Skocz do zawartości

Ranking


Popularna zawartość

Zawartość, która uzyskała najwyższe oceny od 28.02.2020 uwzględniając wszystkie działy

  1. 3 punkty
    Problem rozwiązany na 4 gaze krzywy korbowod
  2. 2 punkty
    Super, dziękuję Ci bardzo za ten katalog, jest to bardzo dobra baza, co prawda na początku nie mogłem znaleźć, ale już wiem. Tu jest: https://opel.7zap.com/pl/car/u92/p/10/35-0/ Faktycznie ukryty w okolicach tak jakby pod zegarkiem na środku deski. Spróbuję się tamtędy dostać do niego, bo jeśli tędy nie dam rady, to rzeczywiście będę miał sporo pracy aby podejść z innej strony.
  3. 2 punkty
    Poniżej przedstawiam krok po kroku jak zamontować zasilanie do wideo rejestratora w Oplu Astra H, który włącza się tylko po zapłonie – po wyłączeniu zapłonu prąd jest odcinany. W celu montażu potrzebny jest: 1. Adapter 12V na 5V z wyjściem na USB (kupiłem przez internet koszt około 33,00 zł) 2. Przekaźnik wraz z gniazdem przekaźnika (koszt około 8 zł) 3. Kawałek kabla w celu przedłużenia kabli 4. Lutownica 5. Taśma izolacyjna i mocna taśma dwustronna 6. Klucz na torx (wielkości nie pamiętam) 7. Gniazdo bezpiecznika z przewodem – bezpiecznik 5A 8.Kabel USB z gniazdem na mini USB (osobiście kupiłem 3 metry za około 35 zł) Krok 1 Demontujemy pokrywkę pod hamulcem ręcznym. Po prawej i lewej stronie plastiku do lewarka zmiany biegów odkręcamy 2 torxy. Po odkręceniu możemy już ściągnąć obudowę dookoła lewarka. Delikatnie ją ciągniemy do siebie i na boki. Bez problemu powinna wyjść z zaczepów. Plastik przekręcamy na mieszku biegów na bok, tak aby nie przeszkadzał( nie trzeba demontować mieszka lewarka biegów) Krok 2 Po uporaniu się z osłoną odpinamy kostki z gniazda zapalniczki oraz podświetlenia i odkładamy na bok zapalniczkę. W tym momencie możemy wymienić żarówkę od podświetlenia zapalniczki, jeżeli jest przepalona. Krok 3 Możemy się brać teraz za lutowanie przewodów do gniazda przekaźnika w poniższy sposób: 1. Do gniazda 86 (plus) z przekaźnika dolutować kabel z bezpiecznikiem 5A, następnie dolutować do podświetlenia zapalniczki 12V – czarny cienki kabel pojedynczy w kostce. 2. Do gniazda 85 (masa) zlutować przewód wraz z przewodem koloru brązowego z gniazda zapalniczki. (Najlepiej sprawdzić dokładnie miernikiem który kolor to napięcie 12V) 3. Do gniazda 30 (plus) zlutować przewód wraz z przewodem koloru pomarańczowego z gniazda zapalniczki. 4. Do gniazda 87 zlutować przewód plus z adaptera w moim przypadku przewód koloru czerwonego. 5. Gniazdo 87a zaizolować. Oczywiście wszystkie zlutowane kable zabezpieczamy izolacją. Akumulatora nie odpinałem, jedynie zwarłem masę z plusem przez przypadek i przepaliło mi bezpiecznik zapalniczki. Po wymianie działało wszystko tak jak należy. Po podłączeniu powyższych kabli zostaje nam minus z adaptera. Osobiście przedłużyłem kabel od niego i podpiąłem masę do śruby, która trzyma lewarek zmiany biegów ( 4 śruby go trzymają) odkręciłem jedną ze śrub, dodałem 1 podkładkę i pomiędzy podkładki włożyłem i ścisnąłem przewód (można oczywiście założyć specjalną końcówkę, ja takiej nie miałem). To raczej najlepszy sposób aby znaleźć tam masę, a nie chciałem kolejnej podpinać pod gniazdo zapalniczki. Krok 4 Po zlutowaniu przewodów wpinamy przekaźnik do gniazda przekaźnika i za pomocą taśmy dwustronnej można przykleić adapter do plastiku w głąb deski rozdzielczej. Przewód USB idealnie wychodzi z drugiej strony od nóg pasażera (śmiało można tam włożyć