Skocz do zawartości

Ranking


Popularna zawartość

Zawartość, która uzyskała najwyższe oceny od 03.07.2020 uwzględniając wszystkie działy

  1. 1 punkt
    Gość opisał pod filmem, że miał już zmielone satelity w różnicowym i za mało oleju w skrzyni. Nikt akurat się nie przejmuje ani nie wymienia oleju w skrzyni a już żeby stan sprawdzić to dopiero wtedy jak już zaczyna ją słychać, jak wysypują się przełożenia albo łożyska. Jeśli nie jesteś w stanie stwierdzić jakie to są uszkodzenia i dokładnie skąd pochodzą to zostaje wizyta u rzetelnego mechanika.
  2. 1 punkt
    Witam ponownie, Sytuacja wygląda tak: Zaryzykowałem i ściągnąłem wcześniej rozważany Bosch 0580454007 oraz klucz 4-literowej nazwy firmy, która zaczyna się na YA, kończy się na TO Omawiany klucz z 3 pazurami, z pierścieniem blokujacym nadaje się również tylko do 4 liter. Totalny szmelc, nie polecam. Łapy się wyginają, ześlizgują z rantów pierścienia. Również Łapy zmieniają w sposób znaczny i niezamierzony kąt względem siebie. To dla potomnych, gdyby kogoś kusiło go kupić. Okolice pierścienia i ogólnie dekla wydmuchałem dokładnie sprężarką, co by jak najmniej brudu mogło wpaść do środka. Zęby dwukrotnie potraktowane WD40 (nie licząc pierwszego podejścia), ponadto WD40 pomiędzy metalowe pierścień a plastikowy dekiel pompy, co uważam za dobry pomysł. Przez króciec do pomiaru ciśnienia paliwa na listwie i zwory zamiast przekaźnika pompy paliwa wypompowałem ponad 45 litrów paliwa. Potem przy użyciu młotka, różnych płaskowników, kluczy i innych przedmiotów zacząłem obstukiwać pierścień. Długo, wbrew sobie cierpliwie, z wyczuciem i jeszcze raz długo... Ale poszło ! Wyciągnięcie samego wkładu to też początkowo dramat, ale jak wykona się 4 płaskowniki o szerokości około 3-4 centymetrów, to idzie. Pompa okazała się identyczna, o tym samym numerze ! W środku węże zgrzewane na króćce. Musiałem wykonać nową uszczelkę montowaną na takim miniaturowym króćcu na dole pompy, wchodzącym w jakieś gniazdo na dnie kosza. Ogólnie zbiornik czysty , ale jeszcze go wyczyściłem. Wszystko skręcone, nowa uszczelka wtyczki elektrycznej podłączanej do kosza, zalane 20L benzyny, odpowietrzenie układu paliwowego (kilka razy, ale dwa razy poszło powietrze, czyli trzeba to robić kilka razy ) i auto jeździ. Pompa daje 3,6 - 3,8 bar. O efektach napiszę w przyszłości. Wyjaśniła się sprawa z instalacją gazową i brakiem możliwości uruchomienia na zimno na LPG - centralka podłączona jest (nie wiem czy zasilanie czy tylko sygnał) do zasilania pompy paliwa. Dlatego tylko zapłonie przycisk przełączania LPG nie reagował. Ręczne włączenie pompy poprzez włączenie zapłonu i zwarcie styków przekaźnika pompy (gdy wypompowywałem jedzonko mojej Asteroidy) skutkowało obudzeniem się centralki LPG - w trasie w razie W już chociaż wiem jak uratować sytuację. Dziękuję wszystkim za pomoc, tematu nie zamykam, za jakiś czas dam znać! Czy to normalne, że ciśnienie na listwie spada od razu po zgaszeniu silnika? Z pompy wychodzi poza zasilaniem webasta tylko jeden wąż paliwowy , więc nie ma powrotu paliwa.
  3. 1 punkt
