Skocz do zawartości

shardac

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    46
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O shardac

Informacje o profilu

  • Model
    Opel Astra II
  • Posiadasz LPG
    NIE
  1. A jednak, kolego, nawaliles kolejne linijki, a meritum i pomocy z Twojej strony brak. Czy ktoś miał może podobne objawy i może podrzucić pomysł na rozwiązanie?
  2. Na razie się czepiasz, a nie podajesz pomocną dłoń. Objawy to między innymi szarpanie przy hamowaniu silnikiem. Również przyduszanie. Pierwszego kodu nie jestem pewien, może to być też 1405?
  3. Czołem! Mam problem z Astrą G 1.6 16v 74kW po wymianie EGR. Wywalało błąd bodaj P1415 (błąd komunikacji z EGR). Objawy tradycyjne dla uszkodzonego zaworu w tym silniku. Wymieniłem na nowy, objawy ustąpiły. Pojawił się jednak inny problem: wywala chęcią, błąd P0400 i CZASEM przygasa przy ruszaniu. Co może być problemem? Uszkodzony nowy EGR?
  4. Przez palenie plynu chlodniczego zmieniaja sie wartosci skladu chemicznego spalin. A poza tym - we Wro jest tylko jeden mechanik?
  5. A nie wsuwa Ci go via UPG? Sprawdz kolor i zapach spalin. Jesli biale i slodkawe - uszczelka pod glowica. Powazne warsztaty sprawdza Ci szczelnosc chlodnicy. Z reszta sam tez dasz rade - nagrzej, otworz mache i zobacz czy cos nie kapie czy dymi na bialo. Trzecia rzecz - plyn chlodniczy czasem zostawia charakterystyczne biale slady, moze gdzies na przewodach czy w okolicy je masz? A poza tym: BYŁO!
  6. Pewnie po takim czasie już jeździsz zagazowany, ale z własnych doświadczeń polegam Alfa Serwis przy Zabrzańskiej w Rudzie Sląskiej.
  7. Najsmieszniejsze jest to, ze lanosiarze zalecaja wymiane sprezyn na te... z astry http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/biggrin.gif
  8. Wyczyscic do golej blachy maszynowo bez przegrzewania, ubytki wspawac, pomalowac np. cynkiem w spreju, zaszpachlowac, zapodkladowac i pomalowac lub zapedzelkowac (pomijajac podkladowanie). Grunt to czysta i sucha blacha.
  9. Uzywalem - z wiorkami xeramica. Trzy razy po zdiagnozowaniu i naprawieniu wycieki musialem plukac silnik nim przestal wreszcie zostawac syf w plynie. Poza tym moze sie zdarzyc, ze taki srodek odlozy sie w jakims kanale czy zablokuje slabodrozna chlodnice. Jak juz - uzyc srodku w plynie. Acz jesli nigdzie daleko nie jedziesz, bedziesz kontrolowac kontrolki i na pewno w styczniu zrobisz upg, to moze jednak to olac.
  10. Pompa oleju padla? Przytkalo sie sitko pobierajace olej z miski? Moze trajkocze ze jest zimno, a po prostu uszkodzil sie czujnik? A moze jak kolega pisze wlasnie panewka? Na lawete, wzglednie sznurek i do dobrego warsztatu z diagnostyka. I na wszelki wypadek badz gotowy na wydatki.
  11. Jak jezdzicie na mineralnym czy starszym polsyntetyku, to sie nie ma co dziwic. Olej wtedy nieco tezeje i stad utrudnione krecenie na starcie. Moj przy duzych mrozach wymaga kilkukrotne pokrecenia. Potem niby to chwyta, niby nie, az wreszcie w klebach czarnego dymu dziala.
  12. A ja na przyklad jest tylko sie da, zawsze odcinam stare laczniki.
  13. Skoro wzraa, prawdopodobnie sie zapowietrza. Na zimnym silniku wraca? A woda z klimy z regulyleci...na ziemie.
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.