rękę). Układamy przewody tak aby nie wciągnął ich drążek podczas zmiany biegów. Na tym etapie przed złożeniem osłon, można sobie sprawdzić czy wszystko działa tak jak należy. Po podłączeniu urządzenia i przekręceniu zapłonu powinien się już wideo rejestrator włączyć. Krok 5 Montujemy w odwrotnej kolejności wszystkie osłony, wkręcamy torxy i zamykamy pokrywę. Pociągnięcie przewodu USB do wideo rejestratora: Krok 1 Zdemontować schowek – po otwarciu schowka odkręcić 4 torxy, następnie przy wyjmowaniu odłączyć kostkę oświetlenia schowka. Krok 2 Zdemontować boczek poduszki powietrznej przy szybie. W tym celu podważyć z dwóch stron napis Airbag najlepiej czymś plastikowym aby nie porysować ( używałem narzędzi tapicerskich plastikowych). Na około 1 cm powinien się wysunąć. Następnie delikatnie podważyć od góry boki osłony słupka i odgiąć. Powinna bez problemu zejść, trzyma ją 2 lub 3 zaczepy. Krok 3 Czas pociągnąć kabel do urządzenia. Osobiście nie przepuszczałem kabla pod podsufitką, ponieważ miałem gruby kabel i podczas podważania podsufitki to się odkształcała i sobie darowałem. Przewód puściłem pod osłoną przeciwsłoneczną, w słupku, poniżej za uszczelką jest idealna szpara gdzie przeciągnąłem kabel. Nadmiar kabla schowałem pod schowkiem. Pozostaje tylko złożyć słupek i włożyć schowek.
  4. 1 punkt
    I jakie teraz daje podciśnienie.? Jak się zachowuje przepływka? Jakie parametry ma. Jak zachowuje się EGR. Co do błędów.
  5. 1 punkt
    A w katalogu nie znajdziesz? https://opel.7zap.com/pl/car/u92/
  6. 1 punkt
    Sytuacja opanowana, silnik odpala ciśnienie książkowe 3,6 bara. Wystarczyło wspomniany regulator potraktować sprężonym powietrzem ok 4 bary i po złożeniu jak ręką odjął. Autodata tym razem się przydała. Dzięki za link do katalogu. Przyda się w przyszłości.
  7. 1 punkt
    sam goly slupek bedzie ok, skrzynia ma inne rzelozenia wiec nie polecam bo nie rozbujasz go ponad 100 kilka km/h czyzby pasek sie skonczyl? mozna by po kombinowac z wtryskami i turbina robiac mapke pod sensne osiagi mosowanie w sensie lapy musza byc z vana, z laguny nie podejda o ile dobrze pamietam
  8. 1 punkt
    Po wizycie u elektryka okazało się, że winna jest kostka z lewej strony kierownicy. Awaria usunięta.
  9. 1 punkt
    Wygląda na to że sam trochę naprawiłeś ale też i hamulce się ułożyły.
  10. 1 punkt
    Zdemontuj ponownie zaciski i sprawdź czy się wysuwają tłoczki
  11. 1 punkt
    Pierwsze co robisz po włożeniu klocków nowych w zacisk, to pompujesz kilka razy pedał hamulca, tak aby tłoczek dopasował się do klocków i nie było żadnego luzu/latania na prowadnicach. Nawet tak powinieneś zrobić z hamulcem ręcznym tak aby mechanizm się odpowiednio ustawił, zanim założysz klocek to powinno być wszystko oczyszczone tak aby swobodnie pracowały. Coś mi się wydaje, że odkręciłeś odpowietrznik aby wcisnąć tłoczek.. Pamiętaj jeśli wymieniasz na tylnej osi klocki i w tłoczku są dwa walcowate wycięcia to na 99% są wkręcane i mają prawy albo lewy gwint. Mogłeś uszkodzić ten gwint co pracuje na nim tłoczek i może on pływać zamiast sztywno stać w miejscu. Chociaż wróć bo sam płyn powinien trzymać tłoczek na miejscu...
  12. 1 punkt
    Kombinuj, Adam da ci gotowy link, a mapy nie pójdą, to będziesz psy na nim wieszał. A tak, jak sam kilka zassasz, to będziesz piesy wieszał na sobie
  13. 1 punkt
    Pojeżdzisz trochę i się powinno ułożyć. Najlepiej depnij kilka razu do zablokowania kół . Szybciej się tłoczki ułożą.
