Skocz do zawartości

orion000

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    36
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O orion000

  1. Będę musiał spróbować. Dziś nie włączałem lpg i jechałem na samej benzynie. I znów zaczął szarpać i migać diodą check engine. Po zgaszeniu i uruchomieniu silnika wszystko przeszło. W takim razie wygląda to jakby na cewkę, tak?
  2. Tak, muszę się dobrze przyjrzeć. Na pewno jak zaczyna szarpać, to przełączenie na benzynę nic nie daje. Więc problem jest i na lpg i na pb.
  3. Mam Z16XE więc kable odpadają. Dziwi mnie tylko, że wszystko się uspokaja po zgaszeniu i odpaleniu silnika...
  4. Ostatnio mam taki problem, że samochód często, ale nie zawsze zaczyna szarpać po rozgrzaniu sinika. Zarówno na benzynie jak i na gazie. Przy dodawaniu gazu miga kontrolka check engine. Gdy zgaszę silnik w czasie jazdy i po kilku sekundach znów go uruchomię, wszystko pracuje już normalnie i jeździ się świetnie. Jedyny błąd jaki wyświetla sterownik silnika to P300 - wypadanie zapłonów. Zaczynam podejrzewać sterownik gazowy (STAG 300) bo problem objawia się mniej więcej chwilę po uzyskaniu odpowiedniej temperatury i przełączeniu silnika na gaz. Tylko dlaczego problem znika po zgaszeniu i odpaleniu silnika?
  5. Czy te 100 stopni to jeszcze nie problem, czy jednak powinienem szukać usterki? No i jak w końcu mają pracować te wiatraki? Ciągle czy z przerwami (z klimą)?
  6. Temperatura dochodzi do 100 stopni. Dalej nie sprawdzałem bo wyłączałem klimę i starałem się wychłodzić silnik w czasie jazdy.
  7. A jak sprawdzić czujnik? Można mu zmierzyć jakąś rezystancję czy coś?
  8. Sprawdzałem. Kręcą się oba wiatraki w takim cyklu: chwilę się kręcą, chwilę nie kręcą i tak w kółko. Tak ma być? A może ja się czepiam i to, że temperatura dochodzi niemal do 100 stopni, to jeszcze nie problem?
  9. Dzięki! Teraz wiem więcej. Muszę sprawdzić co z tym wentylatorem klimatyzacji.
  10. Wiatrak działa, bo przecież gdy wyłączę klimę, to silnik powoli zaczyna stygnąć. Wczoraj gdy aprkowałem samochód w garażu, słyszałem jak wiatrak się włączył.
  11. Witam! Uzupełniałem ostatnio czynnik chłodzący w klimatyzacji Astry G 1,6 16V 2001'. Klimatyzacja chłodzi przyjemnie, ale niestety silnik przy małych prędkościach się przegrzewa. Gdy wyłączę klimatyzację temperatura wraca po jakimś czasie do normalnych 90 stopni. Gdzie jest problem? Coś z wiatrakiem?
  12. Może nie będzie tak źle bo jeżdżę na gazie, a tam chyba jest jakaś emulacja sond lambda?
  13. Jak to zrobiłeś że Z16XE jeździsz bez kata ? 1. Jest on zintegrowany z kolektorem. Jak go wywaliłeś 2. Nie ma możliwości jeżdżenia bez kata bo za nim jest druga sonda lambda. Kat jest dalej tak jak był, tylko nie ma nic w środku. Wysypało się w diabły po zdjęciu z samochodu. Na razie założyłem pusty. Dziś przejechałem 15km i chyba nic się nie dzieje, nie świecą żadne ostrzeżenia. Oczywiście przy przyspieszaniu jest trochę głośniej, bo lekko dudni pusta pucha. Ciekawe jak to się zachowa przez kilka dni i jak ze spalaniem. Docelowo raczej wspawam tam wkład uniwersalny.
  14. Ale ponoć druga sonda, ta za katalizatorem, będzie powodować błędy i złą pracę. Na razie jeżdżę bez kata, ale rozważam czy za 4 stówki nie wspawać uniwersalnego przykolektorowego.
  15. No i katalizator do wymiany. Sypie się z niego jak cholera. Ma ktoś namiary na tanią używkę?
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.