Skocz do zawartości

Ranking


Popularna zawartość

Zawartość, która uzyskała najwyższe oceny od 11.01.2019 uwzględniając wszystkie działy

  1. 1 punkt
    Ze stacyjką w tym modelu dużo cudów niema. Z czasem klucz się po prostu wyciera i dlatego są problemy z tym spowodowane. Częsta przypadłość tego modelu wiem bo pracuje w tym temacie na codzień robię klucze każdej maści. Dawno tego nie widziałem ale pamiętam chyba mam nadzieję że niczego nie pominę. Odkręcasz 3 śruby od dolnego plastiku pod kolumną kierowniczą następnie dwie śruby na krzyżak PH2 są tak jakby pod kierownicą przekręcasz na prawo póżniej lewo i zobaczysz zaślepki, podnosisz odkręcasz. Następnie przekręcasz stacyjkę na zapłon i bierzesz jakiegoś drucika (mi tam dobrze pasowała szprycha od rowera) i wyjmujesz całą wkładkę, mechanizm stacyjki. Następnie bierzesz to na stół przekręcasz maksymalnie na zapłon i od tyłu gdzie znajduje się takie srebrne zabezpieczenie wciskasz je na dół i przekręcasz całkiem aż wyjdzie tylko uważaj żeby nie wystrzyliło bo blokuje to sprężynka. i wysuwasz całość do siebie uważając na element blokady kierownicy zobaczysz go po 1cm wysuwania i jest tam mała sprężynka która go wysuwa do góry. Połowa sukcesu za Tobą masz całą wkładkę stacyjki od zakrystii. Wysuwasz ją z włożonym kluczem żeby zapadki nie powypadały bo dołożysz sobie roboty żeby to odpowiednio poskładać. I mając to wyjęte widzisz która zapadka ci blokuje przekręcenie bądź kilka zapadek może wyżej wystawać i to może powodować problem przekręcania. Pilnik w rękę (albo co kto innego lubi) i równamy je tak żeby z włożonym kluczem chowały się z korpusem. Jeżeli uporamy się z tym no to analogicznie składamy i ma śmigać. Mam nadzieję że się przyda.
  2. 1 punkt
    Odświeżam temat. Graty poskładane, auto wyruszyło w trasę. Może się to komuś przyda. Cenowo taka naprawa wygląda następująco: Uszczelka głowicy Simeringi na wałki Uszczelka pokrywy zaworów Uszczelka kolektora IN Uszczelka kolektora EX Pasek rozrządu - kompletny rozrząd został zrobiony kilkaset km przed awarią, dlatego został zmieniony tylko pasek. 5L oleju Valvoline 5W40 Nowe świece Nowa cewka zapłonowa Płyn chłodzący = 765zł Regeneracja głowicy: wymiana 16 uszczelniaczy zaworowych wymiana 8 prowadnic zaworów wydechowych wymiana upalonego zaworu planowanie = 960 zł Robocizna = 850 zł Łącznie: 2.575 zł Wszystkie prowadnice były bardzo mocno wyrobione. Zawory praktycznie w nich "latały" na boki. Została jeszcze do wymiany sonda lambda, tutaj może coś mi podpowiecie. Oryginał Bosh, lub jakiś zamiennik? Zawiesza się ona podczas jednostajnych obrotów silnika. Nie koryguje błędu "ubogi wydech", stąd wywala "CHECK ENGINE" przy jednostajnej jeździe na autostradzie. Do tego korekta LPG. Jednym słowem MASAKRA Poniżej zdjęcia zaworu
  3. 1 punkt
    Ówczesny zestaw głośnomówiący, albo Siemens albo Nokia. Do starych telefonów "cegieł".
  4. 1 punkt
    Uszkodzony wyłącznik krańcowy zamka bagażnika lub zwarcie w wiązce biegnącej do zamka.
  5. 1 punkt
    Kabel poprawiony, zaizolowany i zobaczymy. Na razie po jednej nocy na dworze odpaliło od strzała. Znów na co dzień przesiadłem się do GTC, tak że będę obserwował co się dzieje. Mam nadzieje że problem rozwiązany, ale nadal jest mała nutka niepewności czy nie spłata figla rano.
  6. 1 punkt
    problem rozwiazany... Jeden z przewodow nie podawal pradu na lampe, upalil sie przy module BSI...
  7. 1 punkt
  • Biuletyn

    Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi naszymi nowościami i informacjami?

    Zapisz się
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.