Skocz do zawartości

Ranking


Popularna zawartość

Zawartość, która uzyskała najwyższe oceny od 17.03.2019 uwzględniając wszystkie działy

  1. 1 punkt
    Trzeba włożyć czujnik z blokada na prostych kołach. Zdejmujemy dolny drążek z maglownicy i obracamy wałem kierownicy i wtedy wkładamy zablokowany czujnik. Sam ostatnio miałem błąd czujnika kąta skrętu i miałem już się z tym bawić ale jakoś usterka nie wraca, więc na razie na czym innym się skupiłem :-)
  2. 1 punkt
    T45. Innym objedziesz i nie odkręcisz.
  3. 1 punkt
  4. 1 punkt
    Zmiana ustawień paska może mieć wpływ na pracę. Ale w górnym zakresie może to być bardziej odczuwalne. Można by jeszcze sprawdzić Mapsensor oraz czujnik przepustnicy. Ale to po podpieciu do komputera
  5. 1 punkt
    Według mnie za taką robotę to dobra cena - wstaw go polecanych warsztatów. Ja tylko dodam że wartość robocizny w różnych częściach jest różna i to co niektórzy uważają żę tanio dla innych jest drogo. Koledzy już wcześniej zauważyli od czego zależy roboczo - godzina.
  • Biuletyn

    Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi naszymi nowościami i informacjami?

    Zapisz się
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.