Skocz do zawartości

Ranking użytkowników

Popularna zawartość

Zawartość, która uzyskała najwyższe oceny od 15.12.2020 uwzględniając wszystkie miejsca

  1. Jestem. Leczę sie po urodzinach Nie wiem, gdzie szukacie problemu, koszyk ma swoją spręzynę, trzeba wcisnąć albo przypierdzielić gumowym młotkiem i ma wskoczyć na kulkę. Kilka shortshifterów zrobiłem w życiu i nigdy nie miałem kłopotów z założeniem na kulkę! Ludzie, obudźcie się, nie wszystko zrobi za was laptop Nawet jak zapomnisz dać smaru, to te 2-3 lata będzie działać. Są fajne "żabki" teraz które bardzo pomogą z kulką bez napitalania młotkiem. To teraz Wasze zdrowie, bo mi sie przekręciło na 52....
    2 punkty
  2. Dobra, tak na wstępie - bo choć na razie minęło parę dni od wymiany akumulatora to zauważyło mi się jedno... Przy starym akumulatorze, niby samochód jeszcze odpalał ale było słychać i czuć, że trochę mu już brakuje prądu bywało coś takiego, że po wyjściu samochód nie reagował na próbę zamknięcia z pilota. Jakby go po prostu nie było - wtedy pomagało albo włącznie zapłonu albo odpalenie i zgaszenie silnika (przy wymianie akumulatora sprawdzili mi komputerem moduły i jest OK). Po zapodaniu nowego źródła prądu objawy zniknęły - wychodziłoby więc, że przy pewnym poziomie rozładowania elektro
    1 punkt
  3. Witam.Usterka usunienta.Zdemontowany akumulator ijego wspornik,Zbiornik wyrównawczy.Przypomocy znajomego po 3godzinach usterka usunienta troche gimnastyki z wymontowaniem rurki .Po tym wszystkim odpowietrzenie hamulcy.
    1 punkt
  4. Po bardzo konkretnym przeanalizowaniu sytuacji zostały wymienione wszystkie popychacze, koszt 600 zł i cisza jest już 2 tys km mimo mrozów. Pozdrawiam.
    1 punkt
  5. Okazało się, że to akumulator był na skraju wycieńczenia... Jeszcze chwila a sam by potrzebował prądu do działania... Prąd rozruchowy poniżej wszelkiej skali... Wymiana pomogła. Dzięki za pomoc.
    1 punkt
  6. witam po dość długiej przerwie. auto zdiagnozowane i naprawione. przeskoczył na zębach łańcuch rozrządu ,był już wyciągnięty ,auto włączone na chwilę i zaraz zgaszone ,napinacz nie dostał oleju ,łańcuch chodził na sucho ,wyciągnięty to przeskoczył. założony nowy kompletny rozrząd -łańcuch, napinacz ,ślizgi ,rolki plus wymiana oleju i filtra. pozdrawiam
    1 punkt
  7. Dziś miałem w końcu wolne, więc zabrałem się za wymianę pompki spryskiwaczy. Kupiłem ściągacz widoczny za zdjęciu, aby ściągnąć ramię wycieraczki. Pod odkręceniu podszybia mamy podgląd pod to co jest przy zbiorniczku. Generalnie nie ma tam miejsca, aby wyciągnąć cały zbiorniczek i wymienić poza autem pompkę. Ja odpiąłem kostkę od silniczka wycieraczek oraz spryskiwaczy. Zbiorniczkiem tak ruszałem, aż wyskoczył w bok i dało się go za pomocą strzykawki wyczyścić z syfu. Pompkę spryskiwaczy po omacku wyciągnąłem oraz rozłączyłem wężyki. Następnie założyłem nową pompkę, spiąłem wężyk
    1 punkt
  8. Każdy kierowca wie, że trzeba być przygotowanym na jazdę w różnych warunkach, także wtedy, gdy zalega śnieg. Ci, którzy uczyli się prowadzić samochód w tak trudnych warunkach lepiej radzą sobie zimową porą. Jeśli więc przyjdzie nam tak właśnie przyswajać sztukę jazdy samochodem, potraktujmy to jak cenną naukę, która zaprocentuje w przyszłości. Zimy nie takie jak kiedyś, ale... Chociaż zimy w Polsce są coraz łagodniejsze, a śniegu coraz mniej, to praktycznie każdego roku zdarzają się większe lub mniejsze opady śniegu, które nierzadko paraliżują ruch na drodze. Zresztą wcale nie potrzeba g
    1 punkt
  9. Można przejść na 5W30/40, bez większego problemu. Wyjdzie tylko na zdrowie temu silnikowi. Ja bym zalał płukankę do oleju i wymienił ale razem z filtrem oleju. Co do marki oleju to ilu użytkowników tyle opinii. Ale wszystko zależy od zasobności twojego portfela. Ja dawniej jeździłem na castrolu, teraz na Valvoline maxlife 5w30 (jest dedykowany dla opla DEXOS2) kupuję na all... valvosklep. Ja robię częstsze wymiany co 10000 - 12000km bo autko jeździ też na LPG.
