Skocz do zawartości

Ranking użytkowników

Popularna zawartość

Zawartość, która uzyskała najwyższe oceny od 23.10.2020 w Odpowiedzi

  1. 1 punkt
  2. Dobra Pany, pływak aktywuje ten czujnik, znalazłem na youtube, jutro wyjmuję zbiorniczek...
    1 punkt
  3. Sprawdziłem u mechanika przy okazji serwisu urządzeniem do pomiaru. Chwilę po podłączeniu pokazało ze. Akku do wymiany, sprawa rozwiązana
    1 punkt
  4. Ja bym dał nową uszczelkę i śruby - ale czyściłeś gwinty w bloku więc mogło się tam trochę nagaru jednak dostać czy jakiegoś pyłu - ja jeszcze dmucham przed montażem wszystkie gwinty sprężonym powietrzem, a śruby lekko smaruje (bardziej natłuszczam) olejem.
    1 punkt
  5. Schemat dokręcania jest zawsze taki sam. Zapewne śruby skręcaliście na sucho, a trzeba było gwint i łepek smarem miedzianym lekko pociągnąć. Reinz to dobra firma, często korzystałem z tych części i nie mam uwag.
    1 punkt
  6. Jest na podwójnym mocowaniu do bloku silnika, wykręciłeś 2-3mm i nie da się wkręcić ani wykręcić? Jeśli tak to alternator (jego uszy) są to przelotowe tulejki, czyli z drugiej strony powinna być nakrętka, którą trzeba przytrzymać kluczem. To jest taki alternator: https://opel.7zap.com/pl/car/s93/p/1/12-1/ I zgadłem z drugiej strony powinna być nakrętka, dlatego praca wstrzymana Rysunek z katalogu mocowania alternatora: https://opel.7zap.com/pl/car/s93/p/1/45-1/
    1 punkt
  7. Pęknięty pierścień ABS. Kosztuje 10 zł ale wymiana to już trochę kosztuje. Wysłane z mojego Redmi Note 8 Pro przy użyciu Tapatalka
    1 punkt
  • Biuletyn

    Zapisz się do naszego biuletynu

    Zapisz się
Partnerem serwisu: Karty Plastikowe && Karty Plastikowe
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.