  14. 1 punkt
    Jeśli zrobiłeś dokładnie tak jak to opisałeś, to już możesz spodziewać się problemów. Ubezpieczyciele lubią kwestionować zasadność roszczenia poszkodowanego w przypadkach, gdy nie ma świadków, lub nie można jednoznacznie potwierdzić okoliczności zdarzenia. W takich sytuacjach na miejsce wzywa się policję - oni sporządzają notatkę, robią dokumentację fotograficzną uszkodzeń auta i owej dziury, wskazują przy tym na istnienie, lub brak właściwego oznakowania. Ponadto policja zwykle jest w posiadaniu informacji, czy ta dziura spowodowała już powstanie szkód w innych pojazdach i czy istnienie owej dziury zostało zgłoszone zarządcy drogi. Dochodzenie roszczeń od zarządcy drogi, lub jego ubezpieczyciela jest bowiem możliwe wyłącznie w przypadkach wykazania winy, polegającej na braku właściwego oznakowania, lub zaniechania zabezpieczenia uszkodzonej nawierzchni. Stąd wniosek, że zarządca lub jego ubezpieczyciel odpowiada materialnie za powstałe szkody tylko w przypadku, gdy został powiadomiony o uszkodzeniu drogi, a pomimo tego zignorowano zagrożenie i nie podjęto żadnych czynności, aby zapobiec powstaniu szkody. Co prawda bez udziału policji jest możliwe uzyskanie odszkodowania, ale - jak już wspomniałem na wstępie - należy spodziewać się problemów. Do zgłoszenia szkody niezbędna będzie dokumentacja fotograficzna uszkodzonego koła (opona i felga), szkic sytuacyjny miejsca zdarzenia z naniesionymi znakami drogowymi (w tym ograniczenie prędkości) i lokalizacją uszkodzonej nawierzchni, oraz dokumentacja fotograficzna dziury z podaniem jej wymiarów i głębokości. Wskazane jest także dołączenie fotki, lub informacji z jakiej odległości kierujący ma możliwość zobaczyć ową dziurę i czy możliwe jest bezpieczne zatrzymanie pojazdu, lub ominięcie po jej zauważeniu. Powodzenia.
  15. 1 punkt
    Za to jak w mojej okolicy nie widywało się takich aut i ludzie pytali co to za wersja zafiry nie wierząc że to nie zafira a naprawdę sintra i że coś takiego istniało i istnieje jeszcze to teraz nie ma tygodnia żebym nie minął się z transsportem, venturą że o innych sintrach nie wspomnę. Autka na wymarciu, jednak jeszcze w użyciu. Z zamiłowania inwestuje w swoje 3.0 tym bardziej że za niedługo to naprawdę może być rzadki okaz.
  16. 1 punkt
    Jeśli masz tam 2.0TDI to problemy mogą być, a tak serio w 2.0DTI przydałoby się zrobić diagnozę Opcom/Tech. Sprawdzić kondycję akumulatora, rozrusznika. Może już kulać pompa paliwa PSG16 VP44 bolączka tego silnika albo wtryski.
  17. 1 punkt
    Witam, przyczyną gaśnięcia na zimnym....była obudowa filtra paliwa, a raczej jego nieszczelność, oraz nadtopione grzałki, połączone razem z nim. Koszt ASO 400ZŁ. teraz od miesiąca chodzi wyśmienicie....323tyś przebiegu.
  18. 1 punkt
    Dziękuję wszystkim za rady,zrobiłem dziś tak uciąłem kabel i ten pogryziony kawałek wywaliłem a wstawiłem 2cm drucika takiego samego i to zaizolowałem.Choć wiadomo lepiej miejsca łączenia było by polutować ale nie miałem takiej możliwości. Samą wtyczkę wymoczyłem w benzynie extrakcyjnej i dałem pod gumową uszczelkę dwie cieniutkie uszczelki niestety nie miedziane. Jak narazie nic nie cieknie nie sączy.
  19. 1 punkt
    Wyregulowałem. Do tematu chciałem dodać, że regulacja jest na zasadzie "śruby rzymskiej". Są lewe i prawe obroty nakrętek kontrujących.
  20. 1 punkt
    A może to tez dwumas. My się domyślamy a kolega sprawdza naszą cierpliwość.
