Skocz do zawartości

Ranking


Popularna zawartość

Zawartość, która uzyskała najwyższe oceny od 16.08.2019 uwzględniając wszystkie działy

  1. 1 punkt
    Witam.Oddalem auto do mechanika który to robił. Uszczelnial czujnik położenia walka rozrządu i położył nowy silikon.Zobazymy czy już po kłopocie. Narazie zrobiłem 100km i jest ok
  2. 1 punkt
    Żaden producent nie robi całego zestawu. Zawsze jest to zbieranina. Kup pasek contiego pompę hepu a najlepiej dolza rolki ina i masz najlepszy zestaw jaki może być. Takich rozrządowa do leciwego tdi vp to już narobiłem w setkach choć dawno już nie robiłem vp bo raczej pd lub cr. Paski contiego potrafią wysmigac nawet podwójny interwał. Pompy dolz nie do zabicia. Z kraftami i takimi rzeczami to daj sobie spokój. SKF się spodlil strasznie i w pompach wodnych i w piastach też.
  3. 1 punkt
    Choćby tu - szukaj po VIN - https://opel.7zap.com/pl/car/
  4. 1 punkt
    https://forum.opel24.com/topic/67593-czyszczenie-szczelin-dachowych-pod-relingami/
  5. 1 punkt
    Temat z przed czterech lat i od tego czasu nie byłem na forum, więc masz mega fuksa, że chciałem sobie zobaczyć moje posty na tym forum. W temacie jak dobrze pamiętam winna była przepływka. Zakupiłem używaną, która pochodziła rok czy dwa. Następnie nową magneti morelli, która chodzi do dziś.
  6. 1 punkt
    Odpiąc wtyczkę od sterownika silnika i sprawdzić który przewód jest który .
  7. 1 punkt
    Wrzuć jeszcze zdjęcia tłoków dla potomnych
  8. 1 punkt
    Hej. Problem rozwiązany , ale nie wiem czy Cię pocieszę. Generalnie problemem były tłoki i pierścienie. Okazało się , że ścianki na tłokach , w tych rowkach gdzie wchodzą pierścienie ulegają wypaleniu , bądź uszkodzeniu i przedostaje się olej - generalnie są dość spore ubytki tych tłoków , przynajmniej tak było u mnie. Ja wymieniłem tłoki i pierścienie i problem załatwiony. W zdiagnozowaniu pomógł mi kolega z forum opla w Niemczech , który pracuje w serwisie i od razu wrzucił co należy zrobić aby się pozbyć problemu - stwierdził , że problem generalnie znany w serwisach Opla - stwierdził , że są auta w których to występuje nawet z przebiegami grubo poniżej 100000 km przebiegu. Problemem podobno jest jakość wykonania tłoków , tak twierdzi.
  9. 1 punkt
    Kody błędów przydadzą się, przekaźnik odpowiada za odpowiednie załączanie dodatkowego osprzętu elektrycznego np. przekaźnik świateł/kierunkowskazów, przekaźnik rozrusznika/pompy paliwa, jest kilka sztuk takich przekaźników w aucie, to wszystko za sprawą sterowania poszczególnymi systemami elektrycznymi, które są uruchamiana z pozycji kierowcy. Jest taka skrzyneczka z bezpiecznikami i przekaźnikami pod maską i warto sprawdzić czy nie dostała się tam woda czy zrobiło jakieś zwarcie czy zimny lut na połączeniach kabli/ścieżek. Czy przypadkiem auto nie wpadło w jakąś dużą kałuże?
  10. 1 punkt
    I zmień mechaników przede wszystkim. Na bank są jakieś błędy do odczytu.
  11. 1 punkt
    Tytuł tematu daj jakiś sensowny bo będzie zaraz akcja. Jakiś problem z CIMem chyba masz.
  12. 1 punkt
    http://www.arkades.pl/wymiana-czyszczenie-czujnika-temperatury-zewnetrznej-opel/ a tu już konkretniej https://dixi-car.pl/pytanie-corsa-d-komputer-pokladowy.htm
  13. 1 punkt
    Auta się nie chipuje na daną moc. Podnosi się parametry jak doładowanie powietrza i paliwo i ile wyjdzie tyle wyjdzie. Byle z glowa Osobiście bym turbo wymienił i dał od golfa 130 lub passata 130 konnego. Wtedy robić na ile wydadzą wtryski, moze 140-150 km
  14. 1 punkt
    Jakbyś do Puław miał blisko, to kontakt bym dał.
