Skocz do zawartości

Ranking użytkowników

Popularna zawartość

Zawartość, która uzyskała najwyższe oceny od 21.12.2020 w Odpowiedzi

  1. Jestem. Leczę sie po urodzinach Nie wiem, gdzie szukacie problemu, koszyk ma swoją spręzynę, trzeba wcisnąć albo przypierdzielić gumowym młotkiem i ma wskoczyć na kulkę. Kilka shortshifterów zrobiłem w życiu i nigdy nie miałem kłopotów z założeniem na kulkę! Ludzie, obudźcie się, nie wszystko zrobi za was laptop Nawet jak zapomnisz dać smaru, to te 2-3 lata będzie działać. Są fajne "żabki" teraz które bardzo pomogą z kulką bez napitalania młotkiem. To teraz Wasze zdrowie, bo mi sie przekręciło na 52....
    2 punkty
  2. Witam,odgrzewane kotlet. Mam Zafirę b20dth. Jest lekarstwo na to.Nic nie jest zepsute tylko potrzeba gds2 ja taki posiadam,jest tam opcja serwis katalizatora tlenków stałych to uruchamiamy i wymagania minimum 200st'c układ wydechowy i minimum 80stopni silnik. Wszystko tam będzie pokazywać i wtedy zmieni się ekran na możliwość wystartowania z procedurą. Silnik wkręci się na 2500 obrotów i czekamy aż sam zwolni w efekcie błąd zginie nam z tablicy (zbyt wysoka emisja spalin zgłoś się do serwisu(:). Wychodzi na to że wystarczy 10procent zawalenia pdf i poprostu komp odłącz
    1 punkt
  3. Też nie mam po temperaturze i jakoś chodzi. Podstawa to konkretna regulacja na drodze. Potem ewentualna poprawka na wolnych po obrotach. Po temperaturze to musialbyś robić co kwartał bo się zmienia wszystko. Nie wiem jakiego masz Staga. Poszukaj więc na stronie AC Stag schematów i tak popraw ja zaleca Stag. Sondy nie muszą być podpięte do LPG , bo można je sprawdzać na Opcomie podczas regulacji programem LPG A skąd najprościej wziąć obroty silnika ? Najprościej z cewki na 1 cylindrze
    1 punkt
  4. Dobra, tak na wstępie - bo choć na razie minęło parę dni od wymiany akumulatora to zauważyło mi się jedno... Przy starym akumulatorze, niby samochód jeszcze odpalał ale było słychać i czuć, że trochę mu już brakuje prądu bywało coś takiego, że po wyjściu samochód nie reagował na próbę zamknięcia z pilota. Jakby go po prostu nie było - wtedy pomagało albo włącznie zapłonu albo odpalenie i zgaszenie silnika (przy wymianie akumulatora sprawdzili mi komputerem moduły i jest OK). Po zapodaniu nowego źródła prądu objawy zniknęły - wychodziłoby więc, że przy pewnym poziomie rozładowania elektro
    1 punkt
  5. Witam.Usterka usunienta.Zdemontowany akumulator ijego wspornik,Zbiornik wyrównawczy.Przypomocy znajomego po 3godzinach usterka usunienta troche gimnastyki z wymontowaniem rurki .Po tym wszystkim odpowietrzenie hamulcy.
    1 punkt
  6. Po bardzo konkretnym przeanalizowaniu sytuacji zostały wymienione wszystkie popychacze, koszt 600 zł i cisza jest już 2 tys km mimo mrozów. Pozdrawiam.
    1 punkt
  7. Okazało się, że to akumulator był na skraju wycieńczenia... Jeszcze chwila a sam by potrzebował prądu do działania... Prąd rozruchowy poniżej wszelkiej skali... Wymiana pomogła. Dzięki za pomoc.
    1 punkt
  8. witam po dość długiej przerwie. auto zdiagnozowane i naprawione. przeskoczył na zębach łańcuch rozrządu ,był już wyciągnięty ,auto włączone na chwilę i zaraz zgaszone ,napinacz nie dostał oleju ,łańcuch chodził na sucho ,wyciągnięty to przeskoczył. założony nowy kompletny rozrząd -łańcuch, napinacz ,ślizgi ,rolki plus wymiana oleju i filtra. pozdrawiam
    1 punkt
  9. Dziś miałem w końcu wolne, więc zabrałem się za wymianę pompki spryskiwaczy. Kupiłem ściągacz widoczny za zdjęciu, aby ściągnąć ramię wycieraczki. Pod odkręceniu podszybia mamy podgląd pod to co jest przy zbiorniczku. Generalnie nie ma tam miejsca, aby wyciągnąć cały zbiorniczek i wymienić poza autem pompkę. Ja odpiąłem kostkę od silniczka wycieraczek oraz spryskiwaczy. Zbiorniczkiem tak ruszałem, aż wyskoczył w bok i dało się go za pomocą strzykawki wyczyścić z syfu. Pompkę spryskiwaczy po omacku wyciągnąłem oraz rozłączyłem wężyki. Następnie założyłem nową pompkę, spiąłem wężyk
    1 punkt
  10. Każdy kierowca wie, że trzeba być przygotowanym na jazdę w różnych warunkach, także wtedy, gdy zalega śnieg. Ci, którzy uczyli się prowadzić samochód w tak trudnych warunkach lepiej radzą sobie zimową porą. Jeśli więc przyjdzie nam tak właśnie przyswajać sztukę jazdy samochodem, potraktujmy to jak cenną naukę, która zaprocentuje w przyszłości. Zimy nie takie jak kiedyś, ale... Chociaż zimy w Polsce są coraz łagodniejsze, a śniegu coraz mniej, to praktycznie każdego roku zdarzają się większe lub mniejsze opady śniegu, które nierzadko paraliżują ruch na drodze. Zresztą wcale nie potrzeba g
