Skocz do zawartości

mamzer

Użytkownik
  • Zawartość

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O mamzer

  1. Witam .Pytanie dotyczy Kadeta w automacie.Na przewodzie układu chłodzenia pomiędzy silnikiem a nagrzewnicą znajduje się jakiś czujnik,podłaczone dwa przewody sam czujnik jest wciśnięty w plastikowy trójnik i na tym łączeniu cieknie.W sklepie nie mogą określić co to jest i po co ?
  2. Dzięki ,przegłądałem to przed napisaniem ,ale to zupełnie coś innego.
  3. Mam problem z uruchomieniem silnika w Kadecie z automatyczną skrzynią biegów.W pozycji lewarka zmiany na P czy N rozrusznik nie odpala dopiero po parokrotnym przesunięciu lewarka przód tył odpala .Prawdopodobnie zaśniedziały styki w selektorze automatycznej skrzyni biegów .Jak je oczyścić ,go rozebrać -jakiś schemat ,rysunek.
  4. Przegub raczej odpada odgłos jest jak przy padniętym łożysku w kole, jak pisałem oba łożyska wymienione , przy wyciągniętych klockach hamulcowych i na kobyłkach przy właczonym D wyraźnie słychać wycie przy łożysku w skrzyni. Mam problem z określeniem modelu skrzyni ,napisy na skrzyni to 8652565 CFD 161 .Szukam rysunku technicznego, było by widać co robić.
  5. Witam i dzięki za szybką reakcję. Stan oleju na zimnej, czy zagrzanej skrzyni jest prawie max, olej czysty przejrzysty.Poza tym pracuje rewelacyjnie na wszystkich biegach.Początkowo wycie ustawało przy skrętach kierownicą .
  6. Od pewneg czasu podczas jazdy słychać jakby "wycie" z przodu auta ,wymieniłem łożyska kół i nic to nie dało,po ściągnięciu klocków i włączeniu D słychać wycie jakby z łożyska w skrzyni po prawej stronie.Pytanie czy można je wymienić bez ściągania skrzyni,lub czy ktoś ma rysunek techniczny tej skrzyni.
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.