    1 punkt
  10. Wymień na 5W40 tylko jakiś lepszy od GM i pamiętaj wymieniać go co ok 15 tys.
    1 punkt
  11. Mój reduktor naprawił 'macher" od tego typu instalacji. Zapłaciłem 300 zł i jest póki co dobrze! Pozdrawiam!
    1 punkt
  12. Przeczytaj temat od początku
    1 punkt
  13. Hej auto rożnie odpala na ogol teraz za pierwszym razem wiec jest ok Trochę czasu minęlo auto mało kiedy stoi wiec może coś musiało sie odmulić. Temat do zamknięcia bo naprawa sterownika silnika pomogła. Pozdrawiam
    1 punkt
  14. Poszło gładko, wrzuciłem ten koszyczek do wrzątku i kciukiem leciutko wszedł. Dzięki wszystkim za pomoc
    1 punkt
  15. Jest ten sam ale przerwany obwód to objaw niskiego ciśnienia. Bo przecież niskie ciśnienie bierze się z braku zasilania. Nie ma zasilania - nie ma ciśnienia
    1 punkt
  16. Problem rozwiązany . Odpalił na Plaka Na forum nie krzyczymy
    1 punkt
  17. Odessać powietrze od strony dolotu do pompy wysokiego ciśnienia albo w dolot pisikać plaka, aż zapali na plaku i nabije paliwa w przewody. Odpowiedź można znaleźć wszędzie, w google też https://astraklub.pl/viewtopic.php?t=843938
    1 punkt
  18. Wszystkiego najlepszego, przede wszystkim dużo zdrowia i stabilności z pracą. Bądźmy dobrej myśli i miejmy dużo siły aby opiekować się swoją rodziną i najbliższymi, to czy będziemy jeździć Vectrą/Cytryną czy innym wozidłem nie ma większego znaczenia. Oby działały cały następny rok bez większych kaprysów.
    1 punkt
  19. Kochani! Kolejne święta, kolejny rok za nami. Życzę Wam zdrowia, spokoju, miłości, braku zmartwień. Dbajcie o siebie i o swoje rodziny i pamiętajcie :
    1 punkt
  20. Ode mnie również wszystkiego najlepszego
    1 punkt
  21. No i na części. Też się dołączam do życzeń
    1 punkt
  22. I żeby nasze połowice nigdy sie nie dowiedziały ile wydajemy na narzędzia
    1 punkt
  23. Chwile nie pisałem bo auto było u mechanika. Jednak okazało się że auto nie ma kompresji na jednym tłoku było 7 na pozostały 9 MPa. Wymienione pierścienie na nowe. Jednak mechanik nic więcej uszkodzonego nie znalazł, ale problem z gaśnięciem samochodu przy ruszaniu jeśli jest poniżej połowy baku przestał występować, widać jest to zagadka na którą nikt nie zna odpowiedzi. Dziękuje za podpowiedzi i wskazówki. Pozdrawiam
    1 punkt
  24. Moje spostrzeżenie to takie że druga sonda powinna pracować bardziej liniowo. Ale jak rzeczywiście w A16XER ? Nie wiem. Może ArKos się odezwie i coś więcej podpowie
    1 punkt
  25. Polecam icar2 lub icar3 . program scan my opel.
    1 punkt
  26. Witajcie. Niedawno wymienilem radio oryginalne na androida. Poczytalem kilka tematow, troche mnie odstraszaly informacje ze radio za mocno swieci, ze obsluga odrywa wzrok od drogi, ze menu jest nie przejrzyste. Postanowilem sprawdzic jak to wyglada. Wymiany dokonalem gdyz w cd400 brak mi było usb, bluetooth, oraz navi.( co prawda mozna uzywac z telefonu , ale nie ma w jotce przyzwoitego miejsca gdzie by go mozna umiescic) Po miesiacu uzytkowania moje spostrzezenia. Plusy: -mam usb -mam czytelne navi - mam zestaw glosnomowiacy - radio elegancko pasuje, ni
    1 punkt
  27. Widzę że kolega lukaszu to przypadkowy forumowicz, więc wiele nie pomógł. Sprawa w moim przypadku sprawa załatwiona. Przez otwór na dławik i wiązkę,za schowkiem po prawej stronie, zajrzałem jak sytuacja wygląda i okazało się że dźwignia blokująca jest i się rusza wraz z zamykaniem auta. Zdjąłem koło, później nadkole i umieściłem dźwignię w swoje miejsce. Zobaczymy czy wypadła okazjonalnie czy coś jest nie tak. Znam osobę która ma Merivę z 2017r której blokada się zaciela i ma zdemontowaną, więc niektórzy mogą jej nie mieć.
