Skocz do zawartości

Ranking


Popularna zawartość

Zawartość, która uzyskała najwyższe oceny od 13.09.2019 uwzględniając wszystkie działy

  1. 1 punkt
    Technologia nieustannie się rozwija, także w kwestii udoskonalania produktów z branży samochodowej. Jakiś czas temu powstały produkty przeznaczone do regeneracji skrzyni biegów, dodatki uszlachetniające do paliwa i oleju. Jakie są i czy naprawdę działają? Z pewnością nie raz zastanawiałeś się jak wspomóc Twój samochód, albo jak go uchronić przed awarią. Regularne serwisowanie auta i wymiany oleju co 10 000 km to podstawowa zasada minimalizująca ryzyko awarii. Coraz częściej jednak mówi się o różnego rodzaju dodatkach do oleju, paliwa, skrzyni biegów czy hydraulicznego wspomagania kierownicy. Przed użyciem takich produktów z pewnością pojawi się w głowie szereg pytań. Czy dodatki są bezpieczne? Czy zabezpieczą silnik, skrzynię przed zużyciem? Jakie płyną korzyści z ich użytkowania? Jakie mogą być konsekwencje ich używania. Plusy W sprzedaży dostępna jest cała masa różnych dodatków do oleju oraz paliwa, dlatego w artykule skupimy się na najbardziej znanym dodatku – Ceramizerze. Dodatki do oleju Ceramizer: Zmniejszają tarcie wewnątrz silnika i tym samym ułatwiają rozruch zimnego silnika. zabezpieczają powierzchnie silnika na j co najmniej 70 000 km, co zostało potwierdzone podczas ekstremalnych testów jazdy bez oleju w silniku. Tworzą warstwę regenerująco-ochronną która odbudowuje zużyte powierzchnie i tym samy w przypadku silnika zmniejszają branie oleju (ten dodatek do oleju odbudowuje powierzchnie pierścieni tłokowych). Preparat wycisza i wyrównuje pracę silnika Zwiększa ciśnienie sprężania. Nawet 5-krotnie zwiększa trwałość metalowych powierzchni tarcia. Zabezpiecza metalowe powierzchnie przed korozją. Umożliwia przejechanie nawet 500 km w przypadku awaryjnego wycieku oleju. Więcej informacji o korzyściach płynących z preparatu można znaleźć na stronie https://www.ceramizer.pl/ceramizer-cs. Stosowanie dodatków do paliwa Ceramizer: Zapewnia równomierną pracę silnika. Utrzymuje go w czystości i usuwa nagromadzony nagar, który jest szkodliwy dla silnika (spalanie stukowe, zwiększone tarcie na skutek odrywających się kawałków nagaru).. Sprzyja dokładniejszemu spalaniu paliwa. Jest w 100% bezpieczne. Nadaje się zarówno do benzyny, oleju napędowego jak i biopaliwa. O jego zaletach i pozytywnym działaniu możesz się dowiedzieć więcej na https://www.ceramizer.pl/ceramizer-cp . Zarówno dodatki do silników i paliwa są bezpieczne dla środowiska. Dodatkowo zmniejszają emisję spalin i szkodliwych substancji. Minusy Nie ma róży bez kolców, dlatego należy pamiętać o minusach stosowania Ceramizerów. Z pewnością minusem jest sam fakt, że musisz pamiętać o aplikacji produktu co określoną liczbę kilometrów. Są to preparaty, które nie uratują zepsutego lub skrajnie zużytego silnika w którym branie oleju przekracza 1 litr na 1000 km . W takie sytuacji konieczna jest wizyta w warsztacie. Ceramizery nie pomogą w przypadku gdy przyczyną brania oleju są gumowe uszczelniacze zaworowe – preparat ten nie tworzy warstwy na powierzchni gumy. Minusem jest również koszt – preparat do silnika kosztuje ponad 70 złotych a kompleksowy zestaw (do silnika, skrzyni, paliwa) nawet ponad 150 zł. Bezpieczeństwo Stosowanie dodatków nieznanych producentów o wątpliwej jakości może spowodować szkody lub po prostu nie zadziałać. Warto więc wcześniej zobaczyć jakie preparaty na rynku przeszły odpowiednie testy i które kierowcy polecają oraz które są najdłużej dostępne w sprzedaży. Pamiętaj też, że tego typu produkty należy stosować zgodnie z zaleceniami producenta umieszczonymi na opakowaniu. Stosowanie dodatków do paliwa i oleju jest bezpieczne i przynosi wiele korzyści. Przeważają one nad wadami, o ile wybierzesz sprawdzony i renomowanej firmy. Trzeba jednak pamiętać by stosować je regularnie. Wtedy Twój samochód będzie sprawny i z pewnością długo nim pojeździsz.
  2. 1 punkt
    Według mnie te kontrolki są od zapięcia tylnych pasów. Ale mogę się mylić. Najlepiej zapiąć pasy z tyłu i sprawdzić załączając stacyjkę.
  3. 1 punkt
    Wiesz, że tam g... widać dla kogoś, kto nie ma merivy?
  4. 1 punkt
    Witam.Oddalem auto do mechanika który to robił. Uszczelnial czujnik położenia walka rozrządu i położył nowy silikon.Zobazymy czy już po kłopocie. Narazie zrobiłem 100km i jest ok
  5. 1 punkt
    Żaden producent nie robi całego zestawu. Zawsze jest to zbieranina. Kup pasek contiego pompę hepu a najlepiej dolza rolki ina i masz najlepszy zestaw jaki może być. Takich rozrządowa do leciwego tdi vp to już narobiłem w setkach choć dawno już nie robiłem vp bo raczej pd lub cr. Paski contiego potrafią wysmigac nawet podwójny interwał. Pompy dolz nie do zabicia. Z kraftami i takimi rzeczami to daj sobie spokój. SKF się spodlil strasznie i w pompach wodnych i w piastach też.
  • Biuletyn

    Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi naszymi nowościami i informacjami?
    Zapisz się
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.