Skocz do zawartości

marcinz22

Forumowicz
  • Zawartość

    111
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1

O marcinz22

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Model
    Opel Signum
  • Silnik
    2.2 dti
  • Posiadasz LPG
    NIE
  1. Ja mam coś takiego u siebie w signum 2.2dti. W okresach jesiennych auto pali lepiej ale w zimie wydaje mi się że troche gorzej. Dlatego chciałbym to usunąć. Tylko teraz nie wiem czy wystarczy tylko przeciąć przewód czerwony zasilajacy. Czy coś jeszcze trzeba kombinować.
  2. Korek kupilem tylko teraz mam problem z odpowietrzeniem. Jest kilka stopni na minusie i maksymalna temperature jaka udało mi się osiągnąć to 92 stopnie. I wentylatory sie nie załączą. Korek odkrecony. Ztego co widzę to na obrotach wolnych jest stan w zbiorniczku na minimum a jak zrobie przygazówke to sie podnosi na maksa. I co mam teraz myśleć o tym. Korek zakręcić na ciepłym czy na zimnym silniku
  3. Tylko że poziom płynu spadł ok 3cm poniżej zgrzewu. Dzisiaj rano przy odpaleniu zaswiecila się kontrolka że jest za mało płynu. Przejechałem kilka km, odkrecilem korek a poziom płynu skoczyl do góry ok 3 cm ponad zgrzew.
  4. Zauważyłem jeszcze jedna rzecz. Chodzi o to ze po przejechaniu kilku km silnik się zagrzał do ok 80stopni nastepnie po jakichś 3 godzinach i po odkreceniu korka poziom płynu obniżył się o jakieś 3 cm. I do tego chyba jest problem ze zbiorniczkiem bo jest wilgotny na szwie. Ale czy to może wpływać na pracę ogrzewania?
  5. Czy do sprawdzenia i odczepienia przewodów od nagrzewnicy trzeba spuszczac dużo plynu?
  6. Górna rura od termostatu robi się ciepła przy 90 stopniach czyli wychodzi na to że jest ok. Prawa rura od nagrzewnicy na wolnych obrotach ma około 70 stopni a lewa około 55 stopni. W tym czasie z nawiewu leci powietrze około 35 stopni. Jak zwiększę obroty do 2 tys. to wtedy na wejściu do nagrzewnicy mam 85 stopni a wyjście ok 70 stopni i w tym czasie z nawiewu leci gorące powietrze około 60 stopni. No i nadal nie wiem czego się czepić.
  7. Witam. Problem polega na tym że temperarura w zależności od stylu jazdy waha miedzy 87-90 stopni. Jade spokojnie jest 87. Wyprzedzam kilka samochodów i wskakuje na 90, żeby za chwilę spowrotem spaść na 87. Przy okazji jest problem z grzaniem w samochodzie raz dmucha ciepłe powietrze a na postoju albo przy spokojnej jezdzie znowu robi się chłodniej. Nie wiem czy to wina termostatu czy może pompy wody. Ostatnio musiałem dolać trochę płynu. Może coś się zapowietrzyło?
  8. Działa z kluczykiem w stacyjce. Dzieki za info.
  9. Najpierw spróbuj lutownicą poprawić zimne luty. Jak to nie pomoże to z tego co pamiętam to się nazywa enkoder i idzie to kupić tylko nie pamietam symbolu.
  10. Witam Czy jest możliwość ustawienia wycieraczek z przodu w pozycji pionowej tak żeby się dało np włożyć jakaś "tekturę" na noc żeby zasłonić szybę. Za każdym razem po wyłączeniu zapłonu chowają się na maksa w dół.
  11. marcinz22

    Nie dziala przepustnica

    No właśnie o to chodzi, że teraz na desce nie świeci sie żaden błąd i dlatego nie wiem od czego zacząć. Czy można to sprawdzić bez specjalistycznych przyrządów?
  12. Witam Do tej pory miałem zaslepiony przewód podcisnienia bo auto wyświetlał sie błąd i mechanik tak to "naprawil". Teraz chciałbym to jakoś ogarnąć i po założeniu wężyka klapa gaszaca i tak nie działa pomimo tego że nie wyświetla się błąd. Po zassaniu wężykiem powietrza gruszka się rusza. Od czego zacząć sprawdzanie?
  13. marcinz22

    Dobry serwis w Zamościu lub okollicy

    Ja polecam Moto Diag w Jeziernia 91. Jeśli to będzie problem z elektryką to napewno sobie poradzą.
  14. marcinz22

    błąd egr

    450zł. Tylko że zanim trafiłem na ogarniętego elektronika to 3-4 wcześniejszych mówiło że w tym samochodzie się nie da tego zrobić 😁
  15. marcinz22

    Signum 2.2DTI drży/szarpie na zimnym silniku

    Tak tylko po odpaleniu i tylko na zimnym silniku. Pochodził minutę i problem znikał na cały dzień. Miałem tak ze 4 lata codziennie pierwsze odpalenie. Wymieniałem świece, uszczelnianie przelewów. Nawet pompę już kazali mi regenerować i nic. EGR zacinał się tak że błąd się nie wyświetlał. Od chwili wyprogramowania problem zniknął.
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.