    1 punkt
  28. Jak by kogoś interesowało problem leży u mnie w pompie paliwa pozdrawiam:)
    1 punkt
  29. No to teraz szukanie na elementach. Czyli czy dochodzi do panelu nawiewu i włączników szyb. Ale wspólnym elementem jest masa w tunelu
    1 punkt
  30. Stacyjka naprawiona. 200 zl i po naprawie wkładu stacyjki fachowiec od zamków ja zamontował. Ja kupiłem stacyjke czyli wkład z obudową z toprana i chyba nie pasowała.Nastepnie z febi i tez byl problem.Po pierwszej próbie w febi pękła górna zapadka.... Tak wiec nie ma sensu samemu naprawiać.Radze sobie z wieloma rzeczami a z zamontowaniem stacyjki nie dałem rady. Wymieniłem tez przełącznik stacyjki bo miałem do niego wątpliwości i auto za każdym razem dobrze odpala. Wcześniej trzeba było uderzyć w przekaźniki. Tak wiec u mnie w 1.3cdti padła kostka stacyjki, zapcha
    1 punkt
  31. To jak można pomóc? Przynajmniej jakiś błąd o można coś doradzić . Inaczej się nie da.
    1 punkt
  32. Sprawa rozwiązana. W wężyk który idzie od pompki wdmuchałem powietrze. Zaczął lecieć płyn z tylnego spryskiwacza, z przodu dalej nie. Wdmuchałem powietrze w wężyk który idzie w stronę przednich spryskiwaczy (przy zbiorczniczku jest łączenie 2 przewodów) Niby było przejście, wlałem strzykawką płyn, no niby leciał. Włączyłem spryskiwacze no i z prosu z niepodłączonego węża lał się płyn. Postanowiłem strzykawką wlać do wężyka który idzie w stronę szyb WD40/benzynę ekstrakcyjną. Złączyłem wszystko do kupy i gotowe. Spryskiwacze działają z przodu i z tyłu (jak na razie)
    1 punkt
  33. Mam wyjętą stacyjkę czyli dzure po niej.Przekreciłem kierownicą i blokada zaskoczyła. Aby ja wyłaczyć należy patrzac w pusty otwór po stacyjce wcisnąć dolny bolec. Jest on widoczny a po bokach sa jakieś inne.Środkowy wciśnìety zdejmuje blokade kierownicy.
    1 punkt
  34. Miałem kiedyś transmiter w Viki A, były tam może 4 pasma i na starym radiu działał w miarę dobrze, ale nie tak jak kaseta na Jacka działająca na zasadzie AUXa. W Vectrze C transmiter za 40zł, zmotywował mnie do naprawy napędu CD zamieniłem kieszenie z GPS i taśmy, radio CD70. Nie dość, że miał swoje kaprysy to łapał inne zakłócenia. Teraz jedynie nadaje się na ładowarkę USB z gniazda zapalniczki bo ta funkcja działa. Ustaw zakres nienakładający się na częstotliwość żadnej stacji.
    1 punkt
  35. Pedał gazu ma dwa czujniki położenia pedału gazu. Położenie pedału gazu jest opisane za pomocą odczytu napięć, których wartość jest w stałym stosunku: U2=2x U1 . Dla pedału niewciśniętego, czyli 0%- U1=0,49V, U2=0,98V, . w miarę wciskania napięcie rośnie i dla pedału wciśniętego na 100%- U1=1,90V, U2=3,82V. Parametry te można zmierzyć na zapłonie i wyłączonym silniku. Może przy zimnie i większej wilgotności (szczególnie po nocy) są jakieś problemy na stykach złączy. Warto byłoby wypsikać oczyszczaczem do styków, a następnie kontaktem60, złącze przy czujniku pedału gazu (B22), złącze X2 i złą
    1 punkt
  36. Meriva A tak to wygląda Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka
    1 punkt
  37. To schemat według którego podłączyłem. Sterownik: -pomarańczowe aut -dwa żółte do + -biały i biało czarny impuls do siłownika Po lewej -czarny czerwony wiadomo -brązowe do kierunków, pod kierownicą w wiązce idą dwa niebieskie za nie odpowiadające (upewnij się miernikiem) Sterownik musi być na zworce 0,5 sek. Podłączenie do siłownika: W tej wiązce idą dwa kable czarne i dwa biało czarne . Jedna parka odpowiada za sterowanie siłownikiem (czrny i biało czrny) Przy zamykaniu auta od środka przełącznikiem będzie pojawiał się impuls i też miernik i musisz obczaić
    1 punkt
  • Biuletyn

    Zapisz się do naszego biuletynu

    Zapisz się
Partnerem serwisu: Karty Plastikowe && Karty Plastikowe
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.