Skocz do zawartości

Ranking użytkowników

Popularna zawartość

Zawartość, która uzyskała najwyższe oceny od 22.02.2021 uwzględniając wszystkie miejsca

  1. Problem rozwiązany, sprawa dość błaha..okazało się że nieszczelne jest łączenie downpipe z turbiną, poprzedni mechanik gdy ściągał downpipe zrobił to po druciarsku i puszczała spaliny właśnie na tym łączeniu, oprócz tego sprawdzony wg, podciśnienia, szczelność dolotu i wszystko sprawne, a na zdjęciu pokaże gdzie konkretnie była nieszczelność
    2 punkty
  2. Sprzęt zdał egzamin, dobrze zardzewiałe nakrętki poszły bez kłopotu. Tylko było słychać jak ruda "pęka"
    2 punkty
  3. Witam ponownie w celu opisania rozwiązania mojego problemu z nierówną pracą silnika na wolnych obrotach i lekkim szarpaniu podczas jazdy zarówno na gazie jak i na benzynie. A zatem po przeprowadzonej diagnostyce serwisowej dokonaniem pomiarów i charakterystyki pracy podzespołów tj. Sondy lambda, przepływomierz, zawór par paliwa oraz listwy zapłonowej DIS i świec zapłonowych postanowiłem zadzwonić do serwisu w mieście Reda gdzie prowadzą naprawy i programują sterowniki opel. W internecie jest dużo opisów na temat usterek tych sterowników silnika Siemens itp. Było to najlepszym rozwiązaniem
    2 punkty
  4. Może z 5kkm na razie mam, bo po drodze miałem remont (tłoki popłynęły) i mam małe kłopoty z doładowaniem. Zmiany - może ciut lepiej biegi wchodzą. Ale ja mam M32, więc inna konstrukcja. Żona ma Z18XE i F17 jak dobije do 150kkm, to zmienię tez olej, ale zaleję to, co do kosiarki lałem, szkoda kasy na fuchsa do skrzyni, która się nie psuje.
    1 punkt
  5. Z interfejsów na smartfona polecam Vlinkera, lub OBDLinka, mi na aplikacji kolegi Pinga z forum insigni- OPL_Monitor widzi wszystkie moduły, które pokazuje opcom, iCary pokazują mniej sterowników (u mnie 4sterowniki). Screeny dla porównania.
    1 punkt
  6. Znalazłem w 2min, po linku od Adama i w katalogu przewody paliwowe i osprzęt, pod oznaczeniem silnika Z13DTH. https://opel.7zap.com/pl/car/a04/g/0/16-1/ Tutaj masz w tabeli pod nr 2. 58 20 489/13117378. Katalog dobra sprawa, tylko trzeba się rozeznać co gdzie jest.
    1 punkt
  7. Ok tak więc po trudach z geometria itd i krzywo stojąca oraz jeżdżąca corsa udało się powodem wszystkich bolączek opisywanych w temacie były amortyzatory nie jestem w stanie jednoznacznie określić które czy tylne czy przednie ponieważ wymieniłem wszystkie kompletami po ponownym zrobienie geometri tym razem z kalibracja czujnika skrętu auto prowadzi się jak po sznurku nie ściąga ani nic takiego jedynie wadą jest to że nowe amortyzatory są nowe ... Xd i ciężko się przyzwyczaić do jazdy taczka tak czy inaczej amorki i geometria załatwiły sprawę dzieki
    1 punkt
  8. Poszukaj tutaj https://opel.7zap.com/pl/car/a04/ Katalog części możesz wpisać Vin i znajdziesz nr. części.
    1 punkt
  9. Żadna astra G w dieslu nie miała pompy podającej w baku. Wymieniłeś filtr a śrubkę która orzykrecasz pokrywkę na sto procent dokreciles mocno. I pokrywka się krzywi i ciągnie powietrze. Na pokrywce masz napisane ile niutonów siły masz użyć. Oczewiscie zalej filtr paliwa. Próba odpalenia i za trzecim razem powinien zagadać. Potrzymał na gazie to się napełni układ i odpowietrzy.
    1 punkt
  10. Dobra udalo mi sie to skończyć, bezpiecznik instaluje się tam gdzie orginalnie.
    1 punkt
  11. Informacji ciąg dalszy o akumulatorze.... Przegwizdało Podkarpacie ostatnimi czasy od prawa do lewa. Temperatury od prawie -20°C do obecnie 12°C. Jak przysypało śniegiem i dało mrozem, to jakoś się złożyło iż nie odpalałem auta 2 dni a trzeciego dnia rano przy -17°C powóz odpalił bez zająknięcia i nie widać było (ani czuć) by akumulatorowi robiła temperatura jakiś problem. Przez ostatnie 3 tygodnie jazdy raczej też miałem krótkie, typowo miejskie poruszanie się autem (a jako, że mam rozwalony nerw kulszowy to jeżdżę autem nawet 600m do sklepu...) również nie zrobiło wrażenia na akumulatorze. J
    1 punkt
  12. Sprawdź najpierw, który zamek powoduje usterkę. Ja wymieniłem prawy i po kilku dniach znowu zaczęło strzelać zamkami. Potem lewy tylny najpierw nie chciał się otworzyć a potem zamknąć. Okazało się, że to lewy tylny powodował to wszystko pomimo, że strzelał prawy. Kilka dni spokój, potem dwa dni hałasów i znowu spokój. Ale doszedł zamek i został wymieniony. Nie wiem, czy można w jednej przesyłce i za jedną opłatą. Wg mnie cło będzie od każdego. Ale i tak wychodzi 2 zamki i montaż w cenie niższej niż jeden kupiony w kraju w oplu. Mnie wyniosło w sumie z montażem ok.1,1k. A zamek w oplu 1,2k.
    1 punkt
  13. Wyglada na to ze problem rozwiazany. Ponad 200 kilometrow bez wypalania. Przyczyna .... Nieznana, po czyszczeniu egr kolektora dolotu i mapsensora wszystko wróciło do normy
    1 punkt
  • Biuletyn

    Zapisz się do naszego biuletynu

    Zapisz się
Partnerem serwisu: Karty Plastikowe && Karty Plastikowe
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.