepływ spalin przez wydech w dużo większym stopniu wpływa na osiągi z racji napędu turbosprężarki gazami.
  23. 1 punkt
    Opcja z trzymaniem wciśniętego przycisku w pilocie działa do momentu odpięcia akumulatora, potem trzeba ponownie uruchomić poprzez otwarcie szyby i trzymanie przycisku do momentu całkowitego otwarcia i "pyknięcia" i tak samo zamknąć.
  24. 1 punkt
    Proszę o informację kogoś kto ma car pass.Napisałem do salonu w Niemczech i otrzymałem odpowiedź: "The Radio Code is include in the Security Code. (no seperate Radio Code)". Czy to oznacza,że kod do radia jest taki sam jak Secutity Code czy po prostu jest on zawarty w Security Code.Czy może to ktoś sprawdzić i napisać jak faktycznie jest.Moje auto to ASTRA H 2007 rok.
  • Biuletyn

    Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi naszymi nowościami i informacjami?
    Zapisz się
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.