    1 punkt
  11. Można przejść na 5W30/40, bez większego problemu. Wyjdzie tylko na zdrowie temu silnikowi. Ja bym zalał płukankę do oleju i wymienił ale razem z filtrem oleju. Co do marki oleju to ilu użytkowników tyle opinii. Ale wszystko zależy od zasobności twojego portfela. Ja dawniej jeździłem na castrolu, teraz na Valvoline maxlife 5w30 (jest dedykowany dla opla DEXOS2) kupuję na all... valvosklep. Ja robię częstsze wymiany co 10000 - 12000km bo autko jeździ też na LPG.
    1 punkt
  12. Wymień na 5W40 tylko jakiś lepszy od GM i pamiętaj wymieniać go co ok 15 tys.
    1 punkt
  13. Mój reduktor naprawił 'macher" od tego typu instalacji. Zapłaciłem 300 zł i jest póki co dobrze! Pozdrawiam!
    1 punkt
  14. Przeczytaj temat od początku
    1 punkt
  15. Hej auto rożnie odpala na ogol teraz za pierwszym razem wiec jest ok Trochę czasu minęlo auto mało kiedy stoi wiec może coś musiało sie odmulić. Temat do zamknięcia bo naprawa sterownika silnika pomogła. Pozdrawiam
    1 punkt
  16. Poszło gładko, wrzuciłem ten koszyczek do wrzątku i kciukiem leciutko wszedł. Dzięki wszystkim za pomoc
    1 punkt
  17. Jest ten sam ale przerwany obwód to objaw niskiego ciśnienia. Bo przecież niskie ciśnienie bierze się z braku zasilania. Nie ma zasilania - nie ma ciśnienia
    1 punkt
  18. Problem rozwiązany . Odpalił na Plaka Na forum nie krzyczymy
    1 punkt
  19. Odessać powietrze od strony dolotu do pompy wysokiego ciśnienia albo w dolot pisikać plaka, aż zapali na plaku i nabije paliwa w przewody. Odpowiedź można znaleźć wszędzie, w google też https://astraklub.pl/viewtopic.php?t=843938
    1 punkt
  20. Kochani! Kolejne święta, kolejny rok za nami. Życzę Wam zdrowia, spokoju, miłości, braku zmartwień. Dbajcie o siebie i o swoje rodziny i pamiętajcie :
    1 punkt
  21. Wszystkiego najlepszego, przede wszystkim dużo zdrowia i stabilności z pracą. Bądźmy dobrej myśli i miejmy dużo siły aby opiekować się swoją rodziną i najbliższymi, to czy będziemy jeździć Vectrą/Cytryną czy innym wozidłem nie ma większego znaczenia. Oby działały cały następny rok bez większych kaprysów.
    1 punkt
  22. Ode mnie również wszystkiego najlepszego
    1 punkt
  23. No i na części. Też się dołączam do życzeń
    1 punkt
  24. I żeby nasze połowice nigdy sie nie dowiedziały ile wydajemy na narzędzia
    1 punkt
  25. Chwile nie pisałem bo auto było u mechanika. Jednak okazało się że auto nie ma kompresji na jednym tłoku było 7 na pozostały 9 MPa. Wymienione pierścienie na nowe. Jednak mechanik nic więcej uszkodzonego nie znalazł, ale problem z gaśnięciem samochodu przy ruszaniu jeśli jest poniżej połowy baku przestał występować, widać jest to zagadka na którą nikt nie zna odpowiedzi. Dziękuje za podpowiedzi i wskazówki. Pozdrawiam
    1 punkt
  26. Moje spostrzeżenie to takie że druga sonda powinna pracować bardziej liniowo. Ale jak rzeczywiście w A16XER ? Nie wiem. Może ArKos się odezwie i coś więcej podpowie
    1 punkt
  27. Polecam icar2 lub icar3 . program scan my opel.
    1 punkt
  28. Pedał gazu ma dwa czujniki położenia pedału gazu. Położenie pedału gazu jest opisane za pomocą odczytu napięć, których wartość jest w stałym stosunku: U2=2x U1 . Dla pedału niewciśniętego, czyli 0%- U1=0,49V, U2=0,98V, . w miarę wciskania napięcie rośnie i dla pedału wciśniętego na 100%- U1=1,90V, U2=3,82V. Parametry te można zmierzyć na zapłonie i wyłączonym silniku. Może przy zimnie i większej wilgotności (szczególnie po nocy) są jakieś problemy na stykach złączy. Warto byłoby wypsikać oczyszczaczem do styków, a następnie kontaktem60, złącze przy czujniku pedału gazu (B22), złącze X2 i złą
    1 punkt
  29. Meriva A tak to wygląda Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka
    1 punkt
  30. To schemat według którego podłączyłem. Sterownik: -pomarańczowe aut -dwa żółte do + -biały i biało czarny impuls do siłownika Po lewej -czarny czerwony wiadomo -brązowe do kierunków, pod kierownicą w wiązce idą dwa niebieskie za nie odpowiadające (upewnij się miernikiem) Sterownik musi być na zworce 0,5 sek. Podłączenie do siłownika: W tej wiązce idą dwa kable czarne i dwa biało czarne . Jedna parka odpowiada za sterowanie siłownikiem (czrny i biało czrny) Przy zamykaniu auta od środka przełącznikiem będzie pojawiał się impuls i też miernik i musisz obczaić
    1 punkt
  • Biuletyn

    Zapisz się do naszego biuletynu

    Zapisz się
Partnerem serwisu: Karty Plastikowe && Karty Plastikowe
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.