  21. 1 punkt
    Jedynie wjechać na kanał i jedynka ze wstecznym na zmianie, delikatnie i gwałtownie. Stukać może w skrzyni, ale może to być poduszka skrzyni tylna bliżej kierowcy albo łączniki stabilizatora, ja taki przypadek z łącznikami i z poduszką mam za sobą. Nawet może być to sworzeń na wahaczu bądź wyrobiona tuleja. Po sprawdzeniu podaj na forum co było przyczyną bo nie kończenie zaczętego tematu będzie skutkowało z brakiem odpowiedzi na inne posty
  22. 1 punkt
    Możliwe że łożysko oporowe się kończy. Piszesz że coś takiego dzieje się po dłuższym postoju - może to być coś związane z układem hamulcowym - ranty, korozja na tarczach czy bębnach. Dość często słychać coś takiego przy starcie i po chwili przechodzi. Ja bym to sprawdził u mechanika.
  23. 1 punkt
    bez parametrow obciazeniowych silnika to wrozenie z fusow, nie wiem czego oczekujesz od forum
  24. 1 punkt
    Tak. Poczytaj o przekłamaniach obrotomierzy w tym liczniku.
  25. 1 punkt
    W życiu wielu osób przychodzi czas na kupno pierwszego samochodu, lecz po pewnym czasie stajemy przed wyborem czy sprzedać nasze auto, czy lepiej je zezłomować. Wszystko zależy od tego w jakim jest stanie, ponieważ jeśli nadal prezentuje się całkiem dobrze, to sprzedaż starego samochodu jest tylko prostą formalnością. Sprzedaż samochodu w skupie aut Skup aut za gotówkę jest jednym z najpopularniejszych i najszybszych sposobów na sprzedaż starego samochodu. Firmy takie jak Skup aut Filar możemy znaleźć w praktycznie każdym mieście. Na miejscu pracownik bezpłatnie wyceni nasz samochód i zaproponuje korzystną cenę. Podczas transakcji podpiszemy umowę kupna-sprzedaży, a gotówkę otrzymamy do ręki. W przypadku skupów aut nie musimy martwić się stanem technicznym, czy wizualnym pojazdu, ponieważ wiele z nich przyjmuje nawet auta powypadkowe. Sprzedaż samochodu w skupie aut jest więc bardzo dobrym rozwiązaniem, jeżeli nasz pojazd już wiele przeszedł, ponieważ prawdopodobieństwo, że sami znajdziemy osobę zainteresowana jego kupnem jest stosunkowo niewielkie. Nielegalna sprzedaż samochodu Co jednak zrobić w momencie, kiedy wartość samochodu jest tak niska, że jego sprzedaż już nie wchodzi w grę? Wiele osób decyduje się na ryzyko i pozbywa się auta w sposób niezgodny z prawem oraz wymogami dotyczącymi ochrony środowiska. Potajemne rozwiązanie sprawy wiąże się z tym, że możemy nabawić się poważnych kłopotów. Jest wiele potwierdzonych przypadków, w których używano starych aut do kradzieży czy innych czynów, przynoszących kłopoty ich wcześniejszym właścicielom. Co więcej, jeśli auto nigdy nie zostało wyrejestrowane, nasze nazwisko będzie figurować w bazie danych. To duża komplikacja w momencie, kiedy nie zapłacimy choćby za OC, a kary za takie przewinienia są bardzo wysokie. To samo dotyczy demontażu na własną rękę. Jest to złamanie prawa, ponieważ i tak czy tak będziemy musieli sporządzić umowę sprzedaży starego samochodu, aby uniknąć płacenia OC, a także żeby go wyrejestrować. Porównując konsekwencje w stosunku do zysków jest to najmniej opłacalne przedsięwzięcie. Warto uniknąć takich sytuacji i działać zgodnie z przepisami. Złomowanie starego auta Kiedy jesteśmy przekonani, że sprzedaż starego samochodu jest kompletnie nieopłacalna, warto skorzystać z innego sposobu. To zwykłe złomowanie go w stacji demontażu pojazdów. To co wyróżnia tego typu miejsce to fakt, że najmniej zużyte części sprzedawane są na tzw. rynku wtórnym. To generuje osobny przychód, z którego stacje demontażu mogą funkcjonować. Niewykorzystane podzespoły pojazdu są niszczone w zgodzie ze wszystkimi obowiązującymi przepisami. Stacje Demontażu Pojazdu są ciekawą opcją, ponieważ w momencie oddania im pojazdu dostaniemy za niego pieniądze w gotówce. Faktem jest niska kwota za nasze auto, ponieważ przedział cenowy obejmuje od 300 do 600 złotych za pojazd, a ostateczna kwota zależy przede wszystkim od masy samochodu. Zwykle musi mieć co najmniej 90% stanu faktycznego, który widnieje w dowodzie rejestracyjnym. W dobie internetu oraz dostępnych kalkulatorów sami możemy mniej więcej obliczyć orientacyjną kwotę, którą możemy otrzymać za nasze auto. Jeżeli posiadamy pojazd, który pomimo wieku zachował unikalność zdarza się, że dostaniemy za niego większą sumę niż widnieje to w standardowych przedziałach kwotowych. Dojazd po zepsuty samochód Co zrobić w momencie, kiedy dopadła nas awaria, która nie pozwala na dojazd do stacji demontażu? Zazwyczaj możemy skorzystać z oferowanego przez nie transportu samochodu, niemniej koszt usługi zostanie odliczony od ostatecznej kwoty do wypłaty. Warto zabrać ze sobą wymagane dokumenty, do których należy karta pojazdu, dowód rejestracyjny, tablice, umowa kupna - sprzedaży oraz numer VIN. Stacja po złomowaniu wystawi nam oświadczenie, z którym musimy udać się do wydziału komunikacyjnego.