  15. 1 punkt
    Zajrzyj do niego za miesiąc, tak profilaktycznie, bo może któreś kółko go rwie.
  16. 1 punkt
    Mi to bardziej wygląda na problem z przebiciem w wiązce. Błąd P1405 u ciebie za mocne napięcie. Wiec to może wskazywać na jakieś przebicie. Sprawdził bym przewody Przedzwonić od EGR do sterownika. Wtyk EGR zapłon włączony , wtyczka wypięta -pin D do masy powinno być 4.8-5,2 V Pin C do masy powinno być poniżej 0.3 V Ale nawet po zgaszeniu silnika napięcie nie powinno spadać do 12.2 V Podczas odpalania miałeś 9.7 V A to świadczy że masz aku do doładowania lub wymiany. Albo przekłamania na Opcomie. Więc warto sprawdzić na samym aku . podczas rozruchu. Podczas odpalania nie powinno być spadku poniżej 10.5 V
  17. 1 punkt
    Podejrzewam, że nawet na sprawnym Egr po wymuszeniu testu by zgasło auto. Ma swój zakres pracy zależnie od dodania gazu i obciążenia silnika. Ja zrobiłem zaślepkę i nie używałem żadnego emulatora ani nic nie dawałem do wy programowania i auto odzyskało wigor. Praca silnika cz.1 przed zaślepieniem cz. 2 po zaślepieniu EGR.
  18. 1 punkt
    Więc pisałem abyś sprawdził Opcomem EGR i Mapsensor. EGR swoje a Map może też robić zamieszanie.
  19. 1 punkt
    Zatkaj ten EGR, jak masz kawałek blaszki wiertarkę i szlifierkę/nożyce do blachy to zrobisz sobie sam w 15min. Chciałem wrzucić filmik na YT przed i po zatkaniu EGR jak pracuje, ale po konwersacji tak tnie, jakby żelazkiem nagrywał.
  20. 1 punkt
    A po stronie pasażera jest pasek osprzętu właśnie. Może siadła poduszka silnika, może kompresor klimy hałasuje, może alternator. Najlepiej by było zdjąć pasek i zobaczyć bez paska.
  21. 1 punkt
    Juz sie uporalem. Ktos przecholowal z regulacja i sruba spadla z gwintu dlatego regulacja nie dawala efektu. Wystarczylo odkrecic lampę i naprowadzic gwint regulacyjny
  22. 1 punkt
    A pod maskę zajrzałeś? Obadaj, czy pasek osprzętu nie zaczepia o coś. I filmik wstaw na YT i daj link.
  23. 1 punkt
    Cześć, udało się rozwiązać problem. Wymieniłem zgodnie z zaleceniami rezystor, ale i to nie pomogło. Zdecydowałem się zaprowadził auto do elektryka i on w miejsce kostki odpowiadającej za wentylator (była sprawna) umieścił kabelek z wpięciami w poszczególne piny. Pomogło i działa. Temat do zamknięcia.
  24. 1 punkt
    Trzeba tą blokadę wysunąć.
  25. 1 punkt
    Tak moduł od sterowania tego chłodzenia jest za zderzakiem na dole po lewej stronie. Awaria tego układu to w większości przypadków praca wiatraków na pół gwizdka by silnik się nie przegrzał.
  26. 1 punkt
    To co zaznaczyłeś kółeczkiem, to elektrycznie sterowanie chłodzenia silnika Ja mam astre z silnikiem 1.7 i jeżdżę głównie po mieście, jeszcze ani razu nie słyszałem pracy wentylatora, a temperatura zazwyczaj dochodzi do 90 stopni i potem już koniec, tak samo jak u autora. W poprzedniej astrze miałem latem temp. przekraczającą 90 stopni, wiatrak non stop działał, nawet przy temperaturach 25 stopni na dworze. Polecam przepłukać układ chłodzenia, np. wodą destylowaną lub zwykła wodę, zagrzać, spuścić, zalać, spuścić, zalać świeży płyn. Na pompę również stawiam, nie wiem jak w tym silniku, ale jesli nie pracuje na rozrządzie, to koniecznie trzeba ją sprawdzić lub wymienić.
