Skocz do zawartości

Ranking użytkowników

Popularna zawartość

Zawartość, która uzyskała najwyższe oceny od 01.11.2019 uwzględniając wszystkie miejsca

  1. Problem rozwiązany na 4 gaze krzywy korbowod
    3 punkty
  2. Witam, Moje kochane wozidełko do wzięcia. Auto można powiedzieć po Januszowemu "igła" - nie ma się o co uczepić. Produkcja: wrzesień 2014 - rok modelowy 2015, po lifcie (klamki, kilka elementów wnętrza, felgi itp) Silnik: 1,4 Turbo 140kM, skrzynia manualna 6 biegów Pierwsza rejestracja: listopad 2014r. BEZWYPADKOWY Salonowe (kupione w Salonie Kanclerz), jestem pierwszym właścicielem, przebieg niespełna 79.000km, pełna historia serwisowa, absolutnie każdy element blacharski w fabrycznym lakierze, bardzo bogate wyposażenie (Cosmo + pakiety), 2 komplety kół z czujnik
    3 punkty
  3. Sprawa świateł drogowych rozwiązana Pojechałem na kolejną w pobliżu SKP i przedstawiłem sytuację jak świecą w samochodzie długie, pan Diagnosta od razu powiedział mi, że w Astrze H są zespolone światła że sobą ale w Zafirze B jest jedną dodatkowa śruba właśnie od świateł drogowych, znajduje się ona po otwarciu maski zaraz na osłonie długich.
    3 punkty
  4. Szkoda że nikt nie odpowiedział, naprawa zakończona pomyślnie. Może ktoś kiedyś będzie walczył z tym samym więc napisze jak mi się udało poradzić. Niestety jeden z plastików uchwyt klamki został zerwany, z związku z czym aby bezinwazyjnie otworzyć schowek należy położyć się na podłodze od strony pasażera i lewą ręką dostać do mechanizmu klamki, wciskając trzpień do zewnątrz. Miejsca mało, ale osoba średniej budowy ciała o wzroście 180 na pewno da radę z pewnym zapasem. Mniejszym osobą może trochę brakować zasięgu. Mi się udało dostać cały schowek za bardzo kulturalne pieniądze za
    2 punkty
  5. Witam Panów i od razu przepraszam za długą nie obecność. Obiecałem, że odpiszę na temat jeśli się z tym problemem uporam. A więc sytuacja opanowana. Przyczyną okazały się tarcze (szczególnie prawa) We wewnątrz tarczy gdzie tarcza przylega do piasty były wytoczone dwa pierścienie dystansujące by cała powierzchnia tarczy nie przylegała do płaszczyzny piasty. Tokarz stoczył mi na równo, gdzie teraz tarcza tą całą płaszczyzną przylega do tej piasty. Rezultat bardzo zadowalający, jazda zaczęła być przyjemnością. Teraz mam świadomość do czego może doprowadzać źle wyprodukowana część ( jakieś
    2 punkty
  6. Przejeździłem już tydzień i wszystko jest OK. Z rozmowy z Szefem firmy, która naprawiała moduł, dowiedziałem się, że wewnętrzna elektronika zawiera elementy ceramiczne z napylonymi ścieżkami. A ceramika jest dość krucha. efekt - jak powyżej w wątku. Cieszę się, że się udało i już nie będzie kłopotu. Mimo to jeszcze mnie ciarki przechodzą jak przekręcam kluczyk w stacyjce... Aha ! Narzędzia. Standardowe klucze nasadowe z przedłużkami. Trzeba rozmontować trochę samochodu, żeby mieć pole do operacji. Wyjąć akumulator i ECU pod akumulatorem. Rozłączanie złącz - nic na siłę, mają zatrzaski, kt
    2 punkty
  7. Właśnie wymieniłem tarcze i klocki z przodu. Pytanie: kto wymieniał te tarcze i klocki osobiście? Czyżby wszyscy prowadzali samochód do serwisu? W sumie nie jest to jakieś bardzo skomplikowane. Zaskoczył mnie trochę klucz sześciokątny 18. do demontażu jarzma, nie jest standardowy. Całe szczęście miałem w jakimś zestawie i udało się. Torx 45 do demontażu zacisku. Torx 25 do wkręta mocującego tarczę. Łącznie z czyszczeniem korozji i odtwarzaniem powłoki antykorozyjnej, po godzinie na każdą stronę. Powodzenia. Aha! Otworzyć zbiornik płynu hamulcowego i kontrolować poziom przy wciskaniu tłocz