    Jadąc do mechanika też trzeba mu takie informacje przekazać nie ma co wierzyć w to, że na wszystko wpadnie. Wielu mechaników sugeruje się czasem bolączkami danego silnika, nie mają czasu na szukanie bo nie zarabiają na tym. W ciemno też nie ma co wymieniać części. Co do cewki też znajomy mi mówił, że jak jest jakiś tani zamiennik to potrafi szarpać silnikiem i podawać iskrę nie wtedy kiedy trzeba. Błędu trzeba szukać dalej, jazda i sprawdzanie parametrów (Live data). Jak jest dobry mechanik zaraz powie czy to łożysko czy mechanizm różnicowy w skrzyni. Skrzynie można kupić z gwarancją rozruchową, nie wiem czy się opłaca regenerować, zależy jeszcze jaki jest tam typ skrzyni. Widzisz ja miałem taki przypadek u siebie w drugim aucie, koło w górze i luz na boki, najpierw myślałem że to sworzeń, rzeczywiście była wbita śruba na chama i objechany sworzeń, po usunięciu luzu koło już z o wiele mniejszym luzem, dalej lata i winowajcą okazała się przednia tuleja gumowo/metalowa. Jeden wahacz a luzy w dwóch miejscach na sworzniu i tulei...Na razie nie jeżdżę tym autem tylko powoli go szykuję, kupiłem za grosze i już po kilku sporych inwestycjach ale jeszcze trzeba trochę pogrzebać.
  4. 1 punkt
    Do sprawdzenia cały układ napędowy od łożyska koła (piasta) po samą skrzynię. Ciekawe jak wyglądają przeguby i czy skrzynia ma odpowiednią ilość oleju. Piszesz o takich temperaturach zewnętrznych to znaczy, że już jest długo ta usterka i dopiero teraz powoli się za to zabierasz. W sumie to twoje auto, ale z początku zaniedbania mogą się robić kosmiczne koszta naprawy jeśli się to przeciąga w czasie. Nie wiem czy też tam nie masz KZFR i jak one siadają to mogą być podobne objawy...Koła zmiennych faz rozrządu. Koledzy mechanicy niech się wypowiedzą jak o sobie daje znać KZFR bo ja nie będę wymyślał
  5. 1 punkt
    Ciężko stwierdzić co to może stukać, wiadomo że po wciśnięci sprzęgła rozłączamy silnik od skrzyni biegów czyli zmniejszamy obciążenie na skrzyni. Najlepiej będzie wjechać na kanał i nasłuchiwać z jakiej lokalizacji dochodzą te stuki. Czy to skrzynia czy poduszki silnika, może jakiś inny element, który mógł się gdzieś obluzować i stuka. Może tak szybciej bez terminów stacja diagnostyczna i poprosić o wjazd na kanał i sprawdzenie.
  6. 1 punkt
    No to mamy teraz chętnego do podniesienia lotów.. Leć Maniek , leć . Czekam na Twoją działalność. Ale z drugiej strony wiadomość do Ciebie . Nie podoba ci się na forum? Nikt cię na siłę nie trzyma.
  7. 1 punkt
    Wiesz co gdyby nie Administrator Adam to forum ledwo co by kulało. Pierwsze primo to poziom zadawania pytań przez użytkowników. Powiedz mi jak ktoś ma pomagać gdy w tytule tematu ktoś pisze przykładowo Opel Astra 1.8, nie podając żadnych błędów czy usterek z tym związanych. Później pisze w temacie, że jest jakiś dziwny dźwięk albo świeci się auto z kluczykiem czy Check Engine i oczekuje od forum rozwiązania problemu. Postaw się na naszym miejscu, każdy z nas poświęca swój czas i nie bierze za to ani grosza. Część z nas to z zamiłowania inni to mechanicy i jeśli ktoś nam dostarczy obszerne informacje, zdjęcia, filmy, kody błędów, wykresy to na pewno ktoś będzie starał się pomóc. Nikt nie korzysta z wyszukiwarki forum jest tam tysiące tematów i tylko się powielają. A Administrator Adam pilnuje tu wszystkiego reszta z nas wchodzi tutaj co jakiś czas ale też starają się tu wszystko ogarniać. Forum musi być przejrzyste i pomocne a nie zaśmiecone prze tematy, które już istnieją i są rozwiązane. Nikt nie czyta regulaminu a później ma pretensje. Teraz za nie odpowiedni dział, tytuł, opis powinien lecieć taki temat w kosz a nie upominanie co chwilę. Każdy z nas jest dorosły i powinien umieć się zachować i dostosować do zasad na forum. Niestety nie możemy się nawzajem obrażać i kłócić bo to nie jest już przedszkole.