  27. 1 punkt
    Pisałem że nie zamknięty EGR może gasić silnik na wolnych i może też robić problemy z odpalaniem. Wyjmij wtyczkę od EGR i spróbuj odpalić. Będzie jego błąd ale powinien być zamknięty wtedy.
  28. 1 punkt
    Miałeś błąd P0400 dla czego nie zająłeś się wykluczeniem EGR w tej usterce? Masz Opcoma więc sprawdź jak pracuje. Na wolnych ma być zamknięty . Jak będzie otwarty to masz powód problemów z wolnymi. Potem przepustnica. Miałeś błąd 1550 to od przepustnicy czyli przepustnica do pomierzenia. Masz Opcoma więc sprawdź jaki masz silnik
  29. 1 punkt
    Sama stacyjka raczej nie powinna mieć wpływu na szyby bo nie działało by reszta osprząetu. Wina pewnie leży w kostce i jej pinach. Pin nr. 3
  30. 1 punkt
    Nie patrz na zdawanie się tylko sprawdź termometrem jaką masz temp. w kabinie.
  31. 1 punkt
    Wygląda na zwarcie w czujniku. Sprawdź jutro rano. Temp silnika przy 52 deg to granicą bulu dla ręki np na wężu nagrzewnicy. Skoreluj że wskazaniem. Uwaga nie chlodnica bo wiadomo co robi termostat. Czujnik w tym motorze to wymiana trywialna. Zajrzyj też do wiązki czujnika stojąc przodem. Do motoru czujnik jest w termostacie obok pokrywy rozrzadu z lewej strony
  32. 1 punkt
    Kompresja, czujnik temperatury, świece, przeplywka
  33. 1 punkt
    Osoby prywatne, jak i przedsiębiorstwa chętnie korzystają z możliwości wynajmu samochodów. Dla wielu osób jest to bowiem bardzo korzystna opcja. Nie musimy martwić się o koszty naprawy pojazdu, a samo uzyskanie samochodu wymaga zaledwie wypełnienia formularza i uiszczenia odpowiedniej opłaty. Zastanówmy się, w jakich sytuacjach warto wypożyczyć samochód z wypożyczalni? Wynajem samochodu przez firmy Wypożyczenie samochodu to idealna opcja dla większości przedsiębiorstw. Małe, średnie i duże firmy decydują się często na wynajem krótkoterminowy. Wynajęte samochody służą przeważnie do celów służbowych. Zamiast samolotów, czy pociągów firma jest w stanie za niewielkie pieniądze wypożyczyć samochód, który przetransportuje pracownika w docelowe miejsce na terenie kraju. Często oferty skierowane dla firm posiadają do wyboru sporo luksusowych samochodów. Ciekawe propozycje wynajmu pojazdów znajdziemy np. na carfree.pl. Wypożyczenie pojazdu na wakacje Podczas planowania wakacji, wiele osób decyduje się na skorzystanie z wynajmu samochodu, po przybyciu na miejsce docelowe. Jest to również dobra opcja dla przyjezdnych, czy weekendowych turystów, którzy wybierają się na zwiedzenie miasta. Dzięki temu z pewnością są w stanie zwiedzić wszystkie zabytki, czy interesujące ich miejsca, znajdujące się w danym mieście. W przypadku większej ilości osób taka oferta jest dla klienta znacznie korzystniejsza, ponieważ koszt wypożyczenia auta jest o wiele tańszy dla jednej osoby. Zależy on wyłącznie od ilości dni, na jaki chcemy wynająć pojazd, oraz od modelu samochodu, jaki chcemy uzyskać. Wynajem pojazdu dla przeprowadzki Innym dość ważnym powodem, na jaki decydujemy się wynająć samochód, jest przeprowadzka. Większość wypożyczalni posiada w ofercie znacznie pojemniejsze samochody, a nawet busy, które mogą zostać przeznaczone do przewożenia gabarytowych rzeczy. Dzięki jednorazowemu przetransportowaniu wszystkich przedmiotów oszczędzamy z pewnością na czasie, jak i pieniądzach przeznaczonych na paliwo. Jak znaleźć odpowiednią ofertę? W wyszukiwarce internetowej znajdziemy dużo firm, które zajmują się wynajmem samochodów. Na carfree.com.pl mamy do wyboru szeroki wybór oferty. Firma zapewnia najwyższy poziom bezpieczeństwa usług. Mamy możliwość wypożyczenia pojazdu zarówno na okres krótkoterminowy, jak i długoterminowy. Znajdziemy samochody osobowe, jak i duże busy. Każdy klient może dopasować ofertę pod swoje potrzeby i możliwości finansowe.
