Skocz do zawartości

Ranking


Popularna zawartość

Zawartość, która uzyskała najwyższe oceny od 08.07.2019 uwzględniając wszystkie działy

  1. 1 punkt
    Nie ma pewności że sprawna była Kolega wesol twierdzi że jednomas jest dobry. Może trzeba sprawdzić regulację wybieraka. Jest pisane o tym na forum. Poszukaj
  2. 1 punkt
    Ja bym spowodował by wg było zamknięte czyli ściągnąć gruszkę i podwiązać kapkę nawet drutem tą sztangę tak by wg był zamknięty. Wtedy loga dynamicznego z doładowania robisz. Nie poprawia się to podobnie robisz z tym DV i też loga. Nadal lipa to są takie korki i zaslepiasz węże od turbo aż tu przy kolektorze dolotowym i pompujesz w ten układ zamknięty powietrze. Nie musi być przecie tam dużego ciśnienia by bylo słychać czy syczy zwłaszcza że silnik nie pracuje. To że olej jest w IC to nie jest problemem bo ty nie masz ciśnienia doładowania a nie że olej jest. Poza tym czy ten olej się wylewa że jest w IC go tam szklanka lub więcej. Tam olej będzie zawsze nawet w nowym aucie. To że turbo po regeneracji to się boje najbardziej. Ten co regeneruje turbiny nie zrozumie tego co później to turbo zakłada i np robi program. Tuner w 90% przypadków powie ci że nie może dokoksiwac doładowania bo turbo ma albo źle skręcona sztangę albo wirnik ma tak duże opory że turbo się budzi przy prawie 3000 obr a powinno przy 2000 obr.
  3. 1 punkt
    Zdjąć katalizator i zobaczyć. Nawet nie wiesz, jak się mylisz. DV jest w turbinie - to wystający czarny cycek z kapturka przykręconego 3 śrubkami na torxa. Jest w dolnej części turbiny, od strony prawego reflektora - pod gruszką. Zawór sterujący DV jest za silnikiem, pod kolektorem ssącym na wysokości 1-2 cylindra.
  4. 1 punkt
    Mnie to wygląda tak: turbo dopiero przy samej górze prawie osiąga doładowanie zadane. Z dołu to jest bardzo licho z doładowaniem. Teraz zakładając że to turbo jest okej, regenerowane poprawnie (jak ja nie lubię turbin po regeneracji) to problem jest gdzieś na drodze zaworu DV jeśli mamy go na wyposażeniu tego auta lub nieszczelność na układzie dolotowym od turbo do kolektora dolotowego czyli intercooler i węże. Żadne tam odmy itp bo odma jest przed turbina i jej nieszczelność to niskie wskazania przeplywomierza. Zawór wg i gruszką wygląda że jest poprawnie ustawione. Pytanie czy w środku w tej części gorącej ta klapka faktycznie zamyka zawór wg, czy nie jest on uktuszony bo wtedy też będą takie niedoladowania. Czyli sprawdź szczelność IC i węży nimi to co mówiłem zawór wg wewnątrz kolektora. Logi robimy tak by przy niskiej prędkości np 30 km/h odrazu zapiąć bieg np 4 lub 5 i wtedy pedał gazu do podłogi i czekamy aż się rozpędzony tak by te obr silnika były gdzieś koło 5000 obr. Będzie mulasto się rozpędzał i oto chodzi.
  5. 1 punkt
  6. 1 punkt
    Chwilowo abonament na szklaną kulę nam się skończył... Ale jakby to cudo podłączyć do komputera i błędy odczytać, to może coś by z tego wyszło.
  7. 1 punkt
    Już po problemie :) Dokręciłem prawe przednie koło i pukanie zniknęło...
  8. 1 punkt
    Zero przecieków a silnik mokry. Weź go umyj gdy będzie zimny sprayem do mycia turbin lub klocków hamulcowych. I będziesz widział skąd olej wycieka. Czy to uszczelka pokrywy zaworów czy UPG, czy oring od cewki zapłonowej https://opel.7zap.com/pl/car/s93/p/1/58-4/#19
  • Biuletyn

    Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi naszymi nowościami i informacjami?
    Zapisz się
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.