  26. 1 punkt
    Jeżeli olej jest w środku wtyczki to może robić cuda z danymi do komputera. Więc podstawa to jeżeli czujnik nowy i nie przecieka , to umyć wtyczkę z zewnątrz i wewnątrz i cieszyć się z jazdy . Obserwując co jakiś czas czy nowy czujnik nie cieknie.
  27. 1 punkt
    Jeśli czujnik działa to ten olej niczemu nie przeszkadza. Zaizoluj kabelek i nie przejmuj się wtyczką.
  28. 1 punkt
    Konsekwentne, dokładne i regularne sporządzanie wykresówek oraz analizowanie danych z kart kierowców wymaga wysiłku i wypracowania dobrego nawyku w pracownikach, odpowiedzialnych za to zadanie. Rozliczenie czasu wykonywanych zadań kierowców jest zadaniem dość czasochłonnym, w których chwila nieuwagi może sprawić kłopoty skutkujące błędami. To wszystko ma wpływ na jakość efektywności firmy, a tym samym na wysokości jej zysków. Jak zatem kontrolować czas pracy kierowców? Ten artykuł postara się odpowiedzieć na to pytanie. Co dokładnie obejmuje czas pracy kierowcy? Do czasu pracy kierowcy zalicza się wszystko, co związane jest z zadaniem wykonania przewozu – m.in. prowadzenie pojazdu, kontrola nad załadunkiem i wyładunkiem towaru, załadowywanie i wyładowywanie towaru, nadzór oraz pomoc osobom wsiadającym i wysiadającym, czynności spedycyjne, prace związane z pojazdem w trakcie transportu (tankowanie, wymiana żarówki), czas na formalności administracyjne czy w końcu prace polegające na utrzymaniu pojazdu w czystości. Warto pamiętać o tym, że piętnastominutowa przerwa na spożycie posiłku (którą pracodawca zobowiązany jest wprowadzić, jeśli kierowca pracuje przynajmniej 6h/dobę) również wlicza się do czasu pracy. Także czas poświęcony na szkolenie BHP kierowcy to czas jego pracy. Co jednak w przypadku losowego wypadku, którego skutkiem jest opóźnienie transportu? Okres niezawinionego przez kierowcę przestoju (zator drogowy, problemy atmosferyczne, kontrola drogowa) również zalicza się do czasu pracy. Ewidencja czasu pracy a GPS Bardzo często zdarza się, że właściciele dużych flot mają ten sam problem, obniżający ich potencjalne zyski – duże koszty eksploatacji, obowiązek wypłacenia wielu płatnych nadgodzin czy wysokie koszty związane z wydatkami na paliwo. Jak sobie poradzić z tymi problemami? Odpowiedź jest prosta – zainstalować w samochodach system GPS, monitorujący pracę kierowców i połączony bezpośrednio z terminalem komunikacyjnym. Takie rozwiązanie pozwala na kontrolowanie zarówno trasy, jak i aktualnej pozycji danego kierowcy z pełną rejestracją czasu jego pracy. Warto pomyśleć również o systemie gratyfikującym tych pracowników, którzy wykażą się najbardziej ekonomiczną jazdą lub największą liczbą obsłużonych klientów. Profesjonalną analizę czasu pracy kierowców warto zlecić firmie OCRK. Więcej informacji można uzyskać na stronie www.ocrk.pl. Eurowiniety Eurowinieta to europejski system poboru opłat drogowych, do którego aktualnie należą: Holandia, Luksemburg, Szwecja oraz Dania. Jaka jest cena usługi? Im więcej spalin pojazd emituje i im większą ma masę całkowitą, tym droższa będzie dla niego eurowinieta. Ta zasada obowiązuje jednak tylko w wypadku zakupu winiety na więcej niż jedną dobę. Taryfa dzienna kosztuje 12euro, bez względu na wielkość pojazdu i stopień emisji spalin. Eurowinietę najwygodniej jest zakupić przez internet, w formie elektronicznej. Więcej przydatnych informacji na ten temat można uzyskać z innej publikacji: Co musisz wiedzieć o eurowinietach? Do czego służy i ile kosztuje. Montaż systemu nadzorującego pracę kierowców i analiza ich czasu wykonana przez profesjonalną firmę to z pewnością dobre decyzje.