  8. 1 punkt
    Katowice to jeden z głównych ośrodków Górnośląskiego Okręgu Przemysłowego i największe pod względem ludności miasto konurbacji górnośląskiej. Zanim wyruszysz na jego podbój, zastanów się, w jaki sposób najlepiej się po nim przemieszczać. Jak najlepiej poruszać się po Katowicach? Transport publiczny w Katowicach jest bardzo dobrze rozwinięty, ale to wciąż nie jest najlepszy sposób podróżowania po mieście. Po Katowicach jeżdżą zarówno autobusy, jak i tramwaje, jednak możliwość korzystania z obu transportów poprzez przesiadki jest możliwa tylko przy zakupie biletów dobowych. Bilety jednorazowe nie są zintegrowane, za każdy bilet musimy płacić oddzielnie. Z tego względu wiele osób decyduje się na inne alternatywy komunikacji. Zwłaszcza gdy nie znamy dobrze miasta, komunikacja miejska może być dla nas dużym problemem. Korzystanie z taksówek jest wygodniejsze, ale również bardzo kosztowne i nieopłacalne na dłuższą metę. Dodatkowo taksówkarze często wykorzystują nieznajomość miasta i wiozą klientów okrężnymi drogami, by więcej zarobić. Warto więc przemyśleć nowoczesny sposób podróży, jakim jest korzystanie z wynajmu aut. Poruszanie się autem osobowym po mieście i okolicy będzie na pewno szybsze oraz bardziej komfortowe. Wynajem auta w Katowicach-zalety Jeśli jesteś spoza miasta, dojechałeś pociągiem lub przyleciałeś z zagranicy, a zależy ci na szybkim i komfortowym poruszaniu, warto wybrać wynajem auta. Wynajem auta w Katowicach to szansa na przetestowanie najlepszych modeli. Wypożyczalnia samochodów oferuje wiele opcji dostosowanych do naszych możliwości finansowych i planów podróży. Wybierasz auto z klasy, która cię interesuje i nie martwisz się niczym więcej. W wypożyczalni dostajesz auto będące pod ciągłą opieką fachowców, zadbane, czyste i w świetnym stanie technicznym. Po stronie wypożyczalni leży zapewnienie pełnego ubezpieczenia OC i AC, przeglądów okresowych, badań technicznych i sezonowej wymiany opon. Nie musisz martwić się o to, że coś się zepsuje w trakcie jazdy. Możesz także wybrać auto posiadające w swoim wyposażeniu nawigacje i nieznajomość topografii miasta również nie będzie problemem. Zapewnij sobie komfort jazdy i wynajmij auto, w końcu i tak masz już wystarczająco dużo na głowie. Jakie auto wybrać do podróży po Katowicach i okolicy? Renomowana wypożyczalnia samochodów będzie posiadała rozbudową flotę pojazdów, która zadowoli zarówno klientów indywidualnych, jak i firmy. Nim wybierzesz auto, musisz zastanowić się jaki rodzaj podróży cię interesuje. W jeździe miejskiej świetnie sprawdzą się nieduże, zwrotne pojazdy z klasy A. Będą idealne, jeśli interesują cię podróże służbowe lub zwiedzanie Katowic, których ulice i parkingi często są przepełnione. Jeśli chcesz poruszać się po zarówno po samych Katowicach, jak i po okolicy możesz wybrać auta klasy B, czyli zazwyczaj hatchbacki, sedany, kombi. Ich trochę większe silniki zapewnią komfort jazdy w mieście, ale również w dłuższej trasie. Natomiast w przypadku wyłącznie dalszych podróży dobrym wyborem będzie ekonomiczny samochód z klasy C. Naprawdę warto wynająć samochód w Katowicach, jeśli preferujesz wysoki komfort podróżowania.
  9. 1 punkt
    A kolega pisze o Mery B . Więc chyba mu się nie przyda.
  • Biuletyn

    Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi naszymi nowościami i informacjami?
    Zapisz się
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.