  34. 1 punkt
  35. 1 punkt
    Pod tylna kanapą pod dywanikiem jest klapka do pompy paliwa. Najprawdopodobniej przewód zaczął przeczekać lub mocowanie pompy. Trzeba tam zajrzeć.
  36. 1 punkt
    No właśnie . Pojeździsz kilkadziesiąt km. i powinna się odbudować. I dopiero wtedy gdy objawy przejdą jedź do gazownika aby ten stawił mnożnik na drodze.
  37. 1 punkt
    Wiązka trzeba szukać w wiązce podłączenia zasilania do grzałki. Na tym samym zasilaniu po stacyjce jest EGR , grzałka sondy , zawór filtra z węglem aktywnym , oraz zawór przełaczenia kolektora ssącego
  38. 1 punkt
    Cześć, Dla zainteresowanych, krótki pokaz slajdów procesu wymiany kolektora wydechowego w Opel Astra J 1.4 Turbo (A14NET) Powodem wymiany kolektora wydechowego w moim przypadku był problem niedoładowania u dołu, błędu P0299 (Niskie ciśnienie doładowania) - Awarii Pojazdu. Przyczyną było pęknięcie kolektora tuż przy zaworze wastegate. https://youtu.be/Rgi1cocZFIk Opel Astra J 1.4 Turbo (A14NET) - Wymiana Kolektora Wydechowego Turbosprężarki Materiał nie został wykonany przez mechanika, lecz przez osobę bez większego doświadczenia, zaczynającego swoją przygodę z mechaniką samochodową. Film powinien zostać odebrany jako dodatkowy materiał, lecz nie jako film instruktażowy. Jeśli wykonałem którą czynność niepoprawnie, niepotrzebnie - zostaw komentarz, pomoże mi to nie popełnić tego samego błędu ponownie. Zachęcam do polubienia materiału oraz zostawienia subskrypcji, zmotywuje mnie to do tworzenia kolejnych materiałów.
  39. 1 punkt
    Jako mechanik znający te silniki chciałbym wtrącić: masz biały wirnik, to świadczy o BARDZO ubogiej mieszance - najprawdopodobniej masz LPG. Wyreguluj toto bo zabijesz turbinę po raz drugi...
  40. 1 punkt
    Pisałem... to rurka odmy. Pisałem... EVAP Powinienem dostać duże piwo za diagnozowanie na odległość
  41. 1 punkt
    Problem rozwiązany w moim przypadku był uszkodzony kolektor ssący założony nowy +nowa uszczelka i cieszą śmiga jak mowy
  42. 1 punkt
    Cześć, Dla zainteresowanych, krótki pokaz slajdów procesu pozbawiania auta turbosprężarki w Opel Astra J 1.4 Turbo (A14NET) Kolejny odcinek będzie z wymiany kolektora wydechowego turbosprężarki. https://www.youtube.com/watch?v=5NgcVmBk8Kk&feature=youtu.be Opel Astra J 1.4 Turbo (A14NET) - Demontaż turbosprężarki. Materiał nie został wykonany przez mechanika, lecz przez osobę bez większego doświadczenia, zaczynającego swoją przygodę z mechaniką samochodową. Film powinien zostać odebrany jako dodatkowy materiał, lecz nie jako film instruktażowy. Jeśli wykonałem którą czynność niepoprawnie, niepotrzebnie - zostaw komentarz, pomoże mi to nie popełnić tego samego błędu ponownie.
  43. 1 punkt
    Klapa już naprawiona. Jak było do przewidzenia zepsuł się mikrostyk klamki bagażnika. Używka 99 zł czas wymiany 1,5 godź.
  44. 1 punkt
    I życie od razu stało się łatwiejsze
  45. 1 punkt
    Cześć chłopaki, minął prawie miesiąc ja dalej walczę i sie nie poddaje. Wszystko wskazuje na to że ciśnienie ucieka poprzez lekkie pęknięcie w kolektorze wydechowym (przy wastegate). Zrobiłem dzisiaj test szczelności układu dolotowego i utwierdziło mnie to w przekonaniu. Po zamknięciu układu tuż za filtrem powietrza i przed przepustnicą ciśnienie ucieka Po zamknięciu układu tuż za turbiną i przed przepustnicą Ciśnienie trzyma lux. Poniżej filmiki - Zamknięcie układu PRZED turbiną - Zamknięcie obwodu ZA turbiną - A tu dla ciekawych, budowa mojej prowizorki - Jutro będzie u mnie nowy kolektor wydechowy i zobaczymy jak będzie sytuacja wyglądać po wymianie.