  29. 1 punkt
    Widać korek spustowy z chłodnicy to duża szansa że albo korkiem albo sama chłodnicą.
  30. 1 punkt
    Na bank cieknie chlodnica tez to przerabiałem po wymianie wyciekow brak.Najwiecej mi ciekło przy ujemnych temperaturach metal i tworzywo sie kurcza.
  31. 1 punkt
    To może być wszystko. Pompa wody, obudowa termostatu, wąż, chłodnica. Zrobienie zdjęcia łapy chłodnicy, czyli najniższego punktu, na którym zbiera się chłodziwo, nie mówi kompletnie nic.
  32. 1 punkt
    Rozwiązany - zapchany odpływ częste w oplach w insigni 3 letniej problem tez istnieje ale woda zbiera się w drzwiach- brud zapycha odpływ w sumie to w każdym aucie spotykane Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  33. 1 punkt
    Skoro na pytanie: Odpowiedź jest: To z całą pewnością mogę stwierdzić, że coś jest popsute.
  34. 1 punkt
    Po podłączeniu komputerka wyszedł błąd przekaźnika świec żarowych . Po usunięciu usterki było ok. Dodatkowo wymieniłem filtr paliwa i jest wszystko ok
  35. 1 punkt
    Ok poprawiłem. Nie ten przegub wkleiłem.
  36. 1 punkt
    W tej wersji lecą tylko strony z .uk, może to jakaś wersja specjalnie na Anglię. Tu masz stonkę po naszemu: https://autokult.pl/26402,nowy-opel-astra-k-1-6-cdti-test-opinie-spalanie-cena,all Wracaj szybko i buduj dom Pozdrowienia dla mordeczek za granicą
  37. 1 punkt
    Nie - ten model tak nie ma - jak dbasz tak masz. W dużej mierze stan pojazdu zależy od jego prawidłowego serwisowania - czyli wymiana płynów eksploatacyjnych jak zaleca producent autka - dotyczy to też płynu hamulcowego - nie tylko oleje, płyn chłodniczy czy filtry. Skoro koło było tak gorące to już pewnie i tarcza do wyrzucenia. Zacisk do rozbiórki i regeneracji - lub wymiana na nowy - jak płyn hamulcowy fabryczny to do wymiany z przepłukaniem układu. Ale też przyjrzał bym się przewodom elastycznym oraz mocowaniu zacisku, ślizgów i jarzma. Serwis hamulca to nie tylko wymiana klocków i tarcz ale też czyszczenie siedziska klocka itp. Na all.. można kupić części z wysyłką za granice. Skoro świeci się check engine - to trzeba sprawdzić dlaczego - bo za chwile napiszesz że wypaliło mi LPG zawory czy tłoki. Instalacją LPG też należy się czasem zająć, wymienić filtry sprawdzić prawidłowe ustawienia itp. Ale to jest moje zdanie Ty do tego możesz podchodzić inaczej.