    2 punkty
  8. "Polecicie jeszcze jakieś wycieraczki? Te co mam już słabo ściągają wodę." U siebie używam od dłuższego czasu Denso - nie najtańsze są ale moim zdaniem warte swojej ceny. "Jeszcze mam problem z kamerką na lusterku. Lusterko opada, gdyż już jest trochę wyrobione. Da się to jakoś naprawić? Najwyżej tą kulkę zaleję klejem, a potem wsadzę w swoje miejsce." Szukać używanego w lepszym stanie? "Olej do silnika" https://allegro.pl/oferta/shell-helix-hx8-ect-5w-30-5l-vw-504-00-507-00-7875324840 najzwyklejszego GM Dexos 2 /bo chyba taki był zalecany/ bym
    2 punkty
  9. Mieliście racje ! To wina mieszanki. Nie wiadomo czemu w opcjach instalacji gazowej (AG Centrum, model: Zenit BlueBox) gazownik ustawił żeby mieszanka dążyła do +5%. Cały program to 7 kart pełnych wykresów, tabelek i opcji. Na dole w jednej z kart jest opcja "zadana korekta" i było ustawione na +5%. Według instrukcji, opcji tej używamy gdy silnik ma już trochę nalatane. Odpaliłem na benzynie, pojeździłem po czym sprawdziłem jak się zmieniają korekty i ciągle dążyły do 0. Zgodnie z instrukcją skasowałem mapy, ustawiłem opcję "zadana korekta" na 0% i wyruszyłem żeby ustawić na nowo
    2 punkty
  10. Do wyboru ASO najdroższa opcja, elektromechanik z dobrym interfejsem, tunerzy i firmy specjalizujące się w alarmie i dorabianiu kluczyków też potrafią wyciągać takie Piny. Nawet jeśli zgubisz kluczyk to po Vinie i kodach zawartych w sterowniku potrafią dorobić grot i zaprogramować nowy kluczyk. U mnie lokalnie na Prawobrzeżu Szczecina dorabiają/programują kluczyk (scyzoryk) z car passem za 350zł., a bez niego coś w okolicach 450-500zł. tutaj konkretnie w przypadku mojej Vectry C podana cena. Czas 40min-60min na miejscu przy galerii po wcześniejszym umówieniu.
    2 punkty
  11. Problem rozwiązany,na kompie tylko błąd p0340-08,wiązka sprawdzona i jest ok,przejścia są i tylko wymiana na orginalny czujnik siemens pomogła,żadne zamienniki Delphi czy inne,
    2 punkty
  12. Otóż problem został rozwiązany. Mechanik naprawił auto. Przyczyną był nieszczelny kolektor ssasy. Wymieniono uszczelki kolektora. Piszczacy pasek też został wymieniony na nowy. Auto chodzi cichutko jak nigdy. Dodam że w tym silniku kolektor nie ma łopatek w środku.
    2 punkty
  13. Katalog pod twój silnik 1.7 DTH 101KM. https://opel.7zap.com/pl/car/x03/e/8/12-0/ Jak widać pozycja 9 w tabeli to przewód olejowy turbosprężarki. Pozycja 13/14 to są śruby z pełnym przelotem nie posiadające żadnego sitka czy filtra. Fiat takie ma a Opel Meriva 1.7 nie posiada.
    2 punkty
  14. No i już auto zrobione, zbiednieję o 1550 zł ale można śmigać Kontrolka ciśnienia oleju niestety nadal będzie się świeciła na rozgrzanym silniku na wolnych obrotach, bo głowica się wytarła tam, gdzie są zamocowane wałki rozrządu (ubyło 0,04 mm). Same wałki też są podtarte. Jeszcze sworzeń tłoka hałasuje, ale nieznacznie. Żeby wszystko było na tip top, trzeba by głowicę wymienić (bo chyba nie obrabiać tego łożyskowania wałków) i same wałki też zmienić, ale to kolejny 1000 zł. Także ja już więcej nie pakuję kasy w ten samochód (rozrząd z uszczelkami, planowanie głow
    2 punkty
  15. Chyba nie mogę skasować posta więc może zostanie dla potomnych. Sprawa rozwiązana. Jak widać na powyższym skrinie wszystkie sterowniki po mid-canie są niedostępne. Dodatkowy węzeł to interfejs diagnostyczny. Po sprawdzeniu na drugim opcomie wszystko śmiga. Tzn krzaczył opcom.