  46. 1 punkt
    Czy stwierdzenie „tanie i dobre auto” ma w ogóle rację bytu? Czy możemy wydać na zakup niewiele środków finansowych, a jeździć kilkuletnim samochodem używanym, który będzie budził podziw na ulicach? Są na to sposoby. Przede wszystkim powinniśmy poszukać aut używanych ze sprawdzonych źródeł. Auta poleasingowe Leasing jest formą nabycia pojazdu, w której na mocy umowy leasingowej leasingodawca, czyli finansujący, zobowiązuje się oddać do używania korzystającemu np. pojazd. Ten zaś zobowiązuje się płacić miesięczne raty leasingowe w ustalonej wysokości. Staje się tym samym leasingobiorcą. W efekcie leasingowane auto jest przez niego używane, a on sam nie musi od razu płacić za nie tyle, ile wynosi cena w salonie samochodowym. Na koniec okresu trwania umowy leasingowej leasingobiorca może, ale nie musi zdecydować się na wykup pojazdu. Może oddać go do firmy leasingowej i wziąć nowe auto w leasing. W takiej sytuacji pojawiają się w obiegu auta poleasingowe. Warszawa ma wiele punktów, w których można je obejrzeć i kupić w bardzo atrakcyjnej cenie, m.in. w UJN (https://www.uzywanejaknowe.pl/). Na ogół w leasing oddawane są samochody nowe lub co najwyżej kilkuletnie, dlatego można skorzystać z zakupu aut w stosunkowo niskiej cenie. Auta używane z gwarancją Drugą możliwością zakupu samochodu na dobrych warunkach jest wybranie oferty na samochody osobowe używane. Tu jednak wielu kupujących ma pewne wątpliwości, czy kupują w pełni sprawny pojazd, który za kilka dni czy tygodni nie będzie nadawał się do poważnej naprawy. Dlatego warto wybrać samochody używane z gwarancją, które znajdują się w doskonałym stanie nie tylko wizualnym, ale i technicznym. W przypadku samochodów używanych sprzedaż z gwarancją bezpieczeństwa i niezawodności jest ważna dla kupującego. Może om otrzymać wymarzone auto w stosunkowo niskiej cenie i mieć pewność, że jego stan techniczny uprzednio był poddany rzetelnej ocenie. Niektóre firmy specjalizują się w sprzedaży samochodów używanych z gwarancją.
  47. 1 punkt
    Wysoki poziom zanieczyszczenia powietrza w krajach rozwiniętych oraz niszczenie dziury ozonowej w połączeniu z malejącymi zasobami ropy naftowej sprawiają, że koncerny motoryzacyjne zwracają się w kierunku nowoczesnych, bardziej ekologicznych napędów. Między innymi koncern Honda produkuje już samochody z napędem hybrydowym, czego przykładem jest nowa Honda CRV. Na czym polega napęd hybrydowy? Hybrydy w motoryzacji stanowią połączenie napędów spalinowych oraz elektrycznych. W przypadku Hondy producent zapewnia, że silnik hybrydowy jest przyszłością motoryzacji. Gwarantuje on odpowiednią dynamikę jazdy, bardzo niskie zużycie paliwa, a przy tym znacznie niższą emisję wszelakich zanieczyszczeń. Można uznać go za ekologiczną alternatywę dla silników benzynowych i wysokoprężnych. Powoli nastają czasy napędów hybrydowych. Jest to wynikiem rosnącej świadomości ekologicznej ludności oraz konieczności dostosowania się do norm niskiej emisji zanieczyszczeń w ruchu drogowym. Wraz z upływem czasu samochody hybrydowe bez wątpienia będą zdobywać coraz większą popularność. Honda proponuje hybrydę W ofercie marki Honda znajduje się znakomite auto hybrydowe – nowa Honda CRV. Już w 1999 roku koncern zaprezentował hybrydowy układ napędowy, ale na przestrzeni ostatnich 20 lat cały czas go udoskonalał i usprawniał jego działanie. Honda rozwijała technologie, dzięki czemu stworzyła między innymi inteligentny system Multi-Mode