  38. 1 punkt
    Witam, Moje kochane wozidełko do wzięcia. Auto można powiedzieć po Januszowemu "igła" - nie ma się o co uczepić. Produkcja: wrzesień 2014 - rok modelowy 2015, po lifcie (klamki, kilka elementów wnętrza, felgi itp) Silnik: 1,4 Turbo 140kM, skrzynia manualna 6 biegów Pierwsza rejestracja: listopad 2014r. BEZWYPADKOWY Salonowe (kupione w Salonie Kanclerz), jestem pierwszym właścicielem, przebieg niespełna 79.000km, pełna historia serwisowa, absolutnie każdy element blacharski w fabrycznym lakierze, bardzo bogate wyposażenie (Cosmo + pakiety), 2 komplety kół z czujnikami ciśnienia: zima - stalowe 16", lato aluminiowe 18", instalacja LPG bardzo wysokiej klasy i najnowszej generacji - automatycznie koryguje skład mieszanki na LPG (podłączona do szyny CAN samochodu), hak holowniczy, światła dzienne LED. Z ciekawszych elementów wyposażenia: - światła ksenonowe AFL (skrętne) z doświetlaniem zakrętów - czujnik zmierzchu - czujnik deszczu - LPG - fabryczny alarm + dodatkowe zabezpieczenie antykradzieżowe - system wykrywania kolizji - kamera do czytania znaków drogowych - tempomat + ogranicznik prędkości - tapicerka beżowa półskóra - czujniki parkowania tył + przód + tylna kamera cofania - 2-strefowa automatyczna klimatyzacja - radio z dużym wyświetlaczem + zestawem głośnomówiącym bluetooth Auto wręcz przesadną ilość razy było sprawdzane na podnośniku - jako mechanik ASO Opel miałem taką możliwość. Każda duperela była natychmiast niwelowana. Na dzień dzisiejszy nie ma się o co przyczepić. Zgadzam się na wizytę w ASO czy stacji diagnostycznej - jeśli cokolwiek nie pokrywa się z tym, co opisuję, zwracam koszty sprawdzenia samochodu. Cena jest górną granicą wywoławczych z tego rocznika i wynosi 56.000zł do drobnej negocjacji lub 55.000zł bez możliwości negocjacji - jak kto woli. Jeśli kupujący nie będzie próbował "na chama" negocjować ceny, dodam gratis dwa BARDZO wartościowe elementy wyposażenia - niemałej wartości Uwaga: handlarzom i Januszom handlu chcącym kupić za pół ceny dziękuję - nie interesują mnie dupozawracacze. Nie pasuje cena - ok, kup "igłę od niemca co płakał jak sprzedawał" - na pewno będzie taniej. Szanujmy swój czas. Pozdrawiam i polecam auto, jest naprawdę fantastyczne.
  39. 1 punkt
    Ludzie, opamiętajcie sie... Zawsze będą twarde, bo układ chłodzenia jest ciśnieniowy. Podczas normalnej pracy panuje tam ok. 1,4 bara więc węże muszą być twarde. Kwestia doświadczenia przy diagnozowaniu pozwoli ocenić, czy są twarde jak należy czy jest coś nie halo. Weź sobie zobacz ostrzeżenie na korku. WARNING! Never open hot UWAGA Nigdy nie otwierać na gorącym Jest to normalne zjawisko w kazdym aucie. W układzie jest ciśnienie, rozszczelniasz, wywala. Czytaj dokładnie i ze zrozumieniem... Napisz mu jeszcze że ma silnik do wymiany. Litości ludzie, przestańcie panikować. Jeśli nie wiecie czegoś, to poczytajcie albo sprawdźcie u kogoś a potem dopiero panikujcie. Jakby w układzie nie było cisnienia żadnego czyli węże flaki, to silnik by sie ugotował jeszcze przed otwarciem termostatu - a14net, a16/18xer mają termostaty 106*C i MUSI być w układzie cisnienie. Z lekcji fizyki sobie przypomnijcie, że temperatura wrzenia zależy od ciśnienia. Na Mount Everest woda wrze w temperaturze 72-73*C io dlatego tu podnosi się w układzie cisnienie, żeby wrzenie miało miejsce >110-115*C.
  40. 1 punkt
    Akumulator jest ważnym elementem samochodu, który ma określony okres trwałości. Planując wymianę tego urządzenia warto zwrócić uwagę na produkty polskiego producenta. Firma Volt jest znaną marką akumulatorów działającą na rynku w 2012 roku, która stale poszerza swoją ofertę o nowoczesne produkty. Produkcja akumulatorów Volt obejmuje baterie do samochodów osobowych, ciężarowych, maszyn rolniczych, ciągników, łodzi i kamperów. Hurtownia akumulatorów AKBA zajmuje się dystrybucją tych akumulatorów, dlatego zakupu mogą dokonać zarówno osoby prywatne i firmy. Czym charakteryzują się akumulatory Volt? Akumulatory Volt Batterien stanowią klasyczny przykład racjonalnego wykorzystania nowoczesnych technologii i charakteryzują się optymalnym stosunkiem rozsądnej ceny i wysokiej jakości. Na podstawie charakterystyki zużycia energii przez samochody, zostały zaprojektowane, aby zapewnić niezawodność działania. Głównymi cechami, którymi wyróżniają się akumulatory Volt jest bezawaryjność, możliwość długiego użytkowania. Producent udziela gwarancji na 2 lub 3 lata mając świadomość niezawodności swoich produktów. Te urządzenia są produkowane przy zastosowaniu wszelkich norm związanych z ochroną środowiska, poza tym uzyskały konieczne atesty. Bardzo istotną cechą przemawiającą, za jakością tych urządzeń, jest bezobsługowość podczas ich użytkowania oraz zastosowanie systemów przeciwwybuchowych. Każdy właściciel samochodu może wybrać model odpowiedni do swojego pojazdu, bez względu na to czy będzie jeździł nim tylko po mieście czy auto będzie pracowało w trudnych warunkach. Modele akumulatorów Volt sprzedawane w hurtowni AKBA Akumulatory Volt występują w wielu modelach i spełniają różne zadania: Akumulatory VOLT PROfessional Akumulatory VOLT Agro Akumulatory VOLT Marine Akumulatory VOLT Energy Dual Akumulatory VOLT High Performance Akumulatory VOLT Silver Premium Akumulatory VOLT EFB Akumulatory VOLT Truck HD. Akumulatory VOLT PROfessional dostępne w hurtowni Akba Poszukując akumulatora do jazdy samochodem w ekstremalnych warunkach model akumulatora Volt PROfessional będzie optymalnym wyborem. Te urządzenia zapewniają rozruch silnika nawet w bardzo niskich temperaturach i mogą być użytkowane w pojazdach wymagających dużego poboru mocy rozruchowej. W tym typie baterii zastosowano technologię Ca/Ca, co razem z pozostałymi cechami powoduje spełnienie wszystkich norm i standardów branży motoryzacyjnej. Akumulatory VOLT PROfessional posiadają zabezpieczenia przeciwwyciekowe, gwarantując bezpieczną pracę bez awarii w przypadku nawet dużych przechyłów. Urządzenia wyróżniają się stopami ołowiu, które posiadają lepszą odporność na korozję i wyposażeniu w praktyczny wskaźnik stanu naładowania baterii. Bardzo ważną dla wielu kierowców informacją, jest przystosowanie akumulatorów Volt do systemów Start Stop, które zmniejszają emisję spalin do atmosfery (do 10%), przy ograniczeniu zużycia paliwa w samochodzie do 15%. Głównymi walorami akumulatorów VOLT PROfessional jest zastosowanie: Technologii wapniowa Ca/Ca, która gwarantuje dłuższy okres działania bez doładowywania i utraty parametrów. Maksymalna efektywność pracy dla bardzo dużych wymagań do 10 000 rozruchów silnika Gwarancja użytkowania urządzenia w warunkach ekstremalnych temperatur Wysoki i stabilny prąd rozruchu przez cały czas użytkowania Niska zdolność rozładowania. Akumulatory Volt EFB w ofercie dystrybutora Akba Kierowcy, który potrzebują baterii rozruchowej z system Start-Stop, mogą wyposażyć swój samochód w akumulator Volt EFB. Jest to doskonałe rozwiązanie w przypadku posiadania w pojeździe dużej liczny urządzeń pobierających prąd. Ten model wyróżnia się: Dodatkiem węglowym posiadającym znaczenie w przypadku działania elektrod Elektrody dodatnie mają oryginalną konsystencję masy czynnej i dodatek membrany semi-syntetycznej Wysoki poziom bezpieczeństwa bez względu na rodzaj pokonywanych terenów oraz ich długości Wysoka stabilność i hermetyczność. Baterie z serii EFB wyposażono we wkładki, które chronią akumulator przed wybuchem. Akumulatory Volt Truck HD do zakupu w hurtowni Akba Akumulatory Volt Truck HD zostały wyprodukowane dla samochodów oraz maszyn, które muszą pracować w ciężkich warunkach pogodowych. Dlatego poszukując baterii do funkcjonowania przy dużej eksploatacji można wybrać ten produkt.Ten model wyposażono w wydajne podzespoły, dzięki czemu osiągnięto sprawny rozruch silnika w przypadku wystąpienia niskich temperatur. Ponadto akumulatory Volt Truck HD gwarantują do 10 tysięcy rozruchów silnika, w każdych warunkach środowiskowych.To, co wyróżnia baterię to wydłużona żywotność i niska zdolność rozładowań a także przechowywanie bez potrzeby systematycznego doładowywania. Urządzenie nie traci ważnych parametrów technicznych w okresie zimy i długiego czasu przechowywania.
  41. 1 punkt
  42. 1 punkt
  • Biuletyn

    Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi naszymi nowościami i informacjami?
    Zapisz się
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.