    2 punkty
  16. To nie ubywa tylko spier......la. szukaj wycieku. Jak nie cieknie to pomyśl o zestawie sprawdzenia co2 w zbiorniczku. Kosztuje grosze
    2 punkty
  17. Super, dziękuję Ci bardzo za ten katalog, jest to bardzo dobra baza, co prawda na początku nie mogłem znaleźć, ale już wiem. Tu jest: https://opel.7zap.com/pl/car/u92/p/10/35-0/ Faktycznie ukryty w okolicach tak jakby pod zegarkiem na środku deski. Spróbuję się tamtędy dostać do niego, bo jeśli tędy nie dam rady, to rzeczywiście będę miał sporo pracy aby podejść z innej strony.
    2 punkty
  18. Poniżej przedstawiam krok po kroku jak zamontować zasilanie do wideo rejestratora w Oplu Astra H, który włącza się tylko po zapłonie – po wyłączeniu zapłonu prąd jest odcinany. W celu montażu potrzebny jest: 1. Adapter 12V na 5V z wyjściem na USB (kupiłem przez internet koszt około 33,00 zł) 2. Przekaźnik wraz z gniazdem przekaźnika (koszt około 8 zł) 3. Kawałek kabla w celu przedłużenia kabli 4. Lutownica 5. Taśma izolacyjna i mocna taśma dwustronna 6. Klucz na torx (wielkości nie pamiętam) 7. Gniazdo bezpiecznika z przewodem – bezpiecznik 5A 8.Ka
    2 punkty
  19. Ludzie, opamiętajcie sie... Zawsze będą twarde, bo układ chłodzenia jest ciśnieniowy. Podczas normalnej pracy panuje tam ok. 1,4 bara więc węże muszą być twarde. Kwestia doświadczenia przy diagnozowaniu pozwoli ocenić, czy są twarde jak należy czy jest coś nie halo. Weź sobie zobacz ostrzeżenie na korku. WARNING! Never open hot UWAGA Nigdy nie otwierać na gorącym Jest to normalne zjawisko w kazdym aucie. W układzie jest ciśnienie, rozszczelniasz, wywala. Czytaj dokładnie i ze zrozumieniem... Napisz mu jeszcze że ma silnik do
    2 punkty
  20. Licznik naprawiony. Miałem dwie drogi naprawy, pierwsza to wymiana uszkodzonego "silniczka" od obrotów poprzez wylutowanie i przełożenie prosto i tanio ale nie masz pewności czy za miesiąc nie padnie ci ten od prędkości i powtórka z rozrywki. W Corsie C 1,3 cdti Z13dt z 2005r przełożenie licznika, w moim przypadku 13173361wr, na taki sam zakupiony na portalu aukcyjnym powoduje unieruchomienie auta i nie odpali więc jest zabezpieczony licznik przed takimi wymianami. Druga droga to trochę większa robota bo trzeba wylutować w moim przypadku NEC 780826GC-070 magik który to robił mówił ze coś
    2 punkty
  21. Kiepsko szukasz. https://opel.7zap.com/pl/car/s93/p/1/61-0/#16 https://forum.opel24.com/topic/17141-błąd-15-czujnik-temperatyru-płynu-chłodzącego-lub-jego-obw/
    2 punkty
  22. Akumulator jest ważnym elementem samochodu, który ma określony okres trwałości. Planując wymianę tego urządzenia warto zwrócić uwagę na produkty polskiego producenta. Firma Volt jest znaną marką akumulatorów działającą na rynku w 2012 roku, która stale poszerza swoją ofertę o nowoczesne produkty. Produkcja akumulatorów Volt obejmuje baterie do samochodów osobowych, ciężarowych, maszyn rolniczych, ciągników, łodzi i kamperów. Hurtownia akumulatorów AKBA zajmuje się dystrybucją tych akumulatorów, dlatego zakupu mogą dokonać zarówno osoby prywatne i firmy. Czym charakteryzują się akumulatory
    2 punkty
  23. Witam, auto naprawione. Przekaźnik jest od klimatyzacji i pod przekaźnikiem było zwarcie, które rozładowywało akumulator. Zamykam temat, pozdrawiam i dzięki za odpowiedzi.
    2 punkty
  24. Jestem już po naprawie . Okazało się ,że pętla immo pod kierownicą ma procka motoroli który padł . Przez niego idzie linia CAN. Podłożyłem używaną pętlę i komunikacja poszła. Gość wylutował procka i wyciągnął mi kod z ten nowej pętli . A później zresetowałem IMMO i dopisałem kod i klucze - posżło . Pojazd odpalił . Dzięki wszystkim za zaangażowanie . Temat można zakończyć
    2 punkty
  25. tak wiec jak prosiles musisz otworzyc skrzynke na podszybiu tam jest przekaznik ... i tak ja ADAM1954 pisze 14 przekaznik a na moim schemacie ten sam oznaczony k56
    2 punkty
  26. Pewnyś, że chcesz to przywrócić? Żona mnie molestuje bym to wyłączył Kiedyś rzuciłem ciężki plecak na siedzenie i skurczysyn się upominał o pasy. Ja osobiście mam już nawyk zapinania, a teściowi to nawet to plumkanie nie przeszkadza, jak zapomni zapiąć Pytanie czy masz w ogóle czujnik naciskowy zainstalowany u pasażera? Możliwe, że ktoś wyłączył go. Najlepiej zapytać byłego właściciela. Ja bym raczej nabywcy o takich rzeczach powiedział, no ale wiadomo jacy ludzie są. Pozbyć się i z głowy a nabywca niech się męczy sam. Może nawet o tym zapomniał Każdy kogo znam to cholerstwo wyłącza, bo naw
    2 punkty
  27. Witam wszystkich po długim czasie problem rozwiązany podaję przyczynę przerwana była wiozka kabli gdzieś pod silnikiem co zrobiło śpiecie w wyniku czego spalił się sterownik cim i auto nie odpalało koszt naprawy plus laweta 550zł dziś odebrałem jeździ
    2 punkty
  28. Problem mam rozwiązany dzięki cierpliwości mechanika jaką się wykazał.sprawdził wszystkie połączenia elektryczne, odciął alarm stwarzający problemy wymiana czujnika wału, ustawienie rozrządu i autko działa. Akumulator do wymienił na nowy . I w drogę
    2 punkty
  29. WariatPSM ja będę rozbierał stary zamek, bo mnie wkurzyło dzwonienie i ściągnąłem nowy z Anglii. Nie mam niestety dostępu do garażu aby się pobawić w rozbieranie drzwi i wymianę zamka a i samochód potrzebuję codziennie. Co do zamka tylnych drzwi w Merivie - auto ma system samoczynnej blokady drzwi po przekroczeniu 5 km/h (żebyś kur nie nałapał albo ręki Ci nie urwało przy otwarciu) i jest tam podobno (bo sam jeszcze nie zaglądałem) sporo elektroniki sterującej tym zamykaniem, informowaniem komputera itp. Z tego co poczytałem i ze sporej liczby rozmów (łącznie z ludźmi z serwis
    2 punkty
  30. Na początek podepnij sobie auto pod kompa by Ci sprawdzili który zamek szaleje. U mnie było tak, że awaria się pojawiła i odczyt pokazuje takie dane jak w moim poście: AWARIA BLOKADY DRZWI Niestety ale problem jest dość powszechny - tutaj jeden z wątków podpowiadających, by zalewać zamek WD40 DOOR LOCK PROBLEM. Kolejne niestety, to że zamek nie jest hermetycznie zamknięty i wilgoć powoduje błąd mikro styku wysyłającego sygnał do komputera by zablokować drzwi po ruszeniu. Nie jest to niestety - z tego co sam wertowałem i się dowiadywałem - ani moduł komfortu ani wiązka czy jaki
    2 punkty
  31. No to chyba nie zadziała bo blacha i makretka przykrywaja wszystko. Pobicie szkła też bo wnętrze jest dzielone Ja bym pokruszył nakrętkę tam jest długa szpilka. Zostanie mosiężna tulejka. Nakrecilbym dwie zwykle m5 zakontrowal i wtedy klucz na kontrę i szzypce na tulejkę i wtedy pójdzie. A potem już jak lampa na woerzchu to jak wariat radzi litownica i poprawić wtopienie szpilki. Kurcze w Ah to poprawili bo szpilka w lampie na gwint i się wykreca jak się nakretka zapiecze
    2 punkty
  32. Witam. Jeżeli już kupiłeś Sigmę, to witamy w gronie i sory za wznowienie, ale może innemu Forumowiczowi się to przyda. Sprawa wygląda tak: jeżdżę Sigmą 1,9 CDTI 150 KM od ponad 5 lat, i w tym czasie przemknąłem ponad 160 tys km, więc kilka porad: 1. 150 czy 120. Tutaj oba wybory są jak najbardziej słuszne. Fiatowskie jednostki, trwałe i jak na diesla, tanie w utrzymaniu, o ile wkładasz części z Fiata/Alfy a nie z GM(niby ten sam producent, a różnica ceny na częściach nawet 40%). Omijać z daleka 2.0 i 2.2 DTI, znajomi jeździli nimi w Vectrach C i sypały się jak domki w Jugosławii. 2. Osob
    2 punkty
  33. Alternator może mieć już wymęczone szczotki na komutatorze, jak dodajesz gazu to gaśnie. Co do ściągania w lewo to czujnik kąta skrętu, jeśli kierownica samoczynnie ściąga w lewo i jest to odczuwalne stale. Bo inaczej to zawieszenie czy niskie ciśnienie w kołach. Drugi dzień i cyrki ja bym wjechał w bramę sprzedawcy i niech zabiera tego gokarta, sprawdź czy masz katalizator bo może być problem z przeglądem później. W Corsie B jest dość chodliwy.
    1 punkt
  34. Na rynku motoryzacyjnym pojawia się coraz więcej wymyślnych i zaawansowanych technologicznie gadżetów samochodowych, które mają usprawniać jazdę, podnieść komfort podróżowania i ułatwić pakowanie się na wyjazd. Które z nich to buble, a którymi warto się zainteresować? Podpowiadamy, co wybrać, aby się nie zawieść i podnieść komfort jazdy. Dla kogo? Gadżety samochodowe są świetną opcją na prezent dla kierowców lub pasażerów, którzy lubią miejską jazdę albo często wyjeżdżają w nieznane rejony. Różnego typu akcesoria sprawdzają się doskonale również podczas podróży z dzieckiem czy zwierza
    1 punkt
  35. Te testy to też jakoś wybiórczo pokazują + czy - Mierzenie temperatury przy wejściu na zakład też mnie rozwala. Mamy kamerę termowizyjną, która mierzy. Do pracy mam 2km. Auto mam czarne. Klima przez 2km nie schłodzi nic. I nie mogę wejść na zakład, bo mam 38*C Kurde, jak mam nie mieć, jak w aucie jest 65*C?
    1 punkt
  36. Mi też wygląda na SCV. Ciśnienie powinno być w okolicy 28-30 o ile pamiętam. Choć nie wykluczyłbym reszty, bo nie masz jak na razie wypracowanego schematu usterki. Raz zapalił bez SCV ale to jeszcze niczego nie dowodzi, bo zbiegiem okoliczności coś innego akurat mogło też odpuścić - np wtrysk. Jeśli kilka razy, cyklicznie, zapali bez SCV przy tej usterce to praktycznie można być pewnym, że to on.
    1 punkt
  37. Klapa i zderzak z pewnością do wymiany. Na wizytę rzeczoznawcy należy koniecznie umówić się na oględziny w warsztacie, gdzie można zdemontować zderzak. Pod poszyciem zderzaka z pewnością znajdą się inne uszkodzenia (ułamane zaczepy, ślizgi, wzmocnienia), a czego rzeczoznawca nie zobaczy, tego nie uwzględni w wycenie szkody. Auto z hakiem, więc należy zdjąć także wykładzinę bagażnika, bo podłoga mogła ulec deformacji (nawet jeśli hak był wypięty). Warto także sprawdzić szerokość szpar pomiędzy krawędziami drzwi, a tylnym błotnikiem (Meriva nie należy do twardzieli). Istnieje też możliwość skorz
    1 punkt
  38. Zanim coś kupisz przez internet to odwiedź jakiś szrot/auto kasację, sam się czasem dziwiłem jakie fury tam stoją i nawet niektóre na pierwszy rzut oka wyglądają jak igiełki. Pewnie jak sam wykręcisz to drogo nie będzie. Jak możesz to usuń te linki z aukcjami. Ja jak zamawiałem używki przez internet to później kleiłem/spawałem prawie wszystkie zaczepy tak spakowali...
    1 punkt
  39. Tak jak wcześniej wspominałem, łańcuch rozrządu nie dawał żadnych oznak zużycia. Samochód jeździł normalnie, nic nie wskazywało na jakiekolwiek problemy. Podam jeszcze parę szczegółów tej historii. Być może komuś to pomoże. Oplem jeździłem od 2014 roku, wówczas przebieg wynosił 150 tyś kilometrów. Olej wymieniałem co 15 tysięcy kilometrów, wszystkie naprawy wykonywałem na bieżąco. Nie mam w zwyczaju oszczędzania na serwisie. Sporo jeżdżę, także sprawny samochód jest dla mnie ważny. Przy przebiegu 235 tyś kilometrów odstawiłem samochód do mechanika w celu sprawdzenia rozrządu. Otrzymałem wówcza
    1 punkt
  40. Pęknięty pierścień ABS. Kosztuje 10 zł ale wymiana to już trochę kosztuje. Wysłane z mojego Redmi Note 8 Pro przy użyciu Tapatalka
    1 punkt
  41. temat do zamknięcia (winna kostka od kabla abs
    1 punkt
  42. Tak. Teraz pod niego musisz zaprogramować resztę. Nie wiem, jak tam w viki jest, ale w astrze musiał bym zaprogramować UEC, zeby silnik odpalał, REC żeby tył działał i kilka innych rzeczy. Czyli każdy moduł swój musisz wylogować i zalogować pod pin z CIM. I zadziała.
    1 punkt
  43. Dziękuję wszystkim za rady,zrobiłem dziś tak uciąłem kabel i ten pogryziony kawałek wywaliłem a wstawiłem 2cm drucika takiego samego i to zaizolowałem.Choć wiadomo lepiej miejsca łączenia było by polutować ale nie miałem takiej możliwości. Samą wtyczkę wymoczyłem w benzynie extrakcyjnej i dałem pod gumową uszczelkę dwie cieniutkie uszczelki niestety nie miedziane. Jak narazie nic nie cieknie nie sączy.
    1 punkt
  44. No to źle. Jakby któryś był mostkowany z 30, to ok.
    1 punkt
  45. I to jest podstawa przy sprawdzaniu. Nie ma tylko jak piszesz sterownika świec . Jest sterownik silnika który steruje elektronika silnka. Ale wydaje mi się że podstawą w tym wszystkim jest U0100 Jak sterownik źle widzi wszystko to moga wypadać inne błędy np. P0300. Więc gdy zdejmie wtyczki od sterownika to powinien ,,poprzedzwaniać ,,przewody i poprawić styki.
    1 punkt
  46. Czytałem o takich przypadkach. U mnie nie było żadnego błędu, więc przejście było, ale sygnał był widocznie "oszukiwany". Tak czy siak 500 km zrobione i wszystko działa jak trzeba.
    1 punkt
  47. Może podjedź do jakiegoś elektryka, przy okazji zobacz jakie są błędy. Zwykłym miernikiem można chyba max do 10A prąd zmierzyć. Widzę, że starasz się sporo rzeczy zrozumieć i zrobić, ale zanim wszystko ogarniesz to minie trochę czasu, ważne że chcesz to jest na plus. Musi ktoś kumaty to przejrzeć, bo może być pierdoła, a kasę będziesz zostawiał co chwilę u mechanika. Sam co możesz sprawdzić to połączenia kabli od wspomagania, przejrzenie bezpieczników, który za co odpowiada czy są wszystkie całe. Tylko uważaj żeby zwarcia nie zrobić, najwyżej odłącz klemę akumulatora jak będziesz coś dokręcał/
    1 punkt
  48. A sprawdziłeś jak wygląda płaszczyzna którą te oringi uszczelniają? Może wymaga przeszlifowania i zmiany oringa na większy
    1 punkt
  49. Jest lepiej niż było. Otwarcie jest prawidłowe 1-15 Więc wiele nie poprawił. Ale ciekawy jest ten mechanik. Tylko błędy umie sprawdzać? A parametry pracy już nie? Jakie masz parametry MAP-a ? Jak i co pokazuje czujnik temp płynu? Jakie są wartości EGR. Jak sprawdzał szczelność dolotu? Jak sprawdzał i czy w ogóle jak pracuje czujnik przepustnicy? Powiedz temu mechanikowi że jest taki program który się nazywa Tis i według niego niech szuka anomalii. A potem po omacku może wymieniać klamoty
    1 punkt
  50. Błąd EGR naprawiony wystarczyło wymienić uszczelkę pod EGR, a co do wysokich obrotów to uszczelka kolektora ssącego.
    1 punkt
  • Biuletyn

    Zapisz się do naszego biuletynu

    Zapisz się
Partnerem serwisu: Karty Plastikowe && Karty Plastikowe
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.