Drive, który umożliwia przełączanie się pomiędzy trzema różnymi trybami jednostki napędowej w zależności od sytuacji panującej na drodze i rodzaju podłoża, po którym jedziemy. Nowa Honda CRV Hybrid, jak podkreśla Klub Honda i Honda Plaza – dystrybutor m.in. tego modelu w Polsce – korzysta z dwusilnikowego układu i-MMD. To pierwszy tak powszechnie dostępny hybrydowy SUV przeznaczony na rynek europejski. Nowa Honda CRV jest znana jako nowoczesny i lubiany SUV najwyższej jakości, o uniwersalnym charakterze. Niewykluczone, że w przyszłości m.in. takie lubiane modele jak nowa Honda Civic czy nowa Honda Accord również będą dostępne z silnikiem hybrydowym. https://www.hondaplaza.pl/pl/samochody.html
  48. 1 punkt
    Ja wyciągałem skrzynie F40 z Vectry C 1.9 120KM, powiem ci, że będzie trochę zabawy Akcja w kanale i na kobyłkach. Nie wybijaj sworzni z zwrotnicy tylko odkręć cały wahacz od sanek z lewej i prawej, po odkręceniu drążka/łącznika stabilizatora, końcówki drążka kierowniczego obrócisz sobie wahaczami w każdą stronę. Magiel i chłodnice razem z silnikiem podwieszałem na zrobionej belce.Od katalizatora po DPF jeśli masz tłumik odkręcić, Aku musisz wyjąć i najlepiej spuść od razu olej ze skrzyni bo poleci jak wyciągniesz półosie. Zanim odkręcisz koła zabierz się za nakrętki przegubów bo jak podniesiesz to może być słabo z odkręceniem możliwe, że przyda się jakaś dźwignia/ramie i mocna nasadka. Zanim zaczniesz wszystko odkręcać zobacz jak wygląda przewód prowadzący do skrzyni ze zbiorniczka płynu hamulcowego, może coś od góry pod obudową aku się zepsuło Ogólnie to kierowałem się tym filmikiem z YT, oczywiście są tam jakieś małe różnice konstrukcyjne ale przyda się: W trakcie pracy pytaj to pomożemy, tylko delikatnie bez młotka 5KG P.S. trzecia śruba na rozruszniku bajka..., musiałem ze dwa klucze sobie poprzerabiać aby życie sobie ułatwić. Maglownice możesz podwiesić tak jak ja albo rozłączyć i wyciągnąć, tylko jak chcesz wyciągać z sankami to zblokuj tak czy inaczej kierownice aby była na wprost. A jak chcesz podwiesić to musisz tak to zrobić żeby nie wypadło z wieloklinu ani nie wisiała luźno w komorze, czyli złapać ją tak na poziomie sanek i dobrze związać/zabezpieczyć tak samo chłodnice, bo jak sanki zejdą to będą w powietrzu.
  49. 1 punkt
    Podnośnik potrzebny bo tak to będzie ciężko. Trzeba po odpięciu kolumny kierowniczej i troszku kabelków zrzucić sanki czyli ramę silnika. Od góry silnik podwiesić na tzw wieszaku (belce). Żeby ściągnąć te sanki musisz wahacze odpiąć lub sanki z wahaczami wyciągamy to wtedy trzeba odkręcać łączniki końcówki drążków sworznie od zwrotnicy. Oczewiscie półosie wek. Takie rzeczy jak kabloteka i chyba Aku to normalne. Auto musi być c trochę uniesione bo tych Sanem ze wspomaganiem nie wyciągniesz a po tem jak to podnieść do góry i przykręcić jak to waży swoje a będzie może z 20 cm nad ziemią jak to już unuesiesz. Musisz tam wejść jakoś i najlepiej w dwie osoby podnosić. Z kanału jest ciężko bo musisz auto unieść napewno do góry na kółkach lewarkach itp.
  50. 1 punkt
    Kupiłem preparat do mycia silnika. Spryskalem, odczekałenlm, z racji że mieszkam w mieście i nie mam dostępu do węża ogrodowego płukalem butelka z wodą która miała dziury w korku. Efekt uznaje za zadowolajcy co sądzicie?
  • Biuletyn

    Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi naszymi nowościami i informacjami?